nhzt Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2019 5 ώρες πριν, sakis_1908 είπε Το σημαντικό είναι να μας πούνε σε τι χρωμα θα βγαίνει ανα πόλη !!!🤔 Ροζ για Μύκονο...
siakattack@gmai Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2019 3 ώρες πριν, seventh_son είπε Σε τι ακριβώς υπερτερεί η διαφέρει αυτό από ένα μικρό ελικόπτερο? Το οποίο είναι δοκιμασμένη λύση, κτλ κτλ? Παπατζες προς το παρόν. Να' χαμε να λεγαμε To αυτόνομο το διάβασε κανεις ;Μάλλον όχι. 1 1
panoskabal Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2019 Σαχλαμάρες και σχέδια επι χάρτου που δεν πρόκειτε να υλοποιηθούν ουτε σε 500 χρόνια......Να φανταστείτε οτι τα τελευταία 140 χρόνια τα αυτοκίνητα και τα οχήματα ως προς τις βασικές τους δομές και τον κινητηρα δεν έχουν αλλαξει (μηχανη εσωτερικής καυσης σε τεσσερις ροδες με καθίσματα και καμπίνα........βέβαια έχουν βελτιωθει οι κινητήρες, η ταχύτητα, οι ανέσεις, τα ηλεκτρονικά συστηματα αλλα οι βασικές δομές δεν άλλαξαν......εδω στη γη οδηγούμε με μικρη ταχυτητα και τρακάρουμε, φανταστειτε να πεταμε τι θα γίνει ...θα κοιμάσε και δεν θα ξέρεις απο που σου ήρθε....
CAPgeo1979 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Σοφά τα λόγια του ταρίφα.... Που να σε πετάξω.... Συγγρού. Και σε πιο ύψος....
StathisMacedonia Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 6 ώρες πριν, onty είπε Μονο πανω κατω λεει. Τοσοι μηχανικοι και τοσοι υπολογιστές κανενας δεν πηρε χαμπαρι οτι ο ελικας που ειναι για το μπρος πισω ειναι σταματημενος; Διάνοια εισαι 1
tsibosp Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Χαλαρωστε παιδες , πειραματα κανουν οι ανθρωποι για εναλλακτικα μεσα μεταφορας. Επισης δεν προοριζεται για αστικα κεντρα απο οτι καταλαβαινω αλλα για προαστια κτλ. , ειναι αυτονομο, ηλεκτρικο και δεν χρειαζεται ιδιαιτερο χωρο για απογειωση, προσγειωση. Μια χαρα concept ειναι. 1
Prof_Chaos Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 19 ώρες πριν, pournaras είπε Θα ανοιξουν 10 για χειριστες 2-3 για μηχανικους, 2-3 για προγραμματιστες, για ελεγκτες κλπ Δεν μειωνονται οι θεσεις εργασιας, απλα χανονται οι ανιδεικευτες εργασιες, και αυξανονται οι θεσεις πτυχιουχων και εξειδικευμενων σε αλλους τομεις. Πολύ κακό και καθόλου απλά οταν πρόκειτε για θέματα απολύσεων και εύρεσης εργασίας.Σε όλες τις χώρες οι ανιδείκευτοι που εργάζονται σε τέτοιες θέσεις ειναι πολαπλάσιοι απο τους εξειδικευμένους. Κάθε κοινωνία είναι υποχρεωμένη να παρέχει εργασία σε ΟΛΟΥΣ όσους θέλουν να εργάζονται και όχι να αφήνει οικογένειες στον δρόμο. Οπως επαναπαύεστε κάποιοι πάνω σε ενα πτυχίο με την ίδια λογικιή θα έρθουν να σας πουν μετα απο κάποιο καιρό οτι εργασία δίνουμε μόνο σε μεταπτυχιακους και πάει λέγοντας. Εκει που θέλω να καταλήξω είναι οτι πρέπει να προασπίζουμε το δικαίωμα εργασίας απο τον πιο αδύναμο για να υπάρχει ασφάλεια και για τον πιο δυνατό. Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2019 από Prof_Chaos 3 1
mordred Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Αναφορά σε κείμενο αφού το PAV δεν μπορεί να πετάξει προς τα εμπρός Είναι πολύ κοντά δηλαδή...
nero62 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Σιγά την εξέλιξη.. μόνο στο design την άνεση και με επιπλέον 2 έλικες... http://www.abi.gr/el/helicopters/greek-air-taxi-network/ 18 ώρες πριν, seventh_son είπε Διαφέρει στο ότι δεν υπάρχει σκέψη να κάνουν τα ελικόπτερα ταξί. υπάρχει χρόνια το αεροταξί αρχηγέ...πάμε παρακάτω
Fubar.gr Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 18 ώρες πριν, Retromaniac είπε Αν παρατηρήσεις απογειώνεται σαν drone. Πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα έναν τεράστιο που μπορεί να βρει οπουδήποτε και αν πάθει πρόβλημα τότε να πέσει. ??? 18 ώρες πριν, Retromaniac είπε Επίσης ΣΙΓΟΥΡΑ για το ίδιο λόγο θα έχει μεγαλύτερη σταθερότητα και ευκολία στον χειρισμό. Η ευκολία χειρισμού των drone είναι αποτέλεσμα ελέγχου του υπολογιστή. Απο μόνα τους δέν έχουν καμία σταθερότητα, σε αντίθεση με ένα παραδοσιακό ελικόπτερο που πχ μπορεί να παραμείνει σε hover με ελάχιστο input απο τον πιλότο. Απο κεί και πέρα, υπάρχουν και στα ελικόπτερα συστήματα fly-by-wire που κάνουν το χειρισμό το ίδιο εύκολο με αυτό ενός drone. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 για ταξι δεν ξερω αν θα βολεψει (ως ταριφας ξερω καλα οτι τα επομενα 30 χρονια θα εχει ψοφησει το επαγγελμα απο τα αυτοματα αμαξια που οταν πεσουν οι τιμες θα ειναι και ευκολο εταιρειες να δημιουργησουν στολο σε οποιαδηποτε χωρα), αλλα για ιατρικους λογους, πιστευω θα ηταν απιστευτα και θα σωσουν ζωες, δυστυχως ο καπιταλισμος κοιταει τελευταιο το συμφερον του ανθρωπου, πραγματικα ευχομαι να γινει και να δωθει σε πραγματικες αναγκες (σκεψου ποσο γρηγορα θα αντιμετωσει καταστασεις οπως πτωσεις σε γκρεμους, αποφυγη κινησης σε χοντρα περιστατικα, ακομα πιο αμεση μεταφορα οργανων και οτι αλλο ) και οχι αλλη μια φορα για να κερδιζουν λεφτα. επισης εδω νομιζω οτι η μποινγκ δοκιμαζει και μεγεθη μπαταριων (230 κιλα , 80 χλμ ειναι απιστευτη εξοικονομιση στην καταστροφη του περιβαλλοντος απο τα βενζινοκινητα/πετρελαιοκινητα οχηματα παντος ειδους. υγ.1 οι τεχνολογιες παντα μας πηγαινουν ενα βημα μπροστα αλλα πρεπει να κοιταμε και την γενικοτερη κατασταση , δεν μπορει ξαφνικα να καταργει απειρες θεσεις εργασιας ( η περιπτωση των αυτοματων φορτηγων στην αμερικη ηδη περα απο οδηγους θα χτυπησει δεκαδες πολεις που οι οικονομιεςτους βασιζοταν στο περασμα των φορτηγων) υγ.2 το σιγουρο ειναι οτι μεχρι να βγει στην αγορα , θα περασουν τουλαχιστον 10 χρονια , αντε να δω ποτε θα φτιαξουν τα αιωρουμενα πατινια, γερναω και θελω να τα προλαβω πριν με πιασει η γεροντικη αννοια! τσιρζ!
pournaras Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 6 ώρες πριν, Prof_Chaos είπε Πολύ κακό και καθόλου απλά οταν πρόκειτε για θέματα απολύσεων και εύρεσης εργασίας.Σε όλες τις χώρες οι ανιδείκευτοι που εργάζονται σε τέτοιες θέσεις ειναι πολαπλάσιοι απο τους εξειδικευμένους. Κάθε κοινωνία είναι υποχρεωμένη να παρέχει εργασία σε ΟΛΟΥΣ όσους θέλουν να εργάζονται και όχι να αφήνει οικογένειες στον δρόμο. Οπως επαναπαύεστε κάποιοι πάνω σε ενα πτυχίο με την ίδια λογικιή θα έρθουν να σας πουν μετα απο κάποιο καιρό οτι εργασία δίνουμε μόνο σε μεταπτυχιακους και πάει λέγοντας. Εκει που θέλω να καταλήξω είναι οτι πρέπει να προασπίζουμε το δικαίωμα εργασίας απο τον πιο αδύναμο για να υπάρχει ασφάλεια και για τον πιο δυνατό. Δεν ειπε κανενας οτι ειναι καλο. Παντα μια απολυση ειναι κακο πραγμα. Απο κει και περα, δυστυχως στον κοσμο που ζουμε ετσι εχουν τα πραγματα. Σε καμμια χωρα δεν υπαρχει 0% ανεργια, και καμμια κοινωνια δεν εχει καταφερει να παρεχει εργασια σε ολους. Αρα παντα θα υπαρχει ενα ποσοστο το οποιο θα ειναι ανεργοι, εκτος και βρουμε εδω στο ινσομνια την απολυτη κοινωνια και απολυτα σωστο πολιτευμα που να μην εχουμε κανενα ανεργο. Κανεις δεν εποαναπαυεται, αλλα δεν γινεται κι αλλιως. Δεν μπορεις να σταματησεις την τεχνολογικη αναπτυξη, ωστε να εχω παντα δουλεια εγω που δεν εβγαλα ουτε το λυκειο. Τα πτυχια, δεν τα ζηταει καποιος γιατι ετσι, τα ζηταει η ιδια η εργασια, οταν μεσα απο τεχνολογικη εξελιξη ο μπαρμπα μητσος ο μαστορας πλεον δεν μπορει να βαλει χερι στο υβριδικο που θα παρεις, γιατι η γνωση του ειναι καθαρα εμπειρικη και περιοριζεται στα βασικα ενος κινητηρα εσωτερικης καυσης. Αρα ο μπαρμπα μητσος εκ των πραγματων γινεται ο επομενος ανεργος, αλλα ο γιος του που πηγε μεταπτυχιακο στον τομεα αυτο, γινεται ο επομενος εργαζομενος και παει λεγοντας.
Mhlogiatros Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Το σημαντικό είναι ότι κάνει τους ταρίφες να χέζονται με ιπτάμενες uber
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα