Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 ώρες πριν, 1988panos2171 είπε

Δεν είναι η μισή Ελλάδα Αθήνα...

Και όπως είδες αμέσως σου απάντησαν κάποιοι το τι χιλιόμετρα γράφουν.

car.gr

Στα 100.000 αυτοκίνητα προς πώληση τα 40.000 είναι στην Αττική 

Δεν είναι η μισή, είναι το 40%

Το γεγονός ότι υπάρχουν κάποιοι που κάνουν 30Κ το χρόνο δεν αποτελεί επ ουδενί απόδειξη ότι αυτή είναι μια "νορμάλ" χρήση 

Από τον κύκλο μου οι περισσότεροι παίζουν στις 8 - 12 χιλιάδες ετησίως (κάποιοι που έχουν και μηχανάκια πάνε και πιο κάτω) 

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

car.gr

Στα 100.000 αυτοκίνητα προς πώληση τα 40.000 είναι στην Αττική 

Δεν είναι η μισή, είναι το 40%

 

Λογικό δεν είναι αφού ο μισός πληθυσμός της χώρας ζει στην Αττική ;

Το αστείο είναι ότι το 90% από αυτά που είναι σε μάντρες  έχουν μέχρι 90000 χλμ στο οδόμετρο  :D :D :D

Ευκαιρία λέμε .... πάρε κόσμε ....   πάρε  φίνο ντιζελάκι να κάνεις και οικονομία .... και τζιπάκια έχω ...πάρε πάρε  :D :D

Επεξ/σία από nik0laus
Δημοσ.
Στις 4/2/2019 στις 9:10 ΠΜ, AristidisZ είπε

car.gr

Στα 100.000 αυτοκίνητα προς πώληση τα 40.000 είναι στην Αττική 

Δεν είναι η μισή, είναι το 40%

Το γεγονός ότι υπάρχουν κάποιοι που κάνουν 30Κ το χρόνο δεν αποτελεί επ ουδενί απόδειξη ότι αυτή είναι μια "νορμάλ" χρήση 

Από τον κύκλο μου οι περισσότεροι παίζουν στις 8 - 12 χιλιάδες ετησίως (κάποιοι που έχουν και μηχανάκια πάνε και πιο κάτω) 

Φυσικά και όχι, γύρω στις 15.000χλμ είναι η μέση χρήση, αυτό δε σημαίνει ότι σπανίζουν περιπτώσεις άνω των 25.000χλμ. Στο δικό μου κύκλο παίζουν από 5000χλμ έως και 40.000χλμ. Δεν έχει να λέει κάτι.

Απλά στην αγορά αυτοκινήτου υπάρχουν επιλογές για όλους. Όπως εσύ θα βρεις ένα αυτοκίνητο με χρήση 8-12000 ετησίως έτσι κι εγώ θα βρώ ένα με 25.000 ενώ κάποιος άλλος θα νομίζει ότι βρήκε με 10000 κλπ.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 1/2/2019 στις 9:26 ΠΜ, jmmys είπε

Εκτός απο τον οπτικό έλεγχο όπως τιμόνι,καθίσματα,ταπετσαρία,τα πηδάλια,τον λεβιέ ταχυτήτων,τον κινητήρα,τα ΚΤΕΟ,αυτοκόλλητα με αλλαγή λαδιών ή service και ενα κάρο άλλες λεπτομέρειες που μονο ειδικευμένα ατομα τα βλέπουν,

Που και πάλι είναι σχετικό. Έχω ένα seat ibiza 2005 το πήρα μεταχειρισμένο από χέρι και ενώ έχει τα σωστά χιλιόμετρα στο εσωτερικό αν και τα καθίσματα είναι πολύ κομπλέ και οι ταπετσαρίες και ο λεβιές το τιμόνι έχει φαγωθεί σε μεγάλο βαθμό. Αυτό δεν σημαίνει πως το αμάξι είναι πιωμένο. Εάν εσύ το αυτοκίνητο σου το έχεις σε πάρκινγκ και σκιά είναι λογικό με λιγότερο ήλιο να παρουσιάσει μικρότερες φθορές (ταμπλό, τιμόνι, καθίσματα μπροστά). Επίσης 100% ένα αυτοκίνητο σε παραθαλάσσια περιοχή έχει πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα να εμφανίσει προβλήματα στο χρώμα του ή βερνίκι όπως και σκουριά σε σημεία που ενδεχομένως να έχει μικρά χτυπήματα.

 

Θεωρώ πως ο μοναδικός τρόπος για να γνωρίζεις εγγυημένα τι έχεις στα χέρια σου είναι ή να το πάρεις από χέρι οπότε και θα ξέρεις την ιστορία του αυτοκινήτου ή απλά να αγοράσεις καινούργιο.

Και στον πιο εξειδικευμένο μηχανικό να το πας δεν θα μπορέσει ποτέ να σου το εξακριβώσει. Στο μεταχειρισμένο σε ενδιαφέρει η μηχανική άποψη, άμα το αμάξι είναι οκ και δεν σου καίει λάδια όλα τα άλλα είναι περιττά. Και άντε πες πως βρίσκεις ένα αμάξι με τα μισά χιλιόμετρα από κάποιο άλλο και πες πως ξέρεις ότι είναι αληθινά, ε άμα ο άλλος το ξέσκιζε προτιμώ αυτό με τα παραπάνω χιλιόμετρα, τώρα θα μου πεις άμα είναι και τα δύο ξεσκισμένα; Ε τότε θα προτιμήσω το ξεσκισμένο με τα λιγότερα χιλιόμετρα αν και θα προτιμούσα να μην μου τύχει κανένα από τα δύο.😛

Το μεταχειρισμένο είναι ένα λαχείο, το αγοράζεις κι αν σου κάτσει!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...