Προς το περιεχόμενο

Scooter εως 2000€.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα.

Με ένα budget πάνω κάτω 2000€, τι προτείνετε για αγορά πρώτου scooter?

Πρέπει να είναι οδηγήσιμο με Α2 δίπλωμα (δλδ εως 37 ίππους αν δεν κάνω λάθος).

Καλύτερα να παω σε καινούργιο η μεταχ?

 

Ευχαριστώ!

Δημοσ.
16 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Σε όλους τους νέους αναβάτες λέω πάντα μακριά από τα σκούτερ, ξεκινά από μία μικρή μοτοσυκλέτα.

 

Προερχόμενος από αυτόματο αυτοκίνητο, δεν θελω να έχω να σκέφτομαι ταχήτητες οταν οδηγώ. Επομένως λεω να παω για  scooter.

Δημοσ.

Ανάλογα τις διαδρομές που θα κάνεις πρέπει να διαλέξεις. Αν θα κινείσαι μέσα σε στενά ή σε μεγάλες λεωφόρους, αν θα είμαι μόνος ή δικάβαλος, αν θα κουβαλάς λαπτοπή τσάντα υδραυλικού. Φτιάξε μια λίστα με τις ανάγκες σου ή πάρε ένα Beverly (με τα καλά του και τα στραβά του) για να καταλάβεις τι σου λείπει και πάρε το 2ο σκούτερ στα μέτρα σου.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, leftis95 είπε

Προερχόμενος από αυτόματο αυτοκίνητο, δεν θελω να έχω να σκέφτομαι ταχήτητες οταν οδηγώ. Επομένως λεω να παω για  scooter.

Η μοτοσυκλέτα δεν είναι αυτοκίνητο και ουτε υπάρχει κάποια σύγκριση, ίσως το καταλάβεις αργότερα.

Πέραν αυτού καλό δρόμο με οτι επιλέξεις και πάντα όρθιος

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 10/2/2019 στις 7:21 ΜΜ, leftis95 είπε

 

Καλύτερα να παω σε καινούργιο η μεταχ?

 

ανάλογά ... αν θες οικονομία και κεφάλι ήσυχο τότε καινούριο, αν θες επιδόσεις τότε μεταχειρισμένο

Δημοσ.
Στις 10/2/2019 στις 7:21 ΜΜ, leftis95 είπε

Καλησπέρα.

Με ένα budget πάνω κάτω 2000€, τι προτείνετε για αγορά πρώτου scooter?

Πρέπει να είναι οδηγήσιμο με Α2 δίπλωμα (δλδ εως 37 ίππους αν δεν κάνω λάθος).

Καλύτερα να παω σε καινούργιο η μεταχ?

Ευχαριστώ!

Καλημέρα,

Στο budget αυτό θα σου πρότεινα το SYM SYMPHONY ST 200i ABS (2.345€). Ουσιαστικά, το μηχανάκι αυτό παίζει χωρίς αντίπαλο σε αυτό το χρηματικό εύρος, πολύ τίμιο, με αρκετά χρόνια σε κυκλοφορία χωρίς "παιδικές ασθένειες" και προβλήματα. Σταθερό στην οδήγηση με μεγάλο χώρο κάτω από τη σέλα και με ABS. Το εμφανισιακό το αφήνω κατά μέρους, θεωρώ ότι είναι ένα εντελώς υποκειμενικό ζήτημα. Επίσης, σημαντικό να αναφερθεί ότι τα σέρβις είναι οικονομικά και έχει καλή αντιπροσώπευση η SYM στην Ελλάδα. Τέλος, το δίπλωμα Α2 σε καλύπτει. 

Κατά τη γνώμη μου, σε αυτό το budget δεν αξίζουν τα μεταχειρισμένα. Η πλειοψηφία είναι σαπάκια που αφού τα ξεζουμίσουν, τα σπρώχνουν.  Νομίζω το πραγματικό δίλημμα είναι πάπια ή σκούτερ, στο οποίο εγώ προσωπικά απαντάω σκούτερ. Η οδηγική τους συμπεριφορά είναι ασύγκριτα βελτιωμένη σε σχέση με το παρελθόν, είναι άνετα στην οδήγηση και προσφέρουν χώρους. Για τον αναβάτη που θέλει να κινείται μέσα στην πόλη συνήθως αυτές είναι οι ανάγκες, στις οποίες το παπί δεν μπορεί να ανταποκριθεί. Από την άλλη, παρά τη συνεχή βελτίωση  της οδηγικής συμπεριφοράς των σκούτερ, το παπί εξακολουθεί να έχει καλύτερο στήσιμο σαν μηχανάκι, και, σε περίπτωση πτώσης ή σύγκρουσης, η ζημιά που θα σου βγάλει το σκούτερ είναι πάντα μεγαλύτερη διότι καλύπτεται ολόκληρο από πλαστικά μέρη, τα οποία αφενός σπάνε εύκολα, αφετέρου είναι ακριβούτσικα ως ανταλλακτικά (αναλόγως και την εταιρεία βέβαια).

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 11/2/2019 στις 1:03 ΜΜ, pantelikas είπε

Ανάλογα τις διαδρομές που θα κάνεις πρέπει να διαλέξεις. Αν θα κινείσαι μέσα σε στενά ή σε μεγάλες λεωφόρους, αν θα είμαι μόνος ή δικάβαλος, αν θα κουβαλάς λαπτοπή τσάντα υδραυλικού. Φτιάξε μια λίστα με τις ανάγκες σου ή πάρε ένα Beverly (με τα καλά του και τα στραβά του) για να καταλάβεις τι σου λείπει και πάρε το 2ο σκούτερ στα μέτρα σου.

 

-Κίνηση μοιρασμένη σε στενά και λεωφόρους
-Ως επι το πλείστον μόνος αλλά θέλω να χωράει και 2ο άτομο πίσω (Είμαι 1,90)
-Συνήθως κουβαλάω τσάντα (είτε απλό backpack, είτε "λουκάνικο" γυμναστηρίου), άρα θα με βόλευε να έχει αποθηκευτικούς χώρους.

Για piaggio με όσους έχω συζητήσει μου λένε να μείνω μακριά γιατί είναι πανάκριβα τα service. Ισχύει?

 

Στις 11/2/2019 στις 9:59 ΜΜ, ziaba είπε

ανάλογά ... αν θες οικονομία και κεφάλι ήσυχο τότε καινούριο, αν θες επιδόσεις τότε μεταχειρισμένο

 

Δεν με νοιάζουν οι επιδόσεις. Θέλω κάτι να με διαυκολύνει στην μετακίνηση, χωρίς όμως να σέρνεται (πχ 50άρι).

 

21 ώρες πριν, lightsout είπε

Καλημέρα,

Στο budget αυτό θα σου πρότεινα το SYM SYMPHONY ST 200i ABS (2.345€). Ουσιαστικά, το μηχανάκι αυτό παίζει χωρίς αντίπαλο σε αυτό το χρηματικό εύρος, πολύ τίμιο, με αρκετά χρόνια σε κυκλοφορία χωρίς "παιδικές ασθένειες" και προβλήματα. Σταθερό στην οδήγηση με μεγάλο χώρο κάτω από τη σέλα και με ABS. Το εμφανισιακό το αφήνω κατά μέρους, θεωρώ ότι είναι ένα εντελώς υποκειμενικό ζήτημα. Επίσης, σημαντικό να αναφερθεί ότι τα σέρβις είναι οικονομικά και έχει καλή αντιπροσώπευση η SYM στην Ελλάδα. Τέλος, το δίπλωμα Α2 σε καλύπτει. 

Κατά τη γνώμη μου, σε αυτό το budget δεν αξίζουν τα μεταχειρισμένα. Η πλειοψηφία είναι σαπάκια που αφού τα ξεζουμίσουν, τα σπρώχνουν.  Νομίζω το πραγματικό δίλημμα είναι πάπια ή σκούτερ, στο οποίο εγώ προσωπικά απαντάω σκούτερ. Η οδηγική τους συμπεριφορά είναι ασύγκριτα βελτιωμένη σε σχέση με το παρελθόν, είναι άνετα στην οδήγηση και προσφέρουν χώρους. Για τον αναβάτη που θέλει να κινείται μέσα στην πόλη συνήθως αυτές είναι οι ανάγκες, στις οποίες το παπί δεν μπορεί να ανταποκριθεί. Από την άλλη, παρά τη συνεχή βελτίωση  της οδηγικής συμπεριφοράς των σκούτερ, το παπί εξακολουθεί να έχει καλύτερο στήσιμο σαν μηχανάκι, και, σε περίπτωση πτώσης ή σύγκρουσης, η ζημιά που θα σου βγάλει το σκούτερ είναι πάντα μεγαλύτερη διότι καλύπτεται ολόκληρο από πλαστικά μέρη, τα οποία αφενός σπάνε εύκολα, αφετέρου είναι ακριβούτσικα ως ανταλλακτικά (αναλόγως και την εταιρεία βέβαια).

 

Καλημέρα, σε ευχαριστώ για την μακροσκελή απάντηση.
Ωραίο φαίνεται το μηχανάκι εκ πρώτης όψεως. Με λίγο διάβασμα που έριξα είδα ότι έχει θετικά σχόλια.
Είδα και κάτι παράπονα για 2βαλβιδο μοτέρ, και ABS μόνο στον μπροστινό τροχό. 

Είναι αξιοσημείωτα?

Δημοσ.

Όλα τα σκούτερ έχουν αυξημένο κόστος συντήρησης σε σχέση με μια μοτοσυκλέτα. Αν το piaggio ή κάποιο άλλο είναι ακριβό θα εξαρτηθεί από το συνεργείο περισσότερο και την αξιοπιστία του μοντέλου. Στα συνηθισμένα και ΜΗ έκτακτα δεν είναι τραγικές οι διαφορές.

Επειδή είσαι ψηλός για Κινέζος πριν αγοράσεις οποιοδήποτε μηχανάκι πήγαινε να το καβαλήσεις έστω και στατικό. Δεν θα χωράει σε όλα 2ο άτομο πίσω σου άνετα.

Για χώρους η επιλογή είναι στα πόδια σου η τσάντα ή στην μπαγαζιέρα ή κάτω από την σέλα. Στα πόδια και κάτω από τη σέλα έχεις καλύτερη κατανομή βάρους. Στην μπαγαζιέρα το κέντρο βάρους πάει πίσω κι αν είναι μεγάλο βάρος μπορεί να σ επηρεάζει με ελαφρύ τρέμουλο στο τιμόνι.

Το ABS είναι πολύ χρήσιμο στο μηχανάκι. Η έλλειψη στην πίσω ρόδα δεν είναι τόσο τραγική. Η διαφορά στο φρενάρισμα με το μπροστινό φρένο είναι όλα τα λεφτά. Δεν θα φοβηθείς να το τσαρουχώσεις σε μια ανάγκη. Κι αν το κάνεις δεν θα πέσεις αυτόματα.

Μετά το μηχανάκι υπολόγισε και σημαντικό κόστος για κράνος, μπότες, ρούχα με προστασίες γάντια κι ένα σετ αδιάβροχα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, leftis95 είπε

-Κίνηση μοιρασμένη σε στενά και λεωφόρους
-Ως επι το πλείστον μόνος αλλά θέλω να χωράει και 2ο άτομο πίσω (Είμαι 1,90)
-Συνήθως κουβαλάω τσάντα (είτε απλό backpack, είτε "λουκάνικο" γυμναστηρίου), άρα θα με βόλευε να έχει αποθηκευτικούς χώρους.

Για piaggio με όσους έχω συζητήσει μου λένε να μείνω μακριά γιατί είναι πανάκριβα τα service. Ισχύει?

Δεν με νοιάζουν οι επιδόσεις. Θέλω κάτι να με διαυκολύνει στην μετακίνηση, χωρίς όμως να σέρνεται (πχ 50άρι).

Καλημέρα, σε ευχαριστώ για την μακροσκελή απάντηση.
Ωραίο φαίνεται το μηχανάκι εκ πρώτης όψεως. Με λίγο διάβασμα που έριξα είδα ότι έχει θετικά σχόλια.
Είδα και κάτι παράπονα για 2βαλβιδο μοτέρ, και ABS μόνο στον μπροστινό τροχό. 

Είναι αξιοσημείωτα?

Σε σχέση με το ABS, η απάντηση του @pantelikas με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο. Σε γενικές γραμμές, ειδικά όταν αναφερόμαστε σε σκουτεράκια αυτών των κυβικών, στο φρενάρισμα της μοτοσυκλέτας μεγαλύτερο ρόλο παίζει ο μπροστινός τροχός όπου δέχεται τις μεγαλύτερες δυνάμεις. Για παράδειγμα, σε on/off μηχανάκια που υπάρχει άλλη κατανομή βάρους, είναι απαραίτητο να φρενάρει εξίσου καλά και ο πίσω τροχός. Οπότε η άποψη μου είναι ότι στην περίπτωση του SYM το μπροστινό ABS είναι μια χαρά. Βεβαίως, καλοδεχούμενο θα ήταν και το δικάναλο ABS, οτιδήποτε βελτιώνει τα επίπεδα ασφάλειας είναι πάντα ευπρόσδεκτο!

Για το 2βαλβιδο μοτέρ δεν έχω άποψη. Στο ανταγωνισμό του SYM, τα 4βάλβιδα μοντέλα ξεκινούν από τα 3.000€. Για το συγκεκριμένο μοτέρ δεν υπάρχουν πάντως αναφορές σε προβλήματα, τουλάχιστον όχι μαζικές, και το αναφέρω αυτό γιατί δυστυχώς πάντα θα υπάρχει η εξαίρεση στον κανόνα. 

Επίσης, πολύ σημαντική η επισήμανση του  @pantelikas σχετικά με το ύψος σου. Οποιοδήποτε μηχανάκι κι αν σε ενδιαφέρει, θα πρέπει να το καβαλήσεις και ει δυνατόν να το οδηγήσεις. Είσαι ψηλός και τα μηχανάκια αυτά δεν έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα αυτά τα μεγέθη. Δυστυχώς, δεν δέχονται όλα τα καταστήματα να κάνεις test drive στο μηχανάκι. 

Δημοσ.
Στις 11/2/2019 στις 1:03 ΜΜ, pantelikas είπε

Ανάλογα τις διαδρομές που θα κάνεις πρέπει να διαλέξεις. Αν θα κινείσαι μέσα σε στενά ή σε μεγάλες λεωφόρους, αν θα είμαι μόνος ή δικάβαλος, αν θα κουβαλάς λαπτοπή τσάντα υδραυλικού. Φτιάξε μια λίστα με τις ανάγκες σου ή πάρε ένα Beverly (με τα καλά του και τα στραβά του) για να καταλάβεις τι σου λείπει και πάρε το 2ο σκούτερ στα μέτρα σου.

 Αν εισε κάτοχος beverly μπορεις να μας αναλύσεις 2-3 πραγματάκια με τα καλα του και τα στραβά του;

Δημοσ.
8 hours ago, pantelikas said:

Μετά το μηχανάκι υπολόγισε και σημαντικό κόστος για κράνος, μπότες, ρούχα με προστασίες γάντια κι ένα σετ αδιάβροχα.

 

Τα οποία πρέπει να τα δει από πριν αφού αν δεν του βγαίνουν για αυτά καλύτερα να μην πάρει και μηχανάκι. 

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, nikk23 είπε

 Αν εισε κάτοχος beverly μπορεις να μας αναλύσεις 2-3 πραγματάκια με τα καλα του και τα στραβά του;

Δεν είχα ποτέ. Δεν θέλω να κάνω κουβέντες ιταλικα VS ιαπωνικά κτλ.

Όσο για ρούχα κράνος κτλ (ανάλογα την τσέπη του καθενός) θεωρώ πως 300€ είναι το απολύτως μικρότερο ποσό. Πολλοί έχουμε δώσει 500€ για κράνος μόνο ή 250€ για μπότες. Δυστυχώς δεν είναι το ίδιο εύκολο για όλους να πάρουν πρώτης ποιότητας προϊόντα.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, pantelikas είπε

Δεν είχα ποτέ. Δεν θέλω να κάνω κουβέντες ιταλικα VS ιαπωνικά κτλ.

Όσο για ρούχα κράνος κτλ (ανάλογα την τσέπη του καθενός) θεωρώ πως 300€ είναι το απολύτως μικρότερο ποσό. Πολλοί έχουμε δώσει 500€ για κράνος μόνο ή 250€ για μπότες. Δυστυχώς δεν είναι το ίδιο εύκολο για όλους να πάρουν πρώτης ποιότητας προϊόντα.

Εάς πάρει πρώτα το κράνος που είναι το βασικότερο με 100+ ευρώ παίρνεις κάτι καλό σχετικά.. μαζεύει και σιγά σιγά περνει και τα υπόλοιπα. 

Δημοσ.

Κι εγώ με τον μισθό που έχω τώρα πήρα κράνος 180€ και τα μισά τα έδωσε (πάλι καλά) ο εργοδότης. Αλλά μπουφαν κτλ είχα από τις παλιές καλές εποχές των διπλάσιων μισθών.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...