Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

εγω στην θεση σου θα εψαχνα τι μπορω να παρω με τα χρηματα που εχω απο ιδιωτη (θα προτιμουσα γιαπωνεζικο) και αφου το κοιταγα σε μαστορα που να εμπιστευομαι θα το αγοραζα

απο εκει κ περα αν βρεις πολλα σε καλη τιμη κ κατασταση για τα χρηματα που δινεις αρχιζεις και διαλεγεις αναλογως του τι θες απο το αμαξι

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, cabdik είπε

πες οτι εχεις ενα πιτσιρικι και παιζει ολη μερα  με τα παραθυρα...., τι θα κανουν οι διακοπτες και οι γρυλοι...? καποια στιγμη θα τα τιναξουν..!   

Ε καλά τώρα, μόνο στα vw παίζουν τα πιτσιρίκια με τα παράθυρα?

Αν ακούσεις κάποιον να λέει "μου έπεσε το παράθυρο μέσα στην πόρτα" τί θα υποθέσεις?

Ότι αναφέρεται σε golf ή σε ceed?

Αν ακούσεις κάποιον να λέει "πήγα για αλλαγή καδένας-γλίστρας" τί θα υποθέσεις?

Ότι αναφέρεται σε polo ή σε i20?

 

 

 

Δημοσ.

Μιας και θα πάρεις μεταχειρισμένο, έχε τα μάτια σου και τα αυτιά σου ανοιχτά και μη περιορίζεσαι σε 2-3 μόνο μοντέλα.

Σε αυτή την περίπτωση (μεταχειρισμένου) το αν θα αποδειχθεί αξιόπιστο δεν εξαρτάται τόσο από την καταγωγή (γιαπωνέζικο, γερμανικό, ιταλικό, γαλλικό), όσο από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και το ιστορικό του οχήματος. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, turbat0s είπε

Ε καλά τώρα, μόνο στα vw παίζουν τα πιτσιρίκια με τα παράθυρα?

Αν ακούσεις κάποιον να λέει "μου έπεσε το παράθυρο μέσα στην πόρτα" τί θα υποθέσεις?

Ότι αναφέρεται σε golf ή σε ceed?

Αν ακούσεις κάποιον να λέει "πήγα για αλλαγή καδένας-γλίστρας" τί θα υποθέσεις?

Ότι αναφέρεται σε polo ή σε i20?

δεν μιλησα συγκεκριμενα για κανενα μοντελο. απλως παραδειγματα εφερα...!   

και ξαναεπισημαινω οτι δεν ακουω μονο εναν "καποιον" να λεει οτι επαθε "κατι". αλλα ψαχνω και κοιταω αν ειναι γενικο το κακο ή οχι.  το να παθει καποιος, κατι, ΔΕΝ αποτελει αποδειξη. πρεπει να υπαρχει ενα σοβαρο ποσοστο, για να θεωρηθει ελαττωμα.   μπορει να ειναι μια αστοχια υλικου στο συγκεκριμενο αυτοκινητο. δεν μπορεις να κατηγορησεις το μοντελο για το ιδιο  προβλημα, αν δεν εχει συμβει σε ικανο αριθμο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φιλε πρόσφατα πήρα mazda 2 '09 1350 86 hp μεταχειρισμένο, έχω κάνει ήδη περίπου 7000 χλμ είμαι πολύ ευχαριστημένος με μοτέρ, επιβεβαιώνω αυτο που λένε τα παιδιά για 16ρες με χαμηλο προφίλ, μαθαίνεις να οδηγάς αποφεύγοντας ότι λακουβα υπάρχει, ωστόσο έχει πολύ ωραία κρατήματα, δεν τρίζει με τίποτα, είναι πολύ σβέλτο, καλά φρένα, άνετο στο ταξίδι, 120 χλμ σε εγνατία 3200 στροφες και δεν το καταλαβαίνεις καν. Πολύ καλή κατανάλωση, και άπο ανταλλακτικά βρίσκεις μεταχειρισμενα σε φυσιολογικές τιμές. Και είναι και κουκλάκι, μαζί με το φιέστα τα θεωρώ τα πιο όμορφα της κατηγορίας τους.

Πολύ καλό έλεγχο στο μεταχειρισμένο, φώναξε κανένα κινητό συνεργείο για καλό έλεγχο, είναι λεφτά που τα γλυτώνεις πραγματικά πιο μετά.

Επεξ/σία από maneas
Δημοσ.
4 ώρες πριν, maneas είπε

Φιλε πρόσφατα πήρα mazda 2 '09 1350 86 hp μεταχειρισμένο, έχω κάνει ήδη περίπου 7000 χλμ είμαι πολύ ευχαριστημένος με μοτέρ, επιβεβαιώνω αυτο που λένε τα παιδιά για 16ρες με χαμηλο προφίλ, μαθαίνεις να οδηγάς αποφεύγοντας ότι λακουβα υπάρχει, ωστόσο έχει πολύ ωραία κρατήματα, δεν τρίζει με τίποτα, είναι πολύ σβέλτο, καλά φρένα, άνετο στο ταξίδι, 120 χλμ σε εγνατία 3200 στροφες και δεν το καταλαβαίνεις καν. Πολύ καλή κατανάλωση, και άπο ανταλλακτικά βρίσκεις μεταχειρισμενα σε φυσιολογικές τιμές. Και είναι και κουκλάκι, μαζί με το φιέστα τα θεωρώ τα πιο όμορφα της κατηγορίας τους.

Πολύ καλό έλεγχο στο μεταχειρισμένο, φώναξε κανένα κινητό συνεργείο για καλό έλεγχο, είναι λεφτά που τα γλυτώνεις πραγματικά πιο μετά.

Πιο καλα δικο του μαστορα να εχει εμπιστοσυνη .

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 13/2/2019 στις 9:58 ΜΜ, Γιάννης Blackberrianos είπε

Αμα το θες μονο για τις μετακινησεις σου ΜΗΝ το παρεις με τις 16 αρες ζαντες με το 45 αρι προφιλ γιατι πραγματικα θα βλασφημας σε καθε λακουβα της αθηνας.

Είμαι χρόνια με 235/18/40 και coilovers.

Έχω κάνει άνετα ταξίδια 500χλμ χωρίς στάση. Για λακκούβες ή σαμαρακια δεν ζητήσω όλα μια χαρά. Το 35αρι ναι αρχίζει να γίνεται άβολο. 40 και 45 είναι οκ και τα έχω κυκλοφορήσει Αθήνα για πάνω από 250Κ χλμ. 

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Έχω βρει 2 μαζντα αλλά δεν ξέρω αν θα με καλύψουν από θέμα χώρου. Μετά έχω και στην άκρη του μυαλού μου ένα i20. Το αμάξι θα είναι για οικογένεια. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, panoskatos είπε

Mazda 2 ή i20 δεν είναι οικογενειακά αυτοκίνητα. 

Δεν αντιλέγω το i20 έχει χώρους που καλύπτουν μια οικογένεια. Ειδικά το καινούργιο. Απλά θα ήθελα κάποιος αν έχει εμπειρία από αυτά τα δύο να την μοιραστει. Ευχαριστώ. 

Δημοσ.

Με τα mazda υπάρχει κανένα θέμα με τα ανταλλακτικά;

Γιατί επίσημα αντιπροσωπεία δεν υπάρχει ακόμη στην Ελλάδα.

Δημοσ.
Στις 14/2/2019 στις 2:20 ΜΜ, Γιάννης Blackberrianos είπε

Απολυτως τιποτα?Παραπληροφορηση?Αν βλεπεις καθολου τι γινεται με τα Euro θα καταλαβεις.Καποια στιγμη θα καταργηθουνε και ειδικα στο κεντρο της αθηνας που πραγματικα η κατασταση ειναι ανυποφορη.Να δω τι θα κανετε εσεις που θελετε να πηγαινετε κεντρο με το αμαξι.Τελος παντων τι θα παρεις ειναι θεμα του παιδιου.Τωρα με τα ανταλλακτικα τι να σου πω εγω δεν ειχα ποτε θεμα.Βεβαια ολα ητανε πριν την ωρα τους να γινουνε.Σαν μοτερακι ειναι κομπλε και ηλεκτρολογικα δεν εχει παρουσιαση τιποτα.Το πουντο του πατερα μου που ειναι και πιο καινουριο κατα 5 χρονια εχει βγαλει κλειδαρια συνοδηγου,ενα καρο καμενες λαμπες,προβλημα στο σασμαν και μερικα ακομα προβληματα και ειναι πιο τυπικος και απο τυπικος στα service του και στον τροπο οδηγησης του.Τωρα το γιαρις το μονο αρνητικο για μενα που ειχα δει ειναι πως το κιβωτιο ταχυτητων μου φαινονται κοντες οι σχεσεις απο ενα test drive που του ειχα κανει και απο ποιοτητα δεν μου αρεσε οπως και η αισθητικη.Ξαναλεω ομως τι θα παρεις ειναι καθαρα προσωπικη αποψη και εμεις μπορει να σου λεμε πως κατι ειναι καλο αλλα εσενα να μην σου κανει.

ΑΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ

Τώρα είδα αυτό το μήνυμα. Ναι παραπληροφόρηση είναι διότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει απολύτως τίποτα solid για να λέμε στον κόσμο να μην αγοράζει ντιζελ. Τα μόνα που απαγορεύονται είναι τα Euro4 που όμως δεν επιτρέπονταν και ποτέ σε Αθηνα-Θεσσαλονικη. Ούτε η πρόθεση ενός δημάρχου μετράει. Ακόμα κι όταν ψηφιστεί νομοθεσία, θα ισχύσει σε βάθος χρόνου κι όχι άμεσα. Η κατάσταση στην Αθήνα ήταν ανυπόφορη και πριν το 2011 που επετράπηκαν τα ντιζελ, άλλωστε ας κοιτάξουμε να ανανεώσουμε τα απαρχαιωμένα ταξί και τα φορτηγά και τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ πριν τα βάλουμε τα clio ντιζελ Euro5. Το οτι βλέπουμε ορισμένες φορές τα καυσαέρια του ντίζελ, δε σημαίνει οτι μολύνει περισσότερο απο τη βενζίνη. Αλλα που να το βρείτε αυτό, δε το γράφει στα άρθρα της Lifo 

Στις 29/3/2019 στις 9:26 ΜΜ, Kapetanakos είπε

Δεν αντιλέγω το i20 έχει χώρους που καλύπτουν μια οικογένεια. Ειδικά το καινούργιο. Απλά θα ήθελα κάποιος αν έχει εμπειρία από αυτά τα δύο να την μοιραστει. Ευχαριστώ. 

Αναλόγως τι εννοείς καλύπτουν μια οικογένεια. Άμα έχεις μονο ενα μπόμπιρα και φορτώνεις στο πίσω κάθισμα ο,τι δε χωράει στο πορτμπαγκάζ , τότε ναι, έχει χώρους για μια οικογένεια. Αλλιώς πρέπει να πας σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Η μικρότερη κατηγορία αυτοκινήτων που μπορούν να χαρακτηριστούν οικογενειακά είναι τα μικρομεσαία...

  • Like 3
Δημοσ.
6 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Τώρα είδα αυτό το μήνυμα. Ναι παραπληροφόρηση είναι διότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει απολύτως τίποτα solid για να λέμε στον κόσμο να μην αγοράζει ντιζελ. Τα μόνα που απαγορεύονται είναι τα Euro4 που όμως δεν επιτρέπονταν και ποτέ σε Αθηνα-Θεσσαλονικη. Ούτε η πρόθεση ενός δημάρχου μετράει. Ακόμα κι όταν ψηφιστεί νομοθεσία, θα ισχύσει σε βάθος χρόνου κι όχι άμεσα. Η κατάσταση στην Αθήνα ήταν ανυπόφορη και πριν το 2011 που επετράπηκαν τα ντιζελ, άλλωστε ας κοιτάξουμε να ανανεώσουμε τα απαρχαιωμένα ταξί και τα φορτηγά και τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ πριν τα βάλουμε τα clio ντιζελ Euro5. Το οτι βλέπουμε ορισμένες φορές τα καυσαέρια του ντίζελ, δε σημαίνει οτι μολύνει περισσότερο απο τη βενζίνη. Αλλα που να το βρείτε αυτό, δε το γράφει στα άρθρα της Lifo 

Αναλόγως τι εννοείς καλύπτουν μια οικογένεια. Άμα έχεις μονο ενα μπόμπιρα και φορτώνεις στο πίσω κάθισμα ο,τι δε χωράει στο πορτμπαγκάζ , τότε ναι, έχει χώρους για μια οικογένεια. Αλλιώς πρέπει να πας σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Η μικρότερη κατηγορία αυτοκινήτων που μπορούν να χαρακτηριστούν οικογενειακά είναι τα μικρομεσαία...

Ναι εννοείται οτι αν ειχα 2-3 παιδια δεν θα κοιταγα καν αυτην την κατηγορια.

σίγουρα θα πήγαινα για κάτι πιο μεγάλο. σημερα βλεπω πολλους που στρεφονται σε αυτην την κατηγορια , ειναι μικρα εχουν χωρους και μπορεις να τα πας παντου!!!καποτε μια οικογενεια ειχε 2 αμαξια τωρα με το ζορι το ενα. τουλαχιστον για εμας που μενουμε πιο Νοτια...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Kapetanakos είπε

Ναι εννοείται οτι αν ειχα 2-3 παιδια δεν θα κοιταγα καν αυτην την κατηγορια.

σίγουρα θα πήγαινα για κάτι πιο μεγάλο. σημερα βλεπω πολλους που στρεφονται σε αυτην την κατηγορια , ειναι μικρα εχουν χωρους και μπορεις να τα πας παντου!!!καποτε μια οικογενεια ειχε 2 αμαξια τωρα με το ζορι το ενα. τουλαχιστον για εμας που μενουμε πιο Νοτια...

Κοιτα το οτι εχουν 90 αλογα για παραδειγμα και πανε 120-130 χωρις να χτυπησουν κοφτη, δε σημαίνει πως είναι άνετα για αυτοκινητόδρομο. Άμα κάνεις 1 ταξίδι το χρόνο δε σε νοιάζει βέβαια και πολύ αλλά άμα βγαίνεις συχνά σε τέτοιο δρόμο, είναι ένα ζήτημα. Γενικά οι εταιρίες έχουν μια τάση να μεγαλώνουν τα supermini αλλά ακόμα δεν έχουν χώρους ή άνεση στο δρόμο όπως ενα μικρομεσαίο. Αν στα λεφτά φτάνεις πλούσια έκδοση supermini ή φτωχή μικρομεσαίου, η άποψή μου είναι να πας στο μεγαλύτερο...

  • Like 1
Δημοσ.

Καλημέρα και καλώς σας βρήκα στο forum!

Είχα Honda Jazz του 2007 (το αγόρασα το 2012 με 7.000€ στα 45.000χλμ) πεντατάχυτο, 1300κεκ, με κλίμα. Το κράτησα μέχρι πριν δύο μήνες, του έκανα 80.000 χλμ. και το έδωσα σε μια βδομάδα μέσα με 4.500€ σε ένα νέο ζευγάρι που χάρηκαν πολύ - ειδικά το παλικάρι μόλις το είδε, δεν ήθελε καν να παμε συνεργείο.  Μεγαλώσαμε παιδί χωρίς μπαγκαζιέρα (και φορτώναμε τα πάντα, από παρκοκρέβατο, καρότσι, βαλίτσες, ποδηλατάκι) χάριν των καθισμάτων του που σηκώνονται. Από ζημιές ;  Στα 75.000χλμ. μου έβγαλε σασμάν (ρουλεμάν, γρανάζια 1ης και όπισθεν) χωρίς να καταλάβω το λόγο. Το συνεργείο μου είπε ότι κάποιος δεν είχε προσέξει τις βαλβολίνες. Αυτή ήταν και η μοναδική βλάβη του. Δεν έκαψε ούτε ένα χιλιοστό λάδι - 3,5 λίτρα του έβαζα, 3,5 λίτρα του έβγαζα.  

Τον Οκτώβρη που μας πέρασε άρχισα να ψάχνω για αντικατάσταση, επειδή σαν φιλοσοφία δεν τα κρατάω πάνω από 5-6 χρόνια τα αυτοκίνητα. Ξεκίνησα να ψάχνω για το νέο Honda Jazz (3ης γενιάς 2015) σε ελαφρώς μεταχειρισμένο και δεν έβρισκα επί 5 μήνες ΤΙΠΟΤΑ. "Ψήθηκα" από τον κουνιάδο μου για Peugeuot 308diesel (πράγματι, ένα test drive που έκανα με εντυπωσίασε από κρατήματα και μοτέρ) ΑΛΛΑ βρήκα μια πολύ προβληματική αγορά : 4 στα 5 ήταν εισαγόμενα μεταχειρισμένα (από Γαλλία κυρίως) χωρίς να ξέρει κανεις τί σέρβις έκανε, που τα έκανε, αν έχει τρακάρει, τίποτα. Μετά έβρισκα στα κλασικά ντόπια λαμόγια, ένα σωρό με πειραγμένα χιλιόμετρα (πχ μου έδιναν - και καλά - μοντέλο του 2016 στα 1600 Turbodiesel με 28.000χλμ. και 12.5000€, ενώ ο ίδιος έβγαζε όχημα με παραπάνω χιλιόμετρα, ίδιο μήνα κατασκευής και 15.000€ - βρες το λάθος) ... 

Πήγαμε μέχρι και σε αντιπροσωπείες για να δούμε τα αυτοκίνητα του έτους (διευθυντικά, test drive, εκθεσιακά κλπ). Όταν μπήκε η σύζυγός μου μέσα, έφριξε κυριολεκτικά από την έλλειψη χώρων για τους πίσω επιβάτες. Δηλαδή, θα πηγαίναμε να πάρουμε ένα όχημα κατά 30 - 40 εκατοστά πιό μακρύ, 15 εκατοστά πιό φαρδύ (δηλ. πρόβλημα στο παρκάρισμα) για να μη χωράει πίσω ούτε άνθρωπος του 1,65μ.  

Και πάνω που απογοητευτήκαμε, βγαίνει πριν ένα μήνα Η ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ αγγελία ελαφρώς μεταχειρισμένου Jazz από τον Σαρακάκη. Ένα μόνο θα σας πώ : Πέμπτη βράδυ βγήκε η αγγελία, Παρασκευή μεσημέρι πήγα και το είδα, Σάββατο το κλείσαμε.  Κατασκευή 11/2016, 1,3 Vtec, έκδοση Trend (βασική μεν, αλλά θα σας πώ εξοπλισμό να κρίνετε) , 16.000 γυναικεία και πραγματικά χιλιόμετρα, αγρατσούνιστο, στα καθίσματα συνεπιβατών δεν πρέπει να είχε καθίσει ποτέ κανένας. Τιμή; 12.000€.  Και έτσι ξαναπήρα αυτό για το οποίο είμαι σίγουρος, έχει χώρους SUV, μοτεράκι ατμοσφαιρικό που χαίρεσαι να το δουλεύεις - και όχι τις μπούρδες με τα turbo τα μονόλιτρα, που αμα πιάσει καλοκαίρι ψοφάνε. 

Ως προς τα τεχινκά του : κάθεται καλύτερα στο δρόμο απ' ότι τα προηγούμενα Jazz (τα οποία δεν έχουν καλό κέντρο βάρους και στον αυτοκινητόδρομο κουράζουν). Εξατάχυτο με κοντό κιβώτιο (στα 80 πας με 5η). Θέλει στροφούλες για να το χαρείς, κοινώς δουλεύεις με το λεβιέ όπως ξέρεις και δεν περιμένεις τουρμπίνες να αποφασίσουν. Κατανάλωση : το πρώτο ντεπόζιτο (40λτ) το χάλασα μέσα στην Αθήνα με κατανάλωση 6,3 λτ/100. Cruise Control, Traction Control, αυτόματα φώτα, προβολείς ομίχλης, φώτα ημέρας led, αισθητήρες παρκαρίσματος, ηλεκτρικά παράθυρα παντού και τα λοιπά gadgetακια που έχουν τα νέα οχήματα (θύρα usb, aux, bluetooth, χειρισμός από το τιμόνι κλπ) . Το κυριότερο για όποιον μένει σε μεγάλη πόλη : χωράει παντού και παρκάρει. Διαστάσεις και πλατφόρμα κατηγορίας Polo (4,00 x 1,69) όμως από μέσα είναι πολύ καλύτερο απ' όλα τα άλλα, και της κατηγορίας Golf/308 εννοείται.

Για μένα, συνεπώς, και με βάση την άριστη εμπειρία μου με το προηγούμενο Jazzaki μου, ούτε κουβέντα. Jazz δαγκωτο. Δε θα χαλάσει τίποτα, δεν θα ζητήσει τίποτα. Θα το πάρεις ακριβούτσικα αλλά θα το ξαναδώσεις ακριβά και κυρίως γρήγορα. Θα σε βολέψει αφάνταστα και θα βγεί άνετα στην Εθνική και στον αυτοκινητόδρομο (τουλάχιστον η τρίτη γενιά που έχω τώρα). Δες τις στατιστικές βλαβών και θα καταλάβεις. Ναι, θέλει όρεξη να το οδηγείς σωστά (κοινώς το χέρι στον λεβιέ) και αυτό είναι το μόνο για το οποίο το κράζουν όλα τα τέστ (επειδή στις χαμηλές στροφές δεν τραβάει).  Αλλά τα λεφτά σου θα πιάσουν τόπο. Το Jazz δεν είναι για πολλούς, αλλά για όσους το ξέρουν. Άντε πήγαινε να ξαναπουλήσεις μεταχειρισμένο όχημα του συρμού (Yaris, Polo, 208/308, i20 κλπ.) : βρωμάει το ιντερνετ, ποιός θα έρθει να αγοράσει;  

 Όσον αφορά τον Σαρακάκη, τα ξέρουμε όλοι. Κάνεις υπομονή να βγεί η εγγύηση (που θα σου ζητήσει μόνο σέρβις των 150€) και μετά φεύγεις. Αυτά από εμένα.

 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...