voltmod Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Από ότι φαίνεται το Facebook άρχισε να παίρνει μέτρα για να αποτρέψει τις εταιρείες από το να χρησιμοποιούν καταχρηστικά τα δεδομένα σας για στοχευμένες ή εξατομικευμένες διαφημίσεις. Από τις 28 Φεβρουαρίου, το χαρακτηριστικό «γιατί το βλέπω αυτό;» (Γιατί βλέπω αυτή τη διαφήμιση;) θα δείχνει ποιος –αν υπάρχει- ανέβασε τα στοιχεία επικοινωνίας ή τα προσωπικά σας δεδομένα για να φτάσετε στο σημείο να βλέπετε τη συγκεκριμένη διαφήμιση. Έτσι, θα γνωρίζετε αν προέρχεται απευθείας από την πηγή –π.χ από κάποια αλυσίδα λιανικής πώλησης που έχει τα στοιχεία σας- ή αν η εταιρεία το προϊόν της οποίας προβάλλεται διαφημιστικά βασίστηκε σε κάποιον εξωτερικό συνεργάτη για την συλλογή των δεδομένων σας. Προηγουμένως, το Facebook απλώς έδειχνε στους χρήστες ποια εταιρεία χρησιμοποιεί τα στοιχεία επικοινωνίας τους. Το παραπάνω βεβαίως δεν πρόκειται να σταματήσει εντελώς την κατάχρηση των δεδομένων σας. Παρόλα αυτά, θα εξηγεί πως βρέθηκαν τα δεδομένα σας στις διαφημιστικές εταιρείες και θα προσφέρει ενδεχομένως περισσότερες δυνατότητες για να περιορίσετε την πρόσβαση στα δεδομένα σας μελλοντικά. Το TechCrunch επίσης επισημαίνει ότι το παραπάνω θα βοηθήσει το Facebook να εντοπίσει διαφημιστικούς συνεργάτες του που «ανεβάζουν» τα στοιχεία επικοινωνίας σας ή πληροφορίες σας χωρίς την συγκατάθεση σας, και αυτό ενδεχομένως θα κάνει ορισμένες εταιρείες να το σκεφτούν διπλά πριν επιχειρήσουν να συλλέξουν προσωπικά δεδομένα χωρίς την συγκατάθεση των χρηστών που τους ανήκουν. Αν και το Facebook δεν είναι και τόσο διαφανές όσο θα ήθελαν κάποιοι σχετικά με τις πολιτικές διαφήμισης, εντούτοις το παραπάνω μοιάζει να είναι ένα μικρό βήμα προς την σωστή κατεύθυνση. Engadget Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο 1
randomcat Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Έλα ρε φίλε! Όσο πάει και βελτιώνεται η άποψη που έχω για το Facebook σχετικά με την προάσπιση της ιδωτικότητάς μου ... ΝΟΤ !!! 1
insomniakias123 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Σε ο,τιδήποτε είναι δωρεάν, το προϊόν είμαστε εμείς. . 4 3
menthol1979 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Πολύ αργά τώρα φύγαμε όλοι για Instagram γιατι βαρεθήκαμε τα παιχνίδια του Zuckenberg με την παραβίαση προσωπικών δεδομένων! Oh wait.... 2
pcos Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 το FB ειναι πολυ πισω. μια μερα ειχαμε συζητηση με ενα φιλο για καφεδες φιλτρου. σε λιγες μερες γνωστο σουπερ μαρκετ μου εστειλε προσφορα για καφεδες φιλτρου! τα κινητα λοιπον ειναι πολυ μπροστα! 5
Istros Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Αν βάλει ειδοποίηση όταν μας παρακολουθεί κάποια υπηρεσία θα είναι τέλειο 3
PCharon Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Εγώ θέλω να μου εξηγήσουν πώς γίνεται να βλέπω ξαφνικά στο messenger στο κινητό μου διαφήμιση ντομινο με φωτογραφία δύο πίτσες, ακριβώς ίδιες με την τελευταία παραγγελία που είχα κάνει λίγες ημέρες πριν. Το θέμα είναι πως είχα παραγγείλει από browser σε PC και τη διαφήμιση την είδα στο κινητό όπου δεν έχω κατεβάσει κάποιο app της ντομινο, ούτε παραγγέλνω βάση λογαριασμού facebook στο pc. Όταν αντίκρυσα τη διαφήμιση και αντιλήφθηκα πως οι εικονιζόμενες πίτσες είναι ακριβώς ίδιες με τη παραγγελία μου έμεινα ολίγον κάγκελο κι έβγαλα screenshot που παραθέτω. 1 1 2
jimmy213 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Ο ρουφιάνος θα αποκαλύπτει τους ρουφιάνους. Μάλιστα... 2 1
nhzt Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Λύνει κάποιο πρόβλημα σχετικά με την κατάχρηση των δεδομένων μας; Δεν νομίζω... Είμαστε ο στόχος για το FB, Google, Microsoft κλπ και αυτό θα κρατήσει πολύ ακόμα. Δεν υπάρχει λύση, όταν χρησιμοποιήσεις τα προιόντα τους...
Slu Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Εδω μιλουσα για σουσι με ενα φιλο και εσκασε στο μεσεντζερ διαφημιση για σουσι μετα απο ενα μισαωρο. 1
Arkin Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Ασε μας ρε Mark. Καλο το messenger για επικοινωνια αλλα το facebook ειναι ο λακος με τα φιδια. Μακρια.
Darthrevan7 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Έφτασε η ώρα να τους πετσώσουμε μάγκες.
Istros Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 "και αυτό ενδεχομένως θα κάνει ορισμένες εταιρείες να το σκεφτούν διπλά πριν επιχειρήσουν να συλλέξουν προσωπικά δεδομένα χωρίς την συγκατάθεση των χρηστών"🤣😂🤣
hsa Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Σε καθε ποστ για το fb μαζευονται απο κατω 10 ατομα και λενε τα ιδια... Μας εχετε πρηξει με το οτι αφησατε το FB και σωθηκατε ή το ποσο μας παρακολουθει. Ο καθενας κανει οτι θελει, σας λεει κανείς να φτιάξετε FB ή γενικοτερα να μοιραζεστε τα στοιχεια σας απο δω και απο κει. Ο καθενας περνει τα μετρα του, το να γκρινιαζεται εδω δεν προκεται να αλλαξει κατι Ολοι οι αλλοι ειναι βοδια στο σφαγειο και εσεις εχετε κανει το φοβερο κατορθωμα να κανετε deactivate τα accounts κατι που γινεται με 5-10 click. Όσο για αυτο: "Σε ο,τιδήποτε είναι δωρεάν, το προϊόν είμαστε εμείς" που το βλεπω συνεχεια πια. 1.Υπάρχουν περιπτώσεις που και να πληρώνεις, παλι εισαι το προιον. 2.Ειναι γνωστο το οτι δεν γινεται και να ειναι δωρεαν κάτι και να μην έχει καποιο οφελος ο παροχος, ανεκαθεν δεν βλεπω το λογο να το ανακυκλωνουμε συνεχεια. 7 3
czarjuly Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Εγώ αγοράζω παιχνίδια και τσουπ στο facebook διαφήμιση για παιχνίδια(και στο ινσόμνια το ίδιο)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα