rudigarcia222 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 γκαις μια γρηγορη ερωτηση καθαρα πληροφοριακα, μιλουσα με ενα φιλο που θα αλλαξει κοντα και μου γεννηθηκε η απορια, αποσο εψαξα στα περισσοτερα αυτοκινητα με ιμαντα αλλαζει ανα 80-150 χιλιαδες αναλογα μοντελου φθορας κτλ και συνηθως συνδυαζεται με τον ιμαντα η αλλαγη λοιπον στην περιπτωση μου που εχω καδενατο(αλμερα)καθε ποτε αλλαζει??καποιος αλλος με νισσαν να μας πει αν αλλαξε υγ δεν εχω κανα θεμα ουτε θερμοκρασιας ουτε τπτ αλλο
tsipakis Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 στο ντουλαπακι σου εχεις κατι μαγικο ενα βιβλιο με την εικονα του αυτοκινητου σου αν το ανοιξεις θα δεις τι λεει 1
aGka8l Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 19 λεπτά πριν, tsipakis είπε στο ντουλαπακι σου εχεις κατι μαγικο ενα βιβλιο με την εικονα του αυτοκινητου σου αν το ανοιξεις θα δεις τι λεει Μπράβο τον βοήθησες πάρα πολύ . 1
rudigarcia222 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, tsipakis είπε στο ντουλαπακι σου εχεις κατι μαγικο ενα βιβλιο με την εικονα του αυτοκινητου σου αν το ανοιξεις θα δεις τι λεει δεν εχω μανουαλ το αμαξι ειναι δευτερο χερι/και δεν ξερω καν αν αναφερεται στο μανουαλ αυτο κατα τα αλλα ευχαριστω για τον ευστοχο σχολιο
meletis_m Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 Εγω που έχω ιμάντα αλλάζω κάθε δεύτερη φορά. Σε Corsa C που είχε καδένα είχα αλλάξει όλο το σέτ στίς 150.000.
NikosKallithea Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 Κάδος δεν αλλάζεις ποτέ. Εκτοςαν εχεις vw οποτε αλλαζεις καθε μερα.
costacurta Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 25 λεπτά πριν, meletis_m είπε Εγω που έχω ιμάντα αλλάζω κάθε δεύτερη φορά. Σε Corsa C που είχε καδένα είχα αλλάξει όλο το σέτ στίς 150.000. Μαν πόσο σου είχε βγει σετ καδενα /αντλία .?
paylidis Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 2 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε γκαις μια γρηγορη ερωτηση καθαρα πληροφοριακα, μιλουσα με ενα φιλο που θα αλλαξει κοντα και μου γεννηθηκε η απορια, αποσο εψαξα στα περισσοτερα αυτοκινητα με ιμαντα αλλαζει ανα 80-150 χιλιαδες αναλογα μοντελου φθορας κτλ και συνηθως συνδυαζεται με τον ιμαντα η αλλαγη λοιπον στην περιπτωση μου που εχω καδενατο(αλμερα)καθε ποτε αλλαζει??καποιος αλλος με νισσαν να μας πει αν αλλαξε υγ δεν εχω κανα θεμα ουτε θερμοκρασιας ουτε τπτ αλλο Πρακτικά όταν σου δώσει σημάδια ότι χαλάει-χάλασε. 1
meletis_m Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 55 λεπτά πριν, costacurta είπε Μαν πόσο σου είχε βγει σετ καδενα /αντλία .? Εάν θυμάμαι σέτ τηςSKF 200€ το γνήσιο ήθελε 320 της GM.
gia_nnis Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 3 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε γκαις μια γρηγορη ερωτηση καθαρα πληροφοριακα, μιλουσα με ενα φιλο που θα αλλαξει κοντα και μου γεννηθηκε η απορια, αποσο εψαξα στα περισσοτερα αυτοκινητα με ιμαντα αλλαζει ανα 80-150 χιλιαδες αναλογα μοντελου φθορας κτλ και συνηθως συνδυαζεται με τον ιμαντα η αλλαγη λοιπον στην περιπτωση μου που εχω καδενατο(αλμερα)καθε ποτε αλλαζει??καποιος αλλος με νισσαν να μας πει αν αλλαξε υγ δεν εχω κανα θεμα ουτε θερμοκρασιας ουτε τπτ αλλο Συνηθως μετα τα 120000χλμ. Εσενα ειναι εξωτερικη.. Σημαδια.. θα αρχιζει να χανει αντιψυκτικο.. Για αρχη ελαχιστα σε τετοιο βαθμο που να μην βρισκεις απο που χανει...
alkis13 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 20 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε γκαις μια γρηγορη ερωτηση καθαρα πληροφοριακα, μιλουσα με ενα φιλο που θα αλλαξει κοντα και μου γεννηθηκε η απορια, αποσο εψαξα στα περισσοτερα αυτοκινητα με ιμαντα αλλαζει ανα 80-150 χιλιαδες αναλογα μοντελου φθορας κτλ και συνηθως συνδυαζεται με τον ιμαντα η αλλαγη λοιπον στην περιπτωση μου που εχω καδενατο(αλμερα)καθε ποτε αλλαζει??καποιος αλλος με νισσαν να μας πει αν αλλαξε υγ δεν εχω κανα θεμα ουτε θερμοκρασιας ουτε τπτ αλλο Η φτερωτη της αντλιας ειναι χαλκινη (τουλαχιστον αυτες που εχω δει) και το κύκλωμα ψυξης απο αλουμίνιο. Οποτε, καποια στιγμη, θα φθαρει η φτερωτη (ηλεκτρόλυση) και θα αρχισει να φουσκωνει τα νερα. Αυτο αναστέλλεται με τα παραφλου οπου εχουν αντιδιαβρωτικες ιδιοτητες. Οσο πιο πολλα χλμ κανει το αυτοκίνητο, τοσο καλύτερο για την αντλια νερου, οσο στασιμο μενει, τοσο πιο πολυ διαβρωνεται. Τωρα για το πότε προτείνει ο κατασκευαστής, όντως θα πρεπει να δεις το manual book τί λεει, ή κάποιο service book αν βρεις. 1
lary7 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 Όσο δεν έχεις θέμα δεν το πειράζεις. Αν βγάλει θέμα θα το καταλάβεις είτε απο διαρροές, είτε από θυρυβο είτε από την θερμοκρασία. Αυτοί που έχουν ιμάντα αλλάζουν αντλία προληπτικά επειδή λύνεται το σύστημα. Παραφλου να αλλάζεις ανά 4 χρόνια και μπορεί να μην σου βγάλει ποτέ θέμα. 1
kage Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 21 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Καδενα δεν αλλάζεις ποτέ. Εκτοςαν εχεις vw οποτε αλλαζεις καθε μερα.
LouCi4er Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 5 ώρες πριν, lary7 είπε Όσο δεν έχεις θέμα δεν το πειράζεις. Αν βγάλει θέμα θα το καταλάβεις είτε απο διαρροές, είτε από θυρυβο είτε από την θερμοκρασία. Αυτοί που έχουν ιμάντα αλλάζουν αντλία προληπτικά επειδή λύνεται το σύστημα. Παραφλου να αλλάζεις ανά 4 χρόνια και μπορεί να μην σου βγάλει ποτέ θέμα. Καλα τα λες οτι σε αυτα που εχουν ιμαντα αλλαζουν προληπτικα την αντλια,οχι ομως επειδη λυνεται το συστημα αλλα επειδη αν φρακαρει η αντλια θα εχεις μια ωραια βαλβιδοσουπα(που λεει και ο Γκολεμης στο youtube).Οσα εχουν καδενα εχουν την αντλια νερου εξω απο τον χρονισμο,προβλημα να σου διαλυσει το μοτερ δεν υπαρχει,πολλοι την αφηνουν μεχρι να αρχισει να χανει νερα.Το θεμα ειναι που θα σε βρει οταν αποφασισει η αντλια να χασει νερα,αμα εισαι φορτωμενος ετοιμος για να φυγεις διακοπες να δεις την γλυκα ή γενικα σε μια στιγμη που χρειαζεσαι επειγοντως το αυτοκινητο,πικρα.Καλα ειναι να ακολουθουμε τις οδηγιες του κατασκευαστη(κατι που ποτε δεν κανω),1ος ξαδερφος με το ιδιο αμαξι(Ν16)εχει 360.000 και δεν αλλαξε ποτε καδενα ουτε αντλια νερου.Εγω στο rallye πρωτη φορα την ειχα αλλαξει στις 210.000,θυμαμαι μου πηρε 3 ωρες να την βγαλω,ασε που την ειχα βγαλει σε κομματακια,ειχε γινει ενα με τον κορμο αλλα γυρναγε πολυ ομαλα η φτερωτη και ποτε δεν ειχα θεμα με θερμοκρασια. 1
toyo73 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2019 Στις 31/1/2019 στις 8:08 ΜΜ, LouCi4er είπε Καλα τα λες οτι σε αυτα που εχουν ιμαντα αλλαζουν προληπτικα την αντλια,οχι ομως επειδη λυνεται το συστημα αλλα επειδη αν φρακαρει η αντλια θα εχεις μια ωραια βαλβιδοσουπα(που λεει και ο Γκολεμης στο youtube).Οσα εχουν καδενα εχουν την αντλια νερου εξω απο τον χρονισμο,προβλημα να σου διαλυσει το μοτερ δεν υπαρχει,πολλοι την αφηνουν μεχρι να αρχισει να χανει νερα.Το θεμα ειναι που θα σε βρει οταν αποφασισει η αντλια να χασει νερα,αμα εισαι φορτωμενος ετοιμος για να φυγεις διακοπες να δεις την γλυκα ή γενικα σε μια στιγμη που χρειαζεσαι επειγοντως το αυτοκινητο,πικρα.Καλα ειναι να ακολουθουμε τις οδηγιες του κατασκευαστη(κατι που ποτε δεν κανω),1ος ξαδερφος με το ιδιο αμαξι(Ν16)εχει 360.000 και δεν αλλαξε ποτε καδενα ουτε αντλια νερου.Εγω στο rallye πρωτη φορα την ειχα αλλαξει στις 210.000,θυμαμαι μου πηρε 3 ωρες να την βγαλω,ασε που την ειχα βγαλει σε κομματακια,ειχε γινει ενα με τον κορμο αλλα γυρναγε πολυ ομαλα η φτερωτη και ποτε δεν ειχα θεμα με θερμοκρασια. Συντοπιτη, υπαρχουν και μοτερ με ιμαντα που εχουν ολα το υποσυστηματα εκτος του ιμαντα χρονισμου.ΤOYOTA . O ιμαντας δινει κινηση μονο στους εκκεντροφορους. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα