panoskatos Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2019 Καλά τα 200+ τα ξεχνάς για το TDM ιδιαίτερα στην στροφή. Αφού τα 200 είναι κοντά στην τελική του σαν μοτέρ αλλά με αναβάτη τα πας υπό προϋποθέσεις γιατί η μηχανή δεν έχει κάλυψη από τον αέρα. Πάνω από τα 160 αρχίζουν τα ζόρια. Θα πρέπει να αρχίζεις να σκύβεις. Σαν μηχανή το TDM είναι πολύ καλή, αξιόπιστο μοτέρ, οικονομική για τα κυβικά της. Ο αδερφός σου λέει αλήθεια, δεν είναι από τα στριφτερα μηχανάκια , δεν χρειάζεται να αναλύσω το γιατί, δεν είναι της παρούσης. Αλλά υπό νορμάλ συνθήκες και χωρίς να πηγαίνεις στα όρια δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα. Το tiger 1050 της Triumph είναι κλάσης ανώτερο σε όλα και δεν μπορώ να μπω καν στην λογική να το συγκρίνω με το TDM . Το θεωρώ αδικία! Αλλά επειδή είναι στην ίδια κατηγορία φαινομενικά θα πω ότι όποιος έχει την οικονομική δυνατότητα να πάρει tiger είναι μονόδρομος η συγκεκριμένη επιλογή. Είναι το πιο καλοστημενο μηχανάκι και μπαίνεις στην πίστα και παίζεις με χαμόγελο ως τα αυτιά! Εδώ να πω ότι και οι δυο μηχανές απαιτούν εμπειρία μοτοσυκλέτας, αν πάει κάποιος ιδιαίτερα νέος σε ηλικία ενθουσιώδης από παπί ή σκούτερ σε TDM ή Tiger θα υπάρχει τεράστιο πρόβλημα και δεν το συνιστώ. 2
EvilEyes Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Διαφωνώ εν μέρη με τη λογική να μην πάει κάποιος απευθείας σε μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού. Εάν έχεις το μυαλό μέσα στο κεφάλι και όχι πάνω, δεν υπάρχει πρόβλημα. Έκανα μετάβαση από παπί 135 σε Fazer 600 και δεν αντιμετώπισα ποτέ κανένα πρόβλημα, με μηδενική προηγούμενη οδηγική εμπειρια. Όσον αφορά το tdm, ακόμα και νεώτερα μοντέλα είναι μοντέλα πολλών ετών όπως και να το κάνεις. Η γνώμη μου είναι ότι και να βρεις σωστό μηχανάκι καλοσυντηρημενι θα κρατάει ψηλά την τιμή του αναλογικά με την ηλικία του. Είναι μοτοσυκλέτα με πολύ μεγάλη ροπή από χαμηλά, με ψηλό κέντρο βάρους πράγμα που το δυσκολεύει στις μανούβρες. Γνώμη μου είναι αν δε το βιάζεσαι να το πάρεις άμεσα και έχεις σκοπό να το κρατήσεις για καιρό,μασε χρήμα και δες για καινουργιο.
CyberWolf Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 16 ώρες πριν, panoskatos είπε Καλά τα 200+ τα ξεχνάς για το TDM ιδιαίτερα στην στροφή. Αφού τα 200 είναι κοντά στην τελική του σαν μοτέρ αλλά με αναβάτη τα πας υπό προϋποθέσεις γιατί η μηχανή δεν έχει κάλυψη από τον αέρα. Πάνω από τα 160 αρχίζουν τα ζόρια. Θα πρέπει να αρχίζεις να σκύβεις. Σαν μηχανή το TDM είναι πολύ καλή, αξιόπιστο μοτέρ, οικονομική για τα κυβικά της. Ο αδερφός σου λέει αλήθεια, δεν είναι από τα στριφτερα μηχανάκια , δεν χρειάζεται να αναλύσω το γιατί, δεν είναι της παρούσης. Αλλά υπό νορμάλ συνθήκες και χωρίς να πηγαίνεις στα όρια δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα. Το tiger 1050 της Triumph είναι κλάσης ανώτερο σε όλα και δεν μπορώ να μπω καν στην λογική να το συγκρίνω με το TDM . Το θεωρώ αδικία! Αλλά επειδή είναι στην ίδια κατηγορία φαινομενικά θα πω ότι όποιος έχει την οικονομική δυνατότητα να πάρει tiger είναι μονόδρομος η συγκεκριμένη επιλογή. Είναι το πιο καλοστημενο μηχανάκι και μπαίνεις στην πίστα και παίζεις με χαμόγελο ως τα αυτιά! Εδώ να πω ότι και οι δυο μηχανές απαιτούν εμπειρία μοτοσυκλέτας, αν πάει κάποιος ιδιαίτερα νέος σε ηλικία ενθουσιώδης από παπί ή σκούτερ σε TDM ή Tiger θα υπάρχει τεράστιο πρόβλημα και δεν το συνιστώ. Ειμαι σιγουρος οτι δεν θα αντιμετωπίσω καποιο προβλημα στην αλλαγη που θα γινει απο σκουτερ προς μεγαλη μηχανη και ειμαι ετοιμος και σιγουρος στο να αλλαξω κατηγορια οπως ειπα και πιο πανω δεν θελω να τρεχω ουτε να κανω καγκουριες (σφινες,σουζες,κολιε κτλ) το θελω να πηγαινω ομορφα και ηρεμα βολτουλες και οπως ειπα αντε μια στο τοσο σε ανοιχτο δρομο να το ανοιγω και λιγο οχι τιποτα τρομερο. 3 λεπτά πριν, EvilEyes είπε Διαφωνώ εν μέρη με τη λογική να μην πάει κάποιος απευθείας σε μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού. Εάν έχεις το μυαλό μέσα στο κεφάλι και όχι πάνω, δεν υπάρχει πρόβλημα. Έκανα μετάβαση από παπί 135 σε Fazer 600 και δεν αντιμετώπισα ποτέ κανένα πρόβλημα, με μηδενική προηγούμενη οδηγική εμπειρια. Όσον αφορά το tdm, ακόμα και νεώτερα μοντέλα είναι μοντέλα πολλών ετών όπως και να το κάνεις. Η γνώμη μου είναι ότι και να βρεις σωστό μηχανάκι καλοσυντηρημενι θα κρατάει ψηλά την τιμή του αναλογικά με την ηλικία του. Είναι μοτοσυκλέτα με πολύ μεγάλη ροπή από χαμηλά, με ψηλό κέντρο βάρους πράγμα που το δυσκολεύει στις μανούβρες. Γνώμη μου είναι αν δε το βιάζεσαι να το πάρεις άμεσα και έχεις σκοπό να το κρατήσεις για καιρό,μασε χρήμα και δες για καινουργιο. Αυτη τη στιγμη δυσκολα για να κρατησω και αλλα λεφτα ελεγα ΜΑΧ στα 5χιλ να εδινα απλα μου αρεσει και εμφανισιακα παρα πολυ!
EvilEyes Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 50 λεπτά πριν, roympos1994 είπε Αυτη τη στιγμη δυσκολα για να κρατησω και αλλα λεφτα ελεγα ΜΑΧ στα 5χιλ να εδινα απλα μου αρεσει και εμφανισιακα παρα πολυ! Τότε προχώρα αφου τη γουστάρεις αυτό έχει σημασία. Απλά προσπάθησε να βρεις με abs.
CyberWolf Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Μόλις τώρα, EvilEyes είπε Τότε προχώρα αφου τη γουστάρεις αυτό έχει σημασία. Απλά προσπάθησε να βρεις με abs. να σε ρωτησω κατι τι διαφορα εχει το TDM 900 με το TDM 900 A? εννοει ABS?
EvilEyes Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 3 ώρες πριν, roympos1994 είπε να σε ρωτησω κατι τι διαφορα εχει το TDM 900 με το TDM 900 A? εννοει ABS? Νομίζω ABS και μαύρο πλαίσιο και ζάντες.
TechnoState Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 @EvilEyes .... μιλάς σωστά, αλλά κάτι διαφεύγει. .... ξεκίνησες απο 135cc παπί ( crypton x λογικά) άρα έμαθες να διαχειρίζεσαι κιβώτιο ταχυτήτων συν το ότι το παπί είναι το πρώτο σχολείο στον δικυκλισμο...κ πήγες σε κάτι διαχειρισιμο (στα νούμερα τουλάχιστον) στα 600cc. Εδώ μιλάμε για :.... από 250cc...scooter (αυτόματο).... σε tdm (manual... μία κάτω πέντε πάνω)....900cc (που παίζουν κ ως "χιλιάρες" που λέει ο λόγος).... σχεδόν 2πλάσιο βάρος.... πολλαπλάσια ισχύς....για το στήσιμο/θέση αναβάτη scooter vs. μηχανή, περιττό να μιλήσω.....σου φαίνεται λογικό??? ....btw αδικημένο το fazer στην ελληνική αγορά. Είσαι ικανοποιημένος? Σου έβγαλε το γνωστό θέμα με το πηνίο?
EvilEyes Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 44 λεπτά πριν, TechnoState είπε @EvilEyes .... μιλάς σωστά, αλλά κάτι διαφεύγει. .... ξεκίνησες απο 135cc παπί ( crypton x λογικά) άρα έμαθες να διαχειρίζεσαι κιβώτιο ταχυτήτων συν το ότι το παπί είναι το πρώτο σχολείο στον δικυκλισμο...κ πήγες σε κάτι διαχειρισιμο (στα νούμερα τουλάχιστον) στα 600cc. Εδώ μιλάμε για :.... από 250cc...scooter (αυτόματο).... σε tdm (manual... μία κάτω πέντε πάνω)....900cc (που παίζουν κ ως "χιλιάρες" που λέει ο λόγος).... σχεδόν 2πλάσιο βάρος.... πολλαπλάσια ισχύς....για το στήσιμο/θέση αναβάτη scooter vs. μηχανή, περιττό να μιλήσω.....σου φαίνεται λογικό??? ....btw αδικημένο το fazer στην ελληνική αγορά. Είσαι ικανοποιημένος? Σου έβγαλε το γνωστό θέμα με το πηνίο? Ο συμπλέκτης στη μηχανή συνηθίζεται σε δύο μέρες δεν είναι κάτι τραγικό. Με το Fazer ήμουν πολύ ικανοποιημένος αλλά η γυναίκα δεν ήταν τόσο άνετα και είχα γκρίνιες και το έδωσα. Δε μου έβγαλε ποτε κανένα πρόβλημα στα 45000χλμ που του έκανα. Πλέον είμαι με tracer 900.
liopyr Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) On 13/02/2019 at 20:56, TechnoState said: ... οτιδήποτε πάνω απο 600-650cc κ ειδικά euro 3 κ πίσω, με σχετικά βαρύ χέρι, καταπίνει. Δεν ισχύει αυτό, παίζουν πολλοί παράγοντες ρόλο. Το δικό μου (husky 610 με fcr), ..όταν δουλεύει και το πλακώσεις καίει σαν SUV 5λιτρο.. Αντίστοιχα ένα FMX 650 ίδιας ηλικίας πλησιάζει καταναλώσεις ..παπιού. Επεξ/σία 1 Μαρτίου 2019 από liopyr 1
TechnoState Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) @liopyr.... ισχύει, έχω δει κ εγώ πολλά παραδείγματα...γι 'αυτό εκ του ασφαλούς κ βάσει της δικής μου εμπειριας....ανέφερα πάνω απο 6-6.5. Επεξ/σία 1 Μαρτίου 2019 από TechnoState
spirosrapattdm900 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 Στις 13/2/2019 στις 1:10 ΜΜ, andrapos είπε Γενικά το tdm είναι άνετη μηχανή,με καλή ροπή στις χαμηλές στροφές και καλή θέση οδήγησης για βολτιτσες.Μην περιμένεις απόλυτη οδική συμπεριφορά ούτε μοτέρ ξυράφι στα ψηλά.Καταναλωση λογική για τα κυβικά της.Το κακό είναι ότι τα περισσότερα είναι κανιβαλισμενα από πιτσιρικάδες και είναι δύσκολο να βρεις ένα σε καλή κατάσταση.Και να είναι και σε λογική τιμή μιας και είναι και λίγο παλιά.Παντως για τη χρήση που λες είναι καλό,μπορεί να ταξιδέψει άνετα αλλά μπορείς άνετα να το παίρνεις και κάθε μέρα να πας στη δουλειά σου. Καλημέρα στην ομάδα. Μήπως υπάρχει καμία άποψη που ψάχνω για ένα ζευγάρι χειμερινά ελαστικά για το tdm900 ;
gleft Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2021 εμένα παλιότερα μου άρεσε, αλλά πλέον δε το συμπαθώ. γούστα είναι αυτά βέβαια. Για τα λάστιχα που ρωτάει ο φίλος, εγώ στο gs έχω τα contitrailattack 3
xrhstosiak Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2021 και μενα ποτε δεν μου αρεσε εκτος απο το πολυ ωραιο ηχο φυσικα ολα ειναι απο ερχεσαι και τι εχεις σαν σημειο αναφορας παντα ημουν super sport και sport touring και οποτε οδηγουσα tdm φιλων ενιωθα τρελα ανασφαλης ειδικα σε στροφες είχε εντονη αισθηση πλευσης θυμαμαι εναν παλιο μαστορα μου που ελεγε οτι απλα ειναι σαν ενα μεγαλο παπι με σκελετο στρατζα λαμαρινα απο την αλλη γουστα ειναι αυτα στην ελλαδα πουλησε τρελα, αλλα επισης ισχυει οτι δυσκολα θα το βρεις να μην το εχουν λιωσει
toyo73 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2021 Στις 2/10/2021 στις 1:50 ΠΜ, TRILOBYTER είπε Μονο εγω το βρισκω απαισιο το tdm? Μαλλον
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα