paylidis Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2019 32 λεπτά πριν, CarlitoGR είπε Κοιτα εχει ο ανηψιος μου την απλη εκδοση κ οντως το αυτοκινητο δεν μπορεις να το οδηγησεις απλα πιστευα οτι εχει να κανει με την συντηρηση του αυτοκινητου περισσοτερο,για αυτο λεω οτι πρεπει να ψαξει για sporting καλοσυντηρημενο που παιζουν απο 1500 μεχρι 2500.Εαν βρει λοιπον ενα τετοιο κοντα στα 2000€ νομιζω δεν θα το μετανιώσει. σε απλο πενταταχυτο αναφερομουν και εγω... οι ταχυτητες εμπαιναν πρακτικα random τα φαναρια πισω βραχυκυκλωμενα δεν αναβαν καν τα φλας και τα παραθυρα για να ανεβοκατεβουν προτου νυχτωσει επρεπε να κλεισεις το ράδιο...... και το αμαξι ειχε μολις 55000 χλμ! εχω οδηγησει αμαξια και αμαξια τοσο σαραβαλο στη ζωη μου ποτε... για το sporting δε ξερω....
cabdik Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) παιδια, σας ανεφερα να διαβασετε στο Puntoclub για την επισκευη του τιμονιου, για να δειτε οτι ειναι περιπτωσεις και περιπτωσεις. απο αλλαγη 2 ρελε με 30- 40€ εως ολοκληρης κολωνας τιμονιου με 250-280€..! βεβαια, υπαρχουν κι αλλες επιλογες αυτοκινητων. αλλα η ερωτηση εγινε για το συγκεκριμενο. εγω παντως σαν αμαξι θα προτιμουσα το Grande Punto αντι του Μκ2...! το Mk2 δυστυχως για μενα δεν ακολουθησε την αναμενομενη πορεια εξελιξης του MK1. οταν βγηκε το ΜΚ1 ηταν μια 10ετια μπροστα απο τα UNO (που αντικατεστησε). το mk2 δεν εξελιχθηκε οπως θα επρεπε...δυστυχως..! επειδη τυγχανει να εχω το MK1 στην κατοχη μου, το προτιμω απο το MK2, μακραν...! οσο κι αν φαινεται παραξενο σε μερικους. αν θα το αλλαζα, θα πηγαινα σε GRANDE -Punto EVO, ή αλλου...!! παντως, στα χρηματα που κοιταζει το παιδι, δεν εχει και πολλες εναλλακτικες. Punto - Clio - Corsa και κορεατικα παιζουν...! πρεπει να ανεβει σε χρημα για να βρει κατι νεοτερο - καλυτερο..!! η εντελως εναλλακτικη προταση για τετοιες αποστασεις, ειναι ενα SMART...!! Επεξ/σία 3 Φεβρουαρίου 2019 από cabdik
gia_nnis Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2019 13 ώρες πριν, CarlitoGR είπε Φιλε ειμαι κατοχος του sporting 1.2 μοντελο 2002.Απο το 2006 που το εχω δεν εχει βγαλει το παραμικρο(εκτος απο το τιμονι το οποιο μπορει να μου το κανει μια φορα το τριμηνο).Προχωρα αφοβα απλα να ειναι μαζεμενο κ καλυτερα ψαξε για sporting 6ταχυτο που ειναι φουλ οικονομικο.Θα σου πουλαγα το δικο μου αλλα δεν εχω μαζεψει ακομα τα χρηματα για το επομενο (Fiat 500L).Κ εμενα η γυναικα μου κανει 30-35 χιλιομετρα καθημερινα για την δουλεια της. Ποσο σου καιει εντος?
CarlitoGR Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2019 1 λεπτό πριν, gia_nnis είπε Ποσο σου καιει εντος? Κοιτα η γυναικα μου παει απο καματερο - αγ στεφανο(36km)5 ημερες την εβομαδα + καμια βολτα κανα σουπερμαρκετ και βαζει 25 ευρω την βδομαδα βενζινη.Τωρα εντος δεν ξερω ποσο καιει.Πριν απο το punto ειχα ενα opel corsa B 1400cc και ηθελα 250ευρω σε βενζινες για να παω Ελευσινα τον μηνα,οταν πηρα το punto ηθελα τα μισα.
terry308 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2019 Είχα ένα 16v του 2002 το πήρα από συνάδελφο με 65.000χλμ το 2008 και περισυ το πούλησα με 350.000χλμ Σκυλί σκυλί σκυλί 200.000χλμ + με υγραέριο brc 1 φλάντζα κεφαλής, 3 φορές μπουζοκαλωδια Το τιμόνι που επισκευάζεται με ~300€ Τα ηλεκτρολογικα του που πηγαίνοντας σε μαστορα γνώστη, έβαλε ένα έξτρα κομμάτι καλωδίου 30εκ πίσω αριστερά στη γείωση στα φώτα και δεν ασχολήθηκα ξανά.. + λάδια φίλτρα μπουζί κτλ αναλώσιμα 1
panoskatos Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2019 23 ώρες πριν, odys03 είπε Tι γνώμη και τι συμβουλές έχετε για Fiat Punto 2002-2004 1.2 βενζίνη; Τα βρίσκω με 2000 ευρώ περίπου, το θέλω για δεύτερο αυτοκίνητο μεταχειρισμένο για την γυναίκα μου να πηγαίνει απλά στην δουλειά 15 χιλιόμετρα κάθε μέρα ούτε ζόρι ούτε επιδόσεις ψάχνουμε απλά αντί να πηγαίνει με την μηχανή να πηγαίνει με αυτοκίνητο. Σκέφτηκα το 1.2 βενζίνη για λίγα τέλη κυκλοφορίας. Τι προβλήματα παρουσιάζουν τι θέματα έχουν; Φίλος μου είπε ότι έχουν τα φτηνότερα ανταλλακτικά ότι ζημιά και να παρουσιάσουν δεν κοστίζει πολύ. Τι να προσέξω; Έχω κ έχω σπίτι ένα punto 1.2 sporting μοντέλο 2002 .Της γυναίκας μου είναι βασικά. Το έχει από τότε και δεν έχει μπει ποτέ σε συνεργείο για βλάβη. Το αυτοκίνητο είναι σκυλί, τίμιο και με πολύ φθηνά ανταλλακτικά .Το προσέχουμε φυσικά. Για όσους διαβάσεις να λένε το αντίθετο μάλλον το πήραν σακατεμένο από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Προχώρα άφοβα, είναι και όμορφο εμφανισιακά.
odys03 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2019 2 λεπτά πριν, panoskatos είπε Έχω κ έχω σπίτι ένα punto 1.2 sporting μοντέλο 2002 .Της γυναίκας μου είναι βασικά. Το έχει από τότε και δεν έχει μπει ποτέ σε συνεργείο για βλάβη. Το αυτοκίνητο είναι σκυλί, τίμιο και με πολύ φθηνά ανταλλακτικά .Το προσέχουμε φυσικά. Για όσους διαβάσεις να λένε το αντίθετο μάλλον το πήραν σακατεμένο από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Προχώρα άφοβα, είναι και όμορφο εμφανισιακά. Ευχαριστώ. 1
ELTASSOS Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2019 Το σιτυ τιμονι το εχω κλειστο...μια χαρα ειναι και ετσι το τιμονι.1 2 φορες το εβαλα απο περιεργεια και ποτε ξανα. 220,000 +, κανενα προβλημα, δεν χανει τιποτα πουθενα. Σερβις λαστιχα ιμαντες τα τυπικα ολα σε απλο μαγαζι, οχι α/πεια, βασει βιβλιου. Ιδια εμπειρια και απο αλλα 3 φιατ, επαγγελματικα / εταιριας.
XronisR Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2019 Είχα και εγώ city στο stilo που είχα αλλά στα 10 χρόνια να το δούλεψα 2 φορές.Δεν με βόλεψε.Γιατι δεν παιρνεις stilo στα ίδια λεφτά;Νομίζω ίδιο μοτέρ φοράνε (1.2 80hp)
panoskatos Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, XronisR είπε Είχα και εγώ city στο stilo που είχα αλλά στα 10 χρόνια να το δούλεψα 2 φορές.Δεν με βόλεψε.Γιατι δεν παιρνεις stilo στα ίδια λεφτά;Νομίζω ίδιο μοτέρ φοράνε (1.2 80hp) Το ίδιο μοτέρ φοράει και το stilo αλλά είναι εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο. Στην ουσία αλλάζει κατηγορία, από μικρό πάει σε μικρομεσαιο με ότι αυτό συνεπάγεται. Το μόνο κοινό που έχει το stilo με το punto είναι ότι φοράνε το ίδιο μοτέρ, έχουν εξαρι σασμαν και ότι είναι και τα δύο Fiat! Είναι όμως δυο διαφορετικά αυτοκίνητα σε όλα. Καλό αυτοκίνητο και το stilo αλλά για την χρήση που το θέλει είναι καλύτερη επιλογή το punto. Επεξ/σία 5 Φεβρουαρίου 2019 από panoskatos 1
XronisR Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 53 λεπτά πριν, panoskatos είπε Το ίδιο μοτέρ φοράει και το stilo αλλά είναι εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο. Στην ουσία αλλάζει κατηγορία, από μικρό πάει σε μικρομεσαιο με ότι αυτό συνεπάγεται. Το μόνο κοινό που έχει το stilo με το punto είναι ότι φοράνε το ίδιο μοτέρ, έχουν εξαρι σασμαν και ότι είναι και τα δύο Fiat! Είναι όμως δυο διαφορετικά αυτοκίνητα σε όλα. Καλό αυτοκίνητο και το stilo αλλά για την χρήση που το θέλει είναι καλύτερη επιλογή το punto. Στα ίδια λεφτά είναι,εσωτερικά σε σαλόνι/τιμόνι κτκ είναι ανωτερο και σαν τεχνολογία νομίζω είναι ένα τσακ μπροστά.Πιστευω και σαν πάτημα στο δρόμο θα είναι καλύτερα
JimasGR Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Ιδιοκτητης mk2 facelift 1.2 βενζινη 8v 1ο χερι. Ειναι κοντα στα 350.000 χλμ πριν μερικες μερες αρχισε να πατιναρει ο συμπλεκτης και αντι για 80-90€ που ζητουσαν για valeo πηρα σασμαν-συμπλεκτη μεταχ. με 120€ γιατι το σασμαν αρχισε να κανει λιγο φασαρια. Μεχρι τις 300κ δουλευει ρολοι (το οδηγαμε τουλ. 3 ατομα). Το τιμονι εχει καιρο που εβγαλε προβλημα αλλα σταματησε μονο του κ εκτοτε θα βαρυνει μονο καμια φορα τον μηνα-διμηνο κ αυτο σε λιγα χιλιομετρα ή με το που το βαλεις μπρος οποτε και σβηνεις κ ξανααναβεις κ φευγει. Τα φαναρια μια χαρα δουλευουν για το παιδι που λεει πανω, ποτε δεν υπηρξε θεμα, τα παραθυρα επισης μια χαρα κλπ. Φτηνο στην συντηρηση, ανταλλακτικα φτηνα (πορτα κομπλε+καθρεπτης,φτερο αψογα 120€ μαξ για παραδειγμα).
chsam Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 13 ώρες πριν, XronisR είπε Στα ίδια λεφτά είναι,εσωτερικά σε σαλόνι/τιμόνι κτκ είναι ανωτερο και σαν τεχνολογία νομίζω είναι ένα τσακ μπροστά.Πιστευω και σαν πάτημα στο δρόμο θα είναι καλύτερα Οντως εσωτερικα δινει πολυ ανωτερη αισθηση, ομως ειναι 230-270 κιλα βαρυτερο (αναλογα την εκδοση) που δεν ειναι λιγα για τον ιδιο κινητηρα... 1
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 Στις 2/2/2019 στις 6:16 ΜΜ, odys03 είπε Tι γνώμη και τι συμβουλές έχετε για Fiat Punto 2002-2004 1.2 βενζίνη; Τα βρίσκω με 2000 ευρώ περίπου, το θέλω για δεύτερο αυτοκίνητο μεταχειρισμένο για την γυναίκα μου να πηγαίνει απλά στην δουλειά 15 χιλιόμετρα κάθε μέρα ούτε ζόρι ούτε επιδόσεις ψάχνουμε απλά αντί να πηγαίνει με την μηχανή να πηγαίνει με αυτοκίνητο. Σκέφτηκα το 1.2 βενζίνη για λίγα τέλη κυκλοφορίας. Τι προβλήματα παρουσιάζουν τι θέματα έχουν; Φίλος μου είπε ότι έχουν τα φτηνότερα ανταλλακτικά ότι ζημιά και να παρουσιάσουν δεν κοστίζει πολύ. Τι να προσέξω; Σχεδιαστικά είναι από τα αγαπημένα μου, και η έκδοση HGT εκείνης της γενιάς αποτελεί προσωπικό έρωτα για εμένα. Τώρα για το 1.2 για 2000 ευρώ, εγώ θα έπαιρνα το Clio II 1.4 98 hp που το βρίσκεις σε αυτά τα λεφτά και δεν παίζεται ούτε και συγκρίνεται με κανένα άλλο σε αυτή την κατηγορία τιμής. Για το Punto τώρα, υπάρχουν τα παρακάτω θέματα: What to watch out for 'Space saver' emergency wheel. Interior not quite as roomy as old model, but has stowage pockets everywhere and lots of brilliant design features that bring a smile. Indicator stalk unpleasant to use and does not always self-cancel. Dual mode power steering gives electric power to column rather than rack, and in 'City' mode feels almost frighteningly light. 7-speed CVT may seem to have too many gears, and constant gearchanging slows acceleration. Doubts remain over longevity of CVT. Thick rear pillars make reversing 3 door more difficult. Headlights don't give out much light, and integrated foglights are a £400 extra. 12th from Bottom of 100 models for reliability in Auto Express 2002 survey. 6th from bottom out of 137 models in 2003 Top Gear survey. 8th from bottom in 2007 UK J.D. Power Customer Satisfaction Survey with 74.9% score. If buying nearly new look for silly damage from careless renters and their kids. Signs of water ingress (wet carpets). Problems with the electric power steering and steering column (the column is directly driven by an electric motor) on Puntos built between 12-2-2001 and 18-5-2001. Also incorrect racks seem to have been fitted to some RHD 2000MY Puntos, with the result that electric power assistance can suddenly be lost. If buying a 'new' or 'nearly new' Punto check with your FIAT dealer that the steering bearing bush has been replaced. Other fuse and wiring problems with the PAS on Puntos generally. Internal and external filters together with the ATF of the Speedgear box MUST be changed at 24k miles. Make sure coolant in expansion tank up to the mark. Make sure door hinges properly grease coated. If a manual, check the transmission and clutch. Essential to use the correct spark plugs or the ECU can become confused. Oil sump pans still rust through in as little as 5 years. Reports of wrong size pistons having been fitted to 80bhp 1.2 16v engines (symptom: rattling noise). Also problems with throttle potentiometer, throttle body and air pressure sensor of 1.2 16v. Reports of head gasket failure on 1.2 60bhp 8v at around 35k miles. Reports of gearbox and clutch problems. Reports of squealing water pumps leading to timing belt failure. Reports of door hinges failing at around 4 years old. Head gasket failure is often due to build up of pressure from sludge blockages due to internal corrosion of the radiator and heater matrix. Highly advisable to replace coolant every 2 years to ensure corrosion inhibitors in it remain up to strength. Sump pans rust. 20-6-2011: Oil cooler of 1,248cc diesel is integral with oil filter mount, using engine coolant to cool the oil and these sometimes fail. Check header tank for any sign of oil in it. 22-2-2012: Reader sensibly pointed out that £700 failure of Electric Power Steering Motor can make a cheap Punto very expensive, though, in fairness, any expensive failure in a car more than 8 years old can economically write it off. 13-2-2017: 2nd actuator failure reported on 2006/56 FIAT Punto Dualogic. First in February 2010 at 18,834 miles, requiring part number 0055222254. Fiat covered half of the actuator cost. Case Reference 31517167. Same thing has happened again 36,000 miles later in February 2017. Recalls 26-7-2000: 2,016 Puntos with air conditioning built 8/1999 - 7/2000 recalled because fuel vapour recirculation pipe might foul against a/c compressor resulting in risk of fire. Re-circulation pipe to be repositioned away from compressor. 31-5-2001: Faulty batch of bearing bushes fitted to the top section of powered steering columns of Puntos and Punto vans built between 1-2-2001 and 28-5-2001. Affects 21,112 cars. Fit new steering column if bearing found to be cracked. 12-12-2001: TSB dealer fix for juddering wipers caused by too much grease on the contacts of the wiper relay. Check for signs of head gasket failure on 55s and 60s as this happens very frequently. 02-02-2008: TSB on Indian built 1.3 Multijet diesel engines to replace the head gaskets. Engines affected are serial numbers 2451169 to 2582915. Parts to fix in Fiat dealers from March 2008.
tornado Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 Στις 5/2/2019 στις 4:14 ΜΜ, JimasGR είπε ή με το που το βαλεις μπρος οποτε και σβηνεις κ ξανααναβεις κ φευγει. για να σε παω λιγο μπροστα, το επομενο σταδιο ειναι να το κανεις πιο πολλες φορες απο μια και το αμεσως επομενο, ειτε σβηνεις ειτε ξεσβηνεις το τιμονι παραμενει ιδιο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα