Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν τα καταφέρεις και βρεις και βάλεις κάποιο μοτέρ... και τελικά πάρει μπρος (κάποια μουλαρώνουν και δεν παίρνουν), κανένας δε θα σου δώσει εγγύηση πάνω από 6μήνες. Είναι ρίσκο και ενδεχομένως να υπάρξει και ταλαιπωρία στο όλο εγχείρημα.

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το σασί είναι μια χαρα, χωρίς ιδιαιτερες σκουριες. Αλλά είναι 5θυρο, όχι 3θυρο.

Αν βγει πολύ πάνω από 500-600 ευρώ, θα το αφήσω. Σασμάν έχω 5ταχυτο από tu5jp4, που λογικά θέλει επισκευή (αν το άφηνες να ρολάρει ακουγόταν θόρυβος από μέσα, αλλά δουλευε).

Δημοσ.

Ειναι γλυκια και ατελειωτη η φαση της ανακατασκευης συντηρησης, θα φας πολλα χρηματα και χρονο ΕΑΝ θελεις να μαθεις, αλλα αν εχεις επιμονη και δεν σε βιαζει κατι τοτε το αποτελεσμα θα σε ευχαριστησει, και βασικα την τρελα των παλιων οχηματων και την οδικη συμπεριφορα των παλιων, τα καινουργια δεν τα πιανουν, και εαν τα πιανουν ειναι λιγα.

ιδιοκτητης δελτας 2, 836 του 97

και εαν εχει μετρησει στον δρομο αλλα πιο καινουργια και πιο δυνατα, οπως με εχουν μετρησει και εμενα πολλοι φυσικα ))))))

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, Sheogorath είπε

Το σασί είναι μια χαρα, χωρίς ιδιαιτερες σκουριες. Αλλά είναι 5θυρο, όχι 3θυρο.

Αν βγει πολύ πάνω από 500-600 ευρώ, θα το αφήσω. Σασμάν έχω 5ταχυτο από tu5jp4, που λογικά θέλει επισκευή (αν το άφηνες να ρολάρει ακουγόταν θόρυβος από μέσα, αλλά δουλευε).

500-600 ευρώ μαζί με την αγορά κινητήρα/σασμάν ΚΑΙ τα εργατικά ;;;;
Δεν παίζει τέτοιο σενάριο.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, dpolal είπε

500-600 ευρώ μαζί με την αγορά κινητήρα/σασμάν ΚΑΙ τα εργατικά ;;;;
Δεν παίζει τέτοιο σενάριο.

Συμφωνο απολυτα, τα κοστη ειναι αρκετα πιο μεγαλα, χωρις να θελω να αποθαρρυνω καποιον

οτι μοτερ και να παρεις μετα θα πρεπει να λυσεις, να το δεις απο μεσα και να το επισκευασεις, μονο ενα λαδι της προκοπης ειναι 50 ευρω, μπουζι αλλα 20, φιλτρο 10, λουρια αντλιες κτλ κανα 100αρικο και βαλε, δισκοπλατο απο 150 τα απλα, και γραφω με πολυ συντομη σκεψη τι μ κατεβαινει τωρα επειδη πρεπει να σχολασω, αλλα εχει ακομα πολλα πραγματα........................

 

  • Like 1
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, dpolal είπε

500-600 ευρώ μαζί με την αγορά κινητήρα/σασμάν ΚΑΙ τα εργατικά ;;;;
Δεν παίζει τέτοιο σενάριο.

1-2 που ρωτησα αυτό μου ειπαν μέσες άκρες. κινητήρα/σασμάν βρίσκω με ~400 ευρώ. Εργατικά μου είπαν περίπου 200. Θα το κοιτάξω.

Για 1000άρικο με βλέπω δίσκολα. Πιο καλά είναι να πάρω ενα ΜΧ5 με 2Κ και να ειναι και daily :P

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Sheogorath είπε

1-2 που ρωτησα αυτό μου ειπαν μέσες άκρες. κινητήρα/σασμάν βρίσκω με ~400 ευρώ. Εργατικά μου είπαν περίπου 200. Θα το κοιτάξω.

Για 1000άρικο με βλέπω δίσκολα. Πιο καλά είναι να πάρω ενα ΜΧ5 με 2Κ και να ειναι και daily :P

Ενα mx5  με 2 πισω λαστιχα σλικ μεταχειρισμενα 10ετιας, καταξερα , τα φουσκωνεις στο 50

και μετα drift παντου .

Κκαι εκει που θες και εκει που δεν θες.

Α κλεισε και το θεμα . 😀

Δημοσ.

Το 205 GTI ήταν σούπερ μίνι για την εποχή του ακόμα ζηλεύουν τα κρατήματα του 

Μόνο για συλλέκτες αξίζει το GTI η το κάμπριο η rallye 

Άμα είναι κάτι απλό μην ασχοληθείς δεν αξίζει είχα και εγώ ένα 1000 κυβικά ήταν το πρώτο μου αυτοκίνητο 

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Sheogorath είπε

1-2 που ρωτησα αυτό μου ειπαν μέσες άκρες. κινητήρα/σασμάν βρίσκω με ~400 ευρώ. Εργατικά μου είπαν περίπου 200. Θα το κοιτάξω.

Για 1000άρικο με βλέπω δίσκολα. Πιο καλά είναι να πάρω ενα ΜΧ5 με 2Κ και να ειναι και daily :P

Ξεχνα   το   1000αρικο...

2000λιαρο   τσε   βαλε.....

Απο   το   78   κανω   μετατροπες   σε   αρκετα   αυτοκινητα   και   το  χομπυ   στοιχιζει.

Θα   αξιζε   μονον   στην   περιπτωση   100%   μετατροπης   σε   1600  GTI   H   1900   GTI.

Mιλαμε   για   απιστευτο   αυτοκινητο   στον  δρομο.

Φιλος   αγορασε   προσφατα   206   1,4   αυτοματο   με   70,000   χλμ   2,000   ευρω  σε   αριστη   κατασταση.

Βρες   κατι  αναλογο   και  τελος.

 

Διαφορετικα   βρες   ενα   100%  πληρες   για   ανταλλακτικα   και  ξεκινα....

https://www.car.gr/parts/view/14116565-car-complete-car#modal

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

μην πλησιασεις μετεκο.θα βγει πιο ακριβο και απο πινακιδατο.ενα πεντακοσαρι θα βγει αν βαλεις αρκετη προσωπικη εργασια,και επισκευασεις το μοτερ του.δεν μας λες τι εχει το μοτερ που βεβαια οτι και να εχει,επισκευαζεται......

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν έχει για σένα συναισθηματική αξια καντο 

Αν υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον καντο.

σε καμία άλλη περίπτωση μην ασχοληθείς, χωρίς κέρδος κερατα.

Επεξ/σία από Mansora
Δημοσ.
17 ώρες πριν, Sheogorath είπε

1-2 που ρωτησα αυτό μου ειπαν μέσες άκρες. κινητήρα/σασμάν βρίσκω με ~400 ευρώ. Εργατικά μου είπαν περίπου 200. Θα το κοιτάξω.

Για 1000άρικο με βλέπω δίσκολα. Πιο καλά είναι να πάρω ενα ΜΧ5 με 2Κ και να ειναι και daily :P

Τα 400 εκτός από κινητήρα/σασμάν περιλαμβάνουν και πλεξούδα, εγκέφαλο, αντλία/σωληνώσεις βενζίνης, εξάτμιση κτλ?

Λάδια, φίλτρα, μπουζί, ιμάντες, αντλία νερού, δεν θα τα υπολογίσεις?

Τα 200 των εργατικών περιλαμβάνουν και την αμοιβή ηλεκτρολόγου?

Ο κινητήρας/σασμάν που σου είπαν κάθεται ακριβώς στις ίδιες βάσεις, ή θα χρειαστεί κόψε ράψε? Ημιαξόνια άκρα?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, dollyyy19 είπε

μην πλησιασεις μετεκο.θα βγει πιο ακριβο και απο πινακιδατο.ενα πεντακοσαρι θα βγει αν βαλεις αρκετη προσωπικη εργασια,και επισκευασεις το μοτερ του.δεν μας λες τι εχει το μοτερ που βεβαια οτι και να εχει,επισκευαζεται......

Πως ακριβώς επισκευάζεται μοτέρ που έχουν σπάσει οι κύλινδροι, μόνο δυο έχουν συμπίεση και το νερό επικοινωνεί με το λάδι. Βρακι έχει γίνει.

Ο πατέρας μου πίστεψε τις μαλακιες του μάστορα ότι κολλαει, χωρίς να με ρωτήσει, και έδωσε 400 ευρώ χωρίς να φτιάξει τίποτα. Όχι, δεν φτιάχνουν όλα. Είναι τρύπιο.

5 λεπτά πριν, Mansora είπε

Αν έχει για σένα συναισθηματική αξια καντο 

Αν υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον καντο.

σε καμία άλλη περίπτωση μην ασχοληθείς, χωρίς κέρδος κερατα.

Θα βάλω προσωπική εργασία, αλλά αλλαγή μοτέρ μόνος δεν μπορώ να κάνω, δεν έχω γερανακι.

2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Τα 400 εκτός από κινητήρα/σασμάν περιλαμβάνουν και πλεξούδα, εγκέφαλο, αντλία/σωληνώσεις βενζίνης, εξάτμιση κτλ?

Λάδια, φίλτρα, μπουζί, ιμάντες, αντλία νερού, δεν θα τα υπολογίσεις?

Τα 200 των εργατικών περιλαμβάνουν και την αμοιβή ηλεκτρολόγου?

Ο κινητήρας/σασμάν που σου είπαν κάθεται ακριβώς στις ίδιες βάσεις, ή θα χρειαστεί κόψε ράψε? Ημιαξόνια άκρα?

Ίδιες βάσεις από όσο έχω δει. Ηλεκτρολόγο δεν υπολόγισα γιατί θα τα κάνω εγώ. Ιμάντες όχι, είχε πάνω, αλλά έχεις δίκιο, θα θέλουν αλλαγή.

Δημοσ.

αν εχουν σπασει (πως σπαει ενας κυλινδρος?και το κυριοτερο,πως το καταφερνεις αυτο?),αν εχουν σπασει,αλλαζεις χιτωνια.αλλα θελει κατεβασμα μοτερ και βολτα στον ρεκτιφιατζη.βεβαια,μετα θα ξερεις οτι εχεις καινουριο μοτερ,και δεν θα ριχνεις κορωνα γραμματα τι μοτερ αγοραζεις.....διοτι πιστευω γνωριζεις πως αποθηκευουν -μεταφερουν-μεταχειριζονται οι ανταλακτικατζηδες τα μοτορια......τα σκουπιδια τα προσεχουν περισοτερο....

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dollyyy19 είπε

αν εχουν σπασει (πως σπαει ενας κυλινδρος?και το κυριοτερο,πως το καταφερνεις αυτο?),αν εχουν σπασει,αλλαζεις χιτωνια.αλλα θελει κατεβασμα μοτερ και βολτα στον ρεκτιφιατζη.βεβαια,μετα θα ξερεις οτι εχεις καινουριο μοτερ,και δεν θα ριχνεις κορωνα γραμματα τι μοτερ αγοραζεις.....διοτι πιστευω γνωριζεις πως αποθηκευουν -μεταφερουν-μεταχειριζονται οι ανταλακτικατζηδες τα μοτορια......τα σκουπιδια τα προσεχουν περισοτερο....

Δεν έχω ιδέα, το έμαθα κατόπιν εορτής ότι είχε σπάσει το μπλοκ και ένωσαν δυο κύλινδροι, και έγινε απόπειρα κόλλησης που απέτυχε. 1000αρι με 200Κ χιλιόμετρα ήταν, ζορισμένο (αφού για να επιταχύνει 0-80 ανθρώπινα έπρεπε να τερματίζει σχεδόν 1-2 και 3). Δεν έσπασε στα χέρια μου αλλά την μάνα μου δεν την έχω γκαζοφονιά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...