Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το λοιπόν.....

Για κακή μου τύχη αποφάσισα τον Ιούνιο να αγοράσω από το Πλαίσιο ένα κινητό με το πρόγραμμα μήνα μήνα. (εθνοδανειο εν ολίγοις)

Αφού λοιπόν ολοκληρώθηκε η αγορά, περίμενα κάποια στιγμή να με ενημερώσουν για τον λογαριασμό ΙΒΑΝ στον οποίο θα καταβάλω κάθε μήνα την αντίστοιχη δόση μέσω e-banking, χωρίς να είμαι αναγκασμένος να στηνομαι στα ταμεία του Πλαισίου ή της Εθνικής. Μάταια όμως.....

Περνούσε ο καιρός κι επειδή δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να είμαι ασυνεπής, επικοινωνώ με την τράπεζα για να μάθω τον λογαριασμό ΙΒΑΝ. Μου λένε ότι πρέπει να απευθυνθώ στο Πλαίσιο. Οι τελευταίοι με ενημερώνουν ότι δεν είναι δική τους δουλειά και ότι θα πρέπει να μιλήσω με την Εθνική. Επικοινωνώ εκ νέου μαζί τους για να μου πουν αυτή τη φορά ότι πρέπει να πάω σε κατάστημα της τράπεζας για να μάθω τον λογαριασμό. Ρε παιδιά, πάτε καλά; Χρήματα θέλω να σας δώσω. Τα στοιχεία μου τα έχετε διασταυρώσει. Για ποιο λόγο δε με εξυπηρετείτε; Είναι δυνατόν εν έτη 2019 να τραβιέμαι σε κατάστημα για να μάθω έναν λογαριασμό;;; Απάντηση καμία. Είχαν βάλει κασέτα κι έλεγαν τα ίδια και τα ίδια.

Για να μη μακρυγορω, καταφέρνω και μαθαίνω μέσω κάποιου γνωστού τον λογαριασμό εξυπηρέτησης που έχει ανοίξει στο όνομα μου για το συγκεκριμένο δάνειο. Εν συνεχεία μεταφερω μέσω e-banking τα χρήματα που αντιστοιχούσαν στις δόσεις.

Χθες λοιπόν και προς μεγάλη μου έκπληξη, με κάλεσαν για να μου πουν ότι τα χρήματα επεστράφησαν και ότι δε δέχονται πληρωμές μέσω e-banking παρά μόνο μέσω καταστήματος.

Έχει κανένας άλλος φίλος αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο κι αν ναι, ποια η στάση του απέναντι σε όλο αυτό το θέατρο του παραλόγου;

Ευχαριστώ.

 

  • Sad 2
  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, c.p.e είπε

και πάλι όμως ο κόσμος δεν είναι σωστά ενημερωμένος. και εμείς πήγαμε προχτές στο πλαίσιο να πάρουμε ένα πλυντήριο των 300 ευρώ σε 6 δόσεις, μήνα μήνα όπως το λένε στη διαφήμιση. Με ταυτότητα και εκκαθαριστικό ο υπάλληλος μας είπε ότι στη περίπτωση σας μάλλον δεν γίνεται διότι το ετήσιο εισόδημα είναι κάτω από 10.000 ευρώ. Αλλά λέει αν έχετε κάποιον εγγυητή πρώτου βαθμού θα ήταν καλύτερα. 

τα γράφω εδώ γιατί μπαίνει ίσως κόσμος μέσα να τα ξέρει πριν πάει τσάμπα, αυτά δεν τα λένε, δεν τα γράφουν και δεν τα δείχνουν πουθενά

Εμένα πάνω από 500 θέλω εγγυητή με εισόδημα τρεις φορές άνω από αυτό που ανέφερες

51 λεπτά πριν, vernon είπε

Το λοιπόν.....

Για κακή μου τύχη αποφάσισα τον Ιούνιο να αγοράσω από το Πλαίσιο ένα κινητό με το πρόγραμμα μήνα μήνα. (εθνοδανειο εν ολίγοις)

Αφού λοιπόν ολοκληρώθηκε η αγορά, περίμενα κάποια στιγμή να με ενημερώσουν για τον λογαριασμό ΙΒΑΝ στον οποίο θα καταβάλω κάθε μήνα την αντίστοιχη δόση μέσω e-banking, χωρίς να είμαι αναγκασμένος να στηνομαι στα ταμεία του Πλαισίου ή της Εθνικής. Μάταια όμως.....

Περνούσε ο καιρός κι επειδή δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να είμαι ασυνεπής, επικοινωνώ με την τράπεζα για να μάθω τον λογαριασμό ΙΒΑΝ. Μου λένε ότι πρέπει να απευθυνθώ στο Πλαίσιο. Οι τελευταίοι με ενημερώνουν ότι δεν είναι δική τους δουλειά και ότι θα πρέπει να μιλήσω με την Εθνική. Επικοινωνώ εκ νέου μαζί τους για να μου πουν αυτή τη φορά ότι πρέπει να πάω σε κατάστημα της τράπεζας για να μάθω τον λογαριασμό. Ρε παιδιά, πάτε καλά; Χρήματα θέλω να σας δώσω. Τα στοιχεία μου τα έχετε διασταυρώσει. Για ποιο λόγο δε με εξυπηρετείτε; Είναι δυνατόν εν έτη 2019 να τραβιέμαι σε κατάστημα για να μάθω έναν λογαριασμό;;; Απάντηση καμία. Είχαν βάλει κασέτα κι έλεγαν τα ίδια και τα ίδια.

Για να μη μακρυγορω, καταφέρνω και μαθαίνω μέσω κάποιου γνωστού τον λογαριασμό εξυπηρέτησης που έχει ανοίξει στο όνομα μου για το συγκεκριμένο δάνειο. Εν συνεχεία μεταφερω μέσω e-banking τα χρήματα που αντιστοιχούσαν στις δόσεις.

Χθες λοιπόν και προς μεγάλη μου έκπληξη, με κάλεσαν για να μου πουν ότι τα χρήματα επεστράφησαν και ότι δε δέχονται πληρωμές μέσω e-banking παρά μόνο μέσω καταστήματος.

Έχει κανένας άλλος φίλος αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο κι αν ναι, ποια η στάση του απέναντι σε όλο αυτό το θέατρο του παραλόγου;

Ευχαριστώ.

Εγώ πληρώνω κανονικά μέσο εθνική όλα αυτόματα

Αλλά πέρασα ιστορία...πρόσεχε μην σε χρεώσουν έξτρα 

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, APPLEGEEK είπε

Εγώ πληρώνω κανονικά μέσο εθνική όλα αυτόματα

Αλλά πέρασα ιστορία...πρόσεχε μην σε χρεώσουν έξτρα 

Όταν λες αυτόματα εννοείς μέσω e-banking;

Αν θες στείλε μου καμιά λεπτομέρεια παραπάνω. Πώς τα κατάφερες;

Ευχαριστώ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, vernon είπε

Όταν λες αυτόματα εννοείς μέσω e-banking;

Αν θες στείλε μου καμιά λεπτομέρεια παραπάνω. Πώς τα κατάφερες;

Ευχαριστώ

Πήγα σε κατάστημα εθνικής. Πήγα στο ταμείο δεν είχαν ιδέα , τελικά βρήκα κάποια και μου έκανε δεύτερο   καταναλωτικο λογαριασμό. Βαζω εκεί μέσα ένα ποσό και τέλος. Αλλά πριν το κάνω αυτό νομίζω πλήρωσα απευθείας επίσης δεν θυμάμαι πως.. 

IMG_20191112_222735.jpg

Επεξ/σία από APPLEGEEK
Δημοσ.
2 ώρες πριν, vernon είπε

Το λοιπόν.....

Για κακή μου τύχη αποφάσισα τον Ιούνιο να αγοράσω από το Πλαίσιο ένα κινητό με το πρόγραμμα μήνα μήνα. (εθνοδανειο εν ολίγοις)

Αφού λοιπόν ολοκληρώθηκε η αγορά, περίμενα κάποια στιγμή να με ενημερώσουν για τον λογαριασμό ΙΒΑΝ στον οποίο θα καταβάλω κάθε μήνα την αντίστοιχη δόση μέσω e-banking, χωρίς να είμαι αναγκασμένος να στηνομαι στα ταμεία του Πλαισίου ή της Εθνικής. Μάταια όμως.....

Περνούσε ο καιρός κι επειδή δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να είμαι ασυνεπής, επικοινωνώ με την τράπεζα για να μάθω τον λογαριασμό ΙΒΑΝ. Μου λένε ότι πρέπει να απευθυνθώ στο Πλαίσιο. Οι τελευταίοι με ενημερώνουν ότι δεν είναι δική τους δουλειά και ότι θα πρέπει να μιλήσω με την Εθνική. Επικοινωνώ εκ νέου μαζί τους για να μου πουν αυτή τη φορά ότι πρέπει να πάω σε κατάστημα της τράπεζας για να μάθω τον λογαριασμό. Ρε παιδιά, πάτε καλά; Χρήματα θέλω να σας δώσω. Τα στοιχεία μου τα έχετε διασταυρώσει. Για ποιο λόγο δε με εξυπηρετείτε; Είναι δυνατόν εν έτη 2019 να τραβιέμαι σε κατάστημα για να μάθω έναν λογαριασμό;;; Απάντηση καμία. Είχαν βάλει κασέτα κι έλεγαν τα ίδια και τα ίδια.

Για να μη μακρυγορω, καταφέρνω και μαθαίνω μέσω κάποιου γνωστού τον λογαριασμό εξυπηρέτησης που έχει ανοίξει στο όνομα μου για το συγκεκριμένο δάνειο. Εν συνεχεία μεταφερω μέσω e-banking τα χρήματα που αντιστοιχούσαν στις δόσεις.

Χθες λοιπόν και προς μεγάλη μου έκπληξη, με κάλεσαν για να μου πουν ότι τα χρήματα επεστράφησαν και ότι δε δέχονται πληρωμές μέσω e-banking παρά μόνο μέσω καταστήματος.

Έχει κανένας άλλος φίλος αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο κι αν ναι, ποια η στάση του απέναντι σε όλο αυτό το θέατρο του παραλόγου;

Ευχαριστώ.

 

Δεν θέλουν. Απλά!!! 

 

Γιατί στις επισκέψεις σου μπορεί να τσιμπήσεις και κάτι ακόμα. Εγώ συνεργάζομαι χρόνια με το κωτσο. Μιλάμε για 5ψηφια δάνεια... Άκρη δεν έχω βγάλει όλα αυτά τα χρόνια. 

 

Αλλα οπότε πάω να πληρώσω δόση με "κερνάνε" και ένα νέο καταναλωτικό. Τον τελευταίο μήνα είχα προεγκεκριμενο δάνειο κάποιων χιλιάδων.... Λέω δεν βλέπετε πόσα πληρώνω σε κάθε δόση, έχω πάρει τα πάντα 😁😁😁. Θα φανεί χρήσιμο βέβαια σε καμία διετία υπολογίζω που θα ναι έτοιμος ο πάνω όροφος οπότε την υγεία μας και στο ταμείο για πληρωμές!!!! 

Δημοσ.

@APPLEGEEK ευχαριστώ πολύ.

@chill κι εγώ συνεργάζομαι χρόνια με τον Κωτσο και είναι ο πιο νοικοκύρης απ' όλους.

Αυτός είναι ο λογαριασμός κι εδώ θα βάζετε τη δόση. Τέλος.

Ποτέ δε μου έχει δημιουργήσει πρόβλημα.

Όπως και να 'χει, ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

 

  • Like 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, giannhs1989 είπε

ξέρει κανένας πόσο εκαθαριστικο πρέπει να έχεις για να μπορέσεις να κανείς το μηνά μηνά ?

Δεν ξέρω, αλλά φαντάζομαι τόσο ώστε να αποδεικνύεται ότι δεν έχεις ανάγκη να κάνεις το μήνα-μήνα.

Δημοσ.

Πηγα το Σαββατο Πλαισιο να παρω 2 τηλεφωνα με δοσεις μηνα μηνα ατοκα μιας και ηταν η τελευταια μερα για τις ατοκες δοσεις. Το κόστος ούτε 2000.
δινω εκκαθαριστικο κλπ, μου λενε απο Δευτερα θα περιμενουμε εγκριση. Της λεω της ξινουλας μα λετε σε 20 λεπτα εγκρινεται. Μου λεει ναι αλλα μεχρι 1000 ευρω.
Λέω οκ ας είναι. με παιρνουν την Δευτερα μου λενε δεν εγκριθηκε. τους λεω γιατι μου λενε δεν γνωριζουμε μιληστε με την τραπεζα σας.
Μιλαω με εθνικη τους λεω τι και πως κλπ, και εξηγηστε μου τον λογο που με τοσο Χ ποσο στο εκκαθαριστικο, 10 χρονια πελατης σας και με λογαριασμους μισθοδοσιας δεν μου εγκρινετε δανειο 1700 ευρω.
Η βλαμμενη δεν μπορουσε να μου δωσει εξηγησεις και απλα μου ελεγε οτι δεν εγκριθηκε απο το αρμοδιο τμημα.
Δηλαδη της λεω δεν μπορειτε να μου πειτε ποιες ειναι οι προυποθεσεις που πρεπει να πληρει καποιος για να παρει ενα καταναλωτικο απο την τραπεζα σας?
μου λεει δεν εχει να κανει με τις προυποθεσεις. Αλλα με τι εχει να κανει της λεω? μου λεει δεν γνωριζω γιατι δεν εγκριθηκε απο το αρμοδιο τμημα.
Της λεω θελω να μιλησω με καποιον που γνωριζει και θα μου δωσει μια λογικη απαντηση. μου λεει εμεις ειμαστε το αρμοδιο τμημα για εξυπηρετηση δανειων.
Ναι αλλα δεν μπορεις να μου δωσεις απαντηση. ειναι απορρητο της λεω? οχι κυριε απλα δεν εγκριθηκε το δανειο σας.
Την λεξη γιατι την ξερεις κοπελα μου? δεν μιλαγε.
Της λεω επειδη εγω ξέρω, εισαστε αθλιοι και λαμογια. καλο απογευμα

Λοιπον, 2 πραγματα συμβαινουν, η κοβουν πολλα απο αυτα τα δανεια γιατι ειναι ατοκα και χανουν τους τοκους, ή έχουν πλαφον στα 1000 ευρω.
Ειμαι απολυτα σιγουρος οτι αν παω σε καταστημα να ζητησω καταναλωτικο θα μου το δωσουν σε μιση ωρα.
Επισης αν παω σημερα στο πλαισιο και ζητησω παλι 1 ή και 2 τηλεφωνα με δοσεις παιζει να το περασουν το δανειο επειδη θα ειναι εντοκο.

 

 

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, kostello είπε

Πηγα το Σαββατο Πλαισιο να παρω 2 τηλεφωνα με δοσεις μηνα μηνα ατοκα μιας και ηταν η τελευταια μερα για τις ατοκες δοσεις. Το κόστος ούτε 2000.
δινω εκκαθαριστικο κλπ, μου λενε απο Δευτερα θα περιμενουμε εγκριση. Της λεω της ξινουλας μα λετε σε 20 λεπτα εγκρινεται. Μου λεει ναι αλλα μεχρι 1000 ευρω.
Λέω οκ ας είναι. με παιρνουν την Δευτερα μου λενε δεν εγκριθηκε. τους λεω γιατι μου λενε δεν γνωριζουμε μιληστε με την τραπεζα σας.
Μιλαω με εθνικη τους λεω τι και πως κλπ, και εξηγηστε μου τον λογο που με τοσο Χ ποσο στο εκκαθαριστικο, 10 χρονια πελατης σας και με λογαριασμους μισθοδοσιας δεν μου εγκρινετε δανειο 1700 ευρω.
Η βλαμμενη δεν μπορουσε να μου δωσει εξηγησεις και απλα μου ελεγε οτι δεν εγκριθηκε απο το αρμοδιο τμημα.
Δηλαδη της λεω δεν μπορειτε να μου πειτε ποιες ειναι οι προυποθεσεις που πρεπει να πληρει καποιος για να παρει ενα καταναλωτικο απο την τραπεζα σας?
μου λεει δεν εχει να κανει με τις προυποθεσεις. Αλλα με τι εχει να κανει της λεω? μου λεει δεν γνωριζω γιατι δεν εγκριθηκε απο το αρμοδιο τμημα.
Της λεω θελω να μιλησω με καποιον που γνωριζει και θα μου δωσει μια λογικη απαντηση. μου λεει εμεις ειμαστε το αρμοδιο τμημα για εξυπηρετηση δανειων.
Ναι αλλα δεν μπορεις να μου δωσεις απαντηση. ειναι απορρητο της λεω? οχι κυριε απλα δεν εγκριθηκε το δανειο σας.
Την λεξη γιατι την ξερεις κοπελα μου? δεν μιλαγε.
Της λεω επειδη εγω ξέρω, εισαστε αθλιοι και λαμογια. καλο απογευμα

Λοιπον, 2 πραγματα συμβαινουν, η κοβουν πολλα απο αυτα τα δανεια γιατι ειναι ατοκα και χανουν τους τοκους, ή έχουν πλαφον στα 1000 ευρω.
Ειμαι απολυτα σιγουρος οτι αν παω σε καταστημα να ζητησω καταναλωτικο θα μου το δωσουν σε μιση ωρα.
Επισης αν παω σημερα στο πλαισιο και ζητησω παλι 1 ή και 2 τηλεφωνα με δοσεις παιζει να το περασουν το δανειο επειδη θα ειναι εντοκο.

 

εγω με 32 Κ μισθο το χρονο  και πελάτης τους απο το 2006 δεν εγκρίνανε δάνειο 1000 ευρω λολ

μακρια απο αυτους

Δημοσ.

Με εισόδημα 9000, δεν μου εγκρίνανε δάνειο 500 ευρώ. Στα υπόψην δεν χρωστάω κάπου άλλου....Τσάμπα ταλαιπωρία...

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, akis_tzev είπε

Με εισόδημα 9000, δεν μου εγκρίνανε δάνειο 500 ευρώ. Στα υπόψην δεν χρωστάω κάπου άλλου....Τσάμπα ταλαιπωρία...

το οριο ειναι 10000.

και εγω με 32 Κ και ειπαν οχι για 900 ευρω

Δημοσ.

Στο Κωτσόβολο που συνεργάζεται με Alpha, νομίζω έχει πολύ καλύτερες πιθανότητες κάποιος.

Το Πλαίσιο δε θυμάμαι με ποια τράπεζα συνεργάζεται. Νομίζω Εθνική.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, afragorn είπε

Στο Κωτσόβολο που συνεργάζεται με Alpha, νομίζω έχει πολύ καλύτερες πιθανότητες κάποιος.

Το Πλαίσιο δε θυμάμαι με ποια τράπεζα συνεργάζεται. Νομίζω Εθνική.

Με Εθνική το πλαίσιο

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν είναι μόνο το εκκαθαριστικό που παίζει ρόλο.

Έχει σημασία και το προϊόν που θέλει να πάρει κάποιος. Αλλιώς αντιμετωπίζει μια τράπεζα κάποιον που θέλει να πάρει ένα κινητό, αλλιώς κάποιον που θέλει να πάρει ένα ψυγείο, και αλλιώς κάποιον που θέλει να πάρει ένα αυτοκίνητο. Προφανώς διαφορετική επισφάλεια έχει η αγορά ενός κινητού..

Αν κάποιος πάρει ένα κινητό των 900 €, που μπορεί άνετα την επόμενη μέρα να πέσει και να σπάσει ή να κλαπεί, είναι το ίδιο πιθανό να συνεχίσει να πληρώνει τις δόσεις (για ένα προϊόν που δε θα έχει) με κάποιον που θα πάρει ένα αυτοκίνητο, που ακόμα και αν κλαπεί, θα καλυφθεί από την ασφαλιστική?

Αν έχετε εκκαθαριστικά που μπορούν να υποστηρίξουν καταναλωτικά δάνεια 1500+ €, πηγαίνετε και βγάλτε πιστωτικές κάρτες. Μακράν η πιο συμφέρουσα επιλογή. Απλά, μη ξεχάσετε να ενεργοποιήσετε την αυτόματη εξόφληση όλου του ποσού κάθε μήνα, ώστε να μην πληρώσετε ποτέ τόκο.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...