ed.dantes1 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 Καλησπέρα σε όλους,Σήμερα το πρωί μέσα από το site της wind πλήρωσα τον λογαριασμό μου κανονικά την ώρα που φόρτωνε την απόδηξη μου έβγαλε ένα error..Από εκεί κ πέρα τσεκάρω ebanking τα χρήματα είχαν χρεωθεί κανονικά,ξανα μπαίνω στο site της wind ο λογαριασμός φαίνεται απλήρωτος....Μιλάω με την wind «δεν φαίνεται τπτ κύριε μου είπαν» ενω του έλεγα πως στην τράπεζα μου τα χρήματα είχαν εγκρίθει προς wind κλπ...«ακυρώστε την συναλλαγη απο την τράπεζας σας και ξανα καντε την»..Ξανά λοιπόν μιλάω με την τράπεζα λένε αυτοί δεν γίνεται να ακυρωθεί απο εμας θα σας δώσω τον κωδικό έγκρισεις να βρούνε την συναλλαγή και να την ακυρώσουν ή οτιδήποτε.....Ξανά παίρνω την wind..Περιμένετε λέει θέλει χρόνο...Εν τέλει δεν έχει γίνει τπτ...Όποιος γνωρίζει κάτι ας βοηθήσει γιατί μιλάμε για τραγικούς...
iakovidis1 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) ποτε εγινε η συναλλαγη μου ειχε τυχει και εμενα και τους φανηκε η πληρωμή μετα απο 2 3 μέρες αν θυμαμαι καλα.. οκ τωρα το ειδα οτι εκανες σμρ αρα για μενα λιγη υπομονη 2 μερουλες Επεξ/σία 31 Ιανουαρίου 2019 από iakovidis1
bill2015 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 Εγώ χτές που πλήρψσα το σταθερό στη vodafone το πρωί το έδειξε το απόγευμα αν δεν βρεις λύση καλύτερα πήγενε σε ενα κατάστημα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα