labros1988 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Σκέφτομαι να πάρω ένα μικρό αυτοκίνητο 5ετιας. Μετά από μια μικρή έρευνα φαίνεται να καταλήγω στο diesel i20 περίπου του 2014. Το θέλω κυρίως για μέσα στην Αθήνα (όχι κέντρο όμως) και για εθνική. Βλέπω ότι πωλούνται αρκετά αυτοκίνητα σε λογικές τιμές (6.5-7.5 χιλιάρικα). Θεωρώ ότι είναι λόγω της φημολογουμενης απαγόρευσης των πετρελαιοκινητήρων. Εγώ προσωπικά το βλέπω να αξίζει πιο πολύ από τα αντίστοιχα αυτοκίνητα της ίδιας περιόδου. Π.χ από Nissan micra που ότι βλέπω να πουλιέται είναι κυρίως το αυτόματο και με βάζει σε υποψίες για αυτό. Έχει άποψη κάνεις για το συγκεκριμένο;
darkman Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Αν μενεις κεντρο να εχεις στα υποψιν σου οτι οι euro 5 εχουν μεγαλη πιθανότητα να σταματησουν στα αστικα κεντρα , κατα τα αλλα αν κανεις χιλιομετρα ενας Diesel ειναι μονοδρομος . Αλλα θελει μεγαλη προσοχη στα καυσιμα μιας και αν σου κανει κατι το κοστος ειναι πολυ μεγαλύτερο απο τα αντιστοιχα της βενζινης . Επεξ/σία 9 Φεβρουαρίου 2019 από darkman
andrapos Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Ήμουν στη θέση σου πριν λίγο καιρό.Εψαχνα δηλαδή μικρό αυτοκίνητο το πολύ 5 χρόνων έως περίπου 7-8 χιλιάρικα.Ακου τι παίζει,όλα αυτά είναι από leasing και το κακό είναι ότι τα περισσότερα είναι η απολύτως βασική έκδοση.Δηλαδη δεν έχουν ηλ.παραθυρα πίσω,ηλ.καθρευτες,ζάντες αλουμινίου κλπ.Ουτε τηλεχειρισμό στο κεντρικό κλείδωμα δεν έχει το i20.Αυτο ισχύει για πολλά αυτοκίνητα βέβαια όχι μόνο για αυτό.Επισης πολλά είναι φορτωμένα με πολλά χλμ και παρότι οι μάντραδες θα σου πουν ότι δεν μασάνε τα diesel από χλμ η αλήθεια είναι ότι κάποια εξαρτήματα όπως η egr,το turbo,το dpf,τα μπεκ και άλλα θέλουν συντήρηση την οποία θα πρέπει να κάνεις εσύ αν πάρεις ένα αμάξι με 120000 χλμ γιατί δεν θα έχει γίνει.Εγω έψαχνα κάνα μήνα και είδα πάνω από 15 i20 και τελικά πήρα ένα που έγραφε 37000 στο κοντέρ και η φθορά που είχε στο εσωτερικό,από κάτω και ο χώρος του κινητήρα έδειχναν ότι είχε σίγουρα τα μισά χλμ από τα άλλα που είδα.Τα αλλά έγραφαν 80-120000.Καταναλωση σε συνθήκες που η κίνηση ρολαρει στην Αθήνα θα είσαι κάτω από 6/100,εγώ Σαλαμίνα που μένω βλέπω 5/100 συνήθως,στην εθνική εξαρτάται με πόσο θες να ταξιδεύεις.Γενικα πάνω από 6,5/100 πολύ δύσκολο να δεις.Κατα τα άλλα να σου πω ότι το αμάξι έχει πολύ κοντές τις 3 πρώτες ταχύτητες και οι επόμενες 3 είναι πιο μακριές.Σε επιτάχυνση από στάση είναι αργό γιατί φαντάσου ότι 100 πάει η τρίτη του και για να τα πιάσεις πρέπει να σπάσεις 3 ταχύτητες.Αν όμως το οδηγείς στη ροπή του,στις μεσαίες δίνει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου και δεν νιώθεις ότι ζοριζεται σαν ένα χιλιαρι βενζίνης πχ.Η ανάρτηση είναι σφιχτή,δεν είναι όμως σπορ ούτε σε εμπνέει για γρήγορη οδήγηση σε στροφές καθώς το ηλ.τιμόνι δεν έχει καλή αίσθηση.Αυτα θα τα καταλάβεις αν οδηγουσες πριν κάνα ford ή κάνα γαλλικό,αν προέρχεσαι από toyota ή παλιότερο κορεάτικο θα σου φανεί πολύ καλό.Πριν το αγοράσεις ψάξε λίγο στο ίντερνετ περί φίλτρων dpf(αν δεν έχεις ψάχνει ήδη).Αν θες κάτι άλλο να μάθεις για το αυτοκίνητο ρώτα ελεύθερα. 3 1
stefan123 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Με τα πετρελαιοκίνητα και τις κυβερνήσεις που έχουμε θα μπλέξεις με τα euro5..Το ιδανικό θα ήταν να πάρεις κανένα με φυσικό αέριο αλλά να έχεις πρατήριο κοντά σου για να γεμίζεις...
labros1988 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Σε ευχαριστώ πολύ andrapos! Toyota corolla του 2008 Οδηγούσα. Το είχα πάρει από τους γονείς μου και τώρα δυστυχώς το έκλεψαν 😢 Οπότε δεν με νοιάζει τόσο η αίσθηση της οδήγησης, όσο να κάνει τη δουλειά του. Όντως φαίνεται ότι είναι από leasing πολλά τέτοια αυτοκίνητα. Κιόλας τα πιο πολλά που είναι από μαντρες είναι σίγουρα το ίδιο μοντέλο. Μέχρι και στο χρώμα που τα πιο πολλά είναι άσπρα. Εγώ σκέφτομαι να πάρω από ιδιώτη.
andrapos Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 5 ώρες πριν, labros1988 είπε Σε ευχαριστώ πολύ andrapos! Toyota corolla του 2008 Οδηγούσα. Το είχα πάρει από τους γονείς μου και τώρα δυστυχώς το έκλεψαν 😢 Οπότε δεν με νοιάζει τόσο η αίσθηση της οδήγησης, όσο να κάνει τη δουλειά του. Όντως φαίνεται ότι είναι από leasing πολλά τέτοια αυτοκίνητα. Κιόλας τα πιο πολλά που είναι από μαντρες είναι σίγουρα το ίδιο μοντέλο. Μέχρι και στο χρώμα που τα πιο πολλά είναι άσπρα. Εγώ σκέφτομαι να πάρω από ιδιώτη. Κοίτα γενικά τα περισσότερα 5ετιας αυτοκίνητα σε μαντράδες είναι leasing.Αν βρεις κάποιο από ιδιώτη,πήγαινε το για έναν έλεγχο στη hyundai(20 ευρώ παίρνουν)και ρώτα τους αν έχουν γίνει τα προβλεπόμενα service και αν έχει το αμάξι εγγύηση.Αν θες να ελέγξεις καλά το αμάξι καλύτερα να το πας και σε ένα δικό σου μάστορα μετά(αν είναι από ιδιώτη δεν θα δυσκολευτεις).Και αν έχει πάνω από 100000 χλμ να υπολογίσεις ότι θα πρέπει να κάνεις και κάνα πιο σοβαρό service.Αυτο χρησιμοποίησε το και σαν επιχείρημα για καλύτερη τιμή.Εχε στο νου σου ότι αν απαγορεύσουν τα euro 5 στην Αθήνα θα χάσει αξία αλλά απ' την άλλη αν αυτό γίνει σε 5 χρόνια και το αμάξι έχει και 200000 χλμ έτσι κ αλλιώς θα έχει χάσει αξία.Ασε που και εσύ τώρα το παίρνεις φτηνά γιατί σαν καινούργιο ήταν ακριβότερο από το βενζίνης και τώρα τα πουλάνε 1000 ευρώ φθηνότερα.
ziaba Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 9 ώρες πριν, labros1988 είπε Σκέφτομαι να πάρω ένα μικρό αυτοκίνητο 5ετιας. Μετά από μια μικρή έρευνα φαίνεται να καταλήγω στο diesel i20 περίπου του 2014. Το θέλω κυρίως για μέσα στην Αθήνα (όχι κέντρο όμως) και για εθνική. Βλέπω ότι πωλούνται αρκετά αυτοκίνητα σε λογικές τιμές (6.5-7.5 χιλιάρικα). Θεωρώ ότι είναι λόγω της φημολογουμενης απαγόρευσης των πετρελαιοκινητήρων. Εγώ προσωπικά το βλέπω να αξίζει πιο πολύ από τα αντίστοιχα αυτοκίνητα της ίδιας περιόδου. Π.χ από Nissan micra που ότι βλέπω να πουλιέται είναι κυρίως το αυτόματο και με βάζει σε υποψίες για αυτό. Έχει άποψη κάνεις για το συγκεκριμένο; έχω τον προκάτοχο του ι20 το γκέτζ μηχανικά είναι σκύλος με ωραίο κιβώτιο, πολύ καλά φρένα και πάει μια χαρά για 1.3 η γνώμη μου 7.5κ είναι πολλά για αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας ας είναι και ντίζελ ... από 11κ ξεκινάει το απλό... κανε λίγο υπομονή δώσε +3.5κ και πάρε ένα ι20 κούτααααα με 5 χρονιά εγγύησή χωρίς χλμ στην πλάτη του ... επίσης το πετρέλαιο αξίζει αν το χρησιμοποιείς αρκετά πχ 80-100χλμ ημερησίως και είσαι επαγγελματίας να το περνάς στα έξοδά ... αλλιώς δεν βρίσκω τον λόγο να το αγοράσεις ... αυτά από μένα 3
BritGreek Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Αν ψαχτείτε λίγο σε ιδιώτες, υπάρχουν αρκετά (όχι πολλά) i20 diesel με πολύ λιγότερα χρήματα. Αρκεί να έχετε τα λεφτά στο χέρι. Και οπωσδήποτε έλεγχο ιστορικού για τρακαρίσματα και συντήρηση. Από την άλλη, δεν είναι όλα τα leasing κακά ή χειρότερα, γιατί σ' αυτά τουλάχιστον γίνεται η τυπική συντήρηση, έστω και εκτός αντιπροσωπείας, ενώ συχνά είναι αυτοκίνητα ενός στελέχους, δηλαδή δεν οδηγούνται από 100 άτομα. Επεξ/σία 11 Φεβρουαρίου 2019 από BritGreek 1
panoskatos Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Αν φτάνεις κοντά στα 8k για ένα μικρό οικονομικό Πόλης έχω την αίσθηση κ εγώ όπως λέει ο φίλος παραπάνω ότι δεν αξίζει να τα δώσεις για μεταχειρισμένο τέτοιας κατηγορίας. Εγώ θα προτείνω να κοιτάξεις το fiat Panda με cng το οποίο έχει κατανάλωση αποκάλυψη. Στα 3 λίτρα τα 100 χλμ! Το αυτοκίνητο κοστίζει 13000€ Δώσε 8000€ προκαταβολή και δυο χρόνια δόσεις . Κάποτε η fiat στα δύο χρόνια είχε άτοκο διακανονισμό μέσο fiat credit, τώρα δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα, κοίτα το. Στο αυτοκίνητο που σου προτείνω συν υπολόγισε τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, το καθαρότερο και οικονομικότερο καύσιμο αυτή την στιγμή συν τα 5 χρόνια εγγύηση. Μην το μπερδεύεις με το lpg / υγραέριο, ουδεμία σχέση. Μόνο στην τιμη έχουν ομοιότητα. Επεξ/σία 11 Φεβρουαρίου 2019 από panoskatos
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα