Επισκέπτης Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Εκει που επαιζα στα καλα καθουμενα βγαινει μια κιτρινη λαμψη και καπνος στον υπολογιστη και μυριζε υπερβολικα ασχημα..(Πιστευα πως καηκε το τροφοδοτικο αλλα δυστηχως οχι..)Και βλεπω την καρτα λες και εχει φαει σφαιρα..Αυτη η καρτα μπορει να επισκευαστει ? Αν ναι ποσο και αν οχι δινεται για ανταλλακτικα η' την πετω στα σκουπιδια?? Επεξ/σία 2 Φεβρουαρίου 2019 από Επισκέπτης
Xristaras12 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 σκουπίδια δυστυχώς, έχει πάρει πλακέτα.
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 Πειρα τηλεφωνο το καταστημα που την πειρα να δω για εγγυηση γιατι δεν εχουν περασει οι 36 μηνες που ειχε μηπως ειμαι τυχερος και παρω καποια αλλη αλλα εδω και 20 μερες καμια απαντηση απο τη μαμα εταιρια οπως μου λενε,πως καηκε ετσι ομως απο τι?
odystam Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 Χοντρό κάψιμο...την ώρα που έγινε η ζημιά τι έτρεχε στον υπολογιστή? Επίσης τι τροφοδοτικό έχεις και μήπως έχεις υδροψυξη και εσταξε υγρά?
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 Ενα corsair 850w εχω οχι δεν εχω υδροψυξη , Dota 2 επαιζα αλλα γενικα εκτος απο κατι ψιλοθορυβους απο ανεμιστηρακια δεν ειχα κανενα προβλημα εδω και 1μιση χρονο
mcrae13 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 28 λεπτά πριν, WinIsEverything είπε Πειρα τηλεφωνο το καταστημα που την πειρα να δω για εγγυηση γιατι δεν εχουν περασει οι 36 μηνες που ειχε μηπως ειμαι τυχερος και παρω καποια αλλη αλλα εδω και 20 μερες καμια απαντηση απο τη μαμα εταιρια οπως μου λενε,πως καηκε ετσι ομως απο τι? Για εξήγησέ το αυτό λίγο καλύτερα. Τι εννοείς? Εγγύηση υπάρχει ακόμα? Έχεις απόδειξη? Αν ναι απλά την πας πίσω και ζητάς αντικατάσταση ή ό,τι άλλο προβλέπει η εγγύηση. Σε αυτά δεν παίρνεις να ρωτήσεις.Απαιτείς . Αυτά που σου λένε για απάντηση από μαμά εταιρεία είναι φούμαρα. Αν όντως έχεις εγγύηση πές μας και ποιο μαγαζί είναι να ξέρουμε. 3
sstratos Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 Πολύ δύσκολο να σε καλύψει εγγύηση για κατι τετοιο. Θα το ρίξουν σε σένα, φταις-δεν φταις
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, mcrae13 είπε Για εξήγησέ το αυτό λίγο καλύτερα. Τι εννοείς? Εγγύηση υπάρχει ακόμα? Έχεις απόδειξη? Αν ναι απλά την πας πίσω και ζητάς αντικατάσταση ή ό,τι άλλο προβλέπει η εγγύηση. Σε αυτά δεν παίρνεις να ρωτήσεις.Απαιτείς . Αυτά που σου λένε για απάντηση από μαμά εταιρεία είναι φούμαρα. Αν όντως έχεις εγγύηση πές μας και ποιο μαγαζί είναι να ξέρουμε. Δεν εχω αποδειξη στα χερια μου υπαρχει ομως η αποδειξη αγορας της στο καταστημα ηλεκτρονικα πειρα τηλεφωνο το μαγαζι και μου ειπαν οτι οντως εχει η γινει αγορα και θελουν να επικοινωνησουν με την εταιρια να δουν αν ηταν 36 ή 24 μηνες η εγγυηση για να μου κανουν refund ή αντικατασταση. Αλλα απο τις 10 του μηνα σχεδον δεν εχω απαντηση Επεξ/σία 2 Φεβρουαρίου 2019 από Επισκέπτης
mcrae13 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 1 λεπτό πριν, sstratos είπε Πολύ δύσκολο να σε καλύψει εγγύηση για κατι τετοιο. Θα το ρίξουν σε σένα, φταις-δεν φταις Τα μαγαζάκια εδώ ναι ,θα προσπαθήσουν να το κάνουν. Κανονικά φέυγει για rma .Μην μασάτε με αυτά που λένε. Μόλις τώρα, WinIsEverything είπε Δεν εχω αποδειξη στα χερια μου υπαρχει ομως η αποδειξη αγορας της στο καταστημα ηλεκτρονικα πειρα τηλεφωνο το μαγαζι και μου ειπαν οτι οντως εχει η γινει αγορα και θελουν να επικοινωνησουν με την εταιρια να δουν αν ηταν 36 ή 24 μηνες η εγγυηση για να μου κανουν refund ή αντικατασταση Ποια κάρτα είναι?
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, mcrae13 είπε Τα μαγαζάκια εδώ ναι ,θα προσπαθήσουν να το κάνουν. Κανονικά φέυγει για rma .Μην μασάτε με αυτά που λένε. Ποια κάρτα είναι? MSI GTX 970 GAMING 4G αγορασμενη ιουνιο-ιουλιο 2016 και 10 15 μερες πριν καει ειχα καθαρισει και το tower με πιεση αερα για τυχον σκονες κλπ Επεξ/σία 2 Φεβρουαρίου 2019 από Επισκέπτης
mcrae13 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 3 λεπτά πριν, WinIsEverything είπε GTX 970 GAMING 4G αγορασμενη ιουνιο-ιουλιο 2016 Από όσο γνωρίζω,έχεις κανονικά 3 χρόνια. Μην το αφήσεις. Πίεσε τους και αν σου κάνουν σχέδια επικοινώνησε και μόνος σου με msi. Αν και από τα λεγόμενά σου ,μου ακούγεται πως ασχολούνται όντως. Αλλά θα έπρεπε να γνωρίζουν πως η msi δίνει 3 χρόνια.. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, mcrae13 είπε Από όσο γνωρίζω,έχεις κανονικά 3 χρόνια. Μην το αφήσεις. Πίεσε τους και αν σου κάνουν σχέδια επικοινώνησε και μόνος σου με msi. Αν και από τα λεγόμενά σου ,μου ακούγεται πως ασχολούνται όντως. Αλλά θα έπρεπε να γνωρίζουν πως η msi δίνει 3 χρόνια.. Πως να τους πιεσω περισσοτερο τους ειπα οτι χρειαζομαι να μου πουν ωστε να προβω σε αγορα καινουριας ή να γινει αντικατασταση γιατι το pc το χρειαζομαι για εργασιες κλπ. Δεν ειναι παραλογο να μην εχουν μια απαντηση απο την msi σε 20μερες? Πως να επικοινωνησω μονος μου με την msi? Aν γινει αντικατασταση 'η επιστροφη χρηματων ειναι στην τιμη αγορας της καρτας η' της τιμης που εχει σημερα? Γιατι αν ειναι στην τιμη αγορας της πρεπει να μου δωσουν μια 1060 αν δεν κανω λαθος ή περιπου 300 ευρω επιστροφη μηπως γι αυτο καθυστερουν? Επεξ/σία 2 Φεβρουαρίου 2019 από Επισκέπτης
mcrae13 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, WinIsEverything είπε Πως να τους πιεσω περισσοτερο τους ειπα οτι χρειαζομαι να μου πουν ωστε να προβω σε αγορα καινουριας ή να γινει αντικατασταση γιατι το pc το χρειαζομαι για εργασιες κλπ. Δεν ειναι παραλογο να μην εχουν μια απαντηση απο την msi σε 20μερες? Πως να επικοινωνησω μονος μου με την msi? Με αυτά τα λόγια φίλε μου δεν πιέζεις. Δεν θα τους δώσεις αναφορά για ποιο λόγο χρειάζεσαι καινούρια και ειδικά το αν θα προβείς στην αγορά άλλης. Απλά σου χάλασε η κάρτα και απαιτείς αυτό που ορίζει η εγγύηση. Προφανώς και είναι παράλογο να μην έχουν απάντηση και πόσο μάλλον να κάνουν πως δεν γνωρίζουν πόσο διαρκεί η εγγύηση ,για προϊόν που πουλήσαν οι ίδιοι. Πάνε να σε "τρενάρουν" και μάλλον θα πάρεις αρνητική απάντηση. Εγώ θα πήγαινα από εκεί να αφήσω την κάρτα, απαιτώντας αντικατάσταση. Απόδειξη πως την παρέλαβαν με φωτογραφίες,επικοινωνία μέσω email για να έχεις ιστορικό,και αν δεν έχεις απάντηση σε εύλογο χρονικό διάστημα,στείλε και ένα mail στην msi . Εδώ βλέπω πως δηλώνεις το προϊόν σου και προφανώς βλέπεις και το υπόλοιπο εγγύησης. Σε κάθε περίπτωση δεν ειναι και τόσο δύσκολο να βρεις πως θα επικοινωνήσεις με msi. Πάντως αν πράξεις σωστά με το μαγαζί θα βρείς άκρη.Οι πιο πολλοί "επαγγελματίες" βασίζονται στην υπόμονή του πελάτη και αναλόγως πράττουν. Δυστυχώς Επεξ/σία 2 Φεβρουαρίου 2019 από mcrae13 4
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 26 λεπτά πριν, mcrae13 είπε Αν όντως έχεις εγγύηση πές μας και ποιο μαγαζί είναι να ξέρουμε. Το καταστημα ειναι αυτο https://t-support.gr σε καμια περιπτωση δεν τους κατηγορω ( ακομα τουλαχιστον ) απλα ειμαι ενας οικιακος χρηστης γκειμερ χωρις περαιτερω γνωσεις στα ειδη κλπ Επεξ/σία 2 Φεβρουαρίου 2019 από Επισκέπτης
mcrae13 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 Μόλις τώρα, WinIsEverything είπε Το καταστημα ειναι αυτο https://t-support.gr σε καμια περιπτωση δεν τους κατηγορω ( ακομα ) τουλαχιστον απλα ειμαι ενας οικιακος χρηστης γκειμερ χωρις περαιτερω γνωσεις στα ειδη κλπ Δεν έχει σημασία αν τους κατηγορείς ή όχι. Σημασία έχει αν θες να κάνεις τη δουλειά σου Μέχρι στιγμής δεν δείχνει πως σε βοηθάνε σε αυτό. Δυστυχώς στην Ελλάδα πρέπει να σπάμε @@ για τα αυτονόητα. Μακάρι να βρεις άκρη.Ενημέρωσέ μας γιατί είναι σημαντικό να ξέρει κόσμος που να δίνει τα λεφτά του 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα