Προς το περιεχόμενο

Ενα βήμα πριν καεί το σύστημα μου? Ένας μικρός χαμός όταν παίζω σε 4k

DeareN

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους και καλό μήνα 

Kατ'αρχήν να πω ότι είμαι άσχετος με το συγκεκριμένο θέμα και μου το έφτιαξε ένα φιλαράκι. -_-

Έχω ένα σύστημα με κουτί coolemaster silencio 500 στο οποίο έχω μέσα

i7  7700K

Motherboard Ashrock Taichi z270

Μνήμες 2 Gskill Trident Z σύνολο 16gb

Κάρτα 1080ti της inno3d με τον 3πλο ανεμιστήρα

Τροφοδοτικό δε θυμάμαι, είναι modular 550 νομίζω corsair

3 ssd και έναν m2 όχι nvme τον οποίο δεν τον πέρασα ακόμα.

Ψύξη έχω αερόψυξη από το προηγούμενο σύστημα μια παλιά τεράστια Noctua που άλλαξα το φαν σε ένα που πάει μεχρι 3000 στροφές από την επαγγελματική σειρά της.

Τώρα πάμε στο πρόβλημα, δεν έχω κάνει overclock  αλλά το έχω το pc μόνιμα σε high performance.

Απο την αρχή ο επεξεργαστής βαράει 90άρια αλλά τώρα τελευταία έχει ξεφύγει το πράγμα με τη φασαρία από τα φανς και λογικά τις θερμοκρασίες, έχω να αλλαξω και πάστα 1 χρόνο σχεδόν.

Με ένα budget κοντά στα 300 ευρώ με καινούργιο κουτί και υδρόψηξη τί θα μου προτείνατε να κάνω? Θα ήθελα και λίγο RGB . :D

Ο επεξεργαστής παιδιά απο τη πρώτη μέρα είναι σε τρελές θερμοκρασίες, είχα διαβάσει όταν τον πήρα ότι με delid πέφτουν αρκετά. Είμαι και επαρχία πού να ψάχνω για κάποιον να κάνει delid οπότε το άφησα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

• Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλησπέρα, για ψύκτρα ρώτα εδώ 

Για κουτί, δες αυτό.
https://www.skroutz.gr/s/13503606/Fractal-Design-Meshify-C-TG.html

Με TG και πολλές θέσεις για ανεμιστηρες.

• Like 1

μου φαίνεται αδιανόητο να βαράει 90 αρια ο επεξεργαστής με τέτοια ψύκτρα.

έχει σίγουρα τοποθετηθεί σωστά; η ποσότητα πάστας που τοποθετήθηκε ηταν η σωστή;

Επειδή o/c δεν αναφέρεις αν έχει γίνει, σε εργοστασιακά ρολόγια θα έπρεπε να είναι σε νορμάλ τιμές η θερμοκρασία με noctua.

Κάτι δεν πάει καλά σίγουρα.