karaLRS Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 7 λεπτά πριν, panoskatos είπε Συγκρινεις ανόμοια πράγματα όμως και ξεχνάς να βάλεις στην εξίσωση την διαφορά χρημάτων του ίδιου μοντέλου το οποίο βγαίνει σε βενζίνη και πετρέλαιο. 1ον Το πετρέλαιο συμφέρει κάποιον όταν κάνει πολλά χιλιόμετρα με την λογική ότι θα γίνει απόσβεση σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα για να πιάσει τόπο ή διαφορά τιμής που προτίμησε το πετρέλαιο. - Ο φίλος εδώ που σκέφτεται το i20 με βενζίνη αναφέρει ότι δεν έχει σκοπό να κάνει πολλά χιλιόμετρα άρα η σκέψη του είναι ορθή. 2ον Εσύ συγκρινεις το παλιό σου αυτοκίνητο με βενζίνη με το καινούργιο σου πετρέλαιο. Ένα σημερινό αυτοκίνητο με βενζίνη έχει πολύ καλύτερη κατανάλωση από ένα παλιότερο. Άρα τα 3 λίτρα διαφορά που βγάζεις στην ουσία συγκρινεις ανόμοια πράγματα. Και για να καταλήξεις αν έκανες ορθή επιλογή θα πρέπει να βάλεις όλα τα δεδομένα στην εξίσωση . Αν για παράδειγμα αγόρασες το καινούργιο αμάξι 15000€ και το παλιό σου το πούλησες 5000€ με την λογική να δίνεις λιγότερα χρήματα σε καύσιμα ανά έτος τότε με τις σημερινές τιμές βενζίνης / πετρελαίου και το νούμερο που ανέφερες τα 10000χλμ τον χρόνο θα αρχίσεις να βλέπεις τα οφέλη της επιλογής σου σε 16 χρόνια από σήμερα! Δεν συγκρίνω τίποτα ανόμοιο. λέω ότι με το πετρέλαιο δίνεις κοντά στα μισά λεφτά σε καύσιμα. ΟΥΤΕ είπα για εξισώσεις, ΟΥΤΕ είπα για πόσα χιλιόμετρα πρέπει να κάνεις, ΟΥΤΕ είπα για το τι σκέφτεται ο φίλος ΟΥΤΕ τιποτα. ΛΕΩ μόνο ότι με το πετρέλαιο έχεις αρκετά μεγάλο κέρδος στα καύσιμα. Προσωπικά κάνω 20.000 το χρόνο και άλλα αμάξι για μεγαλύτερους χώρους. Η diesel έκδοση του αυτοκινήτου που ήθελα ήταν 1.000€ πιο ακριβή από βενζίνη. Θα ήμουν χαζός να πάω σε βενζίνα. 13 λεπτά πριν, panoskatos είπε Αν για παράδειγμα αγόρασες το καινούργιο αμάξι 15000€ και το παλιό σου το πούλησες 5000€ με την λογική να δίνεις λιγότερα χρήματα σε καύσιμα ανά έτος τότε με τις σημερινές τιμές βενζίνης / πετρελαίου και το νούμερο που ανέφερες τα 10000χλμ τον χρόνο θα αρχίσεις να βλέπεις τα οφέλη της επιλογής σου σε 20 χρόνια από σήμερα! Εντελώς ΓΙΟΥΧΟΥ η σκέψη σου. τα οφέλη από ένα καινούργιο αμάξι τα βλέπεις από το πρώτο λεπτό. Ασφάλεια, άνεση, εγγύηση κλπ. Δεν παίρνω καινούργιο αμάξι για να βγάλω λεφτά. τα οφέλη της επιλογής μου τα βλέπω ανάμεσα σε ένα ΝΕΟ με βενζίνα ή ένα ΝΕΟ με πετρέλαιο. 1
panoskatos Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 22 λεπτά πριν, karaLRS είπε Δεν συγκρίνω τίποτα ανόμοιο. λέω ότι με το πετρέλαιο δίνεις κοντά στα μισά λεφτά σε καύσιμα. ΟΥΤΕ είπα για εξισώσεις, ΟΥΤΕ είπα για πόσα χιλιόμετρα πρέπει να κάνεις, ΟΥΤΕ είπα για το τι σκέφτεται ο φίλος ΟΥΤΕ τιποτα. ΛΕΩ μόνο ότι με το πετρέλαιο έχεις αρκετά μεγάλο κέρδος στα καύσιμα. Προσωπικά κάνω 20.000 το χρόνο και άλλα αμάξι για μεγαλύτερους χώρους. Η diesel έκδοση του αυτοκινήτου που ήθελα ήταν 1.000€ πιο ακριβή από βενζίνη. Θα ήμουν χαζός να πάω σε βενζίνα. Εντελώς ΓΙΟΥΧΟΥ η σκέψη σου. τα οφέλη από ένα καινούργιο αμάξι τα βλέπεις από το πρώτο λεπτό. Ασφάλεια, άνεση, εγγύηση κλπ. Δεν παίρνω καινούργιο αμάξι για να βγάλω λεφτά. τα οφέλη της επιλογής μου τα βλέπω ανάμεσα σε ένα ΝΕΟ με βενζίνα ή ένα ΝΕΟ με πετρέλαιο. Εσύ μίλησες για οικονομία, εσύ έβαλες αριθμούς και τα ποσά κερδίζεις ανά έτος (γιουχου συλλογισμός αλλά το προσπερασαμε) Και στο τέλος γράφεις για άνεση, ασφάλεια και άλλα τέτοια άσχετα! Ποιο αμάξι πήρες και ποίο αμάξι είχες δεν μας είπες όμως!
karaLRS Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 7 λεπτά πριν, panoskatos είπε Εσύ μίλησες για οικονομία, εσύ έβαλες αριθμούς και τα ποσά κερδίζεις ανά έτος (γιουχου συλλογισμός αλλά το προσπερασαμε) Και στο τέλος γράφεις για άνεση, ασφάλεια και άλλα τέτοια άσχετα! Ποιο αμάξι πήρες και ποίο αμάξι είχες δεν μας είπες όμως! Πάμε ΠΑΛΙ. Στο πρώτο μου μήνυμα έγραψα ότι με ένα diesel χρειάζεσαι τα μισά λεφτά σε καύσιμα σε σχέση με ένα ίδιο μοντέλο βενζίνη. Δεν είπα ΠΟΤΕ ότι κερδίζεις και πόσο. αυτό έχει σχέση με τα χιλιόμετρα που κάνεις το έτος. τι σχέση έχει το κέρδος σε καύσιμα με την μεταπολιτική αξία του προηγούμενου αμαξιού με το κέρδος μεταξύ βενζίνης και πετρελαίου. το προηγούμενο μου αμάξι ήταν μια giulietta 1.4 170Hp βενζίνη με κατανάλωση 7.8 το τωρινό μου αμάξι είναι ένα citroen c3 aircross 1.5 100hp πετρέλαιο με κατανάλωση 5.0 λίτρα. σου παραθέτω μέσους όρους βενζίνη vs diesel από sprintmonitor. κοίτα πόσο μπορεί να ξεφύγει η βενζίνη. 3
kostakiss Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Φυσικα η κατανάλωση σε € το χρόνο και όχι στο γέμισμα είναι αισθητή με σημαντική διαφορά στο πετρέλαιο . Επίσης σαν παράγοντα να πάρει ο ενδιαφερόμενος και τα αναλώσιμα τα οποία δεν καλύπτεται από την εγγύηση σε περίπτωση αγοράς Καινούργιου . Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2019 από kostakiss
panoskatos Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 1 ώρα πριν, karaLRS είπε Πάμε ΠΑΛΙ. Στο πρώτο μου μήνυμα έγραψα ότι με ένα diesel χρειάζεσαι τα μισά λεφτά σε καύσιμα σε σχέση με ένα ίδιο μοντέλο βενζίνη. Δεν είπα ΠΟΤΕ ότι κερδίζεις και πόσο. αυτό έχει σχέση με τα χιλιόμετρα που κάνεις το έτος. τι σχέση έχει το κέρδος σε καύσιμα με την μεταπολιτική αξία του προηγούμενου αμαξιού με το κέρδος μεταξύ βενζίνης και πετρελαίου. το προηγούμενο μου αμάξι ήταν μια giulietta 1.4 170Hp βενζίνη με κατανάλωση 7.8 το τωρινό μου αμάξι είναι ένα citroen c3 aircross 1.5 100hp πετρέλαιο με κατανάλωση 5.0 λίτρα. σου παραθέτω μέσους όρους βενζίνη vs diesel από sprintmonitor. κοίτα πόσο μπορεί να ξεφύγει η βενζίνη. Σου έδωσα την εντύπωση ότι δεν ξέρω ότι τα πετρελαιοκινητα έχουν χαμηλότερη κατανάλωση? Εγώ σου λέω εξ αρχής ότι η όποια σύγκριση πρέπει να γίνεται με όμοια πράγματα και όχι με ανόμοια. Είχες την Gulieta (την κ@υλιαρ@) με τα 170 άλογα και τώρα έχεις το c3 aircross (πολύ όμορφο αμάξι ) με τα 100 άλογα και το ίδιο καύσιμο να έκαιγαν πάλι αυτό με τα 100 άλογα θα είχε χαμηλότερη κατανάλωση! Πόσο μάλλον που αυτό με τα λίγα άλογα είναι και το πετρελαιοκίνητο! Η δίκαιη σύγκριση γίνεται ανάμεσα σε δύο όμοια αυτοκίνητα c3 πετρέλαιο 100 άλογα vs c3 βενζίνη σε αυτά τα άλογα περίπου. Πάλι το πετρέλαιο έχει καλύτερη κατανάλωση αλλά εκεί αρχίζεις και τα υπολογίζεις. Ο σωστός τρόπος επιλογής κινητήρα ανάμεσα σε πετρέλαιο και βενζίνη είναι το αν θα κάνει πολλά ή λίγα χιλιόμετρα ο κάτοχος του. Στα πολλά πάει πετρέλαιο στα λίγα πάει βενζίνη. Οι ίδιοι οι κατασκευαστές το λένε όχι εγώ! Πάντως έχεις γούστο στα αυτοκίνητα!
jgeorgiou Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) επειδή προσωπικά δεν το πολυκατέχω το θέμα μου είπε φίλος που γνωρίζει όταν επειδή το θέλω για μέσα στην Αθήνα (μέσα στην κίνηση - ώρες αιχμής) τότε είναι καλύτερο το βενζινοκίνητο γιατί α) έχουν διαφορά τιμής (συνήθως 10-15%) β) μέσα στην κίνηση , η οικονομία καυσίμου με το ντιζελ είναι πολύ μικρή γ) μπορεί να αντιμετωπίσω προβλήματα με παρατεταμένη χρήση μέσα στην κίνηση χωρίς να κάνω ταξίδια. Μιλαω για καινουριο ευρύχωρο-πεντάπορτο αυτοκίνητο πόλης , που το 99% των χιλιομέτρων θα τα κάνει εντός λεκανοπεδίου. Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2019 από jgeorgiou
panoskatos Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 6 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε επειδή προσωπικά δεν το πολυκατέχω το θέμα μου είπε φίλος που γνωρίζει όταν επειδή το θέλω για μέσα στην Αθήνα (μέσα στην κίνηση - ώρες αιχμής) τότε είναι καλύτερο το βενζινοκίνητο γιατί α) έχουν διαφορά τιμής (συνήθως 10-15%) β) μέσα στην κίνηση , η οικονομία καυσίμου με το ντιζελ είναι πολύ μικρή γ) μπορεί να αντιμετωπίσω προβλήματα με παρατεταμένη χρήση μέσα στην κίνηση χωρίς να κάνω ταξίδια. Μιλαω για καινουριο ευρύχωρο-πεντάπορτο αυτοκίνητο πόλης , που το 99% των χιλιομέτρων θα τα κάνει εντός λεκανοπεδίου. Και στα τρία που σου είπε εμένα με βρίσκει σύμφωνο.
karaLRS Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 8 λεπτά πριν, panoskatos είπε Σου έδωσα την εντύπωση ότι δεν ξέρω ότι τα πετρελαιοκινητα έχουν χαμηλότερη κατανάλωση? Εγώ σου λέω εξ αρχής ότι η όποια σύγκριση πρέπει να γίνεται με όμοια πράγματα και όχι με ανόμοια. Είχες την Gulieta (την κ@υλιαρ@) με τα 170 άλογα και τώρα έχεις το c3 aircross (πολύ όμορφο αμάξι ) με τα 100 άλογα και το ίδιο καύσιμο να έκαιγαν πάλι αυτό με τα 100 άλογα θα είχε χαμηλότερη κατανάλωση! Πόσο μάλλον που αυτό με τα λίγα άλογα είναι και το πετρελαιοκίνητο! Η δίκαιη σύγκριση γίνεται ανάμεσα σε δύο όμοια αυτοκίνητα c3 πετρέλαιο 100 άλογα vs c3 βενζίνη σε αυτά τα άλογα περίπου. Πάλι το πετρέλαιο έχει καλύτερη κατανάλωση αλλά εκεί αρχίζεις και τα υπολογίζεις. Ο σωστός τρόπος επιλογής κινητήρα ανάμεσα σε πετρέλαιο και βενζίνη είναι το αν θα κάνει πολλά ή λίγα χιλιόμετρα ο κάτοχος του. Στα πολλά πάει πετρέλαιο στα λίγα πάει βενζίνη. Οι ίδιοι οι κατασκευαστές το λένε όχι εγώ! Πάντως έχεις γούστο στα αυτοκίνητα! μα και μοντέλα ίδιου κατασκευαστή να πάρεις το diesel με την βενζίνη θα έχει 2 λίτρα διαφορά σίγουρα. με αυτό + τα 20 λεπτά κάτω που έχει το diesel κάνεις μεγάλη οικονομία. γιατί καλή η βενζίνη αλλά ανάθεμα αν ποτέ πιάνουν τα του κύκλους κατανάλωσης που λένε. ΠΧ στο δικό σου αμάξι πόσο λέει ο κατασκευαστής μεικτό και πόσο έχεις; 31 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε επειδή προσωπικά δεν το πολυκατέχω το θέμα μου είπε φίλος που γνωρίζει όταν επειδή το θέλω για μέσα στην Αθήνα (μέσα στην κίνηση - ώρες αιχμής) τότε είναι καλύτερο το βενζινοκίνητο γιατί α) έχουν διαφορά τιμής (συνήθως 10-15%) β) μέσα στην κίνηση , η οικονομία καυσίμου με το ντιζελ είναι πολύ μικρή γ) μπορεί να αντιμετωπίσω προβλήματα με παρατεταμένη χρήση μέσα στην κίνηση χωρίς να κάνω ταξίδια. Μιλαω για καινουριο ευρύχωρο-πεντάπορτο αυτοκίνητο πόλης , που το 99% των χιλιομέτρων θα τα κάνει εντός λεκανοπεδίου. Στην κίνηση είναι που θα δεις πραγματικά μεγάλη διαφορά κατανάλωσης στην βενζίνη με το diesel. όταν η ίδια η huyndai δίνει 7.1 λίτρα κατανάλωση στον κύκλο εντός πόλης ετοιμάσου για 8-9lt/100km στην πόλη. σε κύκλο εντός πόλης έχεις ακόμα μεγαλύτερο όφελος από το καύσιμο. ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ i20 1.2B 84 STYLE 11.990€ 7.1lt/100 ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ (110 ευρώ τέλη) i20 1.1D 75 STYLE 13.990€ 4.4lt/100 ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ (0 ευρώ τέλη) έστω κάνεις 800 χιλιόμετρα τον μήνα δηλαδή 10.000 τον χρόνο. Χρειάζεσαι 440 λίτρα πετρέλαιο (572€) ή 710 λίτρα βενζίνη(1065€) Με άλλα λόγια κερδίζεις 600€ τον χρόνο με το diesel (αν βάλεις και τέλη) Στο υπογράφω ότι η διαφορά ανάμεσα σε βενζίνη και diesel Θα είναι παραπάνω από 3.5 λίτρα εντός πόλης. Δοκίμασα πάρα πολλά τρικυλινδρα βενζίνης test drive στην κηφισίας με κίνηση και ο μέσος όρος δεν έπεφτε κάτω από 10. Για τα όποια προβλήματα που μπορείς να αντιμετωπίσεις μέσα στην πόλη με ένα diesel δεν γνωρίζω. αν ήταν έτσι τα ταξί θα τα έπαιρναν βενζίνα. 1
paylidis Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Εντελως άκυρος ο συλλογισμός και εντελως άκυρο το να μη λαμβάνεται υπόψη το κόστος συντήρησης - ζημιών του diesel εκτός αν μιλάμε για leasing που δε τον νοιάζει. Από πραγματικές συγκρίσεις που είχα βρει και από συζητήσεις με έμπιστο μηχανικό μεγαλησ αντιπροσωπείας το συμπέρασμα ήταν ότι το πετρέλαιο αξίζει πραγματικά για πάνω από 20-25 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο. Όσο για τους ταρίφες έννοια σου και έχουν λάβει τα μέτρα τους για το ζόρι που τρώει το πετρέλαιο εντός πόλης, δια της αφαιρετικής οδού.....και μας μπουχτίσαν! Ήδη έχουν αρχίσει και το γυρνάμε πόλλοι σε cng οχήματα. Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2019 από paylidis
andrapos Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Τα diesel έχουν θέμα με την αποκλειστική χρήση σε συνθήκες κίνησης.Τα euro 5 και πάνω συγκεκριμένα που έχουν φίλτρο dpf.Σε κατανάλωση η διαφορά είναι μεγάλη,εγώ που μένω Σαλαμίνα είμαι στα 5/100 με το i20 1.1 που δεν το έχω ξαναδεί ούτε σε δικό μου,ούτε σε φίλου αυτοκίνητο βενζίνης.6/100 βλέπω σε έντονη κίνηση.Οι ζημιές που θα σου βγάλει καταρχήν αν είσαι σε εγγύηση στις φτιάχνουν τσάμπα,αν όχι πρέπει να προσέχεις τα καύσιμα και τη συντήρηση (και να είσαι και τυχερός) μην σου χαλάσει καμία αντλία πετρέλαιο ή μπεκ γιατί οι τιμές είναι τρελές σε σχέση με τα βενζινοκίνητα.Και μην ξεχνάμε και τη συντήρηση που θέλει η τουρμπίνα.Γι αυτό και λένε όλοι ότι πάνω από 20000 χλμ το χρόνο αξίζει το diesel.Αν έχεις 5 χρόνια εγγύηση και έχεις κάνει 100000 χλμ και πάνω λες εντάξει με την οικονομία που έχω κάνει σε καύσιμο και βλάβη να βγάλει κερδισμένος είμαι.Αλλα για τη χρήση του ts νομίζω δεν κάνει το diesel εκτός και αν το κρατήσει 5 χρόνια που είναι η εγγύηση και μετά το δώσει. 1
terry308 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 1η επιλογή για εντός πόλης είναι τα υβριδικα, πχ yaris, αλλά ξεφεύγουν €€, έχουν 11 χρόνια εγγύηση μπαταριών. 2η επιλογή cng , πχ. το φθηνότερο ibiza με κατανάλωση ~3.7€/100km και μετα το Arona που ήταν σε τέλεια προωθητική τιμή.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα