Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 26/1/2019 στις 9:31 ΠΜ, Punker είπε

Καλησπέρα σε όλους!
Αγόρασα πριν περίπου 3-4 εβδομάδες το πρώτο μου αμάξι,δεν ήθελα να ήταν κάτι φοβερό γιατί δεν είμαι έμπειρος οδηγός και με συμβούλευσαν το πρώτο μου αμάξι να είναι αξιόπιστο αλλά και να μην το κλαίω κιόλας άμα το χτυπήσω.Οπότε πήρα ένα Atos του 1999 που βρήκα.
Καλό θα ήταν να γνωρίζετε ότι είμαι άσχετος λίγο πολύ με τα αυτοκίνητα αλλά όχι γενικότερα με την μηχανική και την φυσική.Δεν θα σου λύσω προβλήματα κβαντομηχανικής αλλά δεν είμαι και θεωρητικός..
Κατέβηκα μια βόλτα προχθές στο κέντρο της πόλης και παρατήρησα ελαφρώς να βγαίνει καπνός από το αριστερό μέρος του καπό,αλλά ελάχιστα,δηλαδή ίσα ίσα που το πήρε το μάτι μου και μετά έπρεπε να κοιτάζω για αρκετή ώρα κατά την οδήγηση για να το ξαναδώ.Τέλος πάντων,πήγα για καφέ και μετά από 2-3 ώρες ξαναμπήκα στο αυτοκίνητο να πάω σπίτι.Μετά από 9-10 χιλιόμετρα και αρκετά δίπλα στο σπίτι μου ,με άφησε σε στοπ.Ενδεχομένως να παρατήρησα έναν ψιλό ήχο διαφορετικό όταν πατούσα το γκάζι κάτω περισσότερο από την μέση πριν με αφήσει αλλά επειδή δεν έχω μεγάλη πείρα δεν γνωρίζω αν ήταν φυσιολογικό ή ιδέα μου.Τέλος πάντων,δίνω μίζα 2-3 φορές και δεν έπαιρνε,το αφήνω για μισό λεπτό,ξαναδίνω και παίρνει,πάνω σπίτι που ήταν 50 μέτρα από το Stop και το αφήνω.Μένω στο αυτοκίνητο λίγο τρομαγμένος,ξαναδίνω να πάρει μπρος αμέσως με το που το έκλεισα και δεν έπαιρνε,περιμένω λίγο ακόμα και ξαναπήρε.Από τότε παίρνει εύκολα αλλά δεν είμαι σίγουρος αν είναι εντάξει,σήμερα το έβαλα σε νεκρά και ίσα ίσα που ακούμπησα το γκάζι και ,δεν ξέρω αν είναι σωστός ο όρος,έδινε πολλές στροφές ίσα ίσα με την επαφή με το πετάλι,και πάλι δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου ή τα σκέφτομαι επειδή έχει προηγηθεί αυτο που έχει προηγηθεί.

*Να σημειωθεί οτι το βεντιλατέρ ανοίγει σχεδόν πάντα ,αν όχι πάντα.Δεν ξερω αν είναι σχετικό απλά μου το ανέφερε ο πατέρας μου οτι δεν θα έπρεπε.


Πράγματα που έλεγξα μετά από αναζήτηση στο Internet:
α)Λάδι,σε φυσιολογικό σημείο και όχι αρκετά βρώμικο.

β) Θερμοκρασία,ο δείκτης θερμοκρασίας ήταν αρκετά χαμηλά,δεν ανέβηκε ποτέ πάνω από την μέση.
γ) Νερό ψυγείου,δεν είχε πολύ ,σίγουρα θέλει γέμισμα το οποιο και θα γίνει,αλλά εφ'όσον δεν ανέβασε θερμοκρασία,η σκέψη μου λέει ό,τι δεν θα έφταιγε αυτό που έσβησε ή που δεν έπαιρνε.

δ)Θερμοστάτης, θεωρώ θα εξηγουσε τα πάντα αν ανέβαζε θερμοκρασία και ήταν απλά χαλασμένος ο θερμοστάτης αλλά ο δείκτης θερμοκρασίας δεν μένει στάσιμος ,μετά από ένα τέταρτο χρήσης αυτοκινήτου,φεύγει από το "C" και πάει στο ,ας πούμε , 25% του φάσματος "C"-"H".

ε)Βενζίνη είναι στην μέση.

Άλλοι με ρώτησαν αν κάνει ήχο το αμάξι όταν γυρίζω την μίζα,ναι κάνει.

Σκέψεις;
Το αυτοκίνητο φαντάζομαι θα πρέπει να πάει στον μηχανικό από βδομάδα ,το topic το κάνω περισσότερο για να ακούσω απόψεις και να πάρω μια ιδέα για τα πιθανά προβλήματα και ενδεχομένως κόστη που μπορεί να προκείψουν...Ή για να μου προτείνετε να κοιταχτεί κάτι που θα μπορεί να γίνει από εμένα...Ελπίζω να είναι κάτι απλό και όχι κάτι τρομαχτικό
Ευχαριστώ πολύ!

Εγώ παλικάρι μου προτείνω να το δει ο πατέρας σου σε 1η φάση μιας και έχει μια Α εμπειρία πάνω στα αυτοκίνητα και θα έχει καβαλήσει πάνω απο 3 διαφορετικά πχ αλλά μην *πατήσεις* στο ότι θα στο φτιάξει η θα σου πει κάτι στάνταρ... πήγαινε σ'έναν καλό μηχανικό και ηλεκτρολόγο και άσε τις συμβουλές απο τους εμπειρογνώμονες του insomnia... ναι μεν κάποιοι η οι περισσότεροι λίγο πολύ είναι γνώστες αλλά εάν δεν μπει *χέρι* απο μηχανικό η ηλεκτρολόγο δεν θα βρεις άκρη... Να ζητήσεις συμβουλή πχ γι'αλλαγή λαδιών η νερού του ψυγείου μαζί σου αλλά ως εκεί. Το Point είναι να μην αγχώνεσαι και τρελένεσαι με την 1η στραβή.  Φιλικά πάντα!! 

  • Like 1
  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
10 ώρες πριν, jmmys είπε

Στην Ελλάδα μειώθηκαν πολύ τα θανατηφόρα τροχαια επειδή έγιναν δρόμοι,κυρίως αυτοκινητοδρομοι,επειδή  υπαρχουν πλεον αλκοολτεστ,θυμάμαι μέχρι το 2000 δεν υπήρχαν αλκοολτεστ,το θυμάμαι σαν χθες,και μετα επειδή τα αμάξια έγιναν πιο ασφαλή.

Επίσης η διαφορα σε ασφάλεια που έχει ένα αμάξι του 2018 σε σχέση με το ίδιο μοντελο του 2010 κάθε αλλο παρά τεραστια είναι. 

Και δεν θα ήθελες να είσαι σε εναν μικρό κουβά τύπου Yaris του 2018 απο ενα Sedan ή λιμουζίνα του 2010 σε περιπτωση ατυχηματος.

Το κυριότερο σε θέμα ασφαλείας είναι ο οδηγός,η ζώνη,οι αεροσακοι,μετα το αμάξωμα,τα λάστιχα, τα φρένα,η συντηρηση γενικά,ABS και ESP και μετα αν το αμαξι είναι καινουριο ή 10αετιας και βάλε.

Είναι πολυπαραγοντικό το θέμα με τα τροχαία, παραμένει γεγονός όμως ότι αν εμπλακείς σε τροχαίο έχεις περισσότερες πιθανότητες να γλυτώσεις αν είσαι σε ένα καινούριο αμάξι, και βέβαια έχεις και λιγότερες πιθανότητες να εμπλακείς σε τροχαίο με τα συστήματα αποφυγής συγκρούσεων που υπάρχουν.

Οι έρευνες δείχνουν ότι από τα τελευταία 5-6 χρόνια η ασφάλεια έχει βελτιωθεί πολύ, οπότε ναι, ένα αυτοκίνητο του 2010 έχει μεγάλη διαφορά από ένα του 2018 και η σωστή σύγκριση είναι ένα Yaris του 2018 με ένα Yaris του 2010 ή μιας λιμουζίνας του 2018 με μιας λιμουζίνας του 2010 και όχι συγκρίνοντας ανόμοια αυτοκίνητα.

  • Like 1
Δημοσ.
5 hours ago, papoys1 said:

Φίλε άστους να λένε.Στην Ελλάδα της κρίσης μια χαρά αμαξάκι είναι το Atos να κάνεις τη δουλειά σου.Οι δρόμοι είναι γεμάτοι από τέτοια και καλή τιμή πιάνουν τα μεταχειρισμένα.Αν δεν ήταν καλά θα τα χάριζαν. Λίγο προσοχή μόνο και χαμηλές ταχύτητες.

 

 

 

Γενικά όχι. 

Είναι άθλιο αμάξι. 

  • Like 4
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Punker είπε

Απ'όσο παρατήρησα δεν καίει πολύ βενζίνη,βέβαια δεν έχω και μέτρο σύγκρισης αρά μπορεί να έχω και άδικο...!
Ο δείκτης θερμοκρασίας σίγουρα δεν πέρασε ποτέ πάνω από την μέση,όπως είπα συνήθως παίζει στο 25%-30% 

Στα 8λ εισαι!

Δημοσ.

Ενημέρωση #1:
Το πήγα στον πατέρα μου,άνοιξε το καπό ,είδε λίγο τα νερά και γέμισε το ψυγείο.Πήρε έναν μηχανικό που συνεργαζότανε χρόνια,ο οποίος ήταν αρχιμηχανικός στην Opel και άνοιξε δικό του συνεργείο,του είπε ότι φλάντζα και μοτέρ είναι απίθανο να είναι διότι αυτά τα αμάξια δεν τα καίνε τόσο εύκολα φλάντζες και μοτέρ και ότι το πιθανότερο είναι το βεντιλατέρ να ανοίγει μόνο του γιατί θέλει καινούριο ρελέ λόγω ηλικίας.Όχι ότι τα πολυκαταλαβαίνω αυτά αλλά έτσι του είπε.Ο πατέρας μου έβαλε σχεδόν 2 λίτρα μέσα στο ψυγείο,το κάναμε λίγες βόλτες για να δει αν χάνει και λέει δεν χάνει.Η άποψη του είναι ότι θέλει καθάρισμα το ψυγείο και υγρά.Μου είπε απλά να το πάω στον ηλεκτρολόγο για να δει το βεντιλατέρ και ότι δεν χρειάζεται μηχανικό,μου είπε πως στην οδήγηση η μηχανή κάνει πολύ καλό θόρυβο,είναι ήρεμο και δεν δείχνει ζόρι,γενικά πάει πολύ καλά.Γενικά μου είπε ότι ήμουν τυχερός μέσα στην ατυχία μου διότι το γεγονός πως το ρελέ του βεντιλατέρ είχε χαλάσει και άνοιγε αμέσως,ενδεχομένως να έσωσε την μηχανή που την έψυχε διότι ,απ'όσο λέει,το ψυγείο δεν είχε νερό.
Μου λέει την Τετάρτη να του το πάω να μου καθαρίσει το ψυγείο και να αλλάξουμε υγρά και σύντομα να το πάω σε έναν ηλεκτρολόγο για να δει το ρελέ του βεντιλατέρ,μου πρότεινε να μην πάω σε μηχανικό γιατί θα φάω τσάμπα λεφτά.

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Conan2046 είπε

και η σωστή σύγκριση είναι ένα Yaris του 2018 με ένα Yaris του 2010 ή μιας λιμουζίνας του 2018 με μιας λιμουζίνας του 2010 και όχι συγκρίνοντας ανόμοια αυτοκίνητα.

Αυτό ακριβως λέω και εγώ. Να μην συγκρίνουμε ανόμοια αμάξια.Δεν θα συγκρινω το Yaris 2019 με ενα Audi A6  του 2010 ή ενα Α8 του 2000.Καμμία σχέση στην ασφάλεια.

Στα υπολοιπα δεν συμμεριζομαι την άποψη σου.Δεν νομιζω οτι ενα αμάξι του 2010 με καλά λάστιχα,καλά φρενα ,καλες αναρτησεις,τα ABS,ESP είναι αυτονόητα,υστερεί τόσο πολύ σε θέμα ασφαλείας με ενα ΙΔΙΟ αμάξι του 2019.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, jmmys είπε

Αυτό ακριβως λέω και εγώ. Να μην συγκρίνουμε ανόμοια αμάξια.Δεν θα συγκρινω το Yaris 2019 με ενα Audi A6  του 2010 ή ενα Α8 του 2000.Καμμία σχέση στην ασφάλεια.

Στα υπολοιπα δεν συμμεριζομαι την άποψη σου.Δεν νομιζω οτι ενα αμάξι του 2010 με καλά λάστιχα,καλά φρενα ,καλες αναρτησεις,τα ABS,ESP είναι αυτονόητα,υστερεί τόσο πολύ σε θέμα ασφαλείας με ενα ΙΔΙΟ αμάξι του 2019.

Πιστευω η εξελιξη ειναι στο πως θα κατανεμηθει η ενεργεια που θα δημιουργηθει κατα τη διαρκεια ενος ατυχηματος. Παραδειγμα ας πουμε σε μετωπικη, να απορροφησει το μεγαλυτερο κομματι της ενεργειας ο κινητηρας ετσι ωστε η καμπινα να δεχτει μικρη καταπονηση κτλ κτλ. 

Τωρα για λαστιχα φρενα κτλ ειναι καθαρα θεμα συντηρησης του οδηγου. 

ABS-ESP δεν νομιζω να εχει αλλαξει ιδιαιτερα η τεχνολογια(δεν το γνωριζω τουλαχιστον) 

  • Like 1
Δημοσ.

Αγαπητε καλημερα, δες λιγο τις γειωσεις, αλυσιδα> μπαταρια - μιζα, μπαταρια πολλαπλασιαστης, κεντρικο μπλοκ - σωμα αυτοκινητου - μπαταρια.

μπορει να ειναι κατι πολυ απλο

Δημοσ.
18 ώρες πριν, jmmys είπε

Αυτό ακριβως λέω και εγώ. Να μην συγκρίνουμε ανόμοια αμάξια.Δεν θα συγκρινω το Yaris 2019 με ενα Audi A6  του 2010 ή ενα Α8 του 2000.Καμμία σχέση στην ασφάλεια.

Στα υπολοιπα δεν συμμεριζομαι την άποψη σου.Δεν νομιζω οτι ενα αμάξι του 2010 με καλά λάστιχα,καλά φρενα ,καλες αναρτησεις,τα ABS,ESP είναι αυτονόητα,υστερεί τόσο πολύ σε θέμα ασφαλείας με ενα ΙΔΙΟ αμάξι του 2019.

Ο Μάκαρος τα λέει μια χαρά. Ας συμφωνήσουμε ότι η εξέλιξη τα τελευταία 20 χρόνια τουλάχιστον είναι δραματική. Φτάνει νομίζω να δει κανείς αυτό το βιντεάκι που συγκρούεται ένα Corolla του 1998 με ένα του 2015: https://www.motor1.com/news/145974/old-vs-new-corolla-crash-test/ για να αντιληφθεί την δραματική βελτίωση στην ασφάλεια όταν επέλθει η σύγκρουση. Ακόμα και σε σχέση με το 2010 υπάρχει διαφορά αλλά ας συμφωνήσω ότι δεν είναι μεγάλη. 

Το άλλο κομμάτι όμως είναι η αποφυγή της σύγκρουσης, το ESP δεν είναι καθόλου αυτονόητο για ένα αμάξι του 2010, υποχρεωτικό έγινε το 2014 μόνο. Από τότε δεν ξέρω πόσα άλλα συστήματα έχουν γίνει σχεδόν αυτονόητα για ένα αμάξι, συστήματα αποφυγής σύγκρουσης, προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, ειδοποίηση όταν καταλάβει το σύστημα ότι είσαι κουρασμένος, έλεγχος πίεσης ελαστικών, φώτα ημέρας που ανάβουν συνέχεια και η λίστα συνεχίζεται, όλα σε μικρό ή μεγάλο ποσοστό βοηθούν στο να μειωθούν οι πιθανότητες σύγκρουσης. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, 1988panos2171 είπε

Ο δείκτης της θερμοκρασίας δεν πήγαινε στην μέση; Αν είναι έτσι το αυτοκίνητο δούλευε ''θεωρητικά'' κρύο λόγο κολλημένου θερμοστάτη...

Και εγώ αυτό νόμιζα αλλά απ'την άλλη το βεντιλατέρ ανάβει αμέσως ,άρα μήπως δεν ανεβαίνει η θερμοκρασία λόγω αυτού;

Δημοσ.

Καλο ειναι ο ηλεκτρολογος να δει κ να αλλαξει αν χρειαζεται τον αισθητηρα τ οργανου κ το θερμοστατη, για να εχεις κ εσυ σωστη εικονα στη συνεχεια, αν υπαρχει καποιο προβλημα κ παρουσιαζει καποιο συμπτωμα ξανα, να ξερεις τι μπορει να φταιει κ τι δεν φταιει..

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Punker είπε

Και εγώ αυτό νόμιζα αλλά απ'την άλλη το βεντιλατέρ ανάβει αμέσως ,άρα μήπως δεν ανεβαίνει η θερμοκρασία λόγω αυτού;

Aπό τη μια το αυτοκίνητο δεν είχε νερό και από την άλλη άναβε το βεντιλατέρ αλλά ο δείκτης της θερμοκρασίας δεν πήγαινε στη μέση (φυσιολογική λειτουργία). Πολύ φοβάμαι ότι πολλά πράγματα ταυτόχρονα δε λειτουργούν σωστά. Τώρα το τι ζημιά μπορεί να έπαθε δεν ξέρω αλλά οι καπνοί που έβγαζε σίγουρα δεν είναι καλό σημάδι.

Δημοσ.

Υπαρχει παντα η περιπτωση να εσκασε καποιο κολαρο οταν εβγαζε τους καπνους κ γιαυτο να εμεινε απο νερο.

@Punker ελεγξες οτι δν ξαναθελει νερο το ψυγειο αφου του συμπληρωσατε κ το εκανε βολτα ο πατερας σου?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...