Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το spotify μπορει να βγαζει λεφτα(ναι ειναι βολικο για ολους μας) ομως αυτο το μοντελο πηδαει τους μουσικους αφου κερδιζουν ελαχιστα.Μην παραπονιεστε λοιπον αν τα επομενα χρονια ακουτε μονο μπαρουφες και αναρωτιεστε που πηγε η καλη μουσικη.Αν μπορειτε πηγαινετε σε live διοτι μονο απο εκει ειναι το κερδος για τους μουσικους πλεον,αφου η δισκογραφια εχει πεθανει.

  • Like 1
  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, tsofras είπε

Ωραία και μας τα ζαλίζουν τα τελευταία χρόνια στο ΙΤ με το agile και το μοντέλο του Spotify. Να έχω κάτι να λέω τώρα και εγώ να μην λένε ότι απλά γκρινιάζω

Με πρόλαβες ! Μας τα έχουν κάνει τσουρέκια σε κάθε σεμινάριο agile με δαύτους.

Είμαι premium user εδώ και 2 μήνες και νοσταλγώ το apple music σε κάποια πράγματα.

  • Like 1
Δημοσ.

Από τα σχόλια που διάβασα έχω να πω το εξής. Αρχικά δεν χρησιμοποιώ το spotify ούτε κάτι αντίστοιχο και είμαι υπέρ στο αν θέλω να ακούσω κάτι να το κάνω τσάμπα.

Πόλλα χρόνια οι δισκογραφικές συγκεκριμένα είχαν υπερτιμήσει σε άσχημο βαθμό τους δίσκους και με την μεφάνιση του napster και άλλων αντίστοιχων χάρηκα απίστευτα που έκλεισαν οι περισσότερες από αυτές. Η μουσική βέβαια δεν χάθηκε και δεν πρόκειται να χαθεί.

Προσωπικά ακούω μουσική μόνο τσάμπα, οι μουσικοί που ακούω ανεβάζουν τσάμπα τα κομμάτια τους και τους στηρίζω με τα λάιβ συνήθως. Πιστεύω ότι αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος, βέβαια σε μουσικούς που δεν μπορώ να παρευρεθώ τους στηρίζω αγοράζοντας τον δίσκο.

Δημοσ.

Εγώ παιδιά την περίοδο 1999 με 2010 είχα δώσει 3 με 4 χιλιάδες ευρώ για metal δίσκους. Δεν αντέχει άλλο η τσέπη. Το Spotify με 7 ευρώ το μήνα με έχει σώσει.

  • Like 2
Δημοσ.
13 ώρες πριν, Tetrabitos είπε

θα ειναι απο αυτους που το κρατανε 5 χρονια παλιο μοντελο γιατι εχουν αναβαθμισεις μαλλον!

Σε πληροφορώ οτι αυτοί που κρατάνε τα iPhone 5 χρόνια είναι τα μεγαλύτερα αλανάκια… Βρές γιατί ...

Δημοσ.
18 ώρες πριν, vagvalas είπε

Σκέψου πόσα πληρώνουν σε δικαιώματα. Γιατί στην έκδοση free του pc έχει και google ads.

Επίσης μεγάλο μπαμ έκανε όταν μπλόκαρε ολα τα premium apk (ακομη μπορείς αλλά ειναι πιο δυσκολο), επειδή όπως δήλωσε όλοι αυτοί με τα παραμετροποιημένα (cracked apk) για το premium μας κλεβουν "bandwidth". δηλαδή πληρωναν μεγαλα ποσά για το streaming σε αυτούς χωρίς ούτε ενα κέρδος!

Βεβαία και γω στο iPhone σπασμένο το έχω, αλλα ΟΧΙ δεν προτίθεμαι να πληρώσω για μουσικη!

i phone και σπασμένες εφαρμογές??? Ντροπή!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Dts_Dimensions είπε

i phone και σπασμένες εφαρμογές??? Ντροπή!

Jailbreak, cracked apk, παλιο βερσιον ios, αλλα iOS για ασφάλεια και καλύτερη εμπειρία χρήσης 🤣🤣

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
16 hours ago, vagvalas said:

Φιλε μου, μ αρεσε το comment σου και οντως γελασα, γιατι ετσι οπως το είπα ναι κολλούσε και ηταν αστεία η απάντησή σου.

 ΑΛΛΑ θα ήθελα να πω ΑΥΤΑ:

 το 2009 οταν πηρα 3g ο ανταγωνισμός (ερχόμενος παρακαλώ απο k770i) δεν υπηρχε άλλο αντάξιο κινητό!! Είχα δει κάτι lg kp cookie, τα S δεν ειχαν βγει νομίζω (και που βγήκαν δηλαδή μετά) και ημουν 3η Γυμνασιου το '09 εε.

 Και μετα δεν ξανααλλαξα μάρκα! Είμαι απ τους περίεργους iOS users, έχω παντα jb. μεχρι πρότινος ημουν σε iOS 9.1 γιατι ΕΤΣΙ!! παντα έδινα το παλιό μου κιν. στην επομενη γενια και περιμενα. δηλαδή ΤΩΡΑ τον νοεμβριο που βγηκαν τα Xs/Max εδωσα το 7αρι ΣΕ καλη τιμη! πριν ακομη πεσει, αρχες Νοεμ. εκατσα με το 6αρι μου μεχρι τελη Δεκ. και πηρα 8αρι. δηλαδη παλι μια γενια πισω απ τον πιο πισω που ειχα. και το πηρα μολις 485. τιμολογιο!

Δεν δινω τιποτα παραπανω απο εναν μεσο γκρινιαρη, μιζερο (το κινητο μου κολλαει, το βιντεο γιατι φαινεται ετσι) απο εναν android user π δινει 300€ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΑ ΜΠΟΡΕΙ. καθε 1.5-2 χρονια. σε σχεση με την χασουρα π εχω εγω 100-150€ απ το προηγουμενο στο επομενο γενιας αλλα παντα πιο πισω απ την τελευταια! δινω μπροστα λεφτα, κανε την αναγωγη στα 10 χρονια π κλεινω iPhone εχω δωσει τα ιδια. 

αααα καιι..

"cause if you dont have an iPhone, well... you dont have an iPhone!"

Και εγώ έτσι ήμου μέχρι εποχή 4αριού. Όχι τόσο με το να δίνω το παλιό κλπ αλλά με το jb day one (και αγορασμένες εφαρμογές και μερικές cracked). Αλλά δεν έχει ψιλοπεθάνει πλέον το jb? Σε εποχή 3gs δεν υπήρχε αντίπαλος αλλά πλέον έχουν αλλάξει τελείως τα πράγματα. Πλέον δεν θα μπορούσα ν νομίζω να επιστρέψω σε iOS (όπως και iOS like launchers)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν εξαιρέσουμε τους παλιότερους μουσικούς που ζούσαν την χρυσή εποχή των δίσκων, cd κτλ και οι οποίοι έβγαλαν χρήματα, οι σημερινοί δεν μπορούν να ζήσουν ούτε για πλάκα από το streaming. Μην κοιτάτε τα μεγάλα ονόματα παγκοσμίως, ακόμα και αυτοί με τις συναυλίες που δίνουν δεν τα βγάζουν από τα εισιτήρια αλλά από το merchandise και πλέον πρέπει να είσαι και πολύ μεγάλο όνομα για να μην μπαίνεις μέσα.

Επίσης μην απορείτε γιατί η ποιότητα της μουσικής έχει πέσει κατακόρυφα και δεν βγαίνουν ταλέντα όπως των δεκαετιών 60-70-80-90. Για να φτάσεις σε τέτοια επίπεδα πρέπει να έχεις και μια στήριξη από πίσω που πλέον καμία δισκογραφική δεν κάνει γιατί προτιμάνε το εύκολο χρήμα και τα θέλουν όλα έτοιμα.

Ταλέντα υπάρχουν εκεί έξω και μπορεί και ακόμα μεγαλύτερα από τα μεγαθήρια που ξέρουμε όλοι μας. Οι δισκογραφικές όμως δεν θέλουν να έχουν πλέον τέτοια άτομα γιατί θέλει χρόνο και χρήμα να επενδύσουν πάνω τους και βέβαια τέτοια ταλέντα δεν είναι χαζοί να υπογράφουν και να συμφωνούν στα πάντα από ένα σημείο και μετά. Ενώ τώρα όπως έχουν φτιάξει το σύστημα τα πάντα ακολουθούν ένα συγκεκριμένο μοτίβο και με την τεχνολογία όπως auto-tune και melodyne η οποιαδήποτε μέτρια έως και άφωνη μπορεί να γίνει η επόμενη Taylor Swift.

Και όχι δεν φτάνει το YouTube για να γίνεις γνωστός και να βγάλεις λεφτά, χωρίς δισκογραφική από πίσω που ελέγχουν τα υπόλοιπα λεφτά δεν πρόκειται να δεις εκτός και αν ασχοληθείς με τον υπόλοιπο μουσικό κλάδο όπως παρουσιάσεις προιόντων, οργάνων, μαθήματα κτλ. Για να μην πιάσουμε και τα πληρωμένα views που γίνεται του Κουτρούλη ο γάμος. Γι΄αυτό και τα τελευταία χρόνια υπάρχει το φαινόμενο μικρότερες μπάντες να αναγκάζονται να πληρώνουν μεγαλύτερες μπάντες για να τις βάζουν στο tour τους μπας και γίνει τίποτα παρόλο που έχουν παρουσία στο YouTube. Περιττό βέβαια να αναφέρω ότι όλες σχεδόν μπαίνουν μέσα γιατί ουτε πωλήσεις αυξάνονται ούτε λεφτά από εισιτήρια βλέπουν. 

Ναι οι δισκογραφικές φταίνε σε μεγάλο βαθμό για το που έχει φτάσει η βιομηχανία. Είχαν γίνει άπληστες από ένα σημείο και μετά, ζήταγαν παράλογες τιμές για αυτά που πούλαγαν ειδικά από το 2000 και μετά που τα κόστη παραγωγής έπεσαν αρκετά λόγω της ανάπτυξης της μουσικής τεχνολογίας και των υπολογιστών. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι όλα αυτά τα λεφτά πήγαιναν στις τσέπες των μουσικών. Είναι η λεγόμενη δημιουργική λογιστική της μουσικής βιομηχανίας.

Όταν λοιπόν μερικοί πετάγεστε και θεωρείτε ότι η μουσική πρέπει να είναι δωρεάν και το θεωρείτε και αυτονόητο, καθίστε και σκεφτείτε αν θα σας άρεσε να δουλεύετε για χρόνια πάνω σε projects για την δουλειά σας, να μην σας πλήρωναν ποτέ δεκάρα τσακιστή και να θεωρούσαν ότι δεν αξίζει και τίποτα γιατί πρέπει με το έτσι θέλω να είναι δωρεάν. Το ότι αγαπάει κάποιος αυτό που κάνει δεν σημαίνει ότι πρέπει να πεινάει ή ότι σας χρωστάει και από πάνω.

 

Επεξ/σία από KrisDs
  • Like 1
Δημοσ.
6 minutes ago, KrisDs said:

Αν εξαιρέσουμε τους παλιότερους μουσικούς που ζούσαν την χρυσή εποχή των δίσκων, cd κτλ και οι οποίοι έβγαλαν χρήματα, οι σημερινοί δεν μπορούν να ζήσουν ούτε για πλάκα από το streaming. Μην κοιτάτε τα μεγάλα ονόματα παγκοσμίως, ακόμα και αυτοί με τις συναυλίες που δίνουν δεν τα βγάζουν από τα εισιτήρια αλλά από το merchandise και πλέον πρέπει να είσαι και πολύ μεγάλο όνομα για να μην μπαίνεις μέσα.

 Επίσης μην απορείτε γιατί η ποιότητα της μουσικής έχει πέσει κατακόρυφα και δεν βγαίνουν ταλέντα όπως των δεκαετιών 60-70-80-90. Για να φτάσεις σε τέτοια επίπεδα πρέπει να έχεις και μια στήριξη από πίσω που πλέον καμία δισκογραφική δεν κάνει γιατί προτιμάνε το εύκολο χρήμα και τα θέλουν όλα έτοιμα.

 Ταλέντα υπάρχουν εκεί έξω και μπορεί και ακόμα μεγαλύτερα από τα μεγαθήρια που ξέρουμε όλοι μας. Οι δισκογραφικές όμως δεν θέλουν να έχουν πλέον τέτοια άτομα γιατί θέλει χρόνο και χρήμα να επενδύσουν πάνω σε τέτοια άτομα και βέβαια τέτοια ταλέντα δεν είναι χαζοί να υπογράφουν και να συμφωνούν στα πάντα από ένα σημείο και μετά. Ενώ τώρα όπως έχουν φτιάξει το σύστημα τα πάντα ακολουθούν ένα συγκεκριμένο μοτίβο και με την τεχνολογία όπως auto-tune και melodyne η οποιαδήποτε μέτρια έως και άφωνη μπορεί να γίνει η επόμενη Taylor Swift.

 Και όχι δεν φτάνει το YouTube για να γίνεις γνωστός και να βγάλεις λεφτά, χωρίς δισκογραφική από πίσω που ελέγχουν τα υπόλοιπα λεφτά δεν πρόκειται να δεις εκτός και αν ασχοληθείς με τον υπόλοιπο μουσικό κλάδο όπως παρουσιάσεις προιόντων, οργάνων, μαθήματα κτλ. Για να μην πιάσουμε και τα πληρωμένα views που γίνεται του Κουτρούλη ο γάμος. Γι΄αυτό και τα τελευταία χρόνια υπάρχει το φαινόμενο μικρότερες μπάντες να αναγκάζονται να πληρώνουν μεγαλύτερες μπάντες για να τις βάζουν στο tour τους μπας και γίνει τίποτα παρόλο που έχουν παρουσία στο YouTube. Περιττό βέβαια να αναφέρω ότι όλες σχεδόν μπαίνουν μέσα γιατί ουτε πωλήσεις αυξάνονται ούτε λεφτά από εισιτήρια βλέπουν. 

Όταν λοιπόν μερικοί πετάγεστε και θεωρείτε ότι η μουσική πρέπει να είναι δωρεάν και το θεωρείτε και αυτονόητο, καθίστε και σκεφτείτε αν θα σας άρεσε να δουλεύετε για χρόνια πάνω σε projects για την δουλειά σας, να μην σας πλήρωναν ποτέ δεκάρα τσακιστή και να θεωρούσαν ότι δεν αξίζει και τίποτα γιατί πρέπει με το έτσι θέλω να είναι δωρεάν. Το ότι αγαπάει κάποιος αυτό που κάνει δεν σημαίνει ότι πρέπει να πεινάει ή ότι σας χρωστάει και από πάνω.

 

Ναι εν τέλη όμως σε ποιον πάει το κατηγορώ? Μάλλον ότι πρέπει να αγοράζουμε δίσκους? Δεν πολυκαταλαβαίνω.... Υποθέτω ότι τα συγκροτήματα τώρα έχουν και μεγαλύτερο εν δυνάμει κοινό αλλά και μεγαλύτερο ανταγωνισμό. Τώρα το αν βγάζουν χρήματα δεν το ξέρω. Δυστυχώς ή ευτυχώς λέγεται καπιταλισμός και άνοιγμα της ψαλίδας. Βέβαια και παλιότερα δεν ξέρω αν έβγαιναν περισσότερα συγκροτήματα αλλά και τι οικονόμαγαν οι μικρότεροι καλλιτέχνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, JimGer είπε

Ναι εν τέλη όμως σε ποιον πάει το κατηγορώ? Μάλλον ότι πρέπει να αγοράζουμε δίσκους? Δεν πολυκαταλαβαίνω.... Υποθέτω ότι τα συγκροτήματα τώρα έχουν και μεγαλύτερο εν δυνάμει κοινό αλλά και μεγαλύτερο ανταγωνισμό. Τώρα το αν βγάζουν χρήματα δεν το ξέρω. Δυστυχώς ή ευτυχώς λέγεται καπιταλισμός και άνοιγμα της ψαλίδας. Βέβαια και παλιότερα δεν ξέρω αν έβγαιναν περισσότερα συγκροτήματα αλλά και τι οικονόμαγαν οι μικρότεροι καλλιτέχνες

Το κατηγορώ πάει αρχικά στις δισκογραφικές γιατί ανεβάζοντας τόσο τις τιμές για τα cd έφτασαν τον κόσμο στο αμήν. Κάτι όπως γίνεται τώρα και με την αγορά των smartphones. Όταν λοιπόν έκανε μπαμ το ιντερνετ αντί να αντιδράσουν έγκαιρα να μειώσουν τιμές και να έρθουν πιο κοντά στο αγοραστικό κοινό το παίξανε ιστορία και βαράγανε μηνύσεις δεξιά και αριστερά. Νόμιζαν ότι ρίχνοντας χρήμα το "πρόβλημα" που λέγεται ιντερνετ θα εξαφανιστεί. 

Με αυτό τον τρόπο έστρεψαν τον κόσμο εναντίων τους με αποτέλεσμα η νοοτροπία του τσάμπα σε συνδυασμό με την πειρατεία να φτάσει την κατάσταση εδώ που έχει φτάσει. Το κοινό δεν έπαψε ποτέ να ενδιαφέρεται για τους μουσικούς, εξάλλου γιαυτό και ακούει μουσική. Αλλά κανένας δεν βγήκε να εξηγήσει ότι ξέρετε από τα πχ 1 ευρώ που πληρώνετε για να αγοράσετε ένα κομμάτι ο μουσικός μπορεί να βλέπει μερικά cents στον λογαριασμό του. 

Το δευτερο μεγάλο κακό είναι το YouTube που μπορεί ναι μεν έδωσε μια τεράστια πλατφόρμα για τον κάθε μουσικό να βγει προς τα έξω, είναι όμως τόσο καλά μαγειρεμένα που δεν βλέπει φράγκο ποτέ παρά μόνο αν φτάσει να έχει πολλά εκατομμύρια views που σε εκείνο το σημείο πλέον σίγουρα θα έχει εμφανιστει και δισκογραφική κάπου πιο πριν. Για χρόνια δεν πλήρωνε τίποτα σχεδον για τα χιλιάδες τραγούδια γνωστών καλλιτεχνών που είχε στο site και βέβαια εκεί έφτασε πλέον στο απροχώρητο η κατάσταση. Έπρεπε να περάσουν χρόνια για να κουνηθούν οι δισκογραφικές και να αρχίσουν να απαιτούν τα αυτονότητα και ακόμα βέβαια έχουμε δρόμο.

Χρήματα χωρίς δισκογραφική από πίσω για να γίνει προώθηση σε ραδιόφωνα, τηλεοράσεις, να γίνουν tours και τα συναφή δεν γίνεται να βγάλουν οι μπάντες ή οι solo artists. Παλιότερα μια μπάντα άγνωστη μπορούσε να κάνει και live ειδικά στο εξωτερικό όλες έτσι ξεκίνησαν. Στην Αμερική ειδικά υπήρχαν μουσικοί που έπαιζαν με μπάντες τους σε venues όλη τους την ζωή και έβγαζαν χρήματα χωρίς να είναι διάσημοι. Πλέον τα περισσότερα venues έχουν κλείσει και οι μόνοι που έχουν κάπως σταθερη δουλειά είναι όσοι ασχολούνται με τα corporate events.

Τώρα θα μου πεις οκ όλα αυτά αλλά σαν άτομο και ακροατής τι μπορώ να κάνω? Το μόνο που μπορεί να κάνει κάποιος είναι τουλάχιστον ένα Spotify ας το πληρώνει και αν θέλει πραγματικά να στηρίξει έναν καλλιτέχνη ή να πάει σε ένα live ή να αγοράσει κάποιο merchandise του. Δυστυχώς έχουμε φτάσει στο σημείο ένας μουσικός να παίρνει περισσότερα λεφτά από ένα μπλουζάκι που θα πουλήσει στο store παρά από την μουσική του. Ενδεικτικά αναφέρω ότι το Spotify πληρώνει στον καλλιτέχνη 0.000397 δολλάρια το ένα stream για το 2018.

Επεξ/σία από KrisDs
  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, LionRulesGR είπε

Σε πληροφορώ οτι αυτοί που κρατάνε τα iPhone 5 χρόνια είναι τα μεγαλύτερα αλανάκια… Βρές γιατί ...

Γιατί είναι οικονόμοι και δεν έχουν λεφτά να αγοράζουν το καινούργιο της εταιρείας; Ή απλά για τις αναβαθμίσεις;

Πάντως να κρατάς τόσα χρόνια κινητό είναι μάλλον συναισθηματικής αξίας....

Δημοσ.

Χρόνο με τον χρόνο οι πωλήσεις δίσκων βινυλίου ανεβαίνουν. Μπορείς να βρεις δίσκους φτηνά.

Εγώ με βινύλιο την βγάζω και δεν έχω βγει χαμένος από αυτό.

Μεγάλωσα στην έκρηξη του mp3 με napster κ.τ.λ, πριν από αυτό αντεγραμμένες κασέτες και ανταλλαγές, δεν ήμουν και ο πιο νόμιμος έτσι?

Φυσικά αγόραζα δίσκους από παιδί γυμνασίου, και όπως είπα συνεχίζω ακόμα.

Αυτό που πάντα μου έκανε εντύπωση ήταν η προσοχή που έδινα στην μουσική, θέλω να πω ότι άκουγα μέσω walkman στην αρχή και diskman-mini disk αργότερα.

Καμία σχέση ρε παιδιά την μουσική που την είχα μαζί μου δεν της έδινα βάση, μέσα στο λεωφορείο θόρυβος, δεν ακούς μουσική έτσι δεν καταλαβαίνεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Για να σας φύγει η περιέργεια πόσα βγάζει ο καλλιτέχνης ως ανεξάρτητος χωρίς καμιά εταιρεία του στυλ Warner Music που εκεί θα πλήρωνε το Spotify όχι μόνο για τα στατιστικά του τον καλλιτέχνη αλλά και για να έχει το δικαίωμα να κάνει stream την μουσική του π.χ. Lady Gaga. Ζήτησα στατιστικά περασμένου μήνα από έναν φίλο μου που είναι ανεξάρτητος καλλιτέχνης τα οποία είναι χαμηλά γιατί εχει σετάρει το φίλτρο να του δείχνει μόνο από το Spotify τι κέρδισε και τα minimum ετσι να πάρετε μια ιδέα. Σας τα παραθέτω...
statsearns.JPG.2ceb7c8c1f190f879e3a0ab8c9c26b9a.JPG

  • Like 15
  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...