Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, TzortzisJosh είπε

Για πλύσιμο δεν το πήγα, ωστόσο βρέχει αρκετά τις τελευταίες ημέρες Θεσσαλονίκη και παρατήρησα πως το έκανε 1-2 φορές

Συνεργείο για ερώτηση μαν /ελπίζω και μπορεί να μην είναι και τπτ.

  • Like 1
Δημοσ.

Οφείλεται στον βροχερό καιρό, κολλάνε ελαφρώς οι σιαγόνες (μαγκώνουν στο περίπου σαν να έχεις βάλει χειρόφρενο) αν δεν το κινήσεις για ένα χρονικό διάστημα αφού έχει βραχεί και, με το που πας να κάνεις όπισθεν, ξεκολλάνε με το γκάζι που δίνεις, γι' αυτό και το χαρακτηριστικό "κλακ". Δεν είναι πρόβλημα.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Αυτό σκέφτηκα αλλά λέει το κάνει γενικά /και συνήθως στα βενζιναδικα βάζουν το πιστόλι και βαράνε τα νερά κάτω από το λάστιχο. Με βροχή δύσκολα να πιάσει εκει

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, TzortzisJosh είπε

30 Λεπτά βίντεο; Χαχα, άστο μεθαύριο θα πάει συνεργείο :P. Ευχαριστώ για την βοήθεια

Εδώ κάποιοι ψάχνουν βίντεο σπαταλωντας τον χρόνο τους για να σε βοηθήσουν κ εσύ βαριέσαι να το δεις και γράφεις ότι θα πάει συνεργείο. Άρα δεν υπάρχει και λόγος που αναρτησες αυτή την ερώτηση. 

 

Τέλος πάντων, δεν είναι κάτι σοβαρό,  σε φρενά θα πας. 

Επεξ/σία από panoskatos
  • Like 4
Δημοσ.

"Κλασσικό" σύμπτωμα να ψιλοκολλήσουν τα ταμπούρα (πίσω φρένα) όταν είναι βρεγμένα. Συνήθως γίνεται, όπως ειπώθηκε, μετά από πλύσιμο όταν πέφτει νερό στην περιοχή με πίεση. Φαντάζομαι ότι μπορεί να συμβεί και με (δυνατή) βροχή, ανάλογα πάντα και με το αυτοκίνητο και το πως "ψεκάζεται" η βροχή στο συγκεκριμένο σημείο, όταν κινείται.

Πιθανόν το φαινόμενο να ενισχύεται με τις χαμηλές θερμοκρασίες όταν το νερό στο συγκεκριμένο σημείο μπορεί να ψιλοπαγώσει.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, panoskatos είπε

Εδώ κάποιοι ψάχνουν βίντεο σπαταλωντας τον χρόνο τους για να σε βοηθήσουν κ εσύ βαριέσαι να το δεις και γράφεις ότι θα πάει συνεργείο. Άρα δεν υπάρχει και λόγος που αναρτησες αυτή την ερώτηση. 

Τέλος πάντων, δεν είναι κάτι σοβαρό,  σε φρενά θα πας. 

Προφανώς δεν έχω τον χρόνο να δω ένα 30λεπτο βίντεο για το πως λειτουργεί το σύστημα πέδησης ενός αυτοκινήτου και δεν με ενδιαφέρει κιόλας. Ρώτησα γιατί κάνει τον ήχο αυτό το αυτοκίνητο, δεν ζήτησα να μάθω εγκυκλοπαιδικά από τι αποτελούνται τα φρένα. Παρόλα αυτά, τον ευχαρίστησα και πάμε παρακάτω. Ο φίλος δεν θίχτηκε, θιχτήκατε εσείς. Αλλά λόγια ν’αγαπιόμαστε 

Επεξ/σία από TzortzisJosh
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ταμπουρά σε 2016 μοντέλο άστα να πάνε....

1. Αν όντως έχεις ταμπουρά (φτηνότερη έκδοση) ανά καιρούς θα βγάζουν διάφορους θορύβους στο δικό μου έχουν 120k χλμ χωρίς να χρειάζονται αλλαγή και αυτό είναι το μόνο θετικό τους ότι αντέχουν.
2. Αν έχεις δισκόφρενα πίσω να το κοιτάξεις άμεσα γιατί μπορεί να έχεις θέμα με την δαγκάνα.

Επίσης κάλο θα ήταν να διαβάσεις μερικά πράγματα για το σύστημα πέδησης δεν ήταν τυχαίο στης ερωτήσεις των εξεταστών.

Επεξ/σία από Klausx
Δημοσ.

Μου φαινεται πολυ περιεγο να στο κανει καθε μερα και μαλιστα σε αμαξι του 2016.Ιδιο θεμα εχω με το accent ,ΑΝ φαει πολυ βροχη και ΑΝ μεινει αρκετο διαστημα σταματημενο.Βεβαια το δικο μου ειναι μοντελο του 97 με τα μαμα ταμπουρα.Να το πας να το δουν,μην το αφησεις.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, nemesiskp είπε

Μου φαινεται πολυ περιεγο να στο κανει καθε μερα και μαλιστα σε αμαξι του 2016.Ιδιο θεμα εχω με το accent ,ΑΝ φαει πολυ βροχη και ΑΝ μεινει αρκετο διαστημα σταματημενο.Βεβαια το δικο μου ειναι μοντελο του 97 με τα μαμα ταμπουρα.Να το πας να το δουν,μην το αφησεις.

Πήγα σήμερα, μου είπαν ότι ήθελε λύπανση. Την έκαναν, όμως το πρόβλημα συνεχίζει. Δεν ξέρω τι φταίει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...