rounsmith Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2019 Καλησπέρα σας, Ερχόμενος από αυτοκίνητο ford ka που πραγματικά δεν το έχω χαρεί (62.000 χιλιόμετρα) έχω αλλάξει ήδη ρουλεμάν άξονα και δίσκο πλατώ/αμορτισέρ σινεμπλόκ. Όλα αυτά σε διάστημα 5 χρονών. Το δισκό πλατώ μου το παρουσίασαν στην επίσημη αντιπροσωπεία σαν κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε λάθος δικό μου μιας και έσπασε ένα ρουλεμάν στον άξονα και τρύπησε τσιμούχα που έκανε χάλια δίσκο/πλατώ. Να αναφέρω το παραπάνω ka είναι 500αράκι μεταμφιεσμένο σε ford ka μιας και εξολοκλήρου έχει μηχανή fiat.(Εξού και τα προβλήματα στο σασμάν/άξονα). Θα ήθελα να μεταβώ σε κάτι αξιόπιστο μηχανικά και που θα μπορώ να βρίσκω εύκολα ανταλλακτικά και να είναι αξιόπιστο στα ταξίδια. Μου έχουν προτείνει mazda 2 1.3 75hp και honda jazz 1.4 100 hp. Αυτή την στιγμή οικονομικά δεν μπορώ να μεταβώ σε αγορά καινούριου αυτοκινήτου για αυτό θα προχωρήσω σε αγορά αξιόπιστου μεταχειρισμένου. Σκεφτόμουν και yaris 1.4 100hp αλλα επειδή είμαι 30 και το 80% των χιλιομέτρων είναι πόλη δεν θα το αξιοποιήσω πιστεύω και θα καίει φουλ μέσα στην πόλη. Δεν κάνω πάνω από 17-18 χιλιάδες χιλιόμετρα τον χρόνο και πιστεύω η αγορά πετρελαιοκίνητου δεν θα μου ήταν συμφέρουσα.
Γιάννης Platano Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2019 Το Honda Jazz του 2007 με αυτοματο σειριακο κιβωτιο ειναι ισως το πιο καλο αμαξι που ειχα ποτε.
NickTG Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2019 3 hours ago, rounsmith said: Καλησπέρα σας, Ερχόμενος από αυτοκίνητο ford ka που πραγματικά δεν το έχω χαρεί (62.000 χιλιόμετρα) έχω αλλάξει ήδη ρουλεμάν άξονα και δίσκο πλατώ/αμορτισέρ σινεμπλόκ. Όλα αυτά σε διάστημα 5 χρονών. Το δισκό πλατώ μου το παρουσίασαν στην επίσημη αντιπροσωπεία σαν κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε λάθος δικό μου μιας και έσπασε ένα ρουλεμάν στον άξονα και τρύπησε τσιμούχα που έκανε χάλια δίσκο/πλατώ. Να αναφέρω το παραπάνω ka είναι 500αράκι μεταμφιεσμένο σε ford ka μιας και εξολοκλήρου έχει μηχανή fiat.(Εξού και τα προβλήματα στο σασμάν/άξονα). Θα ήθελα να μεταβώ σε κάτι αξιόπιστο μηχανικά και που θα μπορώ να βρίσκω εύκολα ανταλλακτικά και να είναι αξιόπιστο στα ταξίδια. Μου έχουν προτείνει mazda 2 1.3 75hp και honda jazz 1.4 100 hp. Αυτή την στιγμή οικονομικά δεν μπορώ να μεταβώ σε αγορά καινούριου αυτοκινήτου για αυτό θα προχωρήσω σε αγορά αξιόπιστου μεταχειρισμένου. Σκεφτόμουν και yaris 1.4 100hp αλλα επειδή είμαι 30 και το 80% των χιλιομέτρων είναι πόλη δεν θα το αξιοποιήσω πιστεύω και θα καίει φουλ μέσα στην πόλη. Δεν κάνω πάνω από 17-18 χιλιάδες χιλιόμετρα τον χρόνο και πιστεύω η αγορά πετρελαιοκίνητου δεν θα μου ήταν συμφέρουσα. Γιατί το Yaris θα καίει φουλ και τα άλλα 2 όχι? Πως βγήκε το συμπέρασμα ότι το πρόβλημα στο σασμάν ήταν λόγω καταγωγής Fiat? Πάντως και τα 3 αντίστοιχη κατηγορία είναι. Πιθανώς στα ανταλλακτικά προβάδισμα θα έχει το Yaris. Επίσης δεν θα έχεις το Σαρακακη. Θα έψαχνα και σε όσο πιο καινούρια γίνεται KIA Rio ή και Picanto εφόσον μιλάμε κυρίως για πόλη αν θες κάτι που ίσως να έχει υπόλοιπο εγγύησης. Γενικά η κατηγορία έχει αμάξια για όλους.
what_if Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2019 εχω το mazda 2 k ειναι μαλλον το πιο παιχνιδιαρικο μικρο που μπορεις να βρεις στην αγορα ροπατος κινητηρας ,απιστευτο κιβωτιο ,καλο πλαισιο κ αναρτησεις ,καλη ποιοτητα κατασκευης 1
Γιάννης Blackberrianos Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2019 Εχω ενα mazda 2 και πραγματικα ειναι ωραιο αμαξακι.Θα σου προτεινα mazda 2 γιατι ειναι ενα αμαξι ομορφο,γρηγορο για τα κυβικα του,αρκετα ησυχος ο κινητηρας(Δεν τον ακους στο ρελαντι),αξιοπιστο αλλα και με επιλογες στα ανταλλακτικα του,το ταξιδι του το παει και δεν εχει θεμα και ειναι και φθηνο γιατι αν θελεις το κανεις και παιχνιδιαρικο.Αμα θες να πηγαινεις και κανα ταξιδακι ''ανετα'' χωρις καποιο προβλημα αλλα δεν παυει να ειναι αμαξι πολης.Αμα το θες μονο για τις μετακινησεις σου ΜΗΝ το παρεις με τις 16 αρες ζαντες με το 45 αρι προφιλ γιατι πραγματικα θα βλασφημας σε καθε λακουβα της αθηνας.Απο καταναλωση ειναι κοντα στα 7 λιτρα εντος πολης και καμια 5 αρα λιτρα εκτος και ενδιαμεσα σε ενα μεικτο κυκλο.Αμα θες να δεις και πληροφοριες για να μην σε ζαλισω κι αλλο παρε ενα λινκ για τις λέπτομερειες MAZDA 2.Το jazz ψιλο αδιαφορο ειναι και τα yaris τα πετρελαια απεφυγε τα στην αθηνα γιατι ετσι οπως τα πανε με τα euro θα καταργηθουνε.Οτι επιλεξεις σου ευχομαι να το χαρεις!
tornado Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2019 εγω εχω jazz οποτε αυτο θα προτεινα, πολυμορφικο σε συσκευασια μικρομεσαιου, αυτα που μπορεις να βαλεις στο jazz δεν τα βαζεις σε κανενα αλλο αυτοκινητο ιδιας κατηγοριας. Μην σου πω και μεγαλυτερης. Απο θεμα οικονομιας δεν ειναι κατι ιδιαιτερο, ειναι οπως τα υπολοιπα αμαξια. Απο θεμα μηχανης, το ονομα Honda τα λεει ολα - δεν σπαει - δεν χαλαει.
SR20DET Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2019 Ως κάτοχος και εγώ του mazda 2, επιβεβαιώνω στο ακέραιο τα λεγόμενα των από πάνω. Επίσης το έχω 10 χρόνια με 110k χιλιόμετρα και δεν έχει κάψει ούτε λάμπα ακόμα. Οι 16ρες ζάντες όντως είναι κάπως άβολες για πόλη αλλά το χαμηλό προφιλ του ελαστικού δίνει μεγάλη αίσθηση ακριβειας στο πως ακούει το τιμόνι. Με 2 άτομα και αποσκευές πας και εύκολα ταξιδι.
d_gkal Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Χτύπα yaris diesel και αν αύριο μεθαύριο χρειαστείς έξτρα χώρο πάρε μπαγαζιερα οροφής. Για πολη είναι σούπερ επιλογή Κάνεις και άνετα ταξίδια,χωρίς να σε κουράζει. Αν επιμένεις σε κάποιο απ' τα 2 πάντως, το τζαζ είναι η πρόταση μου. 1
rounsmith Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 16 ώρες πριν, NickTG είπε Γιατί το Yaris θα καίει φουλ και τα άλλα 2 όχι? Πως βγήκε το συμπέρασμα ότι το πρόβλημα στο σασμάν ήταν λόγω καταγωγής Fiat? Πάντως και τα 3 αντίστοιχη κατηγορία είναι. Πιθανώς στα ανταλλακτικά προβάδισμα θα έχει το Yaris. Επίσης δεν θα έχεις το Σαρακακη. Θα έψαχνα και σε όσο πιο καινούρια γίνεται KIA Rio ή και Picanto εφόσον μιλάμε κυρίως για πόλη αν θες κάτι που ίσως να έχει υπόλοιπο εγγύησης. Γενικά η κατηγορία έχει αμάξια για όλους. Γενικότερα σε ψάξιμο που έκανα για το δικό μου αμάξι είδα στο εξωτερικό τουλάχιστον έχει αναφερθεί προβληματικό ρουλεμάν(το αυθεντικό) στον άξονα που δημιουργεί προβλήματα στο σασμάν και πάει λέγοντας. Κάθε 20.000 χιλιόμετρα θέλει αλλαγή δισκοπλατώ ρουλεμάν τσιμούχα και μιλάμε για κόστος 500άρικου.( Άλλαξα στα 48.000 προσωπικά) Αυτό που κατάλαβα για τα αυτοκίνητα είναι όταν μια εταιρεία δίνει 2 χρόνια εγγύηση αντί για 5 ή 7 τότε υπάρχει χοντρό πρόβλημα σε βλάβες αφού λήξει η εγγύηση. Ο πατέρας μου στην ζωή του μόνο mazda έχει οδηγήσει αλλά όταν ήταν να πάρω το δικό μου πήρα ford ka όταν φθηνότερο από το mazda 2 κατά 3.000 που όμως έχω φτάσει να πληρώσω στο ka (κοντά στα 2.000 σε οδήγηση μέσα στη πάτρα με ελάχιστα ταξίδια γύρω στα 6.000 χιλιόμετρα από τα 62.000). Μου είπαν να βρω μεταχειρισμένο hyundai i20 , kia , mazda , honda. Δεν έχω μείνει καθόλου ευχαριστημένος και γενικά και από service του (άλλαξα μπουζί στα 30.000 χιλιόμετρα δίχως λόγο και αιτία ) απλά επειδή μου είπαν να το αλλάξω χωρίς να το αναφέρει το manual. (Δεν ήξερα τώρα έμαθα). Οτιδήποτε ιαπωνία , μακριά από ιταλία κ.λ.π Παιδιά ευχαριστώ για το input σας. Έχω βρει μεταχειρισμένο mazda 2 στα 80.000 χιλιόμετρα το θέμα είναι να δώσω το δικό μου πρώτα. Επεξ/σία 14 Φεβρουαρίου 2019 από rounsmith
ProponitisTouKanape Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Τι 75 αλογα, θα σπρωχνεις και με το ποδι για βοηθεια... 6 ώρες πριν, d_gkal είπε Χτύπα yaris diesel και αν αύριο μεθαύριο χρειαστείς έξτρα χώρο πάρε μπαγαζιερα οροφής. Για πολη είναι σούπερ επιλογή Κάνεις και άνετα ταξίδια,χωρίς να σε κουράζει. Αν επιμένεις σε κάποιο απ' τα 2 πάντως, το τζαζ είναι η πρόταση μου. Ταξιδια δεν κανεις ανετα με το Yaris. Ποσο μαλλον με μπαγκαζιερα. Πολυ κουραστικα αυτοκινητα στο δρομο τα μικροτερα Toyota (δεν ξερω για το νεο Auris). Toyota εχω και ξερω Απο μηχανη βεβαια αμα ειναι αυτο με τα 90 αλογα θα αντεχει και την εθνικη. 12 ώρες πριν, Γιάννης Blackberrianos είπε Εχω ενα mazda 2 και πραγματικα ειναι ωραιο αμαξακι.Θα σου προτεινα mazda 2 γιατι ειναι ενα αμαξι ομορφο,γρηγορο για τα κυβικα του,αρκετα ησυχος ο κινητηρας(Δεν τον ακους στο ρελαντι),αξιοπιστο αλλα και με επιλογες στα ανταλλακτικα του,το ταξιδι του το παει και δεν εχει θεμα και ειναι και φθηνο γιατι αν θελεις το κανεις και παιχνιδιαρικο.Αμα θες να πηγαινεις και κανα ταξιδακι ''ανετα'' χωρις καποιο προβλημα αλλα δεν παυει να ειναι αμαξι πολης.Αμα το θες μονο για τις μετακινησεις σου ΜΗΝ το παρεις με τις 16 αρες ζαντες με το 45 αρι προφιλ γιατι πραγματικα θα βλασφημας σε καθε λακουβα της αθηνας.Απο καταναλωση ειναι κοντα στα 7 λιτρα εντος πολης και καμια 5 αρα λιτρα εκτος και ενδιαμεσα σε ενα μεικτο κυκλο.Αμα θες να δεις και πληροφοριες για να μην σε ζαλισω κι αλλο παρε ενα λινκ για τις λέπτομερειες MAZDA 2.Το jazz ψιλο αδιαφορο ειναι και τα yaris τα πετρελαια απεφυγε τα στην αθηνα γιατι ετσι οπως τα πανε με τα euro θα καταργηθουνε.Οτι επιλεξεις σου ευχομαι να το χαρεις! Μην παραπληροφορειτε κοσμο για το ντιζελ. Δεν υπαρχει ακομα απολυτως τιποτα για Ελλαδα
cabdik Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Αυτο με τα αυθαιρετα συμπερασματα, "τα μαζντα δεν παθαινουν βλαβες επειδη το εχει ο πατερας μου χρονια, και δεν εχει παθει κατι", "μακρια απο τα ιταλικα", "μονο Γιαπωνεζικα.." ειναι για γελια...! ο καθενας το κοντο του και το μακρυ του...! ολα τα αυτοκινητα μπορει να παρουσιασουν ελλατωματα. οταν τα συντηρεις και τα προσεχεις στην οδηγηση τους, δυσκολα παρουσιαζουν βλαβες. δεν ειναι τιποτα Defacto..! τι να πω..? πραγματικα, αν παρεις το MAZDA 2 (γιατι κι εγω αναμεσα στα 2, το Mazda θα επελεγα) και σου αρχισει τις βλαβες, ηθελα να ηξερα τι θα πεις? Το ΚΑ 2ης γενιας ηταν βασισμενο στο 500αρακι της Fiat. το 1ο καμια σχεση..! τα ντιζελ, βρισκονται στην κοψη του ξυραφιου, πλεον. τα Euro 4 δεν επιτρεπονται σε Αθηνα- Θεσ/κη, ηδη. κα οπως πανε σε καμια 5ετια, αντε παλι απαγορευση των Ντιζελ απο τις μεγαλουπολεις...!! μακρια απο Yaris, πανακριβη συντηρηση - ανταλλακτικα..! Επεξ/σία 14 Φεβρουαρίου 2019 από cabdik
rounsmith Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 1 λεπτό πριν, cabdik είπε Αυτο με τα αυθαιρετα συμπερασματα, "τα μαζντα δεν παθαινουν βλαβες επειδη το εχει ο πατερας μου χρονια, και δεν εχει παθει κατι", "μακρια απο τα ιταλικα", "μονο Γιαπωνεζικα.." ειναι για γελια...! ο καθενας το κοντο του και το μακρυ του...! ολα τα αυτοκινητα μπορει να παρουσιασουν ελλατωματα. οταν τα συντηρεις και τα προσεχεις στην οδηγηση τους, δυσκολα παρουσιαζουν βλαβες. δεν ειναι τιποτα Defacto..! τι να πω..? πραγματικα, αν παρεις το MAZDA 2 (γιατι κι εγω αναμεσα στα 2, το Mazda θα επελεγα) και σου αρχισει τις βλαβες, ηθελα να ηξερα τι θα πεις? τα ντιζελ, βρισκονται στην κοψη του ξυραφιου, πλεον. τα Euro 4 δεν επιτρεπονται σε Αθηνα- Θεσ/κη, ηδη. κα οπως πανε σε καμια 5ετια, αντε παλι απαγορευση των Ντιζελ απο τις μεγαλουπολεις...!! μακρια απο Yaris, πανακριβη συντηρηση - ανταλλακτικα..! Το καταλαβαίνω αυτό που μου λες αλλά από λίγο ψάξιμο που έριξα σε ιάπωνα θα καταλήξω. Μπορεί Honda ,μπορεί kia ,μπορεί Honda ή mazda? Κάτι τέτοιο. Αυτό που με κολλάει στο mazda είναι τα ανταλλακτικά και αν θα βρίσκω. Εγώ το ford το είχα σαν τα μάτια μου με τα service του με τα πάντα του και πάλι μου τα έκανε μαντάρα. Οπότε ήρθε η ώρα να αλλάξω κατηγορία(είμαι 30 πια σκέφτομαι και μακροπρόθεσμα παιδιά και γυναίκα) και να πάρω κάτι πιο αξιόπιστο μηχανικά. Δεν διαφωνώ το οποιαδήποτε μπορεί να μου βγάλει πρόβλημα στα καλά καθούμενα. Αλλά μια εταιρεία δεν μπορεί να σου δίνει 7 χρόνια εγγύηση σε Ι.Χ. και η άλλη να σου δίνει 2. Κάτι συμβαίνει. Όπως η hp στα λάπτοπ στα μικρά δίνει 1 χρόνο εγγύηση και στα ακριβά 2.
turbat0s Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 5 λεπτά πριν, cabdik είπε οταν τα συντηρεις και τα προσεχεις στην οδηγηση τους, δυσκολα παρουσιαζουν βλαβες Αυτό θα έπρεπε να ισχύει κανονικά. Ωστόσο, καδένες, mechatronic, γρύλοι και πολλαπλασιαστές δεν οφείλονται σε κακή οδήγηση και συντήρηση.
Γιάννης Blackberrianos Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 3 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε Τι 75 αλογα, θα σπρωχνεις και με το ποδι για βοηθεια... Ταξιδια δεν κανεις ανετα με το Yaris. Ποσο μαλλον με μπαγκαζιερα. Πολυ κουραστικα αυτοκινητα στο δρομο τα μικροτερα Toyota (δεν ξερω για το νεο Auris). Toyota εχω και ξερω Απο μηχανη βεβαια αμα ειναι αυτο με τα 90 αλογα θα αντεχει και την εθνικη. Μην παραπληροφορειτε κοσμο για το ντιζελ. Δεν υπαρχει ακομα απολυτως τιποτα για Ελλαδα Απολυτως τιποτα?Παραπληροφορηση?Αν βλεπεις καθολου τι γινεται με τα Euro θα καταλαβεις.Καποια στιγμη θα καταργηθουνε και ειδικα στο κεντρο της αθηνας που πραγματικα η κατασταση ειναι ανυποφορη.Να δω τι θα κανετε εσεις που θελετε να πηγαινετε κεντρο με το αμαξι.Τελος παντων τι θα παρεις ειναι θεμα του παιδιου.Τωρα με τα ανταλλακτικα τι να σου πω εγω δεν ειχα ποτε θεμα.Βεβαια ολα ητανε πριν την ωρα τους να γινουνε.Σαν μοτερακι ειναι κομπλε και ηλεκτρολογικα δεν εχει παρουσιαση τιποτα.Το πουντο του πατερα μου που ειναι και πιο καινουριο κατα 5 χρονια εχει βγαλει κλειδαρια συνοδηγου,ενα καρο καμενες λαμπες,προβλημα στο σασμαν και μερικα ακομα προβληματα και ειναι πιο τυπικος και απο τυπικος στα service του και στον τροπο οδηγησης του.Τωρα το γιαρις το μονο αρνητικο για μενα που ειχα δει ειναι πως το κιβωτιο ταχυτητων μου φαινονται κοντες οι σχεσεις απο ενα test drive που του ειχα κανει και απο ποιοτητα δεν μου αρεσε οπως και η αισθητικη.Ξαναλεω ομως τι θα παρεις ειναι καθαρα προσωπικη αποψη και εμεις μπορει να σου λεμε πως κατι ειναι καλο αλλα εσενα να μην σου κανει. ΑΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ
cabdik Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 22 ώρες πριν, turbat0s είπε Αυτό θα έπρεπε να ισχύει κανονικά. Ωστόσο, καδένες, mechatronic, γρύλοι και πολλαπλασιαστές δεν οφείλονται σε κακή οδήγηση και συντήρηση. ολα εξαρτωνται ΚΑΙ απο την κακη ή μη χρηση. αν θες να σου δωσω 2-3-4 παραδειγματα, πες οτι εχεις ενα πιτσιρικι και παιζει ολη μερα με τα παραθυρα...., τι θα κανουν οι διακοπτες και οι γρυλοι...? καποια στιγμη θα τα τιναξουν..! επισης βλεπω παρα πολυ κοσμο, που δεν εχει αισθηση του αυτοκινητου του, ποτε ζοριζεται ο κινητηρας, ωστε να κατεβασει ταχυτητα, σε ποιες στροφες ο κινητηρας λειτουργει ξεκουραστα, βλεπω επισης παρα πολλους που δεν καταλαβαινουν που να αλλαξουν ταχυτητα. αλλοι εχουν την αισθηση οτι ο συμπλεκτης ειναι απο τσιμεντο. αλλοι νομιζουν οτι το αυτοκινητο ειναι και τρακτερ, και ρυμουλκουν ο,τιδηποτε μπορειτε να φανταστειτε. αλλοι βαζουν νερο βρυσης στο κυκλωμα ψυξης. αλλοι βαζουν ο,τι λαδια συστηνει ο......μαγαζατορας. κλπ. κλπ, κλπ.......!! αν παρατηρησετε γυρω σας, θα δειτε εκατονταδες τετοιες περιπτωσεις. αρα τι ασφαλες αποτελεσμα μπορειτε να βγαλετε για καθε μοντελο...? αυτα λοιπον ολα που λεμε, πρεπει πρωτα να τα αναγαγουμε, σε τι ποσοστο βλαβων ανα μοντελου συμβαινουν. ωστοσο ενα μεγαλο μερος οφειλεται και σε κακη χρηση....!!!!!!! ας πουμε, για παραδειγμα, οτι εχεις ενα Fiesta με προβλημα π.χ στα ηλεκτρικα, αλλοι 10 με το ιδιο μοντελο δεν εχουν κανενα θεμα, πως θα το εξηγησεις? φταιει το μοντελο ή το συγκεκριμενο αυτοκινητο? εμεις πχ στην οικογενεια, εχουμε ενα Punto 1ης γενιας, και απο ηλεκτρικα-ηλεκτρονικα, εχει αλλαχτει ενας αισθητηρας στροφαλου και ενα ρελε, αντε και μερικες καμενες λαμπες..... στα 24 χρονια που το εχουμε στα χερια μας!! μπορω λοιπον εγω να ισχυριστω, απλα επειδη δεν ετυχε να εχω θεματα με τα ηλεκτροηλεκτρονικα του (χτυπα ξυλο...), οτι ολα τα υπολοιπα Puntο ΜΚ1 που εχει παραγει η Φιατ, ειναι αξιοπιστα στα ηλεκτρικα...? Δεν γινεται αυτο...!! αφου υπαρχει μεγαλο ποσοστο κατοχων που εχει θεμα, τοτε υπαρχει θεμα...! ισχυει και το αντιστροφο βεβαιως...!!! οταν υπαρχει μεγαλο θεμα, συνηθως γινονται και ανακλησεις μοντελων για διορθωση - αντικατασταση ελλατωματος. προφανως, λοιπον, αν δειτε το αυτοκινητο απο την οπτικη γωνια, οτι ειναι ενα προιον τεχνολογιας, και φανταστειτε οτι ειναι ενα κινητο τηλεφωνο. αν υπηρχε τετοια στοχια υλικων σε ενα Samsung Galaxy S10, τι θα λεγαμε...? γιατι συμβαινει αυτο? γιατι προφανεστατα ο ελεγχος ποιοτικης παραγωγης ειναι ελλειπεστατος..! κατα κυριο λογο αυτο συμβαινει με τα αυτοκινητα. απο την μια βαζουν φθηνα υλικα, για να κρατανε το κοστος χαμηλα και το κερδος ψηλα, και απο την αλλη δεν κανουν ενδελεχη ελεγχο ποιοτικης παραγωγης, με αποτελεσμα....οτι βγει βγηκε... και σε οποιον τυχει, ετυχε....! εγω αυτο θεωρω-πιστευω ο,τι συμβαινει. αυτο που λενε για τα παλιοτερα αυτοκινητα, οτι δλδ .."τοτε ξερανε και φτιαχνανε αυτοκινητα" ειναι μουσια, μπουρδες..... και ασυναρτησιες. οι γνωσεις που υπαρχουν σημερα περι μηχανολογιας και ηλεκτρονικων, και η εξελιξη που υπαρχει, δεν υπηρχε τοτε. το μονο που υπηρχε πριν 15-20-25 χρονια και βγαιναν "αξιοπιστα" αυτοκινητα, ηταν η απλοικοτητα της κατασκευης τους. τοτε δεν υπηρχαν τοσα ηλεκτρονικα συστηματα ελεγχου και ασφαλειας και ανεσης, ενω σημερα εχουμε σχεδον τα παντα μεσα στο αυτοκινητο..! ειναι παρα πολυ πιο πολυσυνθετα τα αυτοκινητα σημερα. αυτο, ομως ταυτοχρονα, τα κανει και πιο ευπαθη σε αστοχιες. περισσοτερα συστηματα σε μια κατασκευη, περισσοτερες πιθανοτητες αστοχιας. απλα τα πραματα..! Συγνωμη για το μακροσκελες ποστ. Επεξ/σία 15 Φεβρουαρίου 2019 από cabdik
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα