panoskatos Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 52 λεπτά πριν, diamond190 είπε Καλημέρα και καλώς σας βρήκα στο forum! Είχα Honda Jazz του 2007 (το αγόρασα το 2012 με 7.000€ στα 45.000χλμ) πεντατάχυτο, 1300κεκ, με κλίμα. Το κράτησα μέχρι πριν δύο μήνες, του έκανα 80.000 χλμ. και το έδωσα σε μια βδομάδα μέσα με 4.500€ σε ένα νέο ζευγάρι που χάρηκαν πολύ - ειδικά το παλικάρι μόλις το είδε, δεν ήθελε καν να παμε συνεργείο. Μεγαλώσαμε παιδί χωρίς μπαγκαζιέρα (και φορτώναμε τα πάντα, από παρκοκρέβατο, καρότσι, βαλίτσες, ποδηλατάκι) χάριν των καθισμάτων του που σηκώνονται. Από ζημιές ; Στα 75.000χλμ. μου έβγαλε σασμάν (ρουλεμάν, γρανάζια 1ης και όπισθεν) χωρίς να καταλάβω το λόγο. Το συνεργείο μου είπε ότι κάποιος δεν είχε προσέξει τις βαλβολίνες. Αυτή ήταν και η μοναδική βλάβη του. Δεν έκαψε ούτε ένα χιλιοστό λάδι - 3,5 λίτρα του έβαζα, 3,5 λίτρα του έβγαζα. Τον Οκτώβρη που μας πέρασε άρχισα να ψάχνω για αντικατάσταση, επειδή σαν φιλοσοφία δεν τα κρατάω πάνω από 5-6 χρόνια τα αυτοκίνητα. Ξεκίνησα να ψάχνω για το νέο Honda Jazz (3ης γενιάς 2015) σε ελαφρώς μεταχειρισμένο και δεν έβρισκα επί 5 μήνες ΤΙΠΟΤΑ. "Ψήθηκα" από τον κουνιάδο μου για Peugeuot 308diesel (πράγματι, ένα test drive που έκανα με εντυπωσίασε από κρατήματα και μοτέρ) ΑΛΛΑ βρήκα μια πολύ προβληματική αγορά : 4 στα 5 ήταν εισαγόμενα μεταχειρισμένα (από Γαλλία κυρίως) χωρίς να ξέρει κανεις τί σέρβις έκανε, που τα έκανε, αν έχει τρακάρει, τίποτα. Μετά έβρισκα στα κλασικά ντόπια λαμόγια, ένα σωρό με πειραγμένα χιλιόμετρα (πχ μου έδιναν - και καλά - μοντέλο του 2016 στα 1600 Turbodiesel με 28.000χλμ. και 12.5000€, ενώ ο ίδιος έβγαζε όχημα με παραπάνω χιλιόμετρα, ίδιο μήνα κατασκευής και 15.000€ - βρες το λάθος) ... Πήγαμε μέχρι και σε αντιπροσωπείες για να δούμε τα αυτοκίνητα του έτους (διευθυντικά, test drive, εκθεσιακά κλπ). Όταν μπήκε η σύζυγός μου μέσα, έφριξε κυριολεκτικά από την έλλειψη χώρων για τους πίσω επιβάτες. Δηλαδή, θα πηγαίναμε να πάρουμε ένα όχημα κατά 30 - 40 εκατοστά πιό μακρύ, 15 εκατοστά πιό φαρδύ (δηλ. πρόβλημα στο παρκάρισμα) για να μη χωράει πίσω ούτε άνθρωπος του 1,65μ. Και πάνω που απογοητευτήκαμε, βγαίνει πριν ένα μήνα Η ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ αγγελία ελαφρώς μεταχειρισμένου Jazz από τον Σαρακάκη. Ένα μόνο θα σας πώ : Πέμπτη βράδυ βγήκε η αγγελία, Παρασκευή μεσημέρι πήγα και το είδα, Σάββατο το κλείσαμε. Κατασκευή 11/2016, 1,3 Vtec, έκδοση Trend (βασική μεν, αλλά θα σας πώ εξοπλισμό να κρίνετε) , 16.000 γυναικεία και πραγματικά χιλιόμετρα, αγρατσούνιστο, στα καθίσματα συνεπιβατών δεν πρέπει να είχε καθίσει ποτέ κανένας. Τιμή; 12.000€. Και έτσι ξαναπήρα αυτό για το οποίο είμαι σίγουρος, έχει χώρους SUV, μοτεράκι ατμοσφαιρικό που χαίρεσαι να το δουλεύεις - και όχι τις μπούρδες με τα turbo τα μονόλιτρα, που αμα πιάσει καλοκαίρι ψοφάνε. Ως προς τα τεχινκά του : κάθεται καλύτερα στο δρόμο απ' ότι τα προηγούμενα Jazz (τα οποία δεν έχουν καλό κέντρο βάρους και στον αυτοκινητόδρομο κουράζουν). Εξατάχυτο με κοντό κιβώτιο (στα 80 πας με 5η). Θέλει στροφούλες για να το χαρείς, κοινώς δουλεύεις με το λεβιέ όπως ξέρεις και δεν περιμένεις τουρμπίνες να αποφασίσουν. Κατανάλωση : το πρώτο ντεπόζιτο (40λτ) το χάλασα μέσα στην Αθήνα με κατανάλωση 6,3 λτ/100. Cruise Control, Traction Control, αυτόματα φώτα, προβολείς ομίχλης, φώτα ημέρας led, αισθητήρες παρκαρίσματος, ηλεκτρικά παράθυρα παντού και τα λοιπά gadgetακια που έχουν τα νέα οχήματα (θύρα usb, aux, bluetooth, χειρισμός από το τιμόνι κλπ) . Το κυριότερο για όποιον μένει σε μεγάλη πόλη : χωράει παντού και παρκάρει. Διαστάσεις και πλατφόρμα κατηγορίας Polo (4,00 x 1,69) όμως από μέσα είναι πολύ καλύτερο απ' όλα τα άλλα, και της κατηγορίας Golf/308 εννοείται. Για μένα, συνεπώς, και με βάση την άριστη εμπειρία μου με το προηγούμενο Jazzaki μου, ούτε κουβέντα. Jazz δαγκωτο. Δε θα χαλάσει τίποτα, δεν θα ζητήσει τίποτα. Θα το πάρεις ακριβούτσικα αλλά θα το ξαναδώσεις ακριβά και κυρίως γρήγορα. Θα σε βολέψει αφάνταστα και θα βγεί άνετα στην Εθνική και στον αυτοκινητόδρομο (τουλάχιστον η τρίτη γενιά που έχω τώρα). Δες τις στατιστικές βλαβών και θα καταλάβεις. Ναι, θέλει όρεξη να το οδηγείς σωστά (κοινώς το χέρι στον λεβιέ) και αυτό είναι το μόνο για το οποίο το κράζουν όλα τα τέστ (επειδή στις χαμηλές στροφές δεν τραβάει). Αλλά τα λεφτά σου θα πιάσουν τόπο. Το Jazz δεν είναι για πολλούς, αλλά για όσους το ξέρουν. Άντε πήγαινε να ξαναπουλήσεις μεταχειρισμένο όχημα του συρμού (Yaris, Polo, 208/308, i20 κλπ.) : βρωμάει το ιντερνετ, ποιός θα έρθει να αγοράσει; Όσον αφορά τον Σαρακάκη, τα ξέρουμε όλοι. Κάνεις υπομονή να βγεί η εγγύηση (που θα σου ζητήσει μόνο σέρβις των 150€) και μετά φεύγεις. Αυτά από εμένα. Ωραία περιγραφή και σε ευχαριστούμε που ήσουν τόσο αναλυτικός, εμένα τουλάχιστον με επεισες. Η αλήθεια είναι ότι πολλά νέα μοντέλα έχουν μήκος και φάρδος αλλά ο εσωτερικός οφελιμος χώρος δεν ανταποκρίνεται στις εξωτερικές διαστάσεις. Πάντως αυτό που δεν μου άρεσε από αυτά που διάβασα είναι ότι με 80χλμ στο κοντέρ έχεις φτάσει στην πέμπτη ταχύτητα! Πάει τσάμπα και το 6ταχυτο έτσι και πραγματικά όπως το λες ο ίδιος θέλει όρεξη με τον λεβιέ να το οδηγήσεις!
diamond190 Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, panoskatos είπε Ωραία περιγραφή και σε ευχαριστούμε που ήσουν τόσο αναλυτικός, εμένα τουλάχιστον με επεισες. Η αλήθεια είναι ότι πολλά νέα μοντέλα έχουν μήκος και φάρδος αλλά ο εσωτερικός οφελιμος χώρος δεν ανταποκρίνεται στις εξωτερικές διαστάσεις. Πάντως αυτό που δεν μου άρεσε από αυτά που διάβασα είναι ότι με 80χλμ στο κοντέρ έχεις φτάσει στην πέμπτη ταχύτητα! Πάει τσάμπα και το 6ταχυτο έτσι και πραγματικά όπως το λες ο ίδιος θέλει όρεξη με τον λεβιέ να το οδηγήσεις! Πέντε μήνες που έψαχνα, προσπάθησα να "μεταπηδήσω" κατηγορία και να πάω από τα supermini στα compact, για λόγους χωρητικότητας αλλά και για την βελτίωση της οδηγικής εμπειρίας. Aλλά, αν προέρχεσαι από Jazz, τότε δυσκολεύουν τα πράγματα. Τα καλούμενα compact (Golf, 308, Astra, i30, Focus κλπ.) προορίζονται - υποτίθεται - για τον οικογενειάρχη που δεν θέλει/δεν έχει να ξοδέψει μια περιουσία. Εδώ όμως αρχίζει ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του (και καλά θα κάνεις να κλείσεις τα αυτιά σου). Σε όσους είπα ότι ξαναπάω για Jazz, με "κράξανε" ότι και καλά ξαναπάω σε "κουβάδες" και "playmobil". Ο κόσμος δεν το ξέρει το όχημα και τα διάφορα site το συγκρίνουν με τα μοντέλα της κατηγορίας όπου ανήκει βάσει σασί και διαστάσεων. Εδώ ακόμη και ένας έμπορος που πήγα να δώ μήπως δεχόταν το παλίο μου για ανταλλαγή, "ξύνισε" με το jazz, ότι δήθεν δεν ζητιέται, δεν το ψάχνει ο κόσμος, ότι όλοι θα πάνε σε yaris και διάφορα τέτοια. Φυσικό είναι βέβαια, όταν ο άλλος ακούει ότι πήρες 4μετρο, να νομίζει ότι έφερες ένα γιαπωνέζικο polo ή ένα διαφορετικό yaris. Σε αυτό βέβαια φταίει και η Honda που σχεδόν σε αποτρέπει να το πάρεις (μηδενική διαφήμιση και μηδενική επιρροή στα περιοδικά και στα σαιτ αυτοκινήτων). Και εδώ είναι η μεγάλη διαφορά της Honda με το jazz - ότι αν το κρίνεις με τους χώρους του, ΔΕΝ ανήκει στην κατηγορία αυτή. Όλα , μα όλα τα καλούμενα compact έχουν πίσω χώρους κατά πολύ υποδεέστερους (ή θα βρίσκουν τα γόνατα ή θα βρίσκει το κεφάλι). Δεν συζητάμε για τους τετράμετρους "ανταγωνιστές" ευρωπαίους (208, Polo). Αν δε σε νοιάζουν αυτά ή γενικά δεν έχεις πίσω επιβάτες, κανένα πρόβλημα. Άν όμως σέβεσαι τον κόσμο που κουβαλάς πίσω (και πάνω απ΄ όλα το παιδί σου γιατί κι αυτό άνθρωπος είναι και δεν θέλει να κάθεται χωμένο σ΄ ένα πνιγηρό κουβούκλιο, ούτε η μαμά μπορεί να χωθεί πίσω σ' ένα στριμόκωλλο αμάξι) τότε δεν μπορείς να μην κοιτάξεις το jazz. Φανταστείτε ότι μπήκα από περιέργεια πίσω από τη δική μου θέση οδήγησης (είμαι 1,87 και την έχω τελευταία σκάλα) και χωρούσα με ΑΝΕΣΗ και περιθώριο. Στο 308 έπρεπε να "ξαπλώσω" με ανοιχτά τα γόνατα για να μπορέσω να πώ ότι κάθομαι. Για το κεφάλι που χτύπαγε και έπρεπε να το κρατάω με γωνία, ούτε κουβέντα. Δεν είναι εύκολο πράγμα να πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς, όταν έχεις οικογένεια. Όπως είπαν κι άλλοι, οι εποχές που είχες το sedan για τα ταξίδια και τον κουβά για την πόλη έχουν περάσει. Πλέον, ένα αμάξι πρέπει να τα κάνει όλα, όσο το δυνατόν καλύτερα. Στην Αθήνα μάλιστα (αν δεν έχεις και πυλωτή) πρέπει και να ... παρκάρει και να περνάει από διπλοπαρκαρισμένα στενά, χωρίς να σπάνε καθρέφτες. Έτοιμος ήμουν, επαναλαμβάνω, να πάω σε compact. Aλλά τί μου πρόσφεραν παραπάνω; Τίποτα. Αν έπαιρνα 30 εκατοστά παραπάνω εσωτερικό, βεβαίως να θυσίαζα και το πάρκινγκ. Το να πάω να φορτωθώ όμως κάτι που είναι πιό φαρδύ (χωρίς να έχει και τις superwow οδηγικές επιδόσεις) και να μη χωράμε μέσα, πάει πολύ. Ο καθένας με τα κριτήριά του. Για την εμφάνιση, τέλος, προσωπικά η τρίτη γενιά μου αρέσει πολύ. Σχεδιαστικά εξ άλλου, τα περισσότερα μοιάζουν σαν σταγόνα νερό (είτε είναι V40, είται Leon, είτε Αstra, είτε Nissan Pulsar). Aν πάλι είσαι της συντηρητικής εμφάνισης, παίρνεις Golf ή Αudi A3, που μοιάζουν σαν αυτά πριν 20 χρόνια και θα συνεχίσουν να μοιάζουν για άλλα 20 χρόνια. Επεξ/σία 1 Απριλίου 2019 από diamond190 1
merkon Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 58 λεπτά πριν, diamond190 είπε Πέντε μήνες που έψαχνα, προσπάθησα να "μεταπηδήσω" κατηγορία και να πάω από τα supermini στα compact, για λόγους χωρητικότητας αλλά και για την βελτίωση της οδηγικής εμπειρίας. Aλλά, αν προέρχεσαι από Jazz, τότε δυσκολεύουν τα πράγματα. Τα καλούμενα compact (Golf, 308, Astra, i30, Focus κλπ.) προορίζονται - υποτίθεται - για τον οικογενειάρχη που δεν θέλει/δεν έχει να ξοδέψει μια περιουσία. Εδώ όμως αρχίζει ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του (και καλά θα κάνεις να κλείσεις τα αυτιά σου). Σε όσους είπα ότι ξαναπάω για Jazz, με "κράξανε" ότι και καλά ξαναπάω σε "κουβάδες" και "playmobil". Ο κόσμος δεν το ξέρει το όχημα και τα διάφορα site το συγκρίνουν με τα μοντέλα της κατηγορίας όπου ανήκει βάσει σασί και διαστάσεων. Εδώ ακόμη και ένας έμπορος που πήγα να δώ μήπως δεχόταν το παλίο μου για ανταλλαγή, "ξύνισε" με το jazz, ότι δήθεν δεν ζητιέται, δεν το ψάχνει ο κόσμος, ότι όλοι θα πάνε σε yaris και διάφορα τέτοια. Φυσικό είναι βέβαια, όταν ο άλλος ακούει ότι πήρες 4μετρο, να νομίζει ότι έφερες ένα γιαπωνέζικο polo ή ένα διαφορετικό yaris. Σε αυτό βέβαια φταίει και η Honda που σχεδόν σε αποτρέπει να το πάρεις (μηδενική διαφήμιση και μηδενική επιρροή στα περιοδικά και στα σαιτ αυτοκινήτων). Και εδώ είναι η μεγάλη διαφορά της Honda με το jazz - ότι αν το κρίνεις με τους χώρους του, ΔΕΝ ανήκει στην κατηγορία αυτή. Όλα , μα όλα τα καλούμενα compact έχουν πίσω χώρους κατά πολύ υποδεέστερους (ή θα βρίσκουν τα γόνατα ή θα βρίσκει το κεφάλι). Δεν συζητάμε για τους τετράμετρους "ανταγωνιστές" ευρωπαίους (208, Polo). Αν δε σε νοιάζουν αυτά ή γενικά δεν έχεις πίσω επιβάτες, κανένα πρόβλημα. Άν όμως σέβεσαι τον κόσμο που κουβαλάς πίσω (και πάνω απ΄ όλα το παιδί σου γιατί κι αυτό άνθρωπος είναι και δεν θέλει να κάθεται χωμένο σ΄ ένα πνιγηρό κουβούκλιο, ούτε η μαμά μπορεί να χωθεί πίσω σ' ένα στριμόκωλλο αμάξι) τότε δεν μπορείς να μην κοιτάξεις το jazz. Φανταστείτε ότι μπήκα από περιέργεια πίσω από τη δική μου θέση οδήγησης (είμαι 1,87 και την έχω τελευταία σκάλα) και χωρούσα με ΑΝΕΣΗ και περιθώριο. Στο 308 έπρεπε να "ξαπλώσω" με ανοιχτά τα γόνατα για να μπορέσω να πώ ότι κάθομαι. Για το κεφάλι που χτύπαγε και έπρεπε να το κρατάω με γωνία, ούτε κουβέντα. Δεν είναι εύκολο πράγμα να πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς, όταν έχεις οικογένεια. Όπως είπαν κι άλλοι, οι εποχές που είχες το sedan για τα ταξίδια και τον κουβά για την πόλη έχουν περάσει. Πλέον, ένα αμάξι πρέπει να τα κάνει όλα, όσο το δυνατόν καλύτερα. Στην Αθήνα μάλιστα (αν δεν έχεις και πυλωτή) πρέπει και να ... παρκάρει και να περνάει από διπλοπαρκαρισμένα στενά, χωρίς να σπάνε καθρέφτες. Έτοιμος ήμουν, επαναλαμβάνω, να πάω σε compact. Aλλά τί μου πρόσφεραν παραπάνω; Τίποτα. Αν έπαιρνα 30 εκατοστά παραπάνω εσωτερικό, βεβαίως να θυσίαζα και το πάρκινγκ. Το να πάω να φορτωθώ όμως κάτι που είναι πιό φαρδύ (χωρίς να έχει και τις superwow οδηγικές επιδόσεις) και να μη χωράμε μέσα, πάει πολύ. Ο καθένας με τα κριτήριά του. Για την εμφάνιση, τέλος, προσωπικά η τρίτη γενιά μου αρέσει πολύ. Σχεδιαστικά εξ άλλου, τα περισσότερα μοιάζουν σαν σταγόνα νερό (είτε είναι V40, είται Leon, είτε Αstra, είτε Nissan Pulsar). Aν πάλι είσαι της συντηρητικής εμφάνισης, παίρνεις Golf ή Αudi A3, που μοιάζουν σαν αυτά πριν 20 χρόνια και θα συνεχίσουν να μοιάζουν για άλλα 20 χρόνια. Διαβασα προσεκτικα και αυτο και το προηγουμενο μηνυμα σου στο θεμα και συμφωνω σαν κατοχος Jazz 2ης γενιας! Το τι εχω κουβαλησει μεσα σε αυτο το αυτοκινητο δε λεγεται. Τι ταξιδια εχω κανει, ποσο το εχω ζορισει, το αμαξι ειναι σκυλος πραγματικος, δε νιωθει, εχει ΤΟΥΣ χωρους και μεχρι τα 85000 χλμ που το αφησα στους γονεις λογω μετακομισης στο εξωτερικο δεν ειχε κανει κιχ, μονο λαδια και τιποτα αλλο. Μονο ενα πραγμα θα ηθελα να βελτιωθει... Σταθεροτητα στο δρομο και γκαζι. Υπηρχαν φορες που το ενιωθα σαν βαρκα δυστυχως, σαν να μη παταει καλα και σταθερα στον δρομο μερικες φορες. Και δυστυχως οταν βαζεις παραπανω απο 2 ατομα μεσα, αγκομαχουσε σε αρκετες διαδρομες. Κατα τα αλλα φοβερο αμαξι, ομορφο, αξιοπιστο και με τεραστιους χωρους. Μικρο και ετσι ευκολο στο παρκαρισμα εντος πολης πχ. Αθηνα. Μονο αυτα τα δυο θα ηθελα να βελτιωθουν, δε ξερω τι εγινε με την 3η γενια για να ειμαι ειλικρινης, νομιζω οπως πως απο μοτερ ειναι ιδιο.
panoskatos Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, merkon είπε Διαβασα προσεκτικα και αυτο και το προηγουμενο μηνυμα σου στο θεμα και συμφωνω σαν κατοχος Jazz 2ης γενιας! Το τι εχω κουβαλησει μεσα σε αυτο το αυτοκινητο δε λεγεται. Τι ταξιδια εχω κανει, ποσο το εχω ζορισει, το αμαξι ειναι σκυλος πραγματικος, δε νιωθει, εχει ΤΟΥΣ χωρους και μεχρι τα 85000 χλμ που το αφησα στους γονεις λογω μετακομισης στο εξωτερικο δεν ειχε κανει κιχ, μονο λαδια και τιποτα αλλο. Μονο ενα πραγμα θα ηθελα να βελτιωθει... Σταθεροτητα στο δρομο και γκαζι. Υπηρχαν φορες που το ενιωθα σαν βαρκα δυστυχως, σαν να μη παταει καλα και σταθερα στον δρομο μερικες φορες. Και δυστυχως οταν βαζεις παραπανω απο 2 ατομα μεσα, αγκομαχουσε σε αρκετες διαδρομες. Κατα τα αλλα φοβερο αμαξι, ομορφο, αξιοπιστο και με τεραστιους χωρους. Μικρο και ετσι ευκολο στο παρκαρισμα εντος πολης πχ. Αθηνα. Μονο αυτα τα δυο θα ηθελα να βελτιωθουν, δε ξερω τι εγινε με την 3η γενια για να ειμαι ειλικρινης, νομιζω οπως πως απο μοτερ ειναι ιδιο. Διάβασα ένα θέμα που είχες ανοίξει παλιότερα με την κατανάλωση, τελικά διορθώθηκε ή ήταν λάθος οι μετρήσεις σου?
merkon Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 2 ώρες πριν, panoskatos είπε Διάβασα ένα θέμα που είχες ανοίξει παλιότερα με την κατανάλωση, τελικά διορθώθηκε ή ήταν λάθος οι μετρήσεις σου? Διορθώθηκε, αλλά ποτέ δεν έμαθα τι έφταιγε...
diamond190 Δημοσ. 2 Απριλίου 2019 Δημοσ. 2 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 16 ώρες πριν, merkon είπε Διαβασα προσεκτικα και αυτο και το προηγουμενο μηνυμα σου στο θεμα και συμφωνω σαν κατοχος Jazz 2ης γενιας! Το τι εχω κουβαλησει μεσα σε αυτο το αυτοκινητο δε λεγεται. Τι ταξιδια εχω κανει, ποσο το εχω ζορισει, το αμαξι ειναι σκυλος πραγματικος, δε νιωθει, εχει ΤΟΥΣ χωρους και μεχρι τα 85000 χλμ που το αφησα στους γονεις λογω μετακομισης στο εξωτερικο δεν ειχε κανει κιχ, μονο λαδια και τιποτα αλλο. Μονο ενα πραγμα θα ηθελα να βελτιωθει... Σταθεροτητα στο δρομο και γκαζι. Υπηρχαν φορες που το ενιωθα σαν βαρκα δυστυχως, σαν να μη παταει καλα και σταθερα στον δρομο μερικες φορες. Και δυστυχως οταν βαζεις παραπανω απο 2 ατομα μεσα, αγκομαχουσε σε αρκετες διαδρομες. Κατα τα αλλα φοβερο αμαξι, ομορφο, αξιοπιστο και με τεραστιους χωρους. Μικρο και ετσι ευκολο στο παρκαρισμα εντος πολης πχ. Αθηνα. Μονο αυτα τα δυο θα ηθελα να βελτιωθουν, δε ξερω τι εγινε με την 3η γενια για να ειμαι ειλικρινης, νομιζω οπως πως απο μοτερ ειναι ιδιο. Έχεις δίκιο για το θέμα της οδικής συμπεριφοράς της 1ης (και 2ης) γενιάς. Έχουν ψηλό κέντρο βάρους και στον αυτοκινητόδρομο δεν σου δίνουν καλή αίσθηση. Ειδικά σε κάτι κομμάτια όπου έχει ισχυρούς ανέμους (Μέγαρα, Παιανία, Κομοτηνή-Ξάνθη) έχει δυσκολία στο να κρατηθεί σωστά το αμάξι. Το ίδιο και στις απότομες στροφές. Η 3η γενιά όμως έχει αλλάξει. Πιό "δεμένο" και με σαφώς καλύτερες κλίσεις στις στροφές. Δεν το "φοβάσαι" πλεον και μπαίνεις άνετα (σχεδόν ευχάριστα θα έλεγα) σε δρόμο "φιδάκι". Οι αναρτήσεις και πάλι είναι σφιχτές (στις λακούβες "κοπανάει") - σε αυτά πάντα ήταν μπροστά τα γαλλικά. Το μοτεράκι του είναι καινούργιο. Πάλι στα 1300 κεκ, αλλά έρχεται με 102 άλογα τα οποία "φωνάζουν" για στροφές. Αν πας σαν ταρίφας και ακολουθείς τις ενδείξεις οικονομίας, τα "σκότωσες". (έχει στο στροφόμετρο βελάκι up και down που θέλει 3η με 30-40, 4η με 50-60 και 5η με 70-80. Για πλάκα τα ακολούθησα και ξενέρωσα). Όμως αν κρατήσεις το παλιό στύλ οδήγησης που έχεις μάθει από τη Honda (3η μεχρι 70-80, 4η μέχρι 110) τότε θα καταλάβεις τι έχει να σου προσφέρει : σπορ αίσθηση με γρήγορη και αξιόπιστη επιτάχυνση από 60 στα 100 και από 80 στα 120 (ενεργητική ασφάλεια). Κοινώς, αλλάζεις λωρίδα για πλάκα πλέον και δεν κάνεις το σταυρό σου μην σου έρχεται κανένας φορτσάτος από αριστερά. Τον "έχεις" άνετα. Κατανάλωση με αυτό το μοτίβο οδήγησης γύρω στα 6,2 - 6,4/100. Δεν ξέρω τι καίνε τα αντίστοιχα αυτοκίνητα που φοράνε μικρούς κινητήρες με τουρμπίνα (πχ το Peugeot 1200 Pure Tech ή ο μονόλιτρος της Volkswagen), πάντως σίγουρα το καινούργιο Jazz με τον 1,3 vtec δεν το λες "ψόφιο". Επεξ/σία 2 Απριλίου 2019 από diamond190
maneas Δημοσ. 2 Απριλίου 2019 Δημοσ. 2 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Ρε παιδια να ρωτησω εγω κατι μιας και εχει ιδιοκτητες mazda 2 εδω.. μπορω να ψηλώσω προφίλ στο λαστιχο στη 16αρα? 45ρι φοράω Επεξ/σία 2 Απριλίου 2019 από maneas
panoskatos Δημοσ. 2 Απριλίου 2019 Δημοσ. 2 Απριλίου 2019 23 λεπτά πριν, maneas είπε Ρε παιδια να ρωτησω εγω κατι μιας και εχει ιδιοκτητες mazda 2 εδω.. μπορω να ψηλώσω προφίλ στο λαστιχο στη 16αρα? 45ρι φοράω Δεν νομίζω να έβγαινε μαμά το Mazda 2 με 16αρα .Ποίο μοντέλο έχεις ακριβώς? Αν το έχεις πάρει μεταχειρισμένο και ο προηγούμενος έχει κάνει σωστά την μετατροπή ο μόνος τρόπος να μεγαλώσεις προφίλ είναι να βάλεις 15" ή 14" ζάντα. Αλλά γράψε ποίο μοντέλο έχεις ακριβώς για να δούμε με ποίο ελαστικό έβγαινε από το εργοστάσιο.
NickTG Δημοσ. 2 Απριλίου 2019 Δημοσ. 2 Απριλίου 2019 29 minutes ago, panoskatos said: Δεν νομίζω να έβγαινε μαμά το Mazda 2 με 16αρα .Ποίο μοντέλο έχεις ακριβώς? Έβγαινε. Με λάστιχο 195/45/16.
maneas Δημοσ. 2 Απριλίου 2019 Δημοσ. 2 Απριλίου 2019 59 λεπτά πριν, NickTG είπε Έβγαινε. Με λάστιχο 195/45/16. Αααυτο έχω. Mazda 2 de 2008 1350 86hp. Όποτε αλλαζω ζάντα αναγκαστικά? Ευχαριστώ για τις απαντήσεις
panoskatos Δημοσ. 2 Απριλίου 2019 Δημοσ. 2 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, NickTG είπε Έβγαινε. Με λάστιχο 195/45/16. 18 λεπτά πριν, maneas είπε Αααυτο έχω. Mazda 2 de 2008 1350 86hp. Όποτε αλλαζω ζάντα αναγκαστικά? Ευχαριστώ για τις απαντήσεις Πωπω πολύ μεγάλο φάουλ από την Mazda να βγάζει τέτοια διάσταση σε τέτοιο αυτοκίνητο. Καταρχάς τα συγκεκριμένα ελαστικά σε επώνυμα θα πρέπει να είναι πανάκριβα. Κατά δεύτερων το αυτοκίνητο χάνει πολύ σε άνεση χωρίς λόγο και αιτία. Λογικά τα περισσότερα θα πρέπει να έχουν βγει με 15" & 14" τι έκδοση είναι αυτή με την 16" ? Κάποια σπορτινκ?
dmar2000 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Στις 1/4/2019 στις 9:34 ΜΜ, merkon είπε Διορθώθηκε, αλλά ποτέ δεν έμαθα τι έφταιγε... Φίλε τι έκανες με το jazz και έφτιαξε, το έπαθα και εγώ έπειτα απο service
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα