Giannhs aibalhs Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Γεια σας παιδια, θα ηθελα εαν ξέρετε και σας ειναι εύκολο να μου πείτε στα ποσα περίπου χιλιόμετρα θελει επισκευή ένας υδραυλικός συμπλέκτης
panoskatos Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Είτε είναι μηχανικός είτε είναι υδραυλικός είτε το οτιδήποτε άλλο δεν υπάρχει στάνταρ χρόνος ή χιλιόμετρα. Αυτά τα μέρη του αυτοκινήτου και ιδιαίτερα τα υδραυλικά μπορεί να μην πάθουν και τίποτα όσο τα έχουμε στην κατοχή μας. Τώρα όσο αφορά τον συμπλέκτη ή ντεμπραγιαζ που λέγαμε παλιότερα εξαρτάται από το οδηγικο στυλ, το αυτοκίνητο τις συνθήκες κτλ. Τα υδραυλικά μπορεί να παρουσιάσουν το λεγόμενο δακρυσμα όπου από κάπου μπορεί να παρουσιαστεί διαρροή. Συνήθως μόνο αυτό μπορεί να βγει σαν βλάβη. Σε γενικές γραμμές πάντως πιο πιθανό είναι κάποια στιγμή να χρειαστείς αλλαγή σε δίσκο πλατό παρά στο υδραυλικό του συμπλέκτη. 1
cabdik Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 εξαρταται απο το αυτοκινητο και τον οδηγο του. τα περισσοτερα αυτοκινητα σημερα εχουν υδραυλικο συμπλεκτη, ωστε να ειναι πιο "ελαφρυς" στο πατημα. ομως, αυτο - αυτοματως- σημαινει οτι το κυκλωμα του συμπλεκτη εχει περισσοτερα κινουμενα μερη. αντλια/αντλιες, εμβολο, σωληνακια....! αρα οποιοδηποτε απο αυτα, υπαρχει πιθανοτητα, αναλογα την ποιοτητα των υλικων, και αναλογα τη χρηση, να παρουσιασουν βλαβη. ισως και πριν το δισκο-πλατω, αυτο δεν το ξερει κανεις. παντως οσο πιο "ηρεμα" οδηγεις, που σημαινει λιγοτερα πατηματα συμπλεκτη, τοσο καλυτερα θα ειναι για την μακροζωια τους. αν τυχει κι εχεις αυτοκινητο (παλιοτερο, φυσικα) με ντιζα (=συρματοσχοινο), εκει δυσκολα θα παθει κατι, μονο να κοπει, αλλα ειναι και πιο σκληρος στο πατημα....!!! Π.Χ ενα Chevrolet Lacetti 1.6 του 2006, που εχει ενας κουμπαρος μου, του βαρεσε αντλιες υδραυλικου πριν 2 μηνες. και επρεπε να αλλαξει και τις 2 αντλιες (γι αυτο ανεφερα πριν 1 η 2 αντλιες), για να ξαναεχει πενταλ συμπλεκτη..! ομως απο την μια, το Chevrolet δεν διεκδικει δαφνες ποιοτητας, και απο την αλλη επειδη ξερω ποσο ταλαιπωρει τον συμπλεκτη ο κουμπαρος μου, το βρισκω λογικο.....!!!!! Γενικοτερα ομως δεν ειναι κατι που παθαινει ευκολα ζημια. αντιθετα, συνηθως, πρωτα θα αλλαξεις δισκο...!!
kostaskalamatas Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2019 Φιλε μου, γραφεις ελαχιστες πληροφοριες. δε γραφεις αν ειναι για αυτοκινητο ή μοτο, δε γραφεις το μοντελο και χιλιομετρα του οχηματος, δε γραφεις αν εννοεις μονο την τρομπα, ή ολο το συστημα του συμπλεκτη, δε γραφεις αν αναφερεσαι σε προβλημα, ή αν εννοεις περιοδικη συντηρηση. Αν θελει επισκευη, κανεις επισκευη, οποτε σου χαλασει. Αν εννοεις περιοδικη συντηρηση τρομπα συμπλεκτη, τοτε θα σου προτεινα να μην τη συντηρησεις ποτε. Αν και οταν σου βγαλει προβλημα, τοτε αλλαξε ολη την τρομπα. Τωρα, μπορεις να "συντηρησεις" το συστημα σου, βαζοντας λιγο γρασσο στο ελατηριο και στο πιβοτ της πεταλιερας. Σε περιπτωση που εχει κατεβει πολυ η σταθμη του υγρου, πιθανοτερο ειναι να εχεις φαει τον δισκο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα