chsam Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2019 20 λεπτά πριν, panoskatos είπε Σορυ μαν αλλά από τα λεγόμενα σου εσύ βγάζεις κόμπλεξ. Έχεις και το ψευδώνυμο που βγάζει τεράστια αντικειμενικότητα Όταν γίνουμε 70 χρονών θα αγοράσουμε και εμείς ένα Toyota μην ανησυχείς!! Κομπλεξ ως προς τι;;;;Οτι λεω το λεω απο προσωπικη εμπειρια και οχι ακουσα, μου ειπαν, διαβασα στο ιντερνετ...Αν εχεις αποψη κατεθεσε την, αλλα ξεχασα αερολογιες και αγιος ο θεος... Και το ψευδωνυμο που κολλαει;;;;Ακομα ενα δειγμα της "λογικης" σου και του δικου σου κομπλεξ δημιουργιας φανταστικων σεναριων....Και για να μην κουραζεις το "μυαλουδακι" σου (δεν ξερω τι μπορει να σκεφτηκε...), το ψευδωνυμο ειναι αρχικα του ονοματεπωνυμου μου.
panoskatos Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2019 4 λεπτά πριν, chsam είπε Κομπλεξ ως προς τι;;;;Οτι λεω το λεω απο προσωπικη εμπειρια και οχι ακουσα, μου ειπαν, διαβασα στο ιντερνετ...Αν εχεις αποψη κατεθεσε την, αλλα ξεχασα αερολογιες και αγιος ο θεος... Και το ψευδωνυμο που κολλαει;;;;Ακομα ενα δειγμα της "λογικης" σου και του δικου σου κομπλεξ δημιουργιας φανταστικων σεναριων....Και για να μην κουραζεις το "μυαλουδακι" σου (δεν ξερω τι μπορει να σκεφτηκε...), το ψευδωνυμο ειναι αρχικα του ονοματεπωνυμου μου. Άκυρο για το ψευδώνυμο σου, νόμιζα ότι είδα έναν toyo. Όσο για τα υπόλοιπα ο καθένας γράφει ότι του κατέβει ή απλά ότι να ναι
toyo73 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, gmts είπε Αλλάζω αυτοκίνητο-μάρκες κάθε 4 με 5 χρόνια μάξ. Οπότε θεωρώ ατυχές το δήθεν σχόλιο σου, απλά για να πείς κάτι. Aλλαξε και καθε εβδομαδα εαν θες, δεν με ενδιαφερει.Εξαλλου με Ιταλικο και να θες να κατσεις παραπανω δεν μπορεις. 6 ώρες πριν, chsam είπε Υπαρχει πολυ κομπλεξ με τους "Ιταλους", τι να κανουμε; Να ειναι καλα το ποιοτικο VAG group, τα toyota που φτιαχνονται στην τουρκια και μαδανε εσωτερικα παντου, τα honda, suzuki με τα "φθηνα" και διαθεσιμα ανταλλακτικα....μια ζωη καταραμενοι οι ιταλοι με μηχανες που δεν παθαινουν τιποτα και αντεχουν τα παντα.....Να ακουγα τουλαχιστον καποιον με προσωπικη εμπειρια να γκρινιαζει, να πω οκ... Σε ποιο πλανητη γινονται αυτα.Ετσι για να μαθουμε.Η lancia εκλεισε.Η Alfa Romeo φυτοζωη, και η Fiat εαν δεν εκανε κοινοπραξιες θα ειχε την ιδια μοιρα.Σορυ βρε φιλε που ολος ο πλανητης εχει τα Ιταλικα για χρεπια.Ατιμη κοινωνια. Επεξ/σία 15 Φεβρουαρίου 2019 από toyo73
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2019 Suzuki swift είναι το θέμα,αρχίσατε πάλι τις φανατιλες😀
gmts Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2019 On 15/02/2019 at 20:11, toyo73 said: Aλλαξε και καθε εβδομαδα εαν θες, δεν με ενδιαφερει.Εξαλλου με Ιταλικο και να θες να κατσεις παραπανω δεν μπορεις. Πάμε πάλι.Οπότε θεωρώ ατυχές το δήθεν σχόλιο σου, απλά για να πείς κάτι. Σε ποιο πλανητη γινονται αυτα.Ετσι για να μαθουμε.Η lancia εκλεισε.Η Alfa Romeo φυτοζωη, και η Fiat εαν δεν εκανε κοινοπραξιες θα ειχε την ιδια μοιρα.Σορυ βρε φιλε που ολος ο πλανητης εχει τα Ιταλικα για χρεπια.Ατιμη κοινωνια.
aorus Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 13/2/2019 στις 10:20 ΜΜ, toyo73 είπε Χτυπατο μετα χωρις σκεψη.Προφανως με συνετη οδηγηση θα βλεπεις και κατω απο 8 λιτρα στα 100.Και μιλαμε για αξιοπιστια Suzuki.Καμια σχεση με Group και Αlfa Romeo. Είχα 147 και αυτά που γράφεις για alfa romeo δεν υπάρχουν πουθενα, μόνο προσοχή στον ιμάντα θέλει και όλα οκ ποτέ πουθενά δεν είχα το παραμικρό και η ποιότητα κατασκευής ήταν πολύ καλή, σαν τπποδύναμη με 120 ίππους πήγαινέ έτσι Επίσης αν πας σε στροφές να παίξεις τα διπλά ψαλίδια εμπρός με mcpherson πίσω σε συνδιασμό με τα φρένα που έχει καθώς και το τιμόνι 2 στροφές από τέρμα σε τέρμα............αν και έχω bmw τώρα.....τί μου συγκρίνεις το corolla και το swift....... Για να διατηρηθεί ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο πάντως σε καλή κατάσταση χρειάζεται 2 παράγοντες που πολλοί (άσχετοι κυρίως)αγνοούν -Συντήρηση όπως το προβλέπει ο κατασευαστήςτου -Και συνετή χρήση, δηλαδη, δεν ξεκινάμε ένα αμάξι παγωμένο να το σπάμε ενώ το ψυκτικό είναι στους 60 βαθμούς ακόμα και τα λάδια παγωμένα καθώς και τα μέταλλα του κινητήρα δεν έχουν φτάσει στην σωστή θερμοκρασία λειτουργίας, καθώς επίσης και οι βαλβολίνες του σασμάν παγωμένες.... Δεν καβαλάμε τα πεζοδρόμια λες και είναι τζιπ ή περνάμε πάνω από λακούβες σα τρελλοί ειδικά σε κοπανήματα στα πεζοδρόμια την ακούν λάστιχα, μπιλιοφόροι ημιαξόνια.... Αν ένας κάτοχος ενός οχήματος "ξέρει" μόνο να βάζει βενζίνη δεν φταίει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου..........λέω εγω τώρα Υ.Γ. επειδή τα περί αξιοπιστίας των αυτοκινήτων ανάλογα με την χώρα προέλευσης τους θυμίζουν παπουδοσυζητήσεις σε καφενείο που στερούνται σοβαρότητας... οι περισσότεροι που χρησιμοποιούν τέτοια επιχειρήματα για αυτοκίνητα που δεν είχαν ποτέ δεν έχουν άποψη αλλά αναπαράγουν ότι έχουν ακούσει από τον κάθε ξερόλα στο σόι (παππού, θείο, ξάδερφο που είχε ένα γνωστό που....) επίσης άλλη καταπόνηση δέχεται ένα μοτερ που βγάζει 75ps από 1,4cc (π.χ. KDX, KDY) και άλλη ένα ατμοσφαιρικό που βγάζει 105 ίππους απο΄1,4 (π.χ.AR 33503) Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2019 από aorus 3
prince_21 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Εχω γνωμη και για 1300 αλλα κ για 1600, τα εχουν φιλοι μου και τα 2. Το 1300 μια χαρα ανετο ταξιδι κανει και με πολυ μικροτερη καταναλωση. Το 1600 ειναι σαφως πιο δυνατο αλλα κοπαναει φουλ να ξερεις. Αν και εχω 106 ραλλακι και ειμαι συνηθισμενος, αν πας σε 1600 μην προτιμησεις με μεγαλες ζαντες...
infested Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 2 ώρες πριν, prince_21 είπε Εχω γνωμη και για 1300 αλλα κ για 1600, τα εχουν φιλοι μου και τα 2. Το 1300 μια χαρα ανετο ταξιδι κανει και με πολυ μικροτερη καταναλωση. Το 1600 ειναι σαφως πιο δυνατο αλλα κοπαναει φουλ να ξερεις. Αν και εχω 106 ραλλακι και ειμαι συνηθισμενος, αν πας σε 1600 μην προτιμησεις με μεγαλες ζαντες... Φίλε είχα ραλλύ 20 ετίας και κοιτάζω για αντικαταστάτη του με παρόμοιο αυτοκίνητο ποιο σύγχρονο, οικονομικό και ασφαλές. Κατά τη γνώμη σου το το swift 1600 αξίζει; Υπάρχει κάτι άλλο εξίσου καλό γύρω στα 5 χιλιάρικα;
toyo73 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, prince_21 είπε Εχω γνωμη και για 1300 αλλα κ για 1600, τα εχουν φιλοι μου και τα 2. Το 1300 μια χαρα ανετο ταξιδι κανει και με πολυ μικροτερη καταναλωση. Το 1600 ειναι σαφως πιο δυνατο αλλα κοπαναει φουλ να ξερεις. Αν και εχω 106 ραλλακι και ειμαι συνηθισμενος, αν πας σε 1600 μην προτιμησεις με μεγαλες ζαντες... Βγαινει και με 16αρες, αλλα δεν του παει τοσο.Με τις 17αρες ειναι κουκλι. 2 ώρες πριν, infested είπε Φίλε είχα ραλλύ 20 ετίας και κοιτάζω για αντικαταστάτη του με παρόμοιο αυτοκίνητο ποιο σύγχρονο, οικονομικό και ασφαλές. Κατά τη γνώμη σου το το swift 1600 αξίζει; Υπάρχει κάτι άλλο εξίσου καλό γύρω στα 5 χιλιάρικα; Αξιζει φιλε.Εχει το τριπτυχο που λες.Ειναι πιο συγχρονο-οικονομικο-ασφαλες αλλα και αξιοπιστο.Εχει πιο μεγαλους χωρους, αλλα δεν εχει το γκαζι του rallye και το στριψιμο σε τετοιο βαθμο.Mαλλον καλυτερα το παιχνιδι, την αισθηση και το χαμογελο.Αλλα πλεον δεν κατασκευαζονται-ουτε προκειται τετοια παιχνιδια.Αλλα παθητικη ασφαλεια μηδεν. Rallye εχει και ο αδελφος μου, αλλα ειναι κινητο νεκροκουτι.Μπαινω μεσα και φοβαμαι.Νομιζω σε στουκα τα φαναρια θα κανουν παρεα τα στοπ πισω.Τετοια ψευτικη και χαρτινη αισθηση μου δινει. Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2019 από toyo73 1 1
squib Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Κατόπιν εμπειρίας μου με μικρό ιαπωνικό πυραυλάκι , θα πρότεινα να κοιτάξεις και το Mitsubishi Colt CZT. Είναι 1500cc turbo με 150 εργοστασιακά άλογα και αύθονη ροπή που σε συνδυασμό με το μικρό βάρος το κάνουν και σβέλτο και οικονομικό. Επίσης η μαγκιά με τα πίσω καθίσματα που είναι συρόμενα δίνει χώρο στο πορτ παγκαζ ή στους πίσω επιβάτες ανάλογα με τη διαθεσή σου.
prince_21 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2019 11 ώρες πριν, infested είπε Φίλε είχα ραλλύ 20 ετίας και κοιτάζω για αντικαταστάτη του με παρόμοιο αυτοκίνητο ποιο σύγχρονο, οικονομικό και ασφαλές. Κατά τη γνώμη σου το το swift 1600 αξίζει; Υπάρχει κάτι άλλο εξίσου καλό γύρω στα 5 χιλιάρικα; Σε αυτά τα λεφτά νομίζω ότι το swift είναι μονόδρομος... Μετά κοιτάς προς colt νομίζω...
IcySpike Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Το κοίταζα το CZT άλλα παρόλο που είμαι φαν της Mitsubishi δεν μου αρέσει ο σχεδιασμός του. Επίσης έχω ακούσει ότι δεν έχει και την καλύτερη αίσθηση σαν τιμόνι. Βέβαια από μοτέρ είναι τούμπανο άλλα εμένα με νοιάζει περισσότερο να είναι σβελτο άλλα να στρίβει και να είναι διασκεδαστικό παρά να είναι απλά γρήγορο στις ευθείες. Επίσης δεν εμπιστεύομαι εύκολα μεταχειρισμένο τουρμπο γιατί τα περισσότερα τα έχουν λιώσει. Στις 18/2/2019 στις 2:33 ΜΜ, prince_21 είπε Εχω γνωμη και για 1300 αλλα κ για 1600, τα εχουν φιλοι μου και τα 2. Το 1300 μια χαρα ανετο ταξιδι κανει και με πολυ μικροτερη καταναλωση. Το 1600 ειναι σαφως πιο δυνατο αλλα κοπαναει φουλ να ξερεις. Αν και εχω 106 ραλλακι και ειμαι συνηθισμενος, αν πας σε 1600 μην προτιμησεις με μεγαλες ζαντες... Το 1300 το βλέπω να κυκλοφορεί παρά πολύ οπότε σίγουρα θα είναι καλό. Όσο το σκέφτομαι τόσο πάω προς το 16αρι όμως γιατί θέλω να είναι και λίγο πιο παιχνιδιάρικο. Τα κοπανηματα τα εχω συνηθίσει, mx5 χαμηλωμενο είχα 😂 Επεξ/σία 19 Φεβρουαρίου 2019 από IcySpike
infested Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2019 Παρεμπιπτόντως από το ψάξιμο που έχω κάνει το swift 1600 125 PS (2005-›2008) παίρνει μόνο βενζίνη 100 οκτανίων αλλιώς βγάζει πυράκια. Μιλάμε δηλαδή για +10-15% τουλάχιστον αυξημένο κόστος χρήσης.
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2019 Αυτό το λέει ο κατασκευαστής ή απλα το ακουσες; Επίσημα δηλαδή στα τεχνικά χαρακτηριστικά λέει βενζίνη 100 οκτανίων; Στις 26/1/2019 στις 2:30 ΜΜ, Γιάννης Platano είπε Αξιοπιστια Ιαπωνικη οποτε... Made in India
infested Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, jmmys είπε Αυτό το λέει ο κατασκευαστής ή απλα το ακουσες; Επίσημα δηλαδή στα τεχνικά χαρακτηριστικά λέει βενζίνη 100 οκτανίων; Made in India Το swiftclub.gr είναι γεμάτο από τέτοια ποστ, ενδεικτικά: https://www.swiftclub.gr/forum/viewtopic.php?f=1&t=9252&start=10 https://www.swiftclub.gr/forum/viewtopic.php?f=1&t=3663&start=540 https://www.swiftclub.gr/forum/viewtopic.php?f=100&t=8151&start=40 Αναφορά σε κείμενο Κατ'αρχάς, ο περιορισμός στη βενζίνη υπάρχει για τα Type I, δηλαδή αυτά που είναι έως και του 2007 (κόφτης στις 6800 σαλ). Αν βρεις μοντέλο του 2008 και άνω (με κόφτη στις 7200 σαλ), τότε μπορείς να βάζεις 95άρα χωρίς πρόβλημα. Λογικά, με τη Shell V-Power θα είσαι εντάξει, την είχαν κι άλλοι κάνει τη δοκιμή και δεν είχαν πρόβλημα απ'όσο θυμάμαι. Τα βελτιωτικά δεν θα τα πρότεινα, γιατί δεν ξέρω αν κάνεις πραγματική οικονομία με κάτι τέτοιο. Αν είναι να βάζεις 95άρα συν βελτιωτικό, καλύτερα θα ήταν να βάλεις 100άρα κατ'ευθείαν. Αναφορά σε κείμενο Επίσης κανονικά το αυτοκίνητο θέλει (σύμφωνα με το book του κατασκευαστή) βενζίνη απο 98οκτάνια και πάνω (διορθώστε με αν κάνω λάθος) , οπότε είναι στην κρίση σου τι θα βάζεις. Αναφορά σε κείμενο Το μοτέρ του Sport έχει πολύ υψηλή συμπίεση για να κάψει 95αρα πετυχαίνοντας επιδόσεις χωρίς να προκληθεί ζημιά.Φυσικά η μαμά Suzuki για να διασφαλίσει πως ο οδηγός δεν θα βάλει καύσιμο κάτω από 98 RON έχει προγραμματίσει να ανάβει η ένδειξη "Check Engine" αν τελικά το πράξει. Μάλλον η αλλαγή στο πρόγραμμα δεν θεωρείται αναβάθμιση αλλά "υποβάθμιση" εφόσον θα πρέπει να κόψει avance αλλάζοντας παράλληλα τα μείγματα ώστε να μην χτυπάει "πυράκια" όταν βάλουμε 95 RON παρασύροντας μοιραία τις επιδόσεις προς το χειρότερο. Πάντως στο εξωτερικό δεν έχω δει να γίνονται τέτοιες "αναβαθμίσεις" Τώρα αν κρίνουμε από την κακή ποιότητα βενζίνης που κυκλοφορεί στην χώρα μας σε μοτέρ επιδόσεων με υψηλή συμπίεση δεν θα επιχειρούσα να βάλω κάτω από 98 RON για να μην πω 100αρα παρά μόνο σε περίπτωση ανάγκης. Επεξ/σία 19 Φεβρουαρίου 2019 από infested 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα