Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 ώρες πριν, jmmys είπε

Τοτε πολύ απλα δεν παίρνεις τίποτα απο τέτοια μάντρα.

Εξωτερικο,Γερμανία συγκεκριμενα,οι έμποροι μαντραδες είναι υποχρεωμένοι απο το νόμο να δίνουν 2 χρόνια εγγυηση σε μεταχειρισμένο.

Δεν είναι έτσι όπως το λες.

Είναι πολύ περιορισμένη εγγύηση που καλύπτει μη φυσιολογικές φθορές,που άμα περάσει ένα εξάμηνο από την αγορά θα πρέπει να αποδείξεις ότι το πρόβλημα το είχε από πριν.Και για να το αποδείξεις θα πρέπει να πας σε εκτιμητή και θα δώσεις και κάνα 2000 επιπλέον.Και αν.

Χρήσιμο αν πέσεις σε λαμόγιο πωλητή.

Μια 2 χρονη εγγύηση έχει και κανα χιλιάρικο έξτρα,που και πάλι θα είναι περιορισμένη.

dendakipa@gmail.

Μια απορία που έχω,γιατί δεν πήρες απόδειξη για τις επισκευές;

Δημοσ.

Δεν έχεις άδικο, γιαυτό προσεχεις πολύ απο που θα πάρεις μεταχειρισμένο.Όσο πιο επίσημος ο πωλητής, αντιπροσωπεία π.χ. τόσο πιο σίγουρος είσαι,θεωρητικά παντα έτσι.Γιατί στην πράξη δεν ισχυει παντα.Αποφευγεις μαντράδες της πίσω αυλής,αυτούς που δεν δίνουν καμμία γραπτή εγγύηση, έστω κάτι είναι και αυτό αν θέλεις να το πας νομικά,και αυτούς που δεν δέχονται έλεγχο σε δικό σου μηχανικό και φαναρτζη.

Γερμανία είναι υποχρεωμένοι απο το νομο,χωρίς έξτρα χρήματα για 2 χρόνια ασφάλεια. Και εκεί πάντα τσεκαρεις και τον πωλητή και τι περιλαμβάνει η εγγύηση.Με πληρωμή έχεις έξτρα εγγύηση για διάφορα πράγματα.

7 ώρες πριν, palawiaris είπε

Μια απορία που έχω,γιατί δεν πήρες απόδειξη για τις επισκευές;

Τώρα σοβαρά πιστεψες τι έγραψε και περιμένεις απάντηση;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

11 ώρες πριν, panoskatos είπε

Επίσης για το τι κυκλοφορεί στο κάθε φόρουμ είναι σχετικό,  κανένας δεν θα αναρτήσει ένα θέμα γράφοντας " Αγόρασα ένα αμάξι από την Auto Marin και όλα καλά "  

Τα προβλήματα γράφονται πάντα. 

Το πιο σωστό πράγμα που γράφτηκε 

Όχι ότι με νοιάζει ή έχω κάναν καημό, προσωπικά παρόλο που πάντα μτχ οχήματα ψώνιζα, δεν έπαιρνα ποτέ από μάντρες 

Για την συγκεκριμένη επιχείρηση πάντως ξέρω 2 γνωστούς που πήραν από εκεί αμάξια και τους βγήκαν μια χαρά 

Απλά έτσι είναι με τα φόρα, πάντα αυτός που έχει πρόβλημα θα γράψει 

Όπως και με το σκρουτζ, και εγώ έχω αγοράσει άπειρα προϊόντα από εκεί, κριτικές κάνω μόνο όταν κάτι με ενοχλεί, όχι για να πω ότι π.χ. μου βγήκε μετά από 5 χρόνια καλό το τραπεζάκι του σαλονιού...

Επεξ/σία από AristidisZ
  • Like 1
Δημοσ.

@panoskatos Αλλoίμονο αν γράφουμε τα αυτονόητα(τα θετικά). Προφανώς όταν υπάρχει πρόβλημα  θα ανοίγεται topic.  Δικός μου φίλος , αγόρασε (2011)απο την εν λόγω εταιρία Audi ΤΤ cabrio 3 ετών(μοντ.2008 ) με την ..κλασσική εγγύηση και εκτός ότι έβαζε νερά η κουκούλα , είχε θέμα και με τα ηλεκτρονικά. 

Σίγουρα δεν είναι όλα με προβλήματα. Απλά μη σου τύχει!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γραμμένα τα εχουν τα φορουμ οι εταιρίες που χουν φτασει ψηλα.. χιλιαδες ποστ με κραξιματα στις πιο γνωστες εταιρειες ε και?αλλαξε το customer support ή η κερδοφορία τους? 

 

Επεξ/σία από kage

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...