Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, LIGHT1NG είπε

....επίσης οι καλύτερες μεταφορικές από προσωπική εμπειρία είναι γενική ταχυδρομική (δουλεύει και Σάββατο) και. Speedex με μια μικρή επιφύλαξη το Ελτα δυστυχώς όταν έχει πολύ δουλειά αργεί και καμιά φορά δεν χτυπάνε καν κουδούνι κλπ τηλέφωνο ούτε καν οσο για την acs άστο καλύτερα

Όπως ακριβώς λες εσύ οτι έχεις τις καλύτερες εντυπώσεις από τη γενική ταχυδρομική , έτσι κι εγώ έχω να πω τα χειρότερα για τη συγκεκριμένη.Ενώ είναι υποχρεωμένοι να έρθουν να μου παραδώσουν το δέμα , με παίρνουν τηλέφωνο πάντα για να πάω από εκεί να το πάρω.Μάλιστα τελευταία είναι τόσο καρμίρηδες που στέλνουν sms αντί για να καλέσουν στο κινητό.

Επίσης μου έχουν δημιουργήσει τα άπειρα προβλήματα είτε από λάθος χρεώσεις , είτε από ρέστα που πολλές φορές δεν έχουν να μου δώσουν και με παιδεύουν.

Αντιθέτως , στην ACS πάντα με παίρνουν τηλέφωνο για να δουν αν μπορώ να παραλάβω και έρχονται σφαίρα , είναι ευγενικότατοι και ποτέ δεν μου δημιούργησαν θέμα για το παραμικρό.

Πολλοί δεν έχετε καταλάβει οτι δεν έχει να κάνει τόσο με τη μεταφορική αυτή καθεαυτή σαν εταιρία (αν και παίζει και αυτό το ρόλο του) όσο η πολιτική που έχει το τοπικό υποκατάστημα.

Σε ένα υποκατάστημα μπορεί να πηγαίνουν όλα ρολόι και σε άλλο υποκατάστημα της ίδιας εταιρίας να είναι όλα ρημαδιό.

  • Like 3
  • Απαντ. 162
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, elorant είπε

Δεν υπάρχει λύση σε αυτό που ρωτάς. Είναι γνωστό πρόβλημα και το έχουν κι άλλες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Μια λύση θα ήταν η δημιουργία ενός κεντρικού μητρώου καταναλωτών, ώστε να γνωρίζουν όλοι οι έμποροι ποιοι καταναλωτές είναι που δημιουργούν προβλήματα, αλλά κάτι τέτοιο θα σκόνταφτε στα προσωπικά δεδομένα. Και το 5% που αναφέρεις είναι παρόμοιο με το ποσοστό άλλων εμπόρων που γνωρίζω. Άρα μέσες-άκρες όλοι το ίδιο πρόβλημα έχουν.

Όσο για τις αντικαταβολές, είναι ελληνικό ιδίωμα. Στην Ελλάδα το 75% των online πληρωμών σε e-commerce sites γίνεται με αντικαταβολή. Είναι εντυπωσιακό νούμερο και ουσιαστικά δείχνει την τεχνολογική υστέρηση που υπάρχει. Ο λόγος είναι ότι πολλοί δεν εμπιστεύονται τις διαδικασίες και φοβούνται μην συμβεί καμιά στραβή και χάσουν τα λεφτά τους.

Και κάτι τελευταίο. Προσωπικά έχω γυρίσει τον τελευταίο χρόνο πολλές αγορές μου από κάρτα σε αντικαταβολή γιατί ορισμένοι courier μλκίζονται και δεν παραδίδουν ποτέ τα δέματα, αλλά σε αναγκάζουν να πας να τα παραλάβεις εσύ επικαλούμενοι ψευδείς δικαιολογίες του στυλ περάσαμε και δεν σας βρήκαμε. Το έχω διασταυρώσει και με τρίτους ότι πλέον γίνεται συστηματικά. Οπότε όταν μου λένε κάτι αντίστοιχο τους λέω αν δεν το παραδώσετε δεν θα πληρωθείτε. Όχι να πληρώνουμε αποστολή και να πάμε μετά να το παραλαμβάνουμε μόνοι μας. Και ο μόνος τρόπος να διασφαλίσω ότι δεν θα με ταλαιπωρούν είναι να μην πληρώνω προκαταβολικά.

δεν τιθεται θεμα τεχνολογικης υστερησης. απο το δημοτικο με το ιντερνετ ασχολουμαι και τα πισι, αλλα παραγγελιες κανω κατα 99% με παραλαβη απ το καταστημα και οσες δε μπορω με αντικαταβολη.

αμα γινει στραβη θα πρεπει να καθομαι να παρακαλω να μου επιστρεψουν τα λεφτα μου? αφου στο ελλαδισταν οι εμποροι δεν εχουν καμια ιδεα απο τη νομοθεσια και ουτε γουσταρουν να ενημερωθουν, ενω οι γραμμες για τη προστασια καταναλωτων ειναι για γελια και για κλαμματα ποσο αδυναμες ειναι.

εδω στις ιστοσελιδες σε μεγαλες αλυσιδες καταστηματων γραφουν ανακριβιες και παραπληροφορουν το κοσμο (κλασσικο παραδειγμα η υπαναχωρηση γινεται μονο με κλειστη συσκευασια!!) και δε κουνιεται φυλλο, γελανε και οι πετρες με τη καταντια μας.

τι να πω, πολυ γενναιοι οσοι αγοραζουν απο ελλαδισταν χωρις παραλαβη απ το καταστημα. εγω παντως δεν ειμαι..

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tarantules είπε

Όπως ακριβώς λες εσύ οτι έχεις τις καλύτερες εντυπώσεις από τη γενική ταχυδρομική , έτσι κι εγώ έχω να πω τα χειρότερα για τη συγκεκριμένη.Ενώ είναι υποχρεωμένοι να έρθουν να μου παραδώσουν το δέμα , με παίρνουν τηλέφωνο πάντα για να πάω από εκεί να το πάρω.Μάλιστα τελευταία είναι τόσο καρμίρηδες που στέλνουν sms αντί για να καλέσουν στο κινητό.

Επίσης μου έχουν δημιουργήσει τα άπειρα προβλήματα είτε από λάθος χρεώσεις , είτε από ρέστα που πολλές φορές δεν έχουν να μου δώσουν και με παιδεύουν.

Αντιθέτως , στην ACS πάντα με παίρνουν τηλέφωνο για να δουν αν μπορώ να παραλάβω και έρχονται σφαίρα , είναι ευγενικότατοι και ποτέ δεν μου δημιούργησαν θέμα για το παραμικρό.

Πολλοί δεν έχετε καταλάβει οτι δεν έχει να κάνει τόσο με τη μεταφορική αυτή καθεαυτή σαν εταιρία (αν και παίζει και αυτό το ρόλο του) όσο η πολιτική που έχει το τοπικό υποκατάστημα.

Σε ένα υποκατάστημα μπορεί να πηγαίνουν όλα ρολόι και σε άλλο υποκατάστημα της ίδιας εταιρίας να είναι όλα ρημαδιό.

Αυτο έχει σχέση αν είναι υποκατάστημα η σποτ πχ μερικά από την γενική ταχυδρομική συνεργάζονται με κάτι βιβλιοπωλεία που συμφωνώ ότι είναι να μην πω αλλά η acs έχει ένα ποσοστό μεγάλο που το προσωπικο τους είναι από μογγοtown

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, tarantules είπε

Όπως ακριβώς λες εσύ οτι έχεις τις καλύτερες εντυπώσεις από τη γενική ταχυδρομική , έτσι κι εγώ έχω να πω τα χειρότερα για τη συγκεκριμένη.Ενώ είναι υποχρεωμένοι να έρθουν να μου παραδώσουν το δέμα , με παίρνουν τηλέφωνο πάντα για να πάω από εκεί να το πάρω.Μάλιστα τελευταία είναι τόσο καρμίρηδες που στέλνουν sms αντί για να καλέσουν στο κινητό.

Επίσης μου έχουν δημιουργήσει τα άπειρα προβλήματα είτε από λάθος χρεώσεις , είτε από ρέστα που πολλές φορές δεν έχουν να μου δώσουν και με παιδεύουν.

Αντιθέτως , στην ACS πάντα με παίρνουν τηλέφωνο για να δουν αν μπορώ να παραλάβω και έρχονται σφαίρα , είναι ευγενικότατοι και ποτέ δεν μου δημιούργησαν θέμα για το παραμικρό.

Πολλοί δεν έχετε καταλάβει οτι δεν έχει να κάνει τόσο με τη μεταφορική αυτή καθεαυτή σαν εταιρία (αν και παίζει και αυτό το ρόλο του) όσο η πολιτική που έχει το τοπικό υποκατάστημα.

Σε ένα υποκατάστημα μπορεί να πηγαίνουν όλα ρολόι και σε άλλο υποκατάστημα της ίδιας εταιρίας να είναι όλα ρημαδιό.

και με τον κουριερ. το καταστημα μπορει πραγματι να ναι καλο με καλη διευθυνση κλπ και να πετυχες το μακακα κουριςρ που μεχρι να μαζευτουν παραπονα και να τον "στειλουν" θα τα χει κανει ηδη μανταρα

Δημοσ.

Έτσι ακριβώς.Πάντως εμείς στην επαρχία τυχαίνει κατά περίπτωση να έχουμε καλύτερη εξυπηρέτηση από μεγαλουπόλεις αν και δεν ισχύει πάντα.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tarantules είπε

Έτσι ακριβώς.Πάντως εμείς στην επαρχία τυχαίνει κατά περίπτωση να έχουμε καλύτερη εξυπηρέτηση από μεγαλουπόλεις αν και δεν ισχύει πάντα.

Εξαρτάται πόσο επαγγελματίας είναι ο καθένας 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

δεν τιθεται θεμα τεχνολογικης υστερησης. απο το δημοτικο με το ιντερνετ ασχολουμαι και τα πισι, αλλα παραγγελιες κανω κατα 99% με παραλαβη απ το καταστημα και οσες δε μπορω με αντικαταβολη. 

αμα γινει στραβη θα πρεπει να καθομαι να παρακαλω να μου επιστρεψουν τα λεφτα μου? αφου στο ελλαδισταν οι εμποροι δεν εχουν καμια ιδεα απο τη νομοθεσια και ουτε γουσταρουν να ενημερωθουν, ενω οι γραμμες για τη προστασια καταναλωτων ειναι για γελια και για κλαμματα ποσο αδυναμες ειναι.

εδω στις ιστοσελιδες σε μεγαλες αλυσιδες καταστηματων γραφουν ανακριβιες και παραπληροφορουν το κοσμο (κλασσικο παραδειγμα η υπαναχωρηση γινεται μονο με κλειστη συσκευασια!!) και δε κουνιεται φυλλο, γελανε και οι πετρες με τη καταντια μας.

τι να πω, πολυ γενναιοι οσοι αγοραζουν απο ελλαδισταν χωρις παραλαβη απ το καταστημα. εγω παντως δεν ειμαι..

Όλα αυτά που περιγράφεις, όπως και πολλά άλλα, είναι μέρος αυτού που ονομάζουμε τεχνολογική υστέρηση. Έλλειψη υποδομών, προβληματικό νομοθετικό πλαίσιο, μουχλιασμένες νοοτροπίες που δεν καταλαβαίνουν το περιβάλλον και τις προκλήσεις της εποχής, τραπεζικό σύστημα που δεν προστατεύει τους καταναλωτές και βέβαια ένα κράτος που ενδιαφέρεται μόνο για δουλίτσες και να βολεύει τους δικούς του.

Όλα αυτά βέβαια θα λυθούν με άγαρμπο τρόπο. Συγκέντρωση της αγοράς σε 2-3 μεγάλους σε κάθε κλάδο και οι υπόλοιποι στην πείνα. Και μετά θα καθόμαστε να κατηγορούμε την παγκοσμιοποίηση, τον καπιταλισμό και τον Ερμή που είναι ανάδρομος.

Δημοσ.
Στις 11/2/2019 στις 10:43 ΠΜ, Common_Sense είπε

Καλημερα!

Εχω eshop και εχω θεμα με κατι παπαρες (συγγνωμη!) που παραγγελνουν με αντικαταβολη και δεν τα παραλαμβανουν, εννοειται μετα δεν απαντανε στα τηλεφωνα.

Το ποσοστό ειναι 5% απο ολες τις παραγγελιες με αντικαταβολη αλλα και παλι στεναχωρο. Επισης, δεν μιλαμε για πιτσιρικια που απλα παιζουν αλλα για για κυριους και κυριες (βασικα ειναι 100% κυριες). 

Υπαρχει εδω κανενας επιχειριματιας που βρηκε καμια λυση?

Επισης, οποιος αγοραζει απο το ιντερνετ (ειδικα απο γνωστες εταιριες) , γιατι διαλεγετε αντικαταβολη? Προσωπικα, στα τελεταια 10 χρονια δεν εχω πληρωσει τιποτα με αντικαταβολη, παντα με καρτα/ τραπεζικη μεταφορα.

Καθε γνωμη/ ιδεα ευπροσδεκτη.

Επειδη πάω και στοίχημα ότι η  μεταφορική είναι η Γενική Μεταφορικη - που είναι η χειρότερη όλων, άλλαξε μεταφορική για να έχεις ευχαριστημένους πελάτες και λιγότερες επιστροφές.

Η συγκεκριμένη εταιρία μαρκάρει ότι "και καλά" υπήρχε αδυναμία παράδοσης αλλά το κούριερ δεν έχει έρθει ποτέ να παραδώσει. Αυτο εκνευρίζει τον πελάτη.

Αλλαξε εταιρία μεταφορική για να βρεις την υγειά σου και τους πελάτες σου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποτε αγορα με καρτα γιατι δε ξερεις αν ψαξουν ποτε τους τραπεζικους μου λογαριασμους τι λαβρακι θα βγαλουν. Γιαυτο μονο μετρητα και δεν φαινομε πουθενα.

Ασε που οταν πληρωσα με καρτα περιμενα 10 μερες να παρω τα λεφτα μου πισω γιατι τελικα δεν υπηρχε το προιoν.

CASH IS KING

Επεξ/σία από sezebo
  • Confused 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, fg9000 είπε

Επειδη πάω και στοίχημα ότι η  μεταφορική είναι η Γενική Μεταφορικη - που είναι η χειρότερη όλων, άλλαξε μεταφορική για να έχεις ευχαριστημένους πελάτες και λιγότερες επιστροφές.

Η συγκεκριμένη εταιρία μαρκάρει ότι "και καλά" υπήρχε αδυναμία παράδοσης αλλά το κούριερ δεν έχει έρθει ποτέ να παραδώσει. Αυτο εκνευρίζει τον πελάτη.

Αλλαξε εταιρία μεταφορική για να βρεις την υγειά σου και τους πελάτες σου.

Επεσες εξω, συνεργαζομαι με ελτα κουριερ και speedex. Αλλα σαν ιδιωτης, συμφωνω μαζι σου απολυτα

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, sezebo είπε

Ποτε αγορα με καρτα γιατι δε ξερεις αν ψαξουν ποτε τους τραπεζικους μου λογαριασμους τι λαβρακι θα βγαλουν. Γιαυτο μονο μετρητα και δεν φαινομε πουθενα.

Ασε που οταν πληρωσα με καρτα περιμενα 10 μερες να παρω τα λεφτα μου πισω γιατι τελικα δεν υπηρχε το προιoν.

CASH IS KING

Μακάρι να μου έκαναν κάτι τέτοιο θα έβγαζες λεφτά απτο πουθενά λόγο παράνομης χρεώσεις κλπ εκτός και αν έκανες εσύ κάποια λάθος επιλογή και δεν διάβασες κάτι γράμματα όπως ένας άλλος που είχε χρεωθεί 700 ευρώ και μετά παραδέχτηκε ότι έκανε μαλα.... 

Δημοσ.

Έτσι είναι με τις αυθόρμητες αγορές. Έχουν γραφτεί ολόκληρα βιβλία για αυτό και τα καλύτερα eshop είναι σχεδιασμένα για αυθόρμητες αγορές.

Δυστυχώς, όμως, σε μια χώρα που άργησε να βάλει το ηλεκτρονικό χρήμα στην ζωή της το σύστημα των αυθόρμητων αγορών στα eshop καταλήγουν σε μη παραλαβές.

Δημοσ.

Γνωστός μου έχει κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής και θυμάμαι πριν καιρό που συζητούσαμε και μου έλεγε και αυτός ότι έχουν πρόβλημα με τα δέματα με αντικαταβολή. Ένα ποσοστό δεν το παραλαμβάνουν, δεν θυμάμαι τώρα αν μου είπε χονδρικά τι ποσοστό είναι αυτό. Και είναι κύριοι αυτοί, επικοινωνούν, περνάνε, δεν ζητάνε να πας εσύ από κατάστημα. 

Το αιτιολογούσαν και αυτοί ότι κάνουν αυθόρμητα τις αγορές και μετά μετανοιώνουν. 

Δημοσ.

Κατ αρχήν ο πελάτης έχει το δικαίωμα να μην παραλάβει για τους δικούς του κάθε φορά λόγους, πρέπει όμως να ενημερώνει έγκαιρά τον πωλήτή για να μήν γίνεται η αποστολή διαφορετικά έχεις το δικαιώμα να του χρεώσεις τα μεταφορικά.

Κάτι άλλο που μπορείς να κάνεις είναι αυτό που ειπώθηκε και πιο πάνω black list. Εάν κάποιος αδικαιολόγητα και χωρίς να ενημερώσει έγκαιρα δεν παραλάμβάνει προιοντα απλά δεν του ξαναστέλνεις. Μπορείς να βάλεις όρους στην παραγγελία. 

Άλλο που μπορείς να κάνεις είναι χρέωση μεταφορικών. Εάν δεν θες να χρεώνεις τους πελάτες με μεταφορικά, μπορείς να τα αφαιρέσεις με την ολοκλήρωση της αγοράς.  

Δημοσ.

Όταν έχεις eshop πρέπει υπολογίζεις κ αυτή την χασουρα. Δεν μπορείς να κάνεις κάτι άμεσα, αλλά μπορείς να δράσεις με πολλούς  τρόπους έμμεσα. Πχ μπορείς να μηδενίσεις τα προβλήματα που έχουν οι πελάτες σου ζοριζοντας τις μεταφορικές να κάνουν σωστά την δουλειά τους. Υπάρχουν μαγαζιά που χρησιμοποιούν τέτοιες λογικές ως USP και με αυτό το τρόπο αυξάνουν πολύ τους σταθερούς τους πελάτες.

Το κομμάτι μη παραλαβής που γίνεται επίτηδες δεν μπορείς να το ελέγξεις. Έρευνες δείχνουν ότι αν στέλνεις ενημερώσεις σχετικά με την αφιξη του προϊόντος  ότι το προϊόν έφτασε και μπορούν να τα παραλάβουν (ως κατάστημα και όχι ως μεταφορική αυτό το μήνυμα) και θέτοντας σε δεύτερο μήνυμα (πχ την 5-6 μερα μη παραλαβής) ότι το προϊόν σε  2 μέρες θα επιστρέψει πίσω (και ένα μήνυμα της λογικής, σας ευχαριστούμε που μας επιλέξατε ελπίζουμε την επόμενη φορά να ανταποκριθούμε ακόμα περισσότερο στις προσδοκίες σας) μειώνεις το ποσοστό αυτών που δεν θα παραλάβει επίτηδες 25-30% λόγω ότι ξεκινάν να νιώθουν τύψεις.

Υπάρχουν άπειρα επιστημονικά άρθρα που μπορείς να διαβάσεις στο ζήτημα με λύσεις γύρω από αυτό για να μειώσεις το γεγονός.

Στην Ελλάδα το κακό είναι ότι το μεγαλύτερο ποσοστό εμπόρων/καταστημάτων δεν έχει καμία πραγματική γνώση για το εμπόριο, το marketing και τις πωλήσεις (είτε διαδικτυακές είτε σε φυσικά καταστήματα). 

Αν γνωρίζεις αγγλικά (διαφορετικά περιορίζεσαι σε ελληνικές μόνο δημοσιεύσεις) σου προτείνω για ότι πρόβλημα έχεις να κάθεσαι και να διαβάζεις αντίστοιχες δημοσιεύσεις.

Το e-commerce είναι στην κυριολεξία επιστήμη, έχει συγκεκριμένα προβλήματα και συμπεριφορές. Όλα αυτά έχουν μελετηθεί και βελτιστοποιηθεί ήδη με πολλές προτάσεις γύρω από αυτό το κομμάτι. Σε ένα φόρουμ ο καθένας λέει το μακρύ και το κοντό του μιας και ακούς προσωπικές γνώμες και τίποτα άλλο (χωρίς παραξηγηση για κανέναν εδώ μέσα παίδες 💕)

Καλή τύχη 💪

  • Like 6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...