Προς το περιεχόμενο

F650GS


makaros1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα F650GS του 2002, λόγω τιμής-abs-άνεσης για ταξίδια. Έχετε υπόψιν τι να προσέξω στη συγκεκριμένη μηχανή? Επίσης ξέρω από διάφορους ότι είναι καλοί οι κινητήρες τους απο θέμα αξιοπιστίας, αλλά μήπως τα 100k km είναι πολλά?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

....ναι, είναι πολλά. Όχι για αυτόν καθεαυτόν τον κινητήρα αλλά για το τι θα έχει περάσει κ που δεν θα έχει κινηθεί αυτή η μηχανή(φαντάζομαι παντού)...τι ήλιο,σκόνη, χώμα, λάσπη, βροχή, υγρασία θα έχει αντέξει. 

Βρες έναν έμπιστο μηχανικό (αν είναι ιδιοκτήτης, ψυχακιας κ κολλημένος με GS ακόμα καλύτερα) να την ελέγξει εξονυχιστικά... μάθε τι χέρι είναι, μάθε που φυλάσσεται στη διάρκεια ζωής της. Τι έχει αλλαχθεί, αντικατασταθεί κ γιατί. Έχε στο νου ότι μία μηχανή 10 χιλιάδων (άσχετα αν τώρα πια κοστίζει 3 χιλιάδες) θα έχει αντίστοιχη συντήρηση κ δαπάνες, σαν 10 χιλιάδων μηχανή. (Αναλώσιμα , ανταλλακτικά, επισκευές, συντήρηση).

 

Επεξ/σία από TechnoState
  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα, 

Είμαι κάτοχος μίας F650gs του 2000. Την αγόρασα πριν 3 χρόνια με περίπου 50k χλμ. και έχει φτάσει περίπου 70k. Μέχρι στιγμής μόνο την αντλία νερού έχει χρειαστεί να αλλάξω (πάσχουν τα f650 εκεί). Περίπου 170€. Επίσης έχω αλλάξει μπαταρία περίπου 70€, λάστιχα 190€, για λάδια κάθε 5k περίπου 35€, ένα μεγάλο σέρβις κάθε 10k περίπου 100€ και κάτι ψιλό μάζεματα αισθητικά περισσότερο. Γενικά αυτό που θα πρέπει να προσέξεις, πέρα από ότι ισχύει για όλα τα μηχανάκια, είναι η αντλία νερού και το κόμπλερ της μίζας. Επίσης μέχρι κάποια παρτίδα, νομίζω μέχρι να βγει το twin spark, είχαν και ένα ψιλό θέμα με την πλεξούδα, επειδή δεν είχε πολύ περιθώριο, και με τον καιρό, τις ζεστές και τα κρύα κοβόταν και σε άφηνε στα κρύα του λουτρού. 

Να το πας σε εξειδικευμένο ή ακόμα και σε εξουσιοδοτημενο να το δούνε οπωσδήποτε. Μη ξεχνάς ότι πλησιάζει τα 20 και όσο να ναι, ακομα και λόγο παλαιότητας όλο και κάτι θα ζητάει. 

Κατά τα άλλα είναι σούπερ το μηχανάκι, μεγκα παπί στη πόλη και ευχάριστο και άνετο σε ταξιδάκι.

Αυτά, να μην κουράζουμε κιόλας...

Αν χρειαστεί να ρωτήσεις κάτι μη διστάσεις. 

  • Like 2
Δημοσ.

Μονοκύλινδρο και άνεση σε ταξίδια δεν νομίζω οτι υφίσταται ως νόημα. Μπορείς να κάνεις ταξίδια; Ναι. Θα είναι άνετα; Μια φορά που έκανα 250Km, ταλαιπωρήθηκα. Γενικά για πόλυ και κοντινές βόλτες μια χαρά είναι.

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι, εντάξει, αλλά για μονοκυλινδρο είναι αρκετά άνετο. Πιστεύω ότι για εντός Ελλάδας είναι ότι πρέπει. 

Δημοσ.

Ανετο και οικονομικο. Τελικη μεχρι 180 εχω δει χωρις να βαζει και φωτια στην ασφαλτο. Για ταξιδακια ειναι κομπλε αν και μονοκυλινδρο=κραδασμοι.

Δημοσ.

Πολύ καλή επιλογή. Τίμια μηχανή, πράγματι οδηγικα δεν σου βγάζει το κλασικό on off μονοκυλινδρο. Έχει πολύ πολιτισμένη λειτουργία. 

Μπορείς να την πας παντού, χώμα, επαρχιακους, εθνική. 

 

Δημοσ.
Στις 14/2/2019 στις 7:09 ΜΜ, VonLoutsos είπε

Μονοκύλινδρο και άνεση σε ταξίδια δεν νομίζω οτι υφίσταται ως νόημα. Μπορείς να κάνεις ταξίδια; Ναι. Θα είναι άνετα; Μια φορά που έκανα 250Km, ταλαιπωρήθηκα. Γενικά για πόλυ και κοντινές βόλτες μια χαρά είναι.

Έχω κάνει πολλές φορές 800-1.000 χλμ σε μια μέρα με μονοκύλινδρο. Ποτέ δεν κατάλαβα το πρόβλημα περί άνεσης και κραδασμών που το ακούω 30 χρόνια.

Όσον αφορά το F650GS, το είχα και συμφωνώ με @gski και @panoskatos. Ήταν το καλύτερο στην κατηγορία του όταν βγήκε, με δυνατό κι αξιόπιστο Rotax κινητήρα, λιγότερο τραχύ από τα υπόλοιπα μονοκύλινδρα, ποιοτικά πλαστικά, άνετο με 2 άτομα και φορτωμένο.

Αξίζει αρκεί να μην το είχε κάποιος ταλιμπάν ή κάποιος που τα έγραψε τα χιλιόμετρα στην κίνηση και δεν ήταν συνεπής με τις αλλαγές λαδιών. 

 

Δημοσ.

Όχι δεν έχει κραδασμους, μετά από μια ώρα  οδήγηση κατεβαίνω και τρέμουν τα χέρια μου. Έχει ωραία οδήγηση στην άσφαλτο και στις στροφές αλλά στο χώμα είναι το κάτι άλλο, εκεί την απολαμβάνεις! 

Δημοσ.
3 hours ago, punky said:

Έχω κάνει πολλές φορές 800-1.000 χλμ σε μια μέρα με μονοκύλινδρο. Ποτέ δεν κατάλαβα το πρόβλημα περί άνεσης και κραδασμών που το ακούω 30 χρόνια.

Όσον αφορά το F650GS, το είχα και συμφωνώ με @gski και @panoskatos. Ήταν το καλύτερο στην κατηγορία του όταν βγήκε, με δυνατό κι αξιόπιστο Rotax κινητήρα, λιγότερο τραχύ από τα υπόλοιπα μονοκύλινδρα, ποιοτικά πλαστικά, άνετο με 2 άτομα και φορτωμένο.

Αξίζει αρκεί να μην το είχε κάποιος ταλιμπάν ή κάποιος που τα έγραψε τα χιλιόμετρα στην κίνηση και δεν ήταν συνεπής με τις αλλαγές λαδιών. 

Συμφωνώ με κινητήρες, αξιοπιστία κτλ. Στην προσωπική μου εμπειρία το ταξίδι με 2 άτομα κανονικου μεγέθους, χωρίς αποσκευές αλλά με κόντρα αέρα ήταν ταλαιπωρία

Δημοσ.
11 ώρες πριν, VonLoutsos είπε

Συμφωνώ με κινητήρες, αξιοπιστία κτλ. Στην προσωπική μου εμπειρία το ταξίδι με 2 άτομα κανονικου μεγέθους, χωρίς αποσκευές αλλά με κόντρα αέρα ήταν ταλαιπωρία

Δεν είναι η φύση της μοτοσυκλέτας να είναι ταξιδιάρα παντός καιρού, ούτε αυτός που θα την αγοράσει έχει τέτοια πεποίθηση από την συγκεκριμένη. 

Έχε υπόψιν σου ότι ο δυνατός άνεμος είναι ο χειρότερος εχθρός του μοτοσικλετιστή. Η βροχή έρχεται στην δεύτερη θέση. 

Δημοσ.
3 hours ago, panoskatos said:

Δεν είναι η φύση της μοτοσυκλέτας να είναι ταξιδιάρα παντός καιρού, ούτε αυτός που θα την αγοράσει έχει τέτοια πεποίθηση από την συγκεκριμένη. 

Έχε υπόψιν σου ότι ο δυνατός άνεμος είναι ο χειρότερος εχθρός του μοτοσικλετιστή. Η βροχή έρχεται στην δεύτερη θέση. 

Για αυτό τον ενημερώνουμε (επειδή λέει άνεσης για ταξίδια) οτι δεν ειναι και οτι πιο άνετο. Μην έχει άλλα στο μυαλό του και κατοπιν εορτής αντιμετωπίσει άλλα.... Να φανταστείς ουτε βαλίτσες ουτε τιποτα δεν ειχαμε και μας ζάλισε ο άερας. Με ενα με πιο δυνατο μηχανάκι θα ηταν πιο άνετα και θα διατηρούσε και πιο εύκολα την ταχύτητά του.

Αλλά για κάθε μέρα και μικρές εξορμήσεις είναι μια χαρά.

Δημοσ.
Στις 14/2/2019 στις 3:52 ΜΜ, makaros1 είπε

Καλησπέρα, ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα F650GS του 2002, λόγω τιμής-abs-άνεσης για ταξίδια. Έχετε υπόψιν τι να προσέξω στη συγκεκριμένη μηχανή? Επίσης ξέρω από διάφορους ότι είναι καλοί οι κινητήρες τους απο θέμα αξιοπιστίας, αλλά μήπως τα 100k km είναι πολλά?

είναι αρκετά παλιό με πολλά χλμ για μόνοκύλινδρο ... εκτός αν θες να το πάρεις για να μάθεις, να μπεις στον κόσμο μηχανής, να ασχοληθείς (με τέτοιο ευρωπαϊκό κατά 99% θα σαι αν όχι κάθε βδομάδα κάθε μήνα στο συνεργείο και για αρκετά διαστήματα περιμένοντας ανταλλακτικά κλπ)  και σε ένα δύο χρόνια να το σκοτώσεις γιατί κακα τα ψέμματα αν δεν γράφει χοντα σε τέτοιο μηχανάκι δεν πωλείται  

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, VonLoutsos είπε

Για αυτό τον ενημερώνουμε (επειδή λέει άνεσης για ταξίδια) οτι δεν ειναι και οτι πιο άνετο. Μην έχει άλλα στο μυαλό του και κατοπιν εορτής αντιμετωπίσει άλλα.... Να φανταστείς ουτε βαλίτσες ουτε τιποτα δεν ειχαμε και μας ζάλισε ο άερας. Με ενα με πιο δυνατο μηχανάκι θα ηταν πιο άνετα και θα διατηρούσε και πιο εύκολα την ταχύτητά του.

Αλλά για κάθε μέρα και μικρές εξορμήσεις είναι μια χαρά.

Εντάξει μια μοτοσυκλέτα που τα πάει πολύ καλά στο χώμα, στην καθημερινή μετακίνηση σε πόλη, νομίζω είναι εύκολο να εννοηθεί ότι στο ταξίδι θα κάνεις κάποιους συμβιβασμούς. Όλες οι μοτοσυκλέτες αυτής της κατηγορίας έτσι είναι. Ακόμα και μια από τις καλύτερες για εμένα μοτοσυκλέτες που έβγαλε η BMW το GS 800 σε ταξίδι θα αντιμετωπίσεις την άβολη σέλα για πολύωρο ταξίδι και την μικρή έως ανύπαρκτη (για την κατηγορία)  προστασία για τον αέρα. που σου παρέχει. 

Όμως και οι δυο αυτές μηχανές για all around χρήση είναι στα πλαίσια της πολύ καλής έως άριστης επιλογής. 

Σε ταξίδι με ήπιο καλοκαιρινό καιρό θα τα πάει μια χαρά. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...