Προς το περιεχόμενο

Ψάχνω ιατρική ειδικότητα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους. Γράφτηκα εδώ για να ακούσω κάποια γνώμη για το θέμα μου. Δεν ξέρω τι ειδικότητα να διαλέξω. Είμαι γιατρός, 27χρονών και δεν μπορώ να βγάλω άκρη. Θέλω μια ειδικότητα (ενδιαφέρομαι για νοσοκομεία μόνο στην Αθήνα) με καθόλου ή ελάχιστη αναμονή. Το θέμα του ότι δεν μπορώ να διαλέξω ειδικότητα το είχα από τα φοιτητικά μου χρόνια. Κάνω μεταπτυχιακό τώρα ώστε να κερδίσω χρόνο για να βρω τι θα κάνω και ταυτόχρονα δουλεύω ώστε να μπορώ να συντηρώ τον εαυτό μου. Μου αρέσουν πολλές και διαφορετικές ειδικότητες αλλά ταυτόχρονα δε νιώθω σίγουρος για καμία. Το έχω συζητήσει με συμφοιτητές με καθηγητές ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του. Επίσης δεν έχω γονιό γιατρό σαν τη μισή σχολή, οπότε δεν έχω ούτε ιατρείο ούτε κλινική να με περιμένει (που έχει και ένα καλό ότι είμαι ελεύθερος να διαλέξω αυτό που μου αρέσει). Το ξέρω ότι δεν μπορεί απλά κάποιος να μου πει "κάνε αυτό" και να πω "ναι αυτό θα κάνω ευχαριστώ" αλλά ακόμα και να το συζητήσω θα με βοηθούσε. Ευχαριστώ.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

6 λεπτά πριν, jmmys είπε

www.greekmeds.gr

Λάθος forum εδώ.

το έχω κοιτάξει αλλά είναι λίγο νεκρό πια, τα φόρουμ δεν είναι πια όπως ήταν.. αν δεις οι περισσότερες ερωτήσεις είναι 10 χρόνια πριν που ρώταγαν για ειδικότητες. Οπότε εδώ θεωρώ θα το δει περισσότερος κόσμος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε, πες μας και μερικά βασικά. Είσαι cerebral τύπος ή θες να χρησιμοποιείς και τα χέρια σου αρκετά; Θες καθαρή ειδικότητα ή αντέχεις και μπίχλα; Θες να είσαι νοσοκομειακός, να έχεις ιατρείο ή μια ειδικότητα που μπορεί να κάνει και τα δύο; Στην σχολή τι σου άρεσε ή τι αντιπαθούσες λιγότερο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, mindtrapper είπε