Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

γκαις μια γρηγορη ερωτηση καθαρα πληροφοριακα,

μιλουσα με ενα φιλο που θα αλλαξει κοντα και μου γεννηθηκε η απορια,

αποσο εψαξα στα περισσοτερα αυτοκινητα με ιμαντα αλλαζει ανα 80-150 χιλιαδες αναλογα μοντελου φθορας κτλ και συνηθως συνδυαζεται με τον ιμαντα η αλλαγη

 

λοιπον στην περιπτωση μου που εχω καδενατο(αλμερα)καθε ποτε αλλαζει??καποιος αλλος με νισσαν να μας πει αν αλλαξε

 

 

υγ δεν εχω κανα θεμα ουτε θερμοκρασιας ουτε τπτ αλλο 

Δημοσ.

στο ντουλαπακι σου εχεις κατι μαγικο ενα βιβλιο με την εικονα του αυτοκινητου σου 

αν το ανοιξεις θα δεις τι λεει

  • Like 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, tsipakis είπε

στο ντουλαπακι σου εχεις κατι μαγικο ενα βιβλιο με την εικονα του αυτοκινητου σου 

αν το ανοιξεις θα δεις τι λεει

Μπράβο τον βοήθησες πάρα πολύ .

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tsipakis είπε

στο ντουλαπακι σου εχεις κατι μαγικο ενα βιβλιο με την εικονα του αυτοκινητου σου 

αν το ανοιξεις θα δεις τι λεει

δεν εχω μανουαλ το αμαξι ειναι δευτερο χερι/και δεν ξερω καν αν αναφερεται στο μανουαλ αυτο

κατα τα αλλα ευχαριστω για τον ευστοχο σχολιο

 

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Εγω που έχω ιμάντα αλλάζω κάθε δεύτερη φορά.

Σε Corsa C που είχε καδένα είχα αλλάξει όλο το σέτ στίς 150.000.

Μαν πόσο σου είχε βγει σετ καδενα /αντλία .? 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε

γκαις μια γρηγορη ερωτηση καθαρα πληροφοριακα,

μιλουσα με ενα φιλο που θα αλλαξει κοντα και μου γεννηθηκε η απορια,

αποσο εψαξα στα περισσοτερα αυτοκινητα με ιμαντα αλλαζει ανα 80-150 χιλιαδες αναλογα μοντελου φθορας κτλ και συνηθως συνδυαζεται με τον ιμαντα η αλλαγη

λοιπον στην περιπτωση μου που εχω καδενατο(αλμερα)καθε ποτε αλλαζει??καποιος αλλος με νισσαν να μας πει αν αλλαξε

υγ δεν εχω κανα θεμα ουτε θερμοκρασιας ουτε τπτ αλλο 

Πρακτικά όταν σου δώσει σημάδια ότι χαλάει-χάλασε. 

  • Like 1
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, costacurta είπε

Μαν πόσο σου είχε βγει σετ καδενα /αντλία .? 

Εάν θυμάμαι σέτ τηςSKF 200€ το γνήσιο ήθελε 320 της GM.

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε

γκαις μια γρηγορη ερωτηση καθαρα πληροφοριακα,

μιλουσα με ενα φιλο που θα αλλαξει κοντα και μου γεννηθηκε η απορια,

αποσο εψαξα στα περισσοτερα αυτοκινητα με ιμαντα αλλαζει ανα 80-150 χιλιαδες αναλογα μοντελου φθορας κτλ και συνηθως συνδυαζεται με τον ιμαντα η αλλαγη

λοιπον στην περιπτωση μου που εχω καδενατο(αλμερα)καθε ποτε αλλαζει??καποιος αλλος με νισσαν να μας πει αν αλλαξε

υγ δεν εχω κανα θεμα ουτε θερμοκρασιας ουτε τπτ αλλο 

Συνηθως μετα τα 120000χλμ. Εσενα ειναι εξωτερικη..

Σημαδια.. θα αρχιζει να χανει αντιψυκτικο.. Για αρχη ελαχιστα σε τετοιο βαθμο που να μην βρισκεις απο που χανει...

Δημοσ.
20 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε

γκαις μια γρηγορη ερωτηση καθαρα πληροφοριακα,

μιλουσα με ενα φιλο που θα αλλαξει κοντα και μου γεννηθηκε η απορια,

αποσο εψαξα στα περισσοτερα αυτοκινητα με ιμαντα αλλαζει ανα 80-150 χιλιαδες αναλογα μοντελου φθορας κτλ και συνηθως συνδυαζεται με τον ιμαντα η αλλαγη

λοιπον στην περιπτωση μου που εχω καδενατο(αλμερα)καθε ποτε αλλαζει??καποιος αλλος με νισσαν να μας πει αν αλλαξε

υγ δεν εχω κανα θεμα ουτε θερμοκρασιας ουτε τπτ αλλο 

Η φτερωτη της αντλιας ειναι χαλκινη (τουλαχιστον αυτες που εχω δει) και το κύκλωμα ψυξης απο αλουμίνιο.  Οποτε, καποια στιγμη, θα φθαρει η φτερωτη (ηλεκτρόλυση) και θα αρχισει να φουσκωνει τα νερα. Αυτο αναστέλλεται με τα παραφλου οπου εχουν αντιδιαβρωτικες ιδιοτητες. Οσο πιο πολλα χλμ κανει το αυτοκίνητο, τοσο καλύτερο για την αντλια νερου, οσο στασιμο μενει, τοσο πιο πολυ διαβρωνεται.

 

 

Τωρα για το πότε προτείνει ο κατασκευαστής, όντως θα πρεπει να δεις το manual book τί λεει, ή κάποιο service book αν βρεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Όσο δεν έχεις θέμα δεν το πειράζεις. Αν βγάλει θέμα θα το καταλάβεις είτε απο διαρροές, είτε από θυρυβο είτε από την θερμοκρασία. Αυτοί που έχουν ιμάντα αλλάζουν αντλία προληπτικά επειδή λύνεται το σύστημα. Παραφλου να αλλάζεις ανά 4 χρόνια και μπορεί να μην σου βγάλει ποτέ θέμα.

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, lary7 είπε

Όσο δεν έχεις θέμα δεν το πειράζεις. Αν βγάλει θέμα θα το καταλάβεις είτε απο διαρροές, είτε από θυρυβο είτε από την θερμοκρασία. Αυτοί που έχουν ιμάντα αλλάζουν αντλία προληπτικά επειδή λύνεται το σύστημα. Παραφλου να αλλάζεις ανά 4 χρόνια και μπορεί να μην σου βγάλει ποτέ θέμα.

 

Καλα τα λες οτι σε αυτα που εχουν ιμαντα αλλαζουν προληπτικα την αντλια,οχι ομως επειδη λυνεται το συστημα αλλα επειδη αν φρακαρει η αντλια θα εχεις μια ωραια βαλβιδοσουπα(που λεει και ο Γκολεμης στο youtube).Οσα εχουν καδενα εχουν την αντλια νερου εξω απο τον χρονισμο,προβλημα να σου διαλυσει το μοτερ δεν υπαρχει,πολλοι την αφηνουν μεχρι να αρχισει να χανει νερα.Το θεμα ειναι που θα σε βρει οταν αποφασισει η αντλια να χασει νερα,αμα εισαι φορτωμενος ετοιμος για να φυγεις διακοπες να δεις την γλυκα ή γενικα σε μια στιγμη που χρειαζεσαι επειγοντως το αυτοκινητο,πικρα.Καλα ειναι να ακολουθουμε τις οδηγιες του κατασκευαστη(κατι που ποτε δεν κανω),1ος ξαδερφος με το ιδιο αμαξι(Ν16)εχει 360.000 και δεν αλλαξε ποτε καδενα ουτε αντλια νερου.Εγω στο rallye πρωτη φορα την ειχα αλλαξει στις 210.000,θυμαμαι μου πηρε 3 ωρες να την βγαλω,ασε που την ειχα βγαλει σε κομματακια,ειχε γινει ενα με τον κορμο αλλα γυρναγε πολυ ομαλα η φτερωτη και ποτε δεν ειχα θεμα με θερμοκρασια.

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 31/1/2019 στις 8:08 ΜΜ, LouCi4er είπε

Καλα τα λες οτι σε αυτα που εχουν ιμαντα αλλαζουν προληπτικα την αντλια,οχι ομως επειδη λυνεται το συστημα αλλα επειδη αν φρακαρει η αντλια θα εχεις μια ωραια βαλβιδοσουπα(που λεει και ο Γκολεμης στο youtube).Οσα εχουν καδενα εχουν την αντλια νερου εξω απο τον χρονισμο,προβλημα να σου διαλυσει το μοτερ δεν υπαρχει,πολλοι την αφηνουν μεχρι να αρχισει να χανει νερα.Το θεμα ειναι που θα σε βρει οταν αποφασισει η αντλια να χασει νερα,αμα εισαι φορτωμενος ετοιμος για να φυγεις διακοπες να δεις την γλυκα ή γενικα σε μια στιγμη που χρειαζεσαι επειγοντως το αυτοκινητο,πικρα.Καλα ειναι να ακολουθουμε τις οδηγιες του κατασκευαστη(κατι που ποτε δεν κανω),1ος ξαδερφος με το ιδιο αμαξι(Ν16)εχει 360.000 και δεν αλλαξε ποτε καδενα ουτε αντλια νερου.Εγω στο rallye πρωτη φορα την ειχα αλλαξει στις 210.000,θυμαμαι μου πηρε 3 ωρες να την βγαλω,ασε που την ειχα βγαλει σε κομματακια,ειχε γινει ενα με τον κορμο αλλα γυρναγε πολυ ομαλα η φτερωτη και ποτε δεν ειχα θεμα με θερμοκρασια.

Συντοπιτη, υπαρχουν και  μοτερ με ιμαντα που  εχουν ολα  το υποσυστηματα εκτος του ιμαντα χρονισμου.ΤOYOTA . O ιμαντας δινει κινηση μονο στους εκκεντροφορους.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...