mr.Vox Δημοσ. 20 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 1 ώρα πριν, poulinos είπε Λογικα θα δινει προσβαση αν μπεις ως root/admin που δεν νομιζω να ξερεις τα στοιχεια.εναλλακτικα ζητησε τους να την κλεισουν αν μπορεις. Το έχω ζητήσει. Στο 1378 κάνουν ή είναι άσχετουι. Έχω κάνει escalate το θέμα και πέριμένω. Root admin δεν ξέρω να μπω. Δεν ξέρω τους κωδικούς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 20 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου Just now, mr.Vox said: Το έχω ζητήσει. Στο 1378 κάνουν ή είναι άσχετουι. Έχω κάνει escalate το θέμα και πέριμένω. Root admin δεν ξέρω να μπω. Δεν ξέρω τους κωδικούς. ουτε εγω εχω δει πουθενα τους κωδικους για router cosmote δυστυχως. μην περιμενεις απο το 1st level support να κανει τετοια πραγματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bdareios Δημοσ. 28 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 28 Οκτωβρίου Καλησπέρα έχει όρεξη κάποιος να γράψει έναν οδηγό με τα σωστά βήματα και ώστε να δουλέψει η τηλεφωνία μετά από ιδιόκτητο router. Εγώ έχω Cosmote, oxygen or zte εξοπλισμό. δουλεύω ubiquiti dream mashine pro. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mr.Vox Δημοσ. χθες στις 08:44 πμ Share Δημοσ. χθες στις 08:44 πμ (επεξεργασμένο) Στις 16/10/2024 στις 1:24 ΜΜ, mr.Vox είπε Με την αναβάθμιση μου σε fiber στην Cosmote και με router Speedport Plus 2 έχω το εξής θέμα. Με το router της SpeedPort Plus 2 ARCADYAN λοιπόν δεν έχω καταφέρει να «περάσω» κλήσεις VOIP με αντίστοιχη τηλεφωνική συσκευή πχ Gigaset Voip, Grandstream και την χρήση άλλων παρόχων. Οι αριθμοί γίνονται registered αλλά ούτε ακούω, ούτε με ακούνε στις εξερχόμενες και στις εισερχόμενες. Ίσως μία κλήση στις 100 να είναι επιτυχής. Ο αριθμός COSMOTE #[email protected]# λειτουργεί κανονικά από την Line 1 ή Line 2.) Το πρόβλημα για να είμαι κατανοητός είναι με συσκευές IP συνδεδεμένες στις LAN. Με το προηγούμενο router το SpeedPort Plus και με γραμμή VDSL δεν υπήρχε θέμα. Το θέμα υπήρχε και με το Zoiper. Με την εφαρμογή Zoiper για android στο κινητό βρέθηκε λύση. Στην αρχή οι κλήσεις δεν «περνούσαν» από το WiFI αλλά μόνο μέσω κινητής 4G. Η λύση για να «περνούν» μέσω του Speedport Plus2 και το WiFi ήταν στις ρυθμίσεις της εφαρμογής Network -> Transport Type επιλέγουμε TLS. Επίσης δεν μπορώ να κάνω κλήσεις μεταξύ δικτύου gigaset. (Το δικό της που έχει η gigaset και λειτουργεί αποκλειστικά δωρεάν μεταξύ συσκευών gigaset Voip παγκοσμίως). Έκανα Port forwarding και triggering στο router το οποίο δεν είχε κανένα αποτέλεσμα. Επίσης δεν υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης του SIP ALG μέσω Web interface στα συγκεκριμένα router. Ενδιαφέρουσες ιστοσελίδες: How to Detect and Disable a SIP ALG VoIP Troubleshooting Tools Knowledgebase : VoIP Troubleshooting Tools Προσπάθησα να απενεργοποιήσω το SIP ALG από το router μήπως και βοηθήσει αλλά δεν υπάρχει αυτή η επιλογή Σκέπτομαι επίσης να απενεργοποιήσω την τηλεφωνία Cosmote από το router και να περάσω τον λογαριασμό σε μια άλλη συσκευή αλλά φοβάμαι μην τα κάνω χειρότερα. Έτσι δεν θα χρησιμοποιώ καθόλου τις LINE 1 και LINE 2Ακούω προτάσεις 😃 Λύθηκε το πρόβλημα με το VOIP Μόλις με γύρισαν σε IPV4 Ήμουν πίσω από CG-NAT. Ζήτησα να με γυρίσουν σε IPV4. Σε πέντε λεπτά με την επανεκκίνηση όλα κομπλέ 😃😃 Επεξ/σία χθες στις 08:45 πμ από mr.Vox Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aris_ Δημοσ. χθες στις 10:20 πμ Share Δημοσ. χθες στις 10:20 πμ Για να μην έχεις προβλήματα σε επιχειρήσεις πάντα πάμε σε static ip είναι βασικό, μπορεί στο μέλλον να σε ξαναβάλουν πίσω από nat και να ξαναεχεις προβλήματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mr.Vox Δημοσ. χθες στις 10:38 πμ Share Δημοσ. χθες στις 10:38 πμ Δεν έχω επιχείρηση και επειδή κάθησα και είδα τις IP στο router συμπεραίνω το εξής. Η φράση κλειδί για να καταλάβει αυτή που σήκωσε το τηλέφωνο στο 13788 είναι. Δεν λειτουργούν οι κάμερες. Ούτε για Voip καταλάβαινε ούτε για Grandstream συσκευές και τέτοια. Τι έκανε δεν ξέρω. Γιατί το router συνεχίζει και βγάζει διαφορετικές IP σε σχέση με αυτή που δίνει το My ip. Στο μεταξύ pot forwording δεν γινόταν. Είτε το έκανες είτε όχι το ίδιο και το αυτό. Στο μεταξύ έχω κάμερες αλλά εκεί δεν είχα ποτέ πρόβλημα και δεν έδινα σημασία. Σε πέντε λεπτά μετά από επανεκκίνηση που έκανε από την πλευρά της τα τηλέφωνα ξεκίνησαν κανονικά. Μου ζήτησε ένα κινητό για να συνεχίσουμε να μιλάμε και όλα μετά καλά. Τρεις μήνες το πάλευα. Ο ένας έλεγε το άλλο και ο καθένας το δικό του όπως και εγώ τώρα. Δεν μιλάμε μόνο για έναν Voip πάροχο αλλά διαφορετικούς και όλοι λειτουργούν. Το πρωί πριν πάρω το 13788 είχα δοκιμάσει και δεν λειτουργούσαν ενώ οι αριθμοί ήταν registered. Το zoiper σε μένα έπαιζε μόνο με ρύθμιση στο network TLS Μακάρι να συνεχίσουμε έτσι. Παρόμοια θέματα θυμάμαι υπήρχαν τότε και με το ADSL πριν πολλά χρόνια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LLLEFTERIS Δημοσ. πριν από 1 ώρα Share Δημοσ. πριν από 1 ώρα Σε ενα ZTE H288A πως βλεπουμε οτι ειμαστε πισω απο NAT αν και μαλλον πισω απο NAT ειμαι. Η πλακα ειναι οτι παλια παλι ημουν ειχα παρει τηλεφωνο το ειχαν αλλαξει αλλα τωρα το αλλαξαν ξανα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jkoukos Δημοσ. πριν από 1 ώρα Share Δημοσ. πριν από 1 ώρα Ο έλεγχος είναι ο ίδιος σε όλους τους παρόχους και σε όλες τις συσκευές. Κοιτάς ποια διεύθυνση IPv4 δείχνει ότι έχει πάρει από τον πάροχο και επιβεβαιώνεις ότι είναι η ίδια με εδώ. Αν είναι διαφορετικές αυτή του Router ξεκινά από 100 (ή σπανίως από 10) τότε είσαι πίσω από CGNAT. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LLLEFTERIS Δημοσ. πριν από 1 ώρα Share Δημοσ. πριν από 1 ώρα 7 λεπτά πριν, jkoukos είπε Ο έλεγχος είναι ο ίδιος σε όλους τους παρόχους και σε όλες τις συσκευές. Κοιτάς ποια διεύθυνση IPv4 δείχνει ότι έχει πάρει από τον πάροχο και επιβεβαιώνεις ότι είναι η ίδια με εδώ. Αν είναι διαφορετικές αυτή του Router ξεκινά από 100 (ή σπανίως από 10) τότε είσαι πίσω από CGNAT. Μιλησα μεσω τσατ μου λενε δεν εισαι πισω απο CGNAT εγω στο Routing βλεπω 10 Σε ασχετη επεσα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mr.Vox Δημοσ. πριν από 1 ώρα Share Δημοσ. πριν από 1 ώρα How to check if your ISP performs CGNAT Η δική μου περίπτωση τώρα. Δεν είμαι σε CGNAT Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jkoukos Δημοσ. πριν από 23 λεπτά Share Δημοσ. πριν από 23 λεπτά 49 λεπτά πριν, LLLEFTERIS είπε Μιλησα μεσω τσατ μου λενε δεν εισαι πισω απο CGNAT εγω στο Routing βλεπω 10 Όλα όσα ξεκινούν από 10, αφορούν την VoIP τηλεφωνία (VLAN ID 837) και είναι σωστά. Η σύνδεση στο διαδίκτυο γ;iνεται από το VLAN ID 835, αλλά στο Routing Table που δείχνεις δεν εμφανίζεται με ποια δημόσια ΙΡ βγαίνεις προς τα έξω παρά μόνον με ποιο Gateway βγαίνεις. Αλλού πρέπει να φαίνεται η WAN IP που έχει πάρει από τον πάροχο. 43 λεπτά πριν, mr.Vox είπε Δεν είμαι σε CGNAT Πως είσαι σίγουρος; Έχεις κάνει έλεγχο την IPv6 IP και όχι την IPv4. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα