Προς το περιεχόμενο

Αγορά 3D printer


tsukamoto

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σε όλους. Ενδιαφέρομαι να αγοράσω έναν 3D printer. Είμαι όμως λίγο άσχετος με το θέμα. Έχω δουλέψει μηχανήματα όπως plotter κοπής και εκτύπωσης αυτοκόλλητων και μηχάνημα κοπής pvc αλλά με το 3D δεν έχω ξανασχοληθεί. Είναι για χόμπι οπότε δεν ψάχνω κάτι ακριβό μέχρι 600 ευρώ. Μπορεί να μου πει κάποιος τι θα πρέπει να κοιτάξω και να προσέξω για την σωστή επιλογή; Επίσης αν έχετε κάποιο μαγαζί να προτείνετε. Έχω δει μερικούς 3D printers στο grobotronics.gr και είναι στο εύρος των τιμών που ψάχνω, ξέρει κανείς αν είναι καλοί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχω πάρει τον ποιο φθηνό που υπήρχε στην αγορά πριν ένα εξάμηνο (anet a8), χωρίς να έχω ξαναδεί από κοντά 3d printer, τώρα είμαι στο 7ο καρούλι φιλαμεντ, έχω κάνει εκτυπώσεις που λες πως βγήκε έτσι γα.ω αλλά έχω κάνει και εκτυπώσεις που έμεινα άναυδος. Από λεφτά δεν έχω ρίξει κάτι ιδιαίτερο ένα 20αρι με το ζόρι για ανταλλακτικά αλλά αυτό που μου έλειψε ήταν το auto-bed-leveling. Επίσης μην έχεις στο μυαλό σου ότι σήμερα θα πάρεις, αύριο θα βγάζεις αυτά που χρειάζεσαι με την πρώτη. Θα χρειαστεί να μάθεις και τις ρυθμίσεις αλλά και τα quirks του μηχανήματος που θα πάρεις, Επίσης για abs το enclosure είναι must αλλά αυτό το φτιάχνεις και μόνος σου αν θέλεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω έναν Wanhao Duplicator i3 v2.1 από Ελλάδα. Στο group στο facebook 3D Printing Greece όμως που μπήκα, γράφουν εγκωμιαστικά σχόλια για τον CR-10s και για τον Ender3.

Πάντως, είναι πολύ ωραίο χόμπι. Και ο i3 μια χαρά είναι, το μόνο που του έβαλα παραπάνω είναι ένα full metal hot end για καλύτερη εξώθηση του υλικού, και αυτό που θέλω να βάλω μελλοντικά είναι ένας αισθητήρας να ευθυγραμμίζει αυτόματα το bed γιατί ποτέ δεν πετυχαίνω το bed level!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες