elenelenalorna Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2019 Καλημέρα Επειδή είμαι πολύ άσχετη και ημουν έτοιμη να παραγγείλω από το clevermarket το Smart android tv BOX στα 89 ... Και διάβασα εδώ τα σχόλια και ευτυχώς δεν το εκανα γιατί θα έδινα τσάμπα λεφτά . ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ. Μπορείτε να με προτείνετε κάποιο καλό tv BOX κάπου στα 100 €? Με ενδιαφέρει για ταινίες, σειρες , you tube , παιδικά έργα μεταγλωτισμένα , netflix ,κινούμενα σχέδια , ντοκιμαντέρ μεταγλωτισμένα , κανάλια διάφορα. (Αν βγαίνουν και σε ελληνικό μενού) και αν υπάρχει σε κατάστημά στην Θεσσαλονίκη . Ευχαριστώ πολύ & sorry αν αυτά που ζητάω είναι πολλά..ειμαι εντελώς άσχετη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές