Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οι χρήστες που επένδυσαν σε μία κάρτα γραφικών GeForce RTX θα πρόσεξαν ότι τα παιχνίδια που υποστηρίζουν «ray tracing» είναι για την ώρα ελάχιστα. Παρόλα αυτά, μπορούν να είναι σίγουροι ότι περισσότερα παιχνίδια θα επωφεληθούν από την τεχνολογία από την στιγμή που και η Unreal Engine θα την υποστηρίζει.

Πιο συγκεκριμένα, η τελευταία έκδοση «preview» της μηχανής γραφικών Unreal Engine 4 (v4.22) ενσωματώνει τη τεχνολογία «ιχνηλάτησης ακτίνας». Στις σημειώσεις έκδοσης αναφέρεται ότι έχει εφαρμοστεί ένα «low-level layer» πάνω από το DirectX 12 που «παρέχει υποστήριξη για DXR και επιτρέπει την δημιουργία και τη χρήση shaders ιχνηλάτησης ακτίνας (ray generation shaders, hit shaders κ.ά) για την προσθήκη εφέ τύπου «ray tracing». Επίσης επισημαίνεται πληθώρα high-level χαρακτηριστικών ray tracing όπως shadows, reflected shadows, soft shadows, ambient occlusion, real-time global illumination, translucency κ.ά.

Με την υποστήριξη της τεχνολογίας από την Unreal Engine, οι developers θα έχουν σημαντικά ευκολότερο έργο για να την προσαρμόσουν στα παιχνίδια τους, και επειδή ο κατάλογος των παιχνιδιών που υποστηρίζουν τη μηχανή γραφικών της Epic Games δεν είναι μικρός, περιμένουμε αρκετά από αυτά επιτέλους να υποστηρίξουν τις δυνατότητες των νέων καρτών γραφικών της Nvidia.

Τα παιχνίδια που υποστηρίζουν ray tracing –και DLSS που υπόσχεται σημαντική αύξηση στο frame rate- είναι ελάχιστα για την ώρα, όπως το Battlefield V της EA και το Metro Exodus. Το τελευταίο υποστηρίζει και τις δύο τεχνολογίες με τους νέους GeForce 418.91 drivers της Nvidia. Το Shadow of the Tomb Raider δεν έχει ακόμα επωφεληθεί από το ray tracing ή το DLSS παρά τις υποσχέσεις της Nvidia στο λανσάρισμα των νέων καρτών γραφικών GeForce RTX. Για να δούμε…

TechRadar


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Vortexxx είπε

Ας κάνουν τα games να τρέχουν σωστά σε dx 12 και το ray tracing μετά.

Τα παιχνίδια της unreal 4 τρέχουν παραπάνω από καλά σε dx12, δε νομίζω ότι υπάρχει καλύτερη περίπτωση

  • Like 3
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, Vortexxx είπε

Ας κάνουν τα games να τρέχουν σωστά σε dx 12 και το ray tracing μετά.

μην μπερδευεις την Unreal Engine με τις σαπιες game engines των Ubisoft, EA, Bethesda, κτλ.

η UE εχει πολυ καλη υποστηριξη του DX12 και βελτιωνεται συνεχεια. 

μενει να δουμε αν θα υποστηριξει RT και η Unity Engine.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, KilliK είπε

μην μπερδευεις την Unreal Engine με τις σαπιες game engines των Ubisoft, EA, Bethesda, κτλ.

η UE εχει πολυ καλη υποστηριξη του DX12 και βελτιωνεται συνεχεια. 

μενει να δουμε αν θα υποστηριξει RT και η Unity Engine.

Αν υποστηρίξει η unity τότε θα δούμε το Ray tracing σε πληθώρα τίτλων, οι οποίοι συνήθως είναι πιο ελαφρείς σε γραφικά. Οπότε και θα είναι επιθυμητό να μπει το raytracing ώστε να κάνει τα "απλά" γραφικά καλύτερα, αλλά θα τα σηκώνουν και με καλό framerate οι κάρτες.

Πρέπει να δείτε το παλιό quake πως αλλάζει σε αληθοφάνεια με απλά την προσθήκη raytracing.

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 2
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Αν υποστηρίξει η unity τότε θα δούμε το Ray tracing σε πληθώρα τίτλων, οι οποίοι συνήθως είναι πιο ελαφρείς σε γραφικά. Οπότε και θα είναι επιθυμητό να μπει το raytracing ώστε να κάνει τα "απλά" γραφικά καλύτερα, αλλά θα τα σηκώνουν και με καλό framerate οι κάρτες.

Πρέπει να δείτε το παλιό quake πως αλλάζει σε αληθοφάνεια με απλά την προσθήκη raytracing.

Και στην unreal engine μπορείς να έχεις παιχνίδια με πολύ ελαφρά γραφικά 

απλά οι δυνατότητες της engine είναι πολύ μεγάλες και για αυτό βλέπεις στο YouTube εντυπωσιακά πράγματα από την ue4 ;)

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν είναι τυχαίο ότι η Unreal engine έχει κερδίσει πολλά βραβεία όπως το βραβειο για την "πιο επιτυχημένη μηχανή βιντεοπαιχνιδιών" (βραβείο Guinness World Records)

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, nikos5800 είπε

Και στην unreal engine μπορείς να έχεις παιχνίδια με πολύ ελαφρά γραφικά 

απλά οι δυνατότητες της engine είναι πολύ μεγάλες και για αυτό βλέπεις στο YouTube εντυπωσιακά πράγματα από την ue4 ;)

Ναι εννοείται. Απλά επειδή είναι πολύ πολύπλοκη, για απλά παιχνίδια πάνε  συνήθως σε unity

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, KilliK είπε

oh yes

Στο βίντεο οι φωτισμοί του non-rtx δεν έχουν καμία σχεση με τους φωτισμούς του παιχνιδιού. Είναι επίπεδοι χωρίς δυναμικές από σφαίρες και εκρήξεις. Δεν ξέρω αν είναι επειδή έχει τροποποιηθεί ο κώδικας για να μπορεί να λειτουργήσει το rtx, ή επίτηδες για να τονίσουν σε υπερβολικό βαθμό το φωτισμό του rtx.

Στα νεα παιχνίδια πάντα θαύμαζα πως σε πραγματικό χρόνο μπορούν και κάνουν "φωτορεαλιστικά" γραφικά με τόσα καρέ ανα δευτερόλεπτο, συγκρίνοντας με renderers (blender cycles, v-ray,κτλ). Η διαφορά τους είναι πως τα παιχνίδια δεν κάνουν ray tracing οπότε έχουν πολύ μικρότερους χρόνους ρέντερ, επειδή οι εικόνες είναι αποτέλεσμα από πολύ έξυπνες τεχνικές γραφικών. Αυτές τις τεχνικές πρέπει να εξελίξουμε και αργότερα να χρησιμοποιήσουμε το ray-tracing, γιατί το hardware δεν είναι ακόμα ικανό. Τεχνικές για καλύτερο αποτέλεσμα χωρίς frame drops, θα ήταν baking του φωτισμού και των textures και 3d mapped models από τον πραγματικό κόσμο.

Επεξ/σία από Athoz
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

Θα ακολουθήσουνε ΟΛΟΙ. Το μέλλον είναι το RTX. Ο ρεαλισμός και τα γκάζια της σειράς αυτής δεν συγκρίνεται με τίποτε. 

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, nero62 είπε

Θα ακολουθήσουνε ΟΛΟΙ. Το μέλλον είναι το RTX. Ο ρεαλισμός και τα γκάζια της σειράς αυτής δεν συγκρίνεται με τίποτε. 

Τελικα η σειρα RTX ειναι καλη ή για πεταμα ή καπου στη μεση. Τοσα σχολια μηδεν συμπερασμα :D

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...