Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Sheogorath είπε

Ίδιες βάσεις από όσο έχω δει. Ηλεκτρολόγο δεν υπολόγισα γιατί θα τα κάνω εγώ. Ιμάντες όχι, είχε πάνω, αλλά έχεις δίκιο, θα θέλουν αλλαγή.

Πολύ αμφιβάλλω για το κατά πόσο φαίνονται οι βάσεις με το μάτι, καθώς επίσης κατά πόσο μπορείς να κάνεις τη δουλειά του ηλεκτρολόγου.

Επίσης δεν απάντησες για εγκέφαλο/πλεξούδα/αντλία, άσε που θα χρειαστούν ένα κάρο ακόμα παρελκόμενα που δεν διαθέτει το 205.

Με λίγα λόγια τα 600 ίσως και να φτάνουν για να αλλάξεις κινητήρα/σασμάν με ακριβώς ίδια, για μετατροπή όμως σε ψεκαστό μοτέρ και μάλιστα από άλλο μοντέλο δεν σε φτάνουν ούτε 1000.

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Πολύ αμφιβάλλω για το κατά πόσο φαίνονται οι βάσεις με το μάτι, καθώς επίσης κατά πόσο μπορείς να κάνεις τη δουλειά του ηλεκτρολόγου.

Επίσης δεν απάντησες για εγκέφαλο/πλεξούδα/αντλία, άσε που θα χρειαστούν ένα κάρο ακόμα παρελκόμενα που δεν διαθέτει το 205.

Με λίγα λόγια τα 600 ίσως και να φτάνουν για να αλλάξεις κινητήρα/σασμάν με ακριβώς ίδια, για μετατροπή όμως σε ψεκαστό μοτέρ και μάλιστα από άλλο μοντέλο δεν σε φτάνουν ούτε 1000.

Ηλεκτρολόγος μηχανικός Πολυτεχνείου έχω τελειώσει, αλλά οκ, το δέχομαι. Θα ρωτήσω συνολικό κόστος φυσικά πριν, απλώς ήθελα να πάρω γνώμες από εδώ μέσα για το κατά ποσο αξίζει. 

Ψακαστό μοτέρ δεν θα δουλεύει με καρμπυρατέρ (2, όχι το ένα μικρο) ;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Sheogorath είπε

Ψακαστό μοτέρ δεν θα δουλεύει με καρμπυρατέρ (2, όχι το ένα μικρο) ;

Αν σου πω ότι κατάλαβα τι ακριβώς ρωτάς, θα είναι ψέμα.

Δημοσ.
21 ώρες πριν, dollyyy19 είπε

ευτηχως που σηκωνει μονο τα χερια.καλα κανεις και το σταματας,διοτι εγω συνεχιζω να οδηγω και το 205  30ετιας που εχω,και το τ4 25ετιας ,αλλα το φιεστα 6ετιας που εχω δεν το πιανω,διοτι με πιανει ναυτια....εσυ,δες στο γιουτουμπι αυτα που οδηγω,και ελα να μου πεις τι σαραβαλα οδηγω,μεσω της εμπειριας σου απο το γιουτουμπι.......

με το συμπάθειο αλλά 205 30ετιας είναι σαραβαλο. φαντάζομαι έχει κανείς και ndi στα μέταλλα να δεις εάν έχουν κόπωση; το ύφασμα τών ζωνών έχει την ίδια αντοχή;

η ενεργητική ασφάλεια είναι θέμα οδηγού και κατά πόσο προνοεί στις διάφορες συνθήκες.

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αν σου πω ότι κατάλαβα τι ακριβώς ρωτάς, θα είναι ψέμα.

Το tu5jp4 πχ αντί για σύστημα άμεσου ψεκασμού μπορεί να δουλέψει με καρμπυρατέρ;

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αν σου πω ότι κατάλαβα τι ακριβώς ρωτάς, θα είναι ψέμα.

Να ξηλώσει το σύστημα ψεκασμού και να βάλει καρμπιρατέρ.

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, Sheogorath είπε

Το tu5jp4 πχ αντί για σύστημα άμεσου ψεκασμού μπορεί να δουλέψει με καρμπυρατέρ;

Θεωρητικά ναι, πρακτικά κατά πόσο είναι εφικτό δεν ξέρω.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 28/1/2019 στις 1:08 ΜΜ, Γιαούρτι είπε

να είχες κανένα κατσαριδάκι η μίνι Κούπερ (του μίστερ μπην) να το έκανες.

τώρα με το 205, ε δεν αξίζει

τυπε ο μιστερ μπην ειχε Austin Mini

και οχι mini cooper

#pwned

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, opcorsa είπε

τυπε ο μιστερ μπην ειχε Austin Mini

και οχι mini cooper

#pwned

Το ίδιο είναι, η έκδοση κινητήρα αλλάζει (κυρίως).

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, opcorsa είπε

τυπε ο μιστερ μπην ειχε Austin Mini

και οχι mini cooper

#pwned

Ποια   η  διαφορα   του?

Φτιαχνοταν   σε  8   διαφορετικα   εργοστασια   με   μικροδιαφορες....

International

Μονο   τα   ινοτσεντι   ειχαν   αρκετες   βελτιωσεις.

Φυσικα   και   το  κουπερ  σ   του  70   με   δυο   ρεζερβουαρ   πισω  1,3  μοτερ  ζαντες  και  δισκους   μπροστα.

image825072017915856.jpg

Επισης   τα  τελευταια   καταλυτικα   ειχαν    12αρες   ζαντες  ψεκασμο  και   αεροσακο   οδηγου   το   99.

 

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Sheogorath είπε

Το tu5jp4 πχ αντί για σύστημα άμεσου ψεκασμού μπορεί να δουλέψει με καρμπυρατέρ;

Δεν είναι απλό και σίγουρο ανέξοδο.

θα πρέπει να αλλάξεις αντλία καυσίμου, φλοτερ, και γραμμές καυσίμων 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 28/1/2019 στις 12:56 ΜΜ, turbakiasss είπε

Καλά το γράφει ο TS, σε σχέση με τα σημερινά αυτοκίνητα το 205 όπως και σχεδόν οτιδήποτε σχεδιάστηκε πριν το 2000 είναι φέρετρο με ρόδες. Τα ατυχήματα μπορεί να έχουν μειωθεί όπως λες ( δεν συμφωνώ σε καμία περίπτωση) αλλά αυτό που μας νοιάζει είναι τα ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ατυχήματα και εκεί τα σύγχρονα αυτοκίνητα δίνουν ρέστα. 

Φέρετρο με ρόδες και φονικό όπλο μετατρέπεται οποιοδήποτε αυτοκίνητο από τον οποιοδήποτε ανεγκέφαλο οδηγό. Δεν υπάρχουν αυτοκίνητα ή μηχανές που να είναι σκοτωστρες από την φύση τους. 

Οδηγάω σχεδόν 30 χρόνια,  έχω οδηγήσει από το πιο μικρό και παλιό όχημα μέχρι τα σημερινά σύγχρονα,  δεν θα πω το πιο σύγχρονο γιατί θα ήμουν ψεύτης , επικαθημενα,  τριαξονικα,  φορτηγά, συρομενα και εννοείται πολλά Ι.Χ.

Να σε ενημερώσω ότι ένα παλιό καλοδιατηρημένο αυτοκίνητο έχει άλλη γλύκα,  δίνει  πολύ καλύτερη πληροφόρηση στον οδηγό και αν είσαι οδηγός με μυαλό στο κεφάλι σου το χαίρεσαι και έχεις τον πλήρη έλεγχο του. 

Ουδεμία σχέση με φέρετρο και άλλες τέτοιες ανοησίες. 

Θα μπορούσα να γράψω ολόκληρα σεντόνια πάνω σε αυτό το θέμα αλλά στο συγκεκριμένο forum και θέμα δεν έχει νόημα. 

Επεξ/σία από panoskatos
  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ.
16 ώρες πριν, panoskatos είπε

Φέρετρο με ρόδες και φονικό όπλο μετατρέπεται οποιοδήποτε αυτοκίνητο από τον οποιοδήποτε ανεγκέφαλο οδηγό. Δεν υπάρχουν αυτοκίνητα ή μηχανές που να είναι σκοτωστρες από την φύση τους. 

Οδηγάω σχεδόν 30 χρόνια,  έχω οδηγήσει από το πιο μικρό και παλιό όχημα μέχρι τα σημερινά σύγχρονα,  δεν θα πω το πιο σύγχρονο γιατί θα ήμουν ψεύτης , επικαθημενα,  τριαξονικα,  φορτηγά, συρομενα και εννοείται πολλά Ι.Χ.

Να σε ενημερώσω ότι ένα παλιό καλοδιατηρημένο αυτοκίνητο έχει άλλη γλύκα,  δίνει  πολύ καλύτερη πληροφόρηση στον οδηγό και αν είσαι οδηγός με μυαλό στο κεφάλι σου το χαίρεσαι και έχεις τον πλήρη έλεγχο του. 

Ουδεμία σχέση με φέρετρο και άλλες τέτοιες ανοησίες. 

Θα μπορούσα να γράψω ολόκληρα σεντόνια πάνω σε αυτό το θέμα αλλά στο συγκεκριμένο forum και θέμα δεν έχει νόημα. 

Εννοείται ότι ο οδηγός είναι το σημαντικότερο μέτρο ασφάλειας σε ένα αμάξι.

Παρόλα αυτά ένα καλό καινούργιο αμάξι προλαμβάνει και συγχωρεί τα λάθη ενός οδηγού.

Lane Assist; Αυτόματο φρενάρισμα; όλοι κάνουμε λάθη. άλλοι πολλά άλλοι 1-2 στα 100.000 χιλιόμετρα. σίγουρα κάποιες στούκες θα είχαν αποφευχθεί με την σύγχρονη τεχνολογία.

Δημοσ.
23 ώρες πριν, karaLRS είπε

με το συμπάθειο αλλά 205 30ετιας είναι σαραβαλο. φαντάζομαι έχει κανείς και ndi στα μέταλλα να δεις εάν έχουν κόπωση; το ύφασμα τών ζωνών έχει την ίδια αντοχή;

η ενεργητική ασφάλεια είναι θέμα οδηγού και κατά πόσο προνοεί στις διάφορες συνθήκες.

Καλά εσύ "οδηγάς" "σαραβαλο" 45 ετών, του άλλου το 205 είναι τουλάχιστον 10 χρόνια νεότερο..-;)

Είχα πιο παλιά 106, όλα αυτά τα γαλλικά είναι πολύ fun to drive, αλλα εκτός από κινητήρα, και τα φρένα και αναρτήσεις θέλουν όλα φτιαξιμο, άρα και χρήμα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...