Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Διάβασα ένα thread του @Acmilangr2για το Reshade και κάθισα λίγο ασχολήθηκα, κυρίως με το Shadow of War. Η έκπληξή μου ήταν μεγάλη όταν με τα HDR και DXP φίλτρα τολμώ να πω πως πήρα σχεδόν αν όχι το ίδιο αποτέλεσμα με αυτό που είχα με το μανίσιο HDR του παιχνιδιού στην Dell. Σ'αυτά αν προσθέσω και το lumasharpness, clarity και 2-3 ακόμα ίσως είναι ακόμα καλύτερο.

  • Like 1
  • Απαντ. 165
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, iazriel είπε

Διάβασα ένα thread του @Acmilangr2για το Reshade και κάθισα λίγο ασχολήθηκα, κυρίως με το Shadow of War. Η έκπληξή μου ήταν μεγάλη όταν με τα HDR και DXP φίλτρα τολμώ να πω πως πήρα σχεδόν αν όχι το ίδιο αποτέλεσμα με αυτό που είχα με το μανίσιο HDR του παιχνιδιού στην Dell. Σ'αυτά αν προσθέσω και το lumasharpness, clarity και 2-3 ακόμα ίσως είναι ακόμα καλύτερο.

Χαιρομαι που βοηθησα. Να πω οτι το HDR της Dell ειναι HDR600 και το reshade είναι αρκετά ανώτερο που βάλαμε στο ίδιο παιχνίδι από το hdr600. Καλο λιωσιμο φιλε μου. 

Επεξ/σία από Arkin
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

HDR600 σημενει 600nits. Μην μπερδεύεστε. 

Τωρα αν η Dell που λες είχε τίποτα 400nits ε λογικό τότε. Το ότι κάποια φίλτρα βελτίωσαν το οπτικό αποτέλεσμα του παιχνιδιού δεν σημενει ότι ότι έκαναν να έχει HDR600 απόδοση. 

Ο Arkin επιμένει ότι HDR600=reshade. Το είπε μια φορά, του είπαμε 5 άτομα ότι δεν ισχύει και επιμένει. Ε δεν μπορώ να κάνω κάτι πλέον για αυτό. Όσοι θέλουν τέτοια πάραπληροφόρηση ας το δεχτούν. 

Ξαφνικά δηλαδή το reshade θα ανεβάσει τον οπίσθιο φωτισμό της οθόνης, και με κάποιον μαγικό τρόπο θα ανεβάσει τα nits. Επίσης με κάποιον μαγικό λόγο θα φτιάξει και FALD. Ναι γιατί όχι; Α και επίσης από 100% SRGB θα το κάνει 125%SRGB όλα γίνονται... 

Τελικα δηλαδή με software λύσαμε περιορισμούς του hardware. Αντε και με καμία νεότερη έκδοση του Reshade ίσως φτιάξουμε και HDR1000. Μα πόσο χαζές είναι οι εταιρίες που φτιάχνουν τόσο ακριβό hardware στις οθόνες. 

 

Αυτο που φτιάχνει το reshade είναι βελτίωση του παιχνιδιού, τα σκοτεινά σημεία τα κάνει πιο σκοτεινά (όσο είναι δυνατόν δηλαδή αυτο) και να τονώσει παραπάνω τα φωτεινά. Αυτό όμως δεν το κάνει HDR600. Η φωτεινότητα του θα παραμείνει στο μέγιστο της οθόνης (πχ 300nits), και το μαύρο θα πάει στον ανώτερο βαθμό που μπορεί να πάει η οθόνη. 

Γενικώς γιατί μπλέκει το HDR600 με το reshade δεν μπορώ να καταλάβω. Εξαλου reshade μπαίνει και βοηθάει και σε HDR600 οθόνες η ακόμα και σε HDR1000 οθόνες. 

Ακομα και στο vibrant, το παιχνίδι αλλάζει στην ουσία την χρωματική παλέτα που επέλεξε ο δημιουργός του παιχνιδιού. Δεν αναβαθμίζει την οθόνη. 

Και εγώ βάζω reshade στην οθόνη μου. 

Επεξ/σία από Acmilangr2
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Αποφυγεται το  HDR στο Reshade, θελέι τρελο customization. Δεν το χρησιμοποιω ποτε.

Επεξ/σία από ROG-X
  • Like 1
Δημοσ.

@Acmilangr2 κοίτα η Dell ήταν HDR600 και είχε 600nits σύμφωνα με τις προδιαγραφές της VESA. Αυτό πουλάνε. Τώρα χθες βράδυ, είχα δύο οθόνες δίπλα δίπλα και την Dell (στο Game HDR mode που προτείνει η Dell για παιχνίδια) και την SDR BenQ και τεσταρα το Shadow of War σε σχετικά σκοτεινά σημεία και το Mass Effect Andromeda σε φουλ φωτεινά στην έρημο. Ανεξαρτήτως του τι έχετε πει με Arkin και άλλους και σεβαστά όλα, εγώ έβλεπα σχεδόν ίδιο αποτέλεσμα, η γυναίκα μου το ίδιο. Εντάξει προφανώς άλλο software και άλλο hardware, αλλά στην τελική, τα μάτια μου έβλεπαν το ίδιο πράγμα και δόξα τω Θεώ έχουμε και οι δύο 20/20 όραση :)Τώρα αν κάτι κάνει σωστά το reshade ή δεν έκανε σωστά η Dell, αυτό είναι άλλη συζήτηση και μάλλον τείνω προς το δεύτερο. Επίσης το reference hdr mode της Dell δεν το έβαλα λόγω flickering, ίσως εκεί να έβλεπα διαφορά. Πάντως στο τέλος και εγώ το έσβησα όπως λέει ο @ROG-X και έπαιξα με τα άλλα φίλτρα, παιδιά μου ανοίξατε τα μάτια είναι πραγματικά άλλα παιχνίδια με τα σωστά φίλτρα και τις σωστές ρυθμίσεις, σας ευχαριστώ θερμά. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποια Dell είχες; πως τις έβαλες δίπλα δίπλα; έχεις 2 διαφορετικά pc; 

Την διαφορά θα την δεις κυρίως όχι σε ένα εντελώς φωτεινό σημείο αλλά σε ένα σκοτεινό που θα έχει ενα σημείο πολύ φωτεινό. 

Προφανώς το reshade είναι must σε όλες τις περιπτώσεις.

2 ώρες πριν, ROG-X είπε

Αποφυγεται το  HDR στο Reshade, θελέι τρελο customization. Δεν το χρησιμοποιω ποτε.

Στο μόνο παιχνίδι που δεν μου δούλευε το sharpen (αυτό κυρίως με ενδιαφέρει στο reshade) με HDR είναι το ACO. Στα υπόλοιπα δουλεύει κανονικά. 

Επεξ/σία από Acmilangr2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, iazriel είπε

@Acmilangr2 κοίτα η Dell ήταν HDR600 και είχε 600nits σύμφωνα με τις προδιαγραφές της VESA. Αυτό πουλάνε. Τώρα χθες βράδυ, είχα δύο οθόνες δίπλα δίπλα και την Dell (στο Game HDR mode που προτείνει η Dell για παιχνίδια) και την SDR BenQ και τεσταρα το Shadow of War σε σχετικά σκοτεινά σημεία και το Mass Effect Andromeda σε φουλ φωτεινά στην έρημο. Ανεξαρτήτως του τι έχετε πει με Arkin και άλλους και σεβαστά όλα, εγώ έβλεπα σχεδόν ίδιο αποτέλεσμα, η γυναίκα μου το ίδιο. Εντάξει προφανώς άλλο software και άλλο hardware, αλλά στην τελική, τα μάτια μου έβλεπαν το ίδιο πράγμα και δόξα τω Θεώ έχουμε και οι δύο 20/20 όραση :)Τώρα αν κάτι κάνει σωστά το reshade ή δεν έκανε σωστά η Dell, αυτό είναι άλλη συζήτηση και μάλλον τείνω προς το δεύτερο. Επίσης το reference hdr mode της Dell δεν το έβαλα λόγω flickering, ίσως εκεί να έβλεπα διαφορά. Πάντως στο τέλος και εγώ το έσβησα όπως λέει ο @ROG-X και έπαιξα με τα άλλα φίλτρα, παιδιά μου ανοίξατε τα μάτια είναι πραγματικά άλλα παιχνίδια με τα σωστά φίλτρα και τις σωστές ρυθμίσεις, σας ευχαριστώ θερμά. 

Φίλε μου, απολύτως σεβαστό το τι βλέπεις εσύ και η γυναίκα σου (εξάλλου, αφορά τη δική σας οπτική εμπειρία).

Το νόημα της ανάρτησης του @Acmilangr2 είναι άλλο: ανεξαρτήτως της προσωπικής εμπειρίας του καθενός, δεν ισχύει η εξίσωση του hdr600 με το reshade. Αυτό είναι γεγονός, ήτοι ανεξάρτητο των προσλαμβανουσών εκάστου εξ ημών.

Επεξ/σία από SPANK
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα την Dell στο PC μου και την BenQ στο laptop της γυναίκας μου με μία GeForce MX150 πάνω, ίδιες όσο το δυνατόν, ρυθμίσεις σε παιχνίδια και nv control panel και τα είχαμε παράλληλα στις ίδιες στατικές σκηνές. Προφανώς γενικά δεν μπορεί να υπάρχει εξίσωση hardware εφαρμογής και software emulation, αλλά στην προκειμένη περίπτωση, ακολουθώντας ότι μου είπε το Dell support σχετικά με το πιο σωστό mode για HDR στα παιχνίδια, το αποτέλεσμα ήταν παραπλήσιο. Αυτό που λέει ο @Acmilangr2 για σκηνή με ένα πολύ φωτεινό σημείο και ένα σκοτεινό για να φανεί η διαφορά ισχύει, το καλύτερο που είχα σε κάτι τέτοιο ήταν το εσωτερικό μιας σπηλιάς με πυρσό στη μια πλευρά και σκοτάδι στην άλλη στο shadow of war και πάλι δεν μπορώ να πως οι διαφορές ήταν εμφανής. Από την άλλη, αν αγνοούσα τα λεγόμενα της Dell για χρήση του Game HDR preset στα παιχνίδια και χρησιμοποιούσα το Reference preset, εκεί ναι, υπήρχε η διαφορά που λέτε γιατί η οθόνη τα έδινε όλα, αλλά με τίμημα κάποια overblown σημεία με προσεκτική παρατήρηση και το flickering, που ήταν ο λόγος που άφησα την οθόνη, οπότε δώρον άδωρον. 

Τείνω να πιστεύω πως η υλοποίηση του HDR600 της Dell να μην ήταν αυτή που έπρεπε, ειδικά στο Game HDR preset που προτείνουν. Πολύ πιθανό άλλες HDR600 οθόνες να εμφανίζουν σαφώς καλύτερη συμπεριφορά, οπότε και να είχα άλλη εμπειρία αλλά προς στιγμήν αυτές είχα αυτές συνέκρινα. Από την άλλη, θα περίμενε κανείς μια σχετική ομοιομορφία από την στιγμή που κάποιες οθόνες παίρνουν μια πιστοποίηση σαν την HDR600. Όλες οι γνώμες δεκτές και απολύτως σεβαστές, μόνο καλό κάνει η πολυγνωμία και τολμώ να πω πως από τότε που άνοιξα το thread έμαθα πολλά περισσότερα απ'όσο περίμενα πριν ασχοληθώ με την αλλαγή της οθόνης μου. Αλλά κακά τα ψέμματα, ο τελικός κριτής είναι το μάτι του καθενός αναλόγως με ότι έχει μπροστά του να συγκρίνει.

Πάντως, δεν υπάρχει γυρισμός μετά το Reshade. Με συντηρητική χρήση εφέ, η εικόνα καθαρίζει και ενισχύεται σημαντικά με σεβασμό στην vanilla αισθητική που έχει επιλέξει ο developer. Μετά μπορείς να πας nuke mode που το κάνεις το παιχνίδι αγνώριστο. Για όλα τα γούστα! :)

Επεξ/σία από iazriel
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το hdr της Dell που είχες φίλε iazriel δούλευε κανονικά δεν είχε κάποιο πρόβλημα. Απλά το reshade επεμβαίνει στην εικόνα σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό και όχι απλά αυτό που κάνει το hdr. Χθες τα είπαμε και χαίρομαι που επιβεβαιωσες αυτά που γράφω τόσο καιρό. 

Hdr μαζί με reshade όχι δεν είναι σωστό μην το δουλεύετε ταυτόχρονα. Όποιος άλλος έχει οθόνη με hdr μπορεί να το κλείσει να δουλέψει κάποιο preset και να αναφέρει στο θέμα αν είναι καλύτερο η χειρότερο και πως φαίνεται στα μάτια του. 

Γενικά ότι έχω γράψει επαληθεύετε από άτομα που έχω βοηθήσει σε κάθε περίπτωση από όλους. 

3 ώρες πριν, Acmilangr2 είπε

Ποια Dell είχες; πως τις έβαλες δίπλα δίπλα; έχεις 2 διαφορετικά pc; 

Την διαφορά θα την δεις κυρίως όχι σε ένα εντελώς φωτεινό σημείο αλλά σε ένα σκοτεινό που θα έχει ενα σημείο πολύ φωτεινό. 

Προφανώς το reshade είναι must σε όλες τις περιπτώσεις.

Στο μόνο παιχνίδι που δεν μου δούλευε το sharpen (αυτό κυρίως με ενδιαφέρει στο reshade) με HDR είναι το ACO. Στα υπόλοιπα δουλεύει κανονικά. 

Δοκίμασε clarity η adaptive sharpen πέρα από lumasharpen ειδικά τα AC origins odyssey την θέλουν την οξύτητα τους. 

Επεξ/σία από Arkin
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά, clarity το έχω και μου άρεσε, adaptive sharpen αν θυμάμαι καλά το παράκανε στα παιχνίδια που δοκίμασα και το έσβησα. Γενικά το κάθε game θέλει και άλλα εφέ, 5-10 λεπτά trial and error στην αρχή και απολαμβάνεις μετά ποιότητα.

Επεξ/σία από iazriel
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, iazriel είπε

Προσωπικά, clarity το έχω και μου άρεσε, adaptive sharpen αν θυμάμαι καλά το παράκανε στα παιχνίδια που δοκίμασα και το έσβησα. Γενικά το κάθε game θέλει και άλλα εφέ, 5-10 λεπτά trial and error στην αρχή και απολαμβάνεις μετά ποιότητα.

Το clarity επιδρά περισσότερο από τo luma ανεβάζει την οξύτητα σε πιο έντονο βαθμό. Το adaptive θέλει μια μικρή μείωση από το stock του. Γενικά παίξτε με τις ρυθμίσεις και πάντα στο τέλος βάλτε performance Mode μην το ξεχνάτε. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε

Το κακό είναι ότι δεν δουλεύει σε Dx12. Και της nvidia τρωει πολλούς πόρους (fps). 

Ναι σε DX12 δουλευει εξαιρετικα καλα το geforce experience. Δεν υπαρχει αλλη λυση για αυτα τα παιχνιδια. Δεν παρατηρω καποιο drop στο performance με geforce experience αλλα δουλευω μονο contrast και colour detail κτλ δεν βαζω. Το tomb raider αλλαξε παρα πολυ με το geforce experience. 

Επεξ/σία από Arkin
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, DEADLAZARUS είπε

2) Ξαναλέω: δεν πρόκειται περί επιβεβαίωσης. Άλλο τι βλέπει ο φίλος μας και άλλο τι ισχύει στην πραγματικότητα. Ξεχώρισέ τα.

Δεν μ'αρέσουν τα VS ούτε οι προσωπικές έριδες σε ένα forum να σας πω την αλήθεια. Και όπως είπα είμαι πάντα υπέρ της πολυφωνίας και ακούω τους πάντες πριν σχηματίσω προσωπική άποψη. Αλλά αυτό που γράφεις δεν είναι λίγο οξύμωρο; Εγώ είμαι casual gamer η σύζυγος επαγγελματίας φωτογράφος ανάμεσα σ'όλα τ'άλλα, ξέρει δυο πράγματα παραπάνω. Είχαμε δίπλα δίπλα δυο οθόνες, με διαφορετικές τεχνολογίες και προσπαθούσαμε να πετύχουμε το ίδιο αποτέλεσμα, με την μια σε hardware επίπεδο και με την άλλη σε software. Κάναμε άμεση σύγκριση τα ίδια παιχνίδια, δίπλα δίπλα, στις ίδιες σκηνές, με τα ίδια settings και με τα presets που ορίζει η Dell για gaming HDR (δική τους επιλογή όχι δική μου, εγώ είμαι ο αδαής χρήστης στην τελική) και με τα αντίστοιχα της BenQ. Η πραγματικότητα, ανεξαρτήτως θεωριών, η πρακτική απτή πραγματικότητα ήταν πως με αυτές τις δύο οθόνες, διαφορά δεν είδαμε. Το αν ο @Acmilangr2βλέπει διαφορά με την δική του τουμπανιάρα οθόνη των 2500€ ή αν έβλεπα διαφορά με κάποια άλλη HDR600 οθόνη είναι άλλου παπά Ευαγγέλιο και ελεύθερα να το συζητήσουμε αλοίμονο αλλά σ'αυτή τη σύγκριση είχα την Dell S2719DC με HDR600 vs BenQ PD2710QC με reshade και μ'αυτές πορεύομαι.

Το αποτέλεσμα είναι πως δύο άτομα, χωρίς (θέλω να πιστεύω :P ) προβλήματα όρασης και με την βοήθεια του DOA του Amazon, κάναμε μια ευθεία σύγκριση, όσο πιο δίκαια και αντικειμενικά γίνεται και διαφορά σχεδόν δεν είδαμε. Και αυτό είναι μια πραγματικότητα. Αν έκανα ένα blind test, είμαι σίγουρος πως δεν θα καταλάβαινε ένας τρίτος χρήστης ποια οθόνη είναι η HDR600 και σε ποια τρέχει το reshade. Φταίει το HDR600 της Dell στο Game HDR preset που προτείνουν; Αν ναι, να μην την διαφημίζουν σαν HDR600 οθόνη γιατί τότε είναι σαν να δυσφημούν το πρότυπο να το πω μπακαλίστικα. Σίγουρα το Game HDR preset δεν δίνει τα 600nits φωτεινότητας ίσα ίσα που τα ρίχνει σε επίπεδα SDR αφού δίπλα στην BenQ τα αποτελέσματα ήταν άμεσα συγκρίσιμα.

Επεξ/σία από iazriel
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Arkin είπε

Ναι σε DX12 δουλευει εξαιρετικα καλα το geforce experience. Δεν υπαρχει αλλη λυση για αυτα τα παιχνιδια. Δεν παρατηρω καποιο drop στο performance με geforce experience αλλα δουλευω μονο contrast και colour detail κτλ δεν βαζω. Το tomb raider αλλαξε παρα πολυ με το geforce experience. 

Το detail σε οσα δοκίμασα μου κόβει 10% fps. 

@iazriel

Ποιο μοντέλο της Dell έχεις; 

(για την ιστορια 2100 μου βγήκε η οθόνη μαζί με το τιμολογιο, οπότε στην ουσία μου βγήκε χωρίς υπερβολή ούτε στα μισά...) 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...