meletis_m Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 6 ώρες πριν, papoys1 είπε Η opel δίνει 60.000 χιλιόμετρα για αλλαγή σετ ιμάντα αλλα αν έπιασες και 5ετία να το αλλάξεις. Κάπου 60 με 70 χιλ χιλιόμετρα αλλάζω και πάντα μαζί με τους ιμάντες την αντλία νερού. Σίγουρα είναι ένα κόστος αλλά μετά από 372.000 χιλιόμετρα με άψογο κινητήρα που δεν καίει λάδι δεν το μετανοιώνω. Παλιά πήγαινα σε ένα εξειδικευμένο και πλήρωνα την αλλαγή 350 ευρώ τώρα αγοράζω μόνος τα ανταλλακτικά και με εργασία μου βγαίνει κανένα 200άρι. vectra c 1,6 του 2005. Τα περισσότερα συνεργεια βγάζουν ένα κέρδος 20-30% απο τα ανταλλακτικα . Ως ενα ποσοστό αποδεκτό ειναι γιατί επιχείρηση έχουν . Και πολλοί που πάνε με δικά τους ανταλλακτικα στο τέλος δε ταιριάζουν . Προσωπικά έχω πάρει τα απαραίτητα εργαλεία και λάδια φίλτρα μπουζι τα αλλάζω μόνος μου και βάσει του τεχνικου βιβλίου για το μοντέλο . Όσο για τήν αντλία νερού κάθε 2η φορά των ιμάντων τη αλλάζουμε ή εάν παρατηρήσουμε θόρυβο ή διαρροή . 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
csdrive Δημοσ. 24 Ιουνίου Share Δημοσ. 24 Ιουνίου Καλησπέρα. Θα ήθελα να αναφέρω ένα πρ'οβλημα που έχω μα Opel Astra 2005 εδώ και 3-4 μήνες. Μου έσβησε εν κινήσει χωρίς να ανάψει κάπια ένδειξη. Ήρθε γερανός και το πήγε στο συνεργείο. Εκεί, αφού κάνανε έλεγχο δεν βρήκα να έχει καταγραφεί κάποια βλάβη και το έστειλαν σε ηλεκτρολόγο (δεν είχε δικό του) ο οποίος το μόνο που εκτίμησε ήταν ότι θέλει αλλαγή μπαταρίας. Την άλλαξα αλλά πάλι μετά από χρήση μερικών ημερών μου έσβησε..(χωρίς ένδειξη πάλι). Αυτήν τη φορά όμως πήρε μπρος μετά από 2-3 προσπάθειες (επίσης ενώ όταν πήγαινε να σβήσει πατώντας γκάζι έπαιρνε για λίγο και μετά πήγαινε να σβήσει πάλι μέχρι που έσβησε εντελώς).Το πήγα σε άλλο συνεργείο, ούτε εκεί βρήκαν κάτι (άλλαξε προήπτικά τον στροφήλο...). Το αμάξι ξαναέσβησε εν κινήσει (αλλά έπαιρνε μπρος μετά) και αυτ΄τη φορά μου έσβησε και 2 φορές στο ρελαντί περμένοντας στο φανάρι. 'Εχετε καμιά ιδέα που να πάω. Σε κάποιο καλό και έμπειρο συνεργείο Opel ? Μένω σύνορα Ν. Ηρακλείου - Ν. Ιωνίας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vamvakoolas Δημοσ. 24 Ιουνίου Share Δημοσ. 24 Ιουνίου δοκιμασες με οπελ καλτσουνη; εχει και Γερακα και Αθηνα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
csdrive Δημοσ. 24 Ιουνίου Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 3 ώρες πριν, vamvakoolas είπε δοκιμασες με οπελ καλτσουνη; εχει και Γερακα και Αθηνα Δεν έχω δοκιμάσει τον Καλτσούνη (λόγω αντογατικών κριτικών που έχω διαβάσει). Τα πρώτα χρόνια που είχα αγοράσει το αμάξι το πήγαινα στον Μπραούνο (τότε επίσημο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της opel), αλλά μετά λόγω απόστασης, κόστους και σε μερικές περιπτώσεις χαμηλής ποιότητας υπηρεσίας αποφάσισα να το πηγαίνω σε συνεργείο πιο κοντά στο σπίτι. Για πολλά χρόνια ήμουν ικανοποοημένος, μέχρι που συνέβη αυτό και έχψ αλλάξει 3 συνεργεία χωρίς να βγάλω άκρη (είτε δεν έχουν την απαιτούμεη εμπειρία / γνλωση ή δεν ασχολούνται όπως πρέπει - κοιτάτε αν και ό,τι δείξει πιθανή καταγεγγραμμένη ένδειξη) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Marousiotis Δημοσ. 24 Ιουνίου Share Δημοσ. 24 Ιουνίου Λόγω του ότι είχα ακούσει διάφορα για τον χρόνο αντικατάστασης του ιμάντα χρονισμού,έκανα ερώτηση στον Σφακιανάκη,η απάντηση ήταν 5 χρόνια ή 120000 χλμ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 24 Ιουνίου Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 5 ώρες πριν, csdrive είπε Καλησπέρα. Θα ήθελα να αναφέρω ένα πρ'οβλημα που έχω μα Opel Astra 2005 εδώ και 3-4 μήνες. Μου έσβησε εν κινήσει χωρίς να ανάψει κάπια ένδειξη. Ήρθε γερανός και το πήγε στο συνεργείο. Εκεί, αφού κάνανε έλεγχο δεν βρήκα να έχει καταγραφεί κάποια βλάβη και το έστειλαν σε ηλεκτρολόγο (δεν είχε δικό του) ο οποίος το μόνο που εκτίμησε ήταν ότι θέλει αλλαγή μπαταρίας. Την άλλαξα αλλά πάλι μετά από χρήση μερικών ημερών μου έσβησε..(χωρίς ένδειξη πάλι). Αυτήν τη φορά όμως πήρε μπρος μετά από 2-3 προσπάθειες (επίσης ενώ όταν πήγαινε να σβήσει πατώντας γκάζι έπαιρνε για λίγο και μετά πήγαινε να σβήσει πάλι μέχρι που έσβησε εντελώς).Το πήγα σε άλλο συνεργείο, ούτε εκεί βρήκαν κάτι (άλλαξε προήπτικά τον στροφήλο...). Το αμάξι ξαναέσβησε εν κινήσει (αλλά έπαιρνε μπρος μετά) και αυτ΄τη φορά μου έσβησε και 2 φορές στο ρελαντί περμένοντας στο φανάρι. 'Εχετε καμιά ιδέα που να πάω. Σε κάποιο καλό και έμπειρο συνεργείο Opel ? Μένω σύνορα Ν. Ηρακλείου - Ν. Ιωνίας Φίλε επαθα το ίδιο τρεις φορές με το opel vectra c του 2005. Ολα ξεκίνησαν πριν 4-5 μήνες μετά από επισκευή δυναμό επειδή βούιζε υπερβολικά κάποιο ρουλεμάν. Δυστυχώς επεσα σε ηλεκτρολόγο απατεώνα έμεινα τρεις φορές στο δρόμο τη μία ξαναπήρε μετά από 1-2 ώρες τις άλλες δύο με γερανό συνεργείο. Την πρώτη φορά πήγα στον ιδιο ηλεκτρολόγο μου άλλαξε και μπαταρία η οποία τα είχε παίξει , την τελευταία αλλαξα ηλεκτρολόγο και το πήγα στον Καλογρίτσα που βάζει και υγραέριο στα Γλυκά Νερα. Ευτυχώς γιατί έχει έναν καταπληκτικό ηλεκτρολόγο ο οποίος υστερα από δοκιμές μετρήσεις μου λέει πρόβλημα με δυναμό την μία φορτίζει με 15 την άλλη με 9-10 ενώ πρέπει να φορτίζει σταθερά από 13,7 μέχρι 14 περίπου σου αδειάζει τη μπαταρία όταν δουλεύει χαμηλά και μένεις από ρεύμα. Καινούργιο δυναμό πάνω ύστερα από 3-4 μήνες και μέτρηση ενδιάμεσα διαπιστώθηκε ότι πλέον δουλεύει άριστα και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Ευτυχώς γιατί κάνω συχνα μεγαλα ταξίδια. Επίσης του πήγα και μου εφτιαξε το αιρκοντίσιον και καταλαβα δροσιά. Πήγαινα σε ένα αλλο απατεώνα πριν το δούλευα στο φουλ και δεν καταλάβαινα δροσια. Τωρα στο 2 και είμαι οκ. Δεν θέλω να του κάνω διαφήμιση αλλά δεν τον αλλάζω πλέον με τίποτε. Με έσωσε. Για βρες ένα καλό ηλεκτρολόγο να σου μετρήσει 2-3 φορές το δυναμό μήπως εχεις το ίδιο πρόβλημα. Το είχα ανεβάσει και δω ως πρόβλημα με το ρεύμα - δυναμό. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 25 Ιουνίου Share Δημοσ. 25 Ιουνίου 9 ώρες πριν, csdrive είπε Καλησπέρα. Θα ήθελα να αναφέρω ένα πρ'οβλημα που έχω μα Opel Astra 2005 εδώ και 3-4 μήνες. Μου έσβησε εν κινήσει χωρίς να ανάψει κάπια ένδειξη. Ήρθε γερανός και το πήγε στο συνεργείο. Εκεί, αφού κάνανε έλεγχο δεν βρήκα να έχει καταγραφεί κάποια βλάβη και το έστειλαν σε ηλεκτρολόγο (δεν είχε δικό του) ο οποίος το μόνο που εκτίμησε ήταν ότι θέλει αλλαγή μπαταρίας. Την άλλαξα αλλά πάλι μετά από χρήση μερικών ημερών μου έσβησε..(χωρίς ένδειξη πάλι). Αυτήν τη φορά όμως πήρε μπρος μετά από 2-3 προσπάθειες (επίσης ενώ όταν πήγαινε να σβήσει πατώντας γκάζι έπαιρνε για λίγο και μετά πήγαινε να σβήσει πάλι μέχρι που έσβησε εντελώς).Το πήγα σε άλλο συνεργείο, ούτε εκεί βρήκαν κάτι (άλλαξε προήπτικά τον στροφήλο...). Το αμάξι ξαναέσβησε εν κινήσει (αλλά έπαιρνε μπρος μετά) και αυτ΄τη φορά μου έσβησε και 2 φορές στο ρελαντί περμένοντας στο φανάρι. 'Εχετε καμιά ιδέα που να πάω. Σε κάποιο καλό και έμπειρο συνεργείο Opel ? Μένω σύνορα Ν. Ηρακλείου - Ν. Ιωνίας Κάτοχος Corsa C. Δε ξέρω εάν και η δικιά σου γενιά έβγαζε θέμα με το εγκέφαλο. Μεχρι στιγμής εμένα 300,000 είναι οκ. Τις φισες τις έχει δει μήπως είναι μέσα στο λάδι από τη συνηθισμένη βλάβη βαλβίδας πίεσης λαδιού; Επιπλέον ξέρω ότι τα συγκεκριμένα έβγαζαν θέμα με τη cim και το επισκεύαζαν. Εάν σε βολεύει κάνε μια ερώτηση στη Αργυρούπολη στον Γκαβανόζη , πήγαινει γνωστός και ασχολείται με Opel. Προσωπική άποψη δε έχω 5 ώρες πριν, Marousiotis είπε Λόγω του ότι είχα ακούσει διάφορα για τον χρόνο αντικατάστασης του ιμάντα χρονισμού,έκανα ερώτηση στον Σφακιανάκη,η απάντηση ήταν 5 χρόνια ή 120000 χλμ. Στις 100,000 θα το άλλαζα , ή εάν έρθει πρώτα αλλαγή αντλίας νερού . Μη το φτάνεις και στο όριο . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα