Sheogorath Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Καλημέρα σε όλους, Σκέφτομαι να κάνω ανακατασκευή στο 30 χρονών πλέον Peugeot 205 που έχουμε στην οικογένεια. Έχει χαλάσει ο κινητήρας εδώ και δύο χρόνια, οπότε χρειάζεται ολική αλλαγή (και λογικά το κιβώτιο). Γνωρίζω ότι δεν έχει ABS, αερόσακους, ότι είναι ένα φέρετρο με ρόδες κτλ, αλλά θα με ενδιέφερε αν μπορεί να φτιαχτεί με λίγα χρήματα, να υπάρχει για μια χαλαρή βόλτα το καλοκαίρι στο νησί κτλ. Σαν car project ξέρω 'γω. Τι μηχανή ταιριάζει πάνω; Λογικά όλες οι TU δεν μπαίνουν; Έλεγα να βρω καμία TU5JP4 ή κάτι παρόμοιο. Ή κάποια 1.4 απο κανένα Saxo, 106, 306, 307, Xsara. Αυτοί δεν είναι "πιθανοί δότες"; Καμία γνώμη επί του θέματος;
Narayan Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Αφού θα την κάνεις την μετατροπή βάλε έναν 2JZ Σοβαρά πάντως, έχεις σκεφτεί πως θα χρειαστεί να πληρώσεις και τα τέλη κυκλοφορίας για τουλάχιστον τα τελευταία δύο έτη; Μήπως μαζί με τα έξοδα επισκεύης συμφέρει να αγοράσεις ένα φθηνό μεταχειρισμένο καλύτερα; Αν θέλεις να το κάνεις από μόνος σου για να μάθεις και 2 πράγματα ΟΚ, αλλά μόνο μοτέρ - σασμάν αξίζουν πλέον παραπάνω από ολόκληρο το αμάξι. 2
dpolal Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Αν είναι η έκδοση Rally ίσως και να άξιζε τον κόπο να ασχοληθείς αναλόγως το κόστος. Διαφορετικά, αν πρόκειτε για κάποια απλή έκδοση τότε μόνο αν και εφόσον υπάρχει αυτό που λέμε συναισθηματικό δέσιμο και πάλι βέβαια αναλόγως πόσα πρέπει να πληρώσεις.
Γιαούρτι Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 37 λεπτά πριν, Narayan είπε Σοβαρά πάντως, έχεις σκεφτεί πως θα χρειαστεί να πληρώσεις και τα τέλη κυκλοφορίας για τουλάχιστον τα τελευταία δύο έτη; από πού προκύπτει αυτό; ρε μάγκες μη γράφετε ο,τι σας κατέβει και μάλιστα με σιγουριά. (υποθέτω ότι θα έχουν παραδοθεί οι πινακίδες). τζάμπα κόπος πάντως.
dollyyy19 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 το 205 ,φερετρο με ροδες?ουτε κατα διανοια........μην μεγαλοποιεις τα συγχρονα συστηματα στα οχηματα.η μειωση των ατυχηματων στα χρονια της κρισης δεν οφειλεται στα συστηματα αυτα,αλλα στο οτι ο ελληνας δεν εχει ουτε για βενζινη.ασε που παταει το πενταλ του γκαζιου με ευλαβεια θεεικη....οσον αφορα το 205,επισκευασε το δικο του μοτερ η βρες ενα ιδιο,λογικα το 1.4 εχει.δεν παθαινουν τπτ.το πολυ μια φλατζα να θελει. 1 1 1 1
turbakiasss Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Καλά το γράφει ο TS, σε σχέση με τα σημερινά αυτοκίνητα το 205 όπως και σχεδόν οτιδήποτε σχεδιάστηκε πριν το 2000 είναι φέρετρο με ρόδες. Τα ατυχήματα μπορεί να έχουν μειωθεί όπως λες ( δεν συμφωνώ σε καμία περίπτωση) αλλά αυτό που μας νοιάζει είναι τα ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ατυχήματα και εκεί τα σύγχρονα αυτοκίνητα δίνουν ρέστα. 1
The_Judas Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Αν ήταν το 206 ίσως να άξιζε για δεύτερο αμάξι. Το 205 δεν νομίζω.
Γιαούρτι Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 να είχες κανένα κατσαριδάκι η μίνι Κούπερ (του μίστερ μπην) να το έκανες. τώρα με το 205, ε δεν αξίζει
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 to θέμα ειναι και πες οτι φτιάχνεις το μοτέρ, ανταλλακτικά θα βρίσκεις; και αν ναι για ποσο ακομα;
dpolal Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 24 λεπτά πριν, dollyyy19 είπε το 205 ,φερετρο με ροδες?ουτε κατα διανοια........μην μεγαλοποιεις τα συγχρονα συστηματα στα οχηματα.η μειωση των ατυχηματων στα χρονια της κρισης δεν οφειλεται στα συστηματα αυτα,αλλα στο οτι ο ελληνας δεν εχει ουτε για βενζινη.ασε που παταει το πενταλ του γκαζιου με ευλαβεια θεεικη....οσον αφορα το 205,επισκευασε το δικο του μοτερ η βρες ενα ιδιο,λογικα το 1.4 εχει.δεν παθαινουν τπτ.το πολυ μια φλατζα να θελει. Kαλά, δεν είναι ΜΟΝΟ τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας που έχουν τα οχήματα, υπάρχει και η παθητική ασφάλεια που παρέχει η σχεδίαση της καμπίνας σαν κλωβό ασφαλείας και οι ζώνες σταδιακής παραμόρφωσης σε περίπτωση ατυχήματος. Αυτά δεν υπήρχαν πριν από 30 χρόνια, ειδικά σε μικρά αυτοκίνητα πόλης.
Sheogorath Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, dollyyy19 είπε το 205 ,φερετρο με ροδες?ουτε κατα διανοια........μην μεγαλοποιεις τα συγχρονα συστηματα στα οχηματα.η μειωση των ατυχηματων στα χρονια της κρισης δεν οφειλεται στα συστηματα αυτα,αλλα στο οτι ο ελληνας δεν εχει ουτε για βενζινη.ασε που παταει το πενταλ του γκαζιου με ευλαβεια θεεικη....οσον αφορα το 205,επισκευασε το δικο του μοτερ η βρες ενα ιδιο,λογικα το 1.4 εχει.δεν παθαινουν τπτ.το πολυ μια φλατζα να θελει. Βρακί έχει γίνει το δικό του, δεν επισκευάζεται. 34 λεπτά πριν, whoose είπε to θέμα ειναι και πες οτι φτιάχνεις το μοτέρ, ανταλλακτικά θα βρίσκεις; και αν ναι για ποσο ακομα; Απο ότι έχω δει έχει πολύ κοινή πλατφόρμα με πολλά γαλλικά, οπότε δεν θα έχω θέμα. 42 λεπτά πριν, Γιαούρτι είπε να είχες κανένα κατσαριδάκι η μίνι Κούπερ (του μίστερ μπην) να το έκανες. τώρα με το 205, ε δεν αξίζει Καλά αν είχα κουπεράκι δεν θα ρωτούσα καν εδώ, θα το έκανα. Δεν αξίζει σαν αυτοκίνητο βόλτας/πλάκας/γούστου κτλ; Η αλήθεια είναι ότι ειμαι δεμένος μαζί του αλλά δεν είμαι και (εντελώς) ηλίθιος. Αν δεν αξίζει, δεν αξίζει. Πόσο να κοιτάω για αγορά και τοποθέτηση κινητήρα κιβωτίου; Τα άλλα είναι καλά. φρένα είναι καινούρια, λίγο πριν σπάσει το μοτέρ αλλάχθηκαν. Αμορτισέρ το ίδιο (σχεδόν). Το θέμα είναι κατα πόσο γουστόζικο θα είναι, ή αξίζει να κάνω υπομονή και να φτιάξω κανα ΜΧ5 ΜΚΙ/ΙΙ
Μάκαρος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, dollyyy19 είπε το 205 ,φερετρο με ροδες?ουτε κατα διανοια........μην μεγαλοποιεις τα συγχρονα συστηματα στα οχηματα.η μειωση των ατυχηματων στα χρονια της κρισης δεν οφειλεται στα συστηματα αυτα,αλλα στο οτι ο ελληνας δεν εχει ουτε για βενζινη.ασε που παταει το πενταλ του γκαζιου με ευλαβεια θεεικη....οσον αφορα το 205,επισκευασε το δικο του μοτερ η βρες ενα ιδιο,λογικα το 1.4 εχει.δεν παθαινουν τπτ.το πολυ μια φλατζα να θελει. Περνα 8 με 10 το πρωι, απο κατεχακη(υψος Καρεα), ποταμι, Κηφισιας, Συγγρου και αρκετους ακομα δρομους να δεις ποσοι δεν εχουν βενζινη 😂😂😂😂
dollyyy19 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 μαλλον απο την πολλη παθητικη ασφαλεια,ξεχασατε να οδηγειτε.οχι οτι τα συγχρονα κουτια προσφερουν κατι στην οδηγηση.αλλα την ενεργητικη ασφαλεια του 205,δεν την εχει κανενα συγχρονο,της κατηγοριας του.αμφιβαλω αν καποιος σας το εχει οδηγησει.να ενημερωσω οτι κατι ατος ,φιεστα,κορσα,απο το 2010 και πιο καινουρια,δεν τα οδηγας,απλα μετακινησε........
Μάκαρος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 5 λεπτά πριν, dollyyy19 είπε μαλλον απο την πολλη παθητικη ασφαλεια,ξεχασατε να οδηγειτε.οχι οτι τα συγχρονα κουτια προσφερουν κατι στην οδηγηση.αλλα την ενεργητικη ασφαλεια του 205,δεν την εχει κανενα συγχρονο,της κατηγοριας του.αμφιβαλω αν καποιος σας το εχει οδηγησει.να ενημερωσω οτι κατι ατος ,φιεστα,κορσα,απο το 2010 και πιο καινουρια,δεν τα οδηγας,απλα μετακινησε........ https://www.motor1.com/news/145974/old-vs-new-corolla-crash-test/ Το παραπανω βιντεο το ποσταρε ενα αλλο μελος σε θεμα εδω μεσα. Δες το και δες τις διαφορες στην ασφαλεια σε αυτοκινητα με 16 χρονια διαφορα. (κορολα του 98 και του 2015). Ελπιζω να διαβασες οτι ο TS μιλαει για αυτοκινητο 30ετιας.
Sheogorath Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 19 λεπτά πριν, dollyyy19 είπε μαλλον απο την πολλη παθητικη ασφαλεια,ξεχασατε να οδηγειτε.οχι οτι τα συγχρονα κουτια προσφερουν κατι στην οδηγηση.αλλα την ενεργητικη ασφαλεια του 205,δεν την εχει κανενα συγχρονο,της κατηγοριας του.αμφιβαλω αν καποιος σας το εχει οδηγησει.να ενημερωσω οτι κατι ατος ,φιεστα,κορσα,απο το 2010 και πιο καινουρια,δεν τα οδηγας,απλα μετακινησε........ Θα συμφωνούσα μαζί σου, αν ήταν πχ το 106 και είχε abs. Τώρα όπως είναι θυμίζει καρτ. Ωραίο, αλλά μάλλον επικίνδυνο στα όρια. Δεν το θέλω να τρέχω προφανώς. Ούτε για daily. Γνωριζει κανεις τι κόστος να περιμένω;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα