Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα παιδια, εχω το αμαξι σε ακινησια 25 μερες και ανοιγωντας το καπο ειδα οτι το παγουρι εχει αδειασει σχεδον. Το προβλημα ειναι οτι δεν φαινεται πουθενα η διαρροη, ουτε στα κολλαρα, ουτε στα ψυγεια, αντλια,  ουτε μεσα κατω απ τα πατακια ειδα υγρασια. Τα λαδια απο τον δεικτη ειναι καθαρα. Ειχα αλλαξει φλατζα στα 120k και τωρα εχω 165. Υποψιαζομαι οτι ειναι φλατζα παλι και θα την αλλαξω μονος μου (ας ειναι καλα το youtube) αυτη τη φορα αλλα θελω να ρωτησω, ειναι δυνατον να πινει τα νερα λογω καμμενης φλατζας ενω το αμαξι δεν κινειται? Υπαρχει περιπτωση να αποκτησε ρηγμα η κεφαλη και το κανει αυτο ή ειναι κατι αλλο που μου διαφευγει?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δύσκολο...αν έχει περάσει λάδι στο κινητήρα θα το καταλάβεις απο το ξανθό-σαπουνιζέ(!!) χρώμα των λαδιών (αλλά πρέπει να προλάβουν να αναμειχθούν λίγο).

Εφόσον ανοίχθηκε καπάκι (η φλάντζα αλλαχθηκε προληπτικά???-γι αυτόν το λόγο το άνοιξες???) έκανες πλανισμα μετά?? Φαντάζομαι σωστό δέσιμο cross-patern με δυναμοκλειδο/ροποκλειδο κ σύμφωνα με το service manual μετά.

Τα χιλιόμετρα είναι αρκετά, ώστε σίγουρα μετά το άνοιγμα να έχει πάρει στρεβλώσεις το καπάκι κ να έχει χάσει επιπεδοτητα.

Το crank εάν υπάρχει, το διακρίνεις με σωστή σχολαστικη επιθεώρηση πάνω σε καθαρές επιφάνειες (για το καπάκι τουλάχιστον).

Επεξ/σία από TechnoState
Δημοσ.

φλατζα μονος δεν θα αλαξεις αλλιως θα παρεις το μοτερ παραμασχαλα μετα απο λιγα χιλιομετρα 

και φλατζα να εχει παρει δεν στο διχνει παντα στα λαδια , ειναι αναλογα σε πιο σημειο εχει αρπαξει . εγω ειχα φλατζα αρπαγμενη αλλα δεν ειχα γινει μιξη με λαδι 

 

εγω λεω καπου εξω το χανεις και δε το βλεπεις . να πας να σου πρεσαρουν το κυκλωμα και οτι ειναι θα φανει εκει 

  • Like 2
Δημοσ.

Θα συμφωνησω με τον φιλο απο πανω. Η αλλαγη φλατζας δεν ειναι παιξε γελασε. Αν δεν εχεις εμπειρια θα παρεις το μοτερ στο χερι. Καλο το youtube αλλα εως ενα σημειο. Καλυτερα να πας το αμαξι σε καποιον που ξερει. 

Δημοσ.

Ευχαριστω παιδια, την φλατζα την ειχα αλλαξει σε γνωστο συνεργειο, ειχα πληρωσει ενα καρο λεφτα και δεν ειμαι σιγουρος αν εγινε σωστη δουλεια. Το αμαξι εδω και χρονια το συντηρω μονος μου, εφοσον πιανουν τα χερια μου και εχω αγορασει οτι ειδικο εργαλειο χρειαζεται για την συντηρηση του. Αν αλλαξω φλατζα, το καπακι θα παει στο μηχανουργειο για τα σχετικα, απλα θελω να σιγουρευτω οτι δεν ειναι καποια διαρροη που δεν φαινεται.

Δημοσ.

Ξανά γέμισε το και χωρίς να κάνεις χλμ άστο μια μέρα σε ακινησία αν όλα οκ ξεκίνησε το, άστο να ζεσταθεί, μία μέρα σε ακινησία ακόμα να δεις αν "ρουφάει" βάλε και ενα χαρτόνι από κάτω για τυχών λεκέδες.

Τι μάρκα είναι αν επιτρέπεται;

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Klausx είπε

Τι μάρκα είναι αν επιτρέπεται; 

Rover 25 ειναι φιλε μου, αλλα περα απο φλατζα, μια αντλια βενζινης και ενα βηματικο ρελαντι, δεν μου εχει βγαλει τπτ αλλο στα 160k.

 

22 ώρες πριν, TechnoState είπε

Το crank εάν υπάρχει, το διακρίνεις με σωστή σχολαστικη επιθεώρηση πάνω σε καθαρές επιφάνειες (για το καπάκι τουλάχιστον).

Αυτο ειναι που με καει ποιο πολυ, αν υπαρχει ρωγμη καπου εκτος καπακιου και δεν την βρω, μετα παμε για αλλο μοτερ.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Mesqal είπε

Rover 25 ειναι φιλε μου, αλλα περα απο φλατζα, μια αντλια βενζινης και ενα βηματικο ρελαντι, δεν μου εχει βγαλει τπτ αλλο στα 160k.

 

Αντλια νερου? Φουσκες ημιαξονιου? Κανενα καμενο λαμπακι στο καντραν? Κυλινδρακια πισω?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...