Joshua21 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2019 8 λεπτά πριν, Sheogorath είπε Ίδιες βάσεις από όσο έχω δει. Ηλεκτρολόγο δεν υπολόγισα γιατί θα τα κάνω εγώ. Ιμάντες όχι, είχε πάνω, αλλά έχεις δίκιο, θα θέλουν αλλαγή. Πολύ αμφιβάλλω για το κατά πόσο φαίνονται οι βάσεις με το μάτι, καθώς επίσης κατά πόσο μπορείς να κάνεις τη δουλειά του ηλεκτρολόγου. Επίσης δεν απάντησες για εγκέφαλο/πλεξούδα/αντλία, άσε που θα χρειαστούν ένα κάρο ακόμα παρελκόμενα που δεν διαθέτει το 205. Με λίγα λόγια τα 600 ίσως και να φτάνουν για να αλλάξεις κινητήρα/σασμάν με ακριβώς ίδια, για μετατροπή όμως σε ψεκαστό μοτέρ και μάλιστα από άλλο μοντέλο δεν σε φτάνουν ούτε 1000.
Sheogorath Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2019 5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Πολύ αμφιβάλλω για το κατά πόσο φαίνονται οι βάσεις με το μάτι, καθώς επίσης κατά πόσο μπορείς να κάνεις τη δουλειά του ηλεκτρολόγου. Επίσης δεν απάντησες για εγκέφαλο/πλεξούδα/αντλία, άσε που θα χρειαστούν ένα κάρο ακόμα παρελκόμενα που δεν διαθέτει το 205. Με λίγα λόγια τα 600 ίσως και να φτάνουν για να αλλάξεις κινητήρα/σασμάν με ακριβώς ίδια, για μετατροπή όμως σε ψεκαστό μοτέρ και μάλιστα από άλλο μοντέλο δεν σε φτάνουν ούτε 1000. Ηλεκτρολόγος μηχανικός Πολυτεχνείου έχω τελειώσει, αλλά οκ, το δέχομαι. Θα ρωτήσω συνολικό κόστος φυσικά πριν, απλώς ήθελα να πάρω γνώμες από εδώ μέσα για το κατά ποσο αξίζει. Ψακαστό μοτέρ δεν θα δουλεύει με καρμπυρατέρ (2, όχι το ένα μικρο) ;
Joshua21 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2019 1 λεπτό πριν, Sheogorath είπε Ψακαστό μοτέρ δεν θα δουλεύει με καρμπυρατέρ (2, όχι το ένα μικρο) ; Αν σου πω ότι κατάλαβα τι ακριβώς ρωτάς, θα είναι ψέμα.
karaLRS Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2019 21 ώρες πριν, dollyyy19 είπε ευτηχως που σηκωνει μονο τα χερια.καλα κανεις και το σταματας,διοτι εγω συνεχιζω να οδηγω και το 205 30ετιας που εχω,και το τ4 25ετιας ,αλλα το φιεστα 6ετιας που εχω δεν το πιανω,διοτι με πιανει ναυτια....εσυ,δες στο γιουτουμπι αυτα που οδηγω,και ελα να μου πεις τι σαραβαλα οδηγω,μεσω της εμπειριας σου απο το γιουτουμπι....... με το συμπάθειο αλλά 205 30ετιας είναι σαραβαλο. φαντάζομαι έχει κανείς και ndi στα μέταλλα να δεις εάν έχουν κόπωση; το ύφασμα τών ζωνών έχει την ίδια αντοχή; η ενεργητική ασφάλεια είναι θέμα οδηγού και κατά πόσο προνοεί στις διάφορες συνθήκες. 2
Sheogorath Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2019 2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Αν σου πω ότι κατάλαβα τι ακριβώς ρωτάς, θα είναι ψέμα. Το tu5jp4 πχ αντί για σύστημα άμεσου ψεκασμού μπορεί να δουλέψει με καρμπυρατέρ;
NT1G Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2019 17 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Αν σου πω ότι κατάλαβα τι ακριβώς ρωτάς, θα είναι ψέμα. Να ξηλώσει το σύστημα ψεκασμού και να βάλει καρμπιρατέρ.
Joshua21 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2019 55 λεπτά πριν, Sheogorath είπε Το tu5jp4 πχ αντί για σύστημα άμεσου ψεκασμού μπορεί να δουλέψει με καρμπυρατέρ; Θεωρητικά ναι, πρακτικά κατά πόσο είναι εφικτό δεν ξέρω. 1
opcorsa Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2019 Στις 28/1/2019 στις 1:08 ΜΜ, Γιαούρτι είπε να είχες κανένα κατσαριδάκι η μίνι Κούπερ (του μίστερ μπην) να το έκανες. τώρα με το 205, ε δεν αξίζει τυπε ο μιστερ μπην ειχε Austin Mini και οχι mini cooper #pwned
Sheogorath Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2019 9 λεπτά πριν, opcorsa είπε τυπε ο μιστερ μπην ειχε Austin Mini και οχι mini cooper #pwned Το ίδιο είναι, η έκδοση κινητήρα αλλάζει (κυρίως). 1
tigergreg Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2019 5 λεπτά πριν, opcorsa είπε τυπε ο μιστερ μπην ειχε Austin Mini και οχι mini cooper #pwned Ποια η διαφορα του? Φτιαχνοταν σε 8 διαφορετικα εργοστασια με μικροδιαφορες.... British Motor Corporation (1959–1968) British Leyland (1968–1986) Rover Group (1986–2000) International Innocenti Authi (1968–1975) BMC Australia BMC South Africa Leyland Australia ARO Leyland Μονο τα ινοτσεντι ειχαν αρκετες βελτιωσεις. Φυσικα και το κουπερ σ του 70 με δυο ρεζερβουαρ πισω 1,3 μοτερ ζαντες και δισκους μπροστα. Επισης τα τελευταια καταλυτικα ειχαν 12αρες ζαντες ψεκασμο και αεροσακο οδηγου το 99. 2
Mansora Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2019 3 ώρες πριν, Sheogorath είπε Το tu5jp4 πχ αντί για σύστημα άμεσου ψεκασμού μπορεί να δουλέψει με καρμπυρατέρ; Δεν είναι απλό και σίγουρο ανέξοδο. θα πρέπει να αλλάξεις αντλία καυσίμου, φλοτερ, και γραμμές καυσίμων 1
panoskatos Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 28/1/2019 στις 12:56 ΜΜ, turbakiasss είπε Καλά το γράφει ο TS, σε σχέση με τα σημερινά αυτοκίνητα το 205 όπως και σχεδόν οτιδήποτε σχεδιάστηκε πριν το 2000 είναι φέρετρο με ρόδες. Τα ατυχήματα μπορεί να έχουν μειωθεί όπως λες ( δεν συμφωνώ σε καμία περίπτωση) αλλά αυτό που μας νοιάζει είναι τα ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ατυχήματα και εκεί τα σύγχρονα αυτοκίνητα δίνουν ρέστα. Φέρετρο με ρόδες και φονικό όπλο μετατρέπεται οποιοδήποτε αυτοκίνητο από τον οποιοδήποτε ανεγκέφαλο οδηγό. Δεν υπάρχουν αυτοκίνητα ή μηχανές που να είναι σκοτωστρες από την φύση τους. Οδηγάω σχεδόν 30 χρόνια, έχω οδηγήσει από το πιο μικρό και παλιό όχημα μέχρι τα σημερινά σύγχρονα, δεν θα πω το πιο σύγχρονο γιατί θα ήμουν ψεύτης , επικαθημενα, τριαξονικα, φορτηγά, συρομενα και εννοείται πολλά Ι.Χ. Να σε ενημερώσω ότι ένα παλιό καλοδιατηρημένο αυτοκίνητο έχει άλλη γλύκα, δίνει πολύ καλύτερη πληροφόρηση στον οδηγό και αν είσαι οδηγός με μυαλό στο κεφάλι σου το χαίρεσαι και έχεις τον πλήρη έλεγχο του. Ουδεμία σχέση με φέρετρο και άλλες τέτοιες ανοησίες. Θα μπορούσα να γράψω ολόκληρα σεντόνια πάνω σε αυτό το θέμα αλλά στο συγκεκριμένο forum και θέμα δεν έχει νόημα. Επεξ/σία 29 Ιανουαρίου 2019 από panoskatos 3 2
karaLRS Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 16 ώρες πριν, panoskatos είπε Φέρετρο με ρόδες και φονικό όπλο μετατρέπεται οποιοδήποτε αυτοκίνητο από τον οποιοδήποτε ανεγκέφαλο οδηγό. Δεν υπάρχουν αυτοκίνητα ή μηχανές που να είναι σκοτωστρες από την φύση τους. Οδηγάω σχεδόν 30 χρόνια, έχω οδηγήσει από το πιο μικρό και παλιό όχημα μέχρι τα σημερινά σύγχρονα, δεν θα πω το πιο σύγχρονο γιατί θα ήμουν ψεύτης , επικαθημενα, τριαξονικα, φορτηγά, συρομενα και εννοείται πολλά Ι.Χ. Να σε ενημερώσω ότι ένα παλιό καλοδιατηρημένο αυτοκίνητο έχει άλλη γλύκα, δίνει πολύ καλύτερη πληροφόρηση στον οδηγό και αν είσαι οδηγός με μυαλό στο κεφάλι σου το χαίρεσαι και έχεις τον πλήρη έλεγχο του. Ουδεμία σχέση με φέρετρο και άλλες τέτοιες ανοησίες. Θα μπορούσα να γράψω ολόκληρα σεντόνια πάνω σε αυτό το θέμα αλλά στο συγκεκριμένο forum και θέμα δεν έχει νόημα. Εννοείται ότι ο οδηγός είναι το σημαντικότερο μέτρο ασφάλειας σε ένα αμάξι. Παρόλα αυτά ένα καλό καινούργιο αμάξι προλαμβάνει και συγχωρεί τα λάθη ενός οδηγού. Lane Assist; Αυτόματο φρενάρισμα; όλοι κάνουμε λάθη. άλλοι πολλά άλλοι 1-2 στα 100.000 χιλιόμετρα. σίγουρα κάποιες στούκες θα είχαν αποφευχθεί με την σύγχρονη τεχνολογία.
lary7 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 23 ώρες πριν, karaLRS είπε με το συμπάθειο αλλά 205 30ετιας είναι σαραβαλο. φαντάζομαι έχει κανείς και ndi στα μέταλλα να δεις εάν έχουν κόπωση; το ύφασμα τών ζωνών έχει την ίδια αντοχή; η ενεργητική ασφάλεια είναι θέμα οδηγού και κατά πόσο προνοεί στις διάφορες συνθήκες. Καλά εσύ "οδηγάς" "σαραβαλο" 45 ετών, του άλλου το 205 είναι τουλάχιστον 10 χρόνια νεότερο..-;) Είχα πιο παλιά 106, όλα αυτά τα γαλλικά είναι πολύ fun to drive, αλλα εκτός από κινητήρα, και τα φρένα και αναρτήσεις θέλουν όλα φτιαξιμο, άρα και χρήμα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα