Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή έχει γίνει συζήτηση παλαιότερα τόσο εδώ όσο και σε άλλες ενότητες του φόρουμ για το αν γίνεται και αν είναι εύκολη η αλλαγή λαδιών στο αυτοκίνητο με αντλία αναρρόφησης από το lidl ανέβασα ένα βιντεάκι που φαίνεται ο χρόνος που απαιτείται να αδειάσουν 3 λίτρα περίπου λάδια από ένα φιατάκι seicento.

Νομίζω ότι μπορεί να το κάνει ο καθένας και θεωρώ ότι είναι παιχνιδάκι.Το κόστος νομίζω είναι γύρω στα 12-13 ευρώ και το κερδίζεις από την πρώτη κιόλας αλλαγή λαδιών.Εγώ όπως είπα βάζω λαδάκι του lidl 10/40 και τα 3,5 λίτρα που απαιτούνται μου κοστίζουν 10,50 ευρώ.

 

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 6
Δημοσ.

Σε κατάστημα που αλλάζω τα λάδια χρησιμοποιεί τη μέθοδο της αντλίας.

Ο ίδιος λέει οτι δέν αφήνει σταγόνα μέσα.

Βέβαια όποτε το πηγαίνω ταυ λέω να βάλει στη ράμπα .

 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η ραμπα ειναι ευκαιρια να δουν και καποια πραγματα απο κατω...Εμενα το σηκωνουν καθε φορα .Ενας οπτικος ελεγχος καλς ειναι .

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 4
Δημοσ.

Έχουμε ξανασυζητήσει το "αντλία vs παραδοσιακό άδειασμα" και οι γνώμες είναι διχασμένες.

Προσωπικά είμαι υπέρ του αδειάσματος από κάτω. Ακόμα και αν σκεφτόμουν ποτέ την αντλία (που δεν) για την ευκολία ενός ερασιτέχνη, την θεωρώ απαράδεκτη για τον όποιο επαγγελματία. Θα ήταν λόγος να μην ξαναπατήσω στο "μαγαζί" αν τον έβλεπα να βγάζει αντλία.

  • Like 4
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Η ραμπα ειναι ευκαιρια να δουν και καποια πραγματα απο κατω...Εμενα το σηκωνουν καθε φορα .Ενας οπτικος ελεγχος καλς ειναι .

Δεν είναι ακριβώς συνεργείο.

Αραιά και πού πηγαίνω στο συγκεκριμένο κατάστημα.

Ασχολείται με αλλαγές λιπαντικών και φίλτρα.

Στο συνεργείο πάντα παραδοσιακά και όπως είπατε γίνεται και έλεγχος και στο σύστημα διεύθυνσης για τζογους

Γενικά εγώ προτιμώ τη ράμπα και άδειασμα από Κάρτερ.

 

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Δεν είναι ακριβώς συνεργείο.

Αραιά και πού πηγαίνω στο συγκεκριμένο κατάστημα.

Ασχολείται με αλλαγές λιπαντικών και φίλτρα.

Στο συνεργείο πάντα παραδοσιακά και όπως είπατε γίνεται και έλεγχος και στο σύστημα διεύθυνσης για τζογους

Γενικά εγώ προτιμώ τη ράμπα και άδειασμα από Κάρτερ.

Έτσι άλλαζα λάδια στο πρώτο μου Sunny του 1988 

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Δεν είναι ακριβώς συνεργείο.

Αραιά και πού πηγαίνω στο συγκεκριμένο κατάστημα.

Ασχολείται με αλλαγές λιπαντικών και φίλτρα.

Στο συνεργείο πάντα παραδοσιακά και όπως είπατε γίνεται και έλεγχος και στο σύστημα διεύθυνσης για τζογους

Γενικά εγώ προτιμώ τη ράμπα και άδειασμα από Κάρτερ.

Από το Κάρτερ εισαι σίγουρος ότι έφυγαν όλα τα παλιά λάδια. Καλό θα ήταν να είναι λίγο ζεστό το μοτέρ έτσι ώστε να έχουν ρευστοποιήσει τα λάδια 

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Επειδή έχει γίνει συζήτηση παλαιότερα τόσο εδώ όσο και σε άλλες ενότητες του φόρουμ για το αν γίνεται και αν είναι εύκολη η αλλαγή λαδιών στο αυτοκίνητο με αντλία αναρρόφησης από το lidl ανέβασα ένα βιντεάκι που φαίνεται ο χρόνος που απαιτείται να αδειάσουν 3 λίτρα περίπου λάδια από ένα φιατάκι seicento.

Νομίζω ότι μπορεί να το κάνει ο καθένας και θεωρώ ότι είναι παιχνιδάκι.Το κόστος νομίζω είναι γύρω στα 12-13 ευρώ και το κερδίζεις από την πρώτη κιόλας αλλαγή λαδιών.Εγώ όπως είπα βάζω λαδάκι του lidl 10/40 και τα 3,5 λίτρα που απαιτούνται μου κοστίζουν 10,50 ευρώ.

13€ Λες ότι αγόρασες την αντλία του lidl?  

Το lidl όμως τέτοιου είδους πράγματα μπορεί να τα φέρει και μόνο μια φορά! 

Την έχει φέρει την αντλία αυτές τις μέρες πάλι? 

 

Το φίλτρο λαδιού μην ξεχάσεις όμως. 

 

Επεξ/σία από panoskatos
  • Like 1
Δημοσ.

Καλα είναι πολύ βολικό. Αν εχει σκοπος να αλλαξει καποιος λαδια 2 φορες ειναι στο κερδος.

 

Το θέμα είναι αν υπάρχει διαφορά αποστράγγισης από την τάπα ή με αντλία από τον δείκτη λαδιού.

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, christopher0016 είπε

Από το Κάρτερ εισαι σίγουρος ότι έφυγαν όλα τα παλιά λάδια. Καλό θα ήταν να είναι λίγο ζεστό το μοτέρ έτσι ώστε να έχουν ρευστοποιήσει τα λάδια 

Χριστόφορε το γράφω  προς το τέλος του βίντεο και είναι το μυστικό που κάποιοι δεν γνωρίζουν και προσπαθούν επί μισή ώρα να τα αδειάσουν και η αντλία δεν μπορεί γιατί είναι χοντρά.Με ζεστή κανονικά μηχανή και αμέσως μετά το σταμάτημα αδειάζουν μέχρι σταγόνα και γρήγορα όπως φαίνεται και στο βίντεο.Τσεκαρισμένο γιατί έχω βγάλει παλαιότερα για αυτό το λόγο και την τάπα από κάτω.

Παιδιά είναι τέσσερα  αυτοκίνητα στην οικογένεια και ένα παπί παλαιότερα δύο.Στο δικό μου opel π.χ.(το παλιοφιατάκι είναι της συζύγου):P  αλλάζω τουλάχιστον τρεις φορές το χρόνο.Αν τα βάλει κάποιος κάτω υπολογίζοντας 30άρια και 40άρια  στην κάθε αλλαγή είναι ένας καλός λογαριάσμός.Αν είχα ένα και άλλαζα μία φορά το χρόνο π.χ. πιθανόν να μην έμπαινα σε αυτή τη διαδικασία.

Όσο για φίλτρο φυσικά και αλλάζω αλλά επειδή αλλάζω πολύ συχνά λάδια κάθε 7.000 - 8.000 χιλιόμετρα το κάνω κάθε δεύτερη αλλαγή και πάλι καλά νομίζω ότι είναι αφού η opel π.χ. λέει αλλαγή λαδιών - φίλτρου κάθε 25.000 χιλιόμετρα;;;;;

Σίγουρα για κάποιους είναι μπελάς αλλά εγώ ειλικρινά το βλέπω ως διασκέδαση και ως κάτι δημιουργικό που κάνω και μου αρέσει πέραν των χρημάτων που γλυτώνω,όπως αλλάζω μπουζί φίλτρα αέρας καυσίμου καμπίνας και οτιδήποτε άλλο μπορώ να κάνω μόνος.Κάπου είχα και ένα βίντεο από αλλαγή μπουζί μόλις μπορέσω θα το ανεβάσω.

Και ένας να επωφεληθεί θα είναι χαρά μου.☺️☺️

 

47 λεπτά πριν, panoskatos είπε

13€ Λες ότι αγόρασες την αντλία του lidl?  

Το lidl όμως τέτοιου είδους πράγματα μπορεί να τα φέρει και μόνο μια φορά! 

Την έχει φέρει την αντλία αυτές τις μέρες πάλι? 

Το φίλτρο λαδιού μην ξεχάσεις όμως. 

Όχι τη φέρνει 2-3 φορές το χρόνο εξάλλου υπάρχει και στο σκρουτζ παρόμοια με 16 ευρώ 

https://www.electrohoros.gr/έξυπνα-gadgets/19273-12v-60w-oil-diesel-extractor-suction-pump-transfer-fluid-change-car-boat.html

  • Like 1
Δημοσ.

η αντλια βολευει αυτους που αλλαζουν μονοι τους τα λαδια και δεν εχουν τη δυνατοτητα να το βαλουν σε ρεμιζα ή να  σηκωσουν το αυτοκινητο με καποιο τροπο. 

Δημοσ.

Εγώ πάντως με την αντλία του Lidl δεν έκανα δουλειά. Ζεστό το μοτέρ και δεν τράβαγε τίποτα από την τάπα του λαδιού, από δοχείο σε δοχείο που δοκίμασα τράβαγε κανονικά.

Δημοσ.

Αν δεν ελέγξεις από κάτω το αυτοκίνητο, για "φούσκες" αν έχουν σκιστεί και έχουν χάσει τον γρασογραφίτη, για τζόγους στα ψαλίδια και στα ακρόμπαρα, για διαρροή λαδιών, νερών, αν είναι εντάξει η εξάτμιση, αν είναι όλα στην θέση τους κάθε 10.000 -15.000 χλμ πότε θα το κάνεις; Το πιο συνηθισμένο είναι σκισμένες φούσκες και κατεστραμένοι σύνδεσμοι καθώς τα αυτοκίνητα κυκλοφορούν για χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς γράσο.

Πες ότι όλα πάνε καλά για εσένα και αλλάζεις 5 φορές λάδια με αντλία άρα 50.000 χιλιόμετρα χωρίς κανείς να ελέγχει τι γίνεται κάτω από το αυτοκίνητο;  Και φίλτρο λαδιού; Βρες έναν φτηνό μάστορα που να κάνει αλλαγή με 10-15 ευρώ να πηγαίνεις εσύ τι λάδια θέλεις τουλάχιστον εσύ ο ίδιος να κοιτάζεις όταν το σηκώνει τι γίνεται από κάτω.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, haris_216 είπε

Έχουμε ξανασυζητήσει το "αντλία vs παραδοσιακό άδειασμα" και οι γνώμες είναι διχασμένες.

Προσωπικά είμαι υπέρ του αδειάσματος από κάτω. Ακόμα και αν σκεφτόμουν ποτέ την αντλία (που δεν) για την ευκολία ενός ερασιτέχνη, την θεωρώ απαράδεκτη για τον όποιο επαγγελματία. Θα ήταν λόγος να μην ξαναπατήσω στο "μαγαζί" αν τον έβλεπα να βγάζει αντλία.

 

2 ώρες πριν, alkis13 είπε

Καλα είναι πολύ βολικό. Αν εχει σκοπος να αλλαξει καποιος λαδια 2 φορες ειναι στο κερδος.

Το θέμα είναι αν υπάρχει διαφορά αποστράγγισης από την τάπα ή με αντλία από τον δείκτη λαδιού.

Άλλο η αντλία του Λιντλ και άλλο τα ειδικά σχεδιασμένα για αυτή τη δουλειά μηχανήματα που λειτουργούν με υποπίεση που έχουν τα σωστά συνεργεία.

Σε αρκετούς σύγχρονους κινητήρες συνιστάται από τον κατασκευαστή η χρήση τέτοιων μηχανημάτων καθώς από τη τάπα της ελαιολεκάνης (λέγε με  κάρτερ) δεν δύναται να αφαιρεθούν όλα τα λάδια λόγω της εσωτερικής διαμόρφωσης της τελευταίας (π.χ στους ΤΗΡ κινητήρες των PSA- BMW-MINI  κ.α.)

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, nik0laus είπε

Άλλο η αντλία του Λιντλ και άλλο τα ειδικά σχεδιασμένα για αυτή τη δουλειά μηχανήματα που λειτουργούν με υποπίεση που έχουν τα σωστά συνεργεία.

Σε αρκετούς σύγχρονους κινητήρες συνιστάται από τον κατασκευαστή η χρήση τέτοιων μηχανημάτων καθώς από τη τάπα της ελαιολεκάνης (λέγε με  κάρτερ) δεν δύναται να αφαιρεθούν όλα τα λάδια λόγω της εσωτερικής διαμόρφωσης της τελευταίας (π.χ στους ΤΗΡ κινητήρες των PSA- BMW-MINI  κ.α.)

Θεωρώ κάτι παραπάνω από ξεκάθαρο, όταν πιο πάνω ο συνφορουμίτης αναφέρει τη λέξη "κατάστημα" κι εγώ τη λέξη "μαγαζί", ότι μιλάμε για περιπτώσεις επιχειρήσεων που πουλάνε (και αλλάζουν λάδια), βενζινάδικα ή μικρά συνεργεία. Και βέβαια όλα τα προαναφερόμενα πιο πιθανό είναι να έχουν την αντλία του Lidl (ή κάποια αντίστοιχη) παρά το ότι άλλο.

ΥΓ Αν πιάσουμε να συζητάμε το υπογραμμισμένο έχουμε να πούμε πολλά και σχεδόν ανεδαφικά για τη σημερινή ελληνική πραγματικότητα

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...