Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 ώρες πριν, vasilllis είπε

Γιατι ,πριν 20χρονια που δεν υπηρχαν Abs και ESP και πολλοι αεροσακοι τους κλαιγανε περισσοτερο απο οτι σημερα?

Αντι να του πεις οτι το μεγαλυτερο λαθος ειναι οτι πηρε ενα αυτοκινητο και δεν εχει παει να το ελεγξει ουτε για τα βασικα του?

ενω αμα το βλεπαμε θα βγαζαμε καλυτερα συμπερασματα. :) :)

Θα συμφωνησω στο κομματι του ελεγχου αλλα μην συγκρινουμε και την παθητικη ασφαλεια σε αυτοκινητα 20ετιας με αυτοκινητα τελευταιας τεχνολογιας. Οι διαφορες ειναι τεραστιες. 

  • Like 2
  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Μάκαρος είπε

Θα συμφωνησω στο κομματι του ελεγχου αλλα μην συγκρινουμε και την παθητικη ασφαλεια σε αυτοκινητα 20ετιας με αυτοκινητα τελευταιας τεχνολογιας. Οι διαφορες ειναι τεραστιες. 

Εννοειται αυτο,δεν το συζηταω ,Εξαλλου δεν πηγα να κανω καμια συγκριση μεταξυ τους.Το σημαντικοτερο απο ολα αυτα ομως θεωρω,να εχει ενα ασφαλες αυτοκινητο(οσων χρονων και να ειναι) και ΚΥΡΙΩΣ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΑΕΙ.

  • Like 1
Δημοσ.

 

5 ώρες πριν, vasilllis είπε

Γιατι ,πριν 20χρονια που δεν υπηρχαν Abs και ESP και πολλοι αεροσακοι τους κλαιγανε περισσοτερο απο οτι σημερα?

Άρα με την δική σου λογική, μιας και πριν 20 χρόνια με την ανύπαρκτη ενεργητική ή παθητική ασφάλεια σκοτώνονταν και τότε σε ατυχήματα, δεν χρειάζεται σήμερα να αποζητάμε ότι ασφαλέστερο!!!!!!

Μάλιστα….

6 ώρες πριν, Punker είπε

Καλησπέρα σε όλους!
Αγόρασα πριν περίπου 3-4 εβδομάδες το πρώτο μου αμάξι,δεν ήθελα να ήταν κάτι φοβερό γιατί δεν είμαι έμπειρος οδηγός και με συμβούλευσαν το πρώτο μου αμάξι να είναι αξιόπιστο αλλά και να μην το κλαίω κιόλας άμα το χτυπήσω.Οπότε πήρα ένα Atos του 1999 που βρήκα.
Καλό θα ήταν να γνωρίζετε ότι είμαι άσχετος λίγο πολύ με τα αυτοκίνητα αλλά όχι γενικότερα με την μηχανική και την φυσική.Δεν θα σου λύσω προβλήματα κβαντομηχανικής αλλά δεν είμαι και θεωρητικός..
Κατέβηκα μια βόλτα προχθές στο κέντρο της πόλης και παρατήρησα ελαφρώς να βγαίνει καπνός από το αριστερό μέρος του καπό,αλλά ελάχιστα,δηλαδή ίσα ίσα που το πήρε το μάτι μου και μετά έπρεπε να κοιτάζω για αρκετή ώρα κατά την οδήγηση για να το ξαναδώ.Τέλος πάντων,πήγα για καφέ και μετά από 2-3 ώρες ξαναμπήκα στο αυτοκίνητο να πάω σπίτι.Μετά από 9-10 χιλιόμετρα και αρκετά δίπλα στο σπίτι μου ,με άφησε σε στοπ.Ενδεχομένως να παρατήρησα έναν ψιλό ήχο διαφορετικό όταν πατούσα το γκάζι κάτω περισσότερο από την μέση πριν με αφήσει αλλά επειδή δεν έχω μεγάλη πείρα δεν γνωρίζω αν ήταν φυσιολογικό ή ιδέα μου.Τέλος πάντων,δίνω μίζα 2-3 φορές και δεν έπαιρνε,το αφήνω για μισό λεπτό,ξαναδίνω και παίρνει,πάνω σπίτι που ήταν 50 μέτρα από το Stop και το αφήνω.Μένω στο αυτοκίνητο λίγο τρομαγμένος,ξαναδίνω να πάρει μπρος αμέσως με το που το έκλεισα και δεν έπαιρνε,περιμένω λίγο ακόμα και ξαναπήρε.Από τότε παίρνει εύκολα αλλά δεν είμαι σίγουρος αν είναι εντάξει,σήμερα το έβαλα σε νεκρά και ίσα ίσα που ακούμπησα το γκάζι και ,δεν ξέρω αν είναι σωστός ο όρος,έδινε πολλές στροφές ίσα ίσα με την επαφή με το πετάλι,και πάλι δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου ή τα σκέφτομαι επειδή έχει προηγηθεί αυτο που έχει προηγηθεί.

*Να σημειωθεί οτι το βεντιλατέρ ανοίγει σχεδόν πάντα ,αν όχι πάντα.Δεν ξερω αν είναι σχετικό απλά μου το ανέφερε ο πατέρας μου οτι δεν θα έπρεπε.


Πράγματα που έλεγξα μετά από αναζήτηση στο Internet:
α)Λάδι,σε φυσιολογικό σημείο και όχι αρκετά βρώμικο.

β) Θερμοκρασία,ο δείκτης θερμοκρασίας ήταν αρκετά χαμηλά,δεν ανέβηκε ποτέ πάνω από την μέση.
γ) Νερό ψυγείου,δεν είχε πολύ ,σίγουρα θέλει γέμισμα το οποιο και θα γίνει,αλλά εφ'όσον δεν ανέβασε θερμοκρασία,η σκέψη μου λέει ό,τι δεν θα έφταιγε αυτό που έσβησε ή που δεν έπαιρνε.

δ)Θερμοστάτης, θεωρώ θα εξηγουσε τα πάντα αν ανέβαζε θερμοκρασία και ήταν απλά χαλασμένος ο θερμοστάτης αλλά ο δείκτης θερμοκρασίας δεν μένει στάσιμος ,μετά από ένα τέταρτο χρήσης αυτοκινήτου,φεύγει από το "C" και πάει στο ,ας πούμε , 25% του φάσματος "C"-"H".

ε)Βενζίνη είναι στην μέση.

Άλλοι με ρώτησαν αν κάνει ήχο το αμάξι όταν γυρίζω την μίζα,ναι κάνει.

Σκέψεις;
Το αυτοκίνητο φαντάζομαι θα πρέπει να πάει στον μηχανικό από βδομάδα ,το topic το κάνω περισσότερο για να ακούσω απόψεις και να πάρω μια ιδέα για τα πιθανά προβλήματα και ενδεχομένως κόστη που μπορεί να προκείψουν...Ή για να μου προτείνετε να κοιταχτεί κάτι που θα μπορεί να γίνει από εμένα...Ελπίζω να είναι κάτι απλό και όχι κάτι τρομαχτικό
Ευχαριστώ πολύ!

 

5 ώρες πριν, vasilllis είπε

Αντι να του πεις οτι το μεγαλυτερο λαθος ειναι οτι πηρε ενα αυτοκινητο και δεν εχει παει να το ελεγξει ουτε για τα βασικα του

 

Από πού προκύπτει ότι ο φίλος Δεν έλεγξε το αυτοκίνητο πριν την αγορά του;;;;;

Ή είσαι της άποψης ότι αν ελέγξεις ένα 20ετιας αυτοκίνητο σήμερα, αύριο απαγορεύεται να σου βγάλει οποιαδήποτε βλάβη;;;;;

  • Like 1
Δημοσ.

Και πριν 20 χρόνια υπηρχαν αμάξια με ABS,ASR,ESP,ενα κάρο αεροσακους,και ενα καρο αλλά εξτρα καλουδια που σε συνδυασμό με ποιοτικά ελαστικα,φρένα,αναρτήσεις,αμαξωμα και φυσικά δυνατό μοτερ παρείχαν υψηλη παθητική και ενεργειακή ασφάλεια,πολύ υψηλοτερη από παρα πολλά σημερινά αμάξια.

Το Atos φυσικά δεν ηταν ενα από αυτά.

Μην βαζετε όλα τα αμάξια 20αετιας σε ενα τσουβαλι.

 

Δημοσ.

Μερικοί μου θυμίζετε κάτι τύπους που χαίρονται όταν το αυτόματο φρενάρισμα τους γλιτώνει....όταν ξεκινάει το αυτοκίνητο αυτόματα σε ανηφόρα κτλ... κατάντια λέγεται αυτό όχι εξέλιξη....

Ο άνθρωπος πήρε ένα παλιό - φτηνό αυτοκίνητο να κάνει την δουλεία του και τα Hyundai είναι αποδεδειγμένα γερά αυτοκίνητα για τα δεδομένα της Ελλάδας.
 

  • Like 5
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, jmmys είπε

Και πριν 20 χρόνια υπηρχαν αμάξια με ABS,ASR,ESP,ενα κάρο αεροσακους,και ενα καρο αλλά εξτρα καλουδια που σε συνδυασμό με ποιοτικά ελαστικα,φρένα,αναρτήσεις,αμαξωμα και φυσικά δυνατό μοτερ παρείχαν υψηλη παθητική και ενεργειακή ασφάλεια,πολύ υψηλοτερη από παρα πολλά σημερινά αμάξια.

Το Atos φυσικά δεν ηταν ενα από αυτά.

Μην βαζετε όλα τα αμάξια 20αετιας σε ενα τσουβαλι.

Είναι γεγονός πάντως ότι ένα φετινό αμάξι με ένα αμάξι 6-7 έχει τεράστια διαφορά στο πόσο ασφαλές είναι, συγκρινόμενο με αμάξι 20ετίας η διαφορά είναι χαοτική.  Γι' αυτό άλλωστε και στην Ευρώπη γενικότερα και στην Ελλάδα ειδικότερα οι θάνατοι και οι σοβαροί τραυματισμοί έχουν μειωθεί τόσο πολύ όλα αυτά τα χρόνια παρ' όλου που ένα μεγάλο μέρος του στόλου είναι παλιό.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Klausx είπε

Μερικοί μου θυμίζετε κάτι τύπους που χαίρονται όταν το αυτόματο φρενάρισμα τους γλιτώνει....όταν ξεκινάει το αυτοκίνητο αυτόματα σε ανηφόρα κτλ... κατάντια λέγεται αυτό όχι εξέλιξη....

Ο άνθρωπος πήρε ένα παλιό - φτηνό αυτοκίνητο να κάνει την δουλεία του και τα Hyundai είναι αποδεδειγμένα γερά αυτοκίνητα για τα δεδομένα της Ελλάδας.
 

Θα μπορουσες να δικαιολογησεις την αποψη σου οτι προκειται για καταντια και οχι για εξελιξη ? 

Θα επρεπε δλδ η τεχνολογια να παραμενει ιδια με αυτη που υπηρχε πριν απο 10-20-30-40 χρονια ? 

Αν ναι τοτε και το ρευμα που εχουμε θεωρειται καταντια και οχι εξελιξη, αρα να γυρισουμε πισω και να ζουμε με κερακια κτλ κτλ

1 ώρα πριν, jmmys είπε

Και πριν 20 χρόνια υπηρχαν αμάξια με ABS,ASR,ESP,ενα κάρο αεροσακους,και ενα καρο αλλά εξτρα καλουδια που σε συνδυασμό με ποιοτικά ελαστικα,φρένα,αναρτήσεις,αμαξωμα και φυσικά δυνατό μοτερ παρείχαν υψηλη παθητική και ενεργειακή ασφάλεια,πολύ υψηλοτερη από παρα πολλά σημερινά αμάξια.

Το Atos φυσικά δεν ηταν ενα από αυτά.

Μην βαζετε όλα τα αμάξια 20αετιας σε ενα τσουβαλι.

Θα συμφωνησω μαζι σου αλλα αυτα τα αυτοκινητα τοτε θεωρουνταν πολυτελειας. Πλεον και το πιο μικρο αμαξι παρεχει την ασφαλεια που εκεινα τα χρονια δεν υπηρχε στα αντιστοιχα αυτοκινητα. 

Οσον αγορα φρενα αναρτησεις και πολυ περισσοτερο λαστιχα και καινουριο αμαξι να εχεις αμα δεν τα συντηρεις τοτε νομιζω πας γυρευοντας (οχι εσυ :ρ γενικα μιλωντας) , ανεξαρτητως την ασφαλεια που παρεχει το αυτοκινητο. 

  • Like 4
Δημοσ.

Άνοιξε την τάπα του ψυγείου και ρίξε νερό να δεις πόσο θα πάρει μέσα;;;;;

Αν πάρει περισσότερο από 1-2 λίτρα έχεις πρόβλημα και χάνει το νερό οπότε μην το κινείς καθόλου.Αν γεμίσει με μισό λίτρο π.χ. νομίζω ότι δεν έχεις κάποιο σοβαρό πρόβλημα μοτέρ κάτι άλλο φταίει βάλτο μπροστά τη Δευτέρα και πήγαινε στο μάστορα.

Το λάθος σου είναι αφού το πήρες μεταχειρισμένο είναι και 20ετίας το πας σε ένα μάστορα για ένα γενικό τσεκάπ   πράγμα το οποίο μάλλον δεν έκανες.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Conan2046 είπε

Είναι γεγονός πάντως ότι ένα φετινό αμάξι με ένα αμάξι 6-7 έχει τεράστια διαφορά στο πόσο ασφαλές είναι, συγκρινόμενο με αμάξι 20ετίας η διαφορά είναι χαοτική.  Γι' αυτό άλλωστε και στην Ευρώπη γενικότερα και στην Ελλάδα ειδικότερα οι θάνατοι και οι σοβαροί τραυματισμοί έχουν μειωθεί τόσο πολύ όλα αυτά τα χρόνια παρ' όλου που ένα μεγάλο μέρος του στόλου είναι παλιό.

συγκρινεις ευρωπη με μπανανια.Στην χωρα που δεν φορανε κρανος,δεν φορανε ζωνη,τα παιδικα καθισματα τα θεωρουν ειδος πολυτελειας,το καλυτερο χομπι των οδηγων μας ειναι το αλκοολ,δεν σεβονται τους κανονες του κοκ,ακομα και σημερα στο κτεο λαδωνουν να περασουν.

Σε ολα αυτα που αναφερα νομιζω το esp asr κλπ φανταζουν σταγονα στον ωκεανο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Conan2046 είπε

Είναι γεγονός πάντως ότι ένα φετινό αμάξι με ένα αμάξι 6-7 έχει τεράστια διαφορά στο πόσο ασφαλές είναι, συγκρινόμενο με αμάξι 20ετίας η διαφορά είναι χαοτική.  Γι' αυτό άλλωστε και στην Ευρώπη γενικότερα και στην Ελλάδα ειδικότερα οι θάνατοι και οι σοβαροί τραυματισμοί έχουν μειωθεί τόσο πολύ όλα αυτά τα χρόνια παρ' όλου που ένα μεγάλο μέρος του στόλου είναι παλιό.

Στην Ελλάδα μειώθηκαν πολύ τα θανατηφόρα τροχαια επειδή έγιναν δρόμοι,κυρίως αυτοκινητοδρομοι,επειδή  υπαρχουν πλεον αλκοολτεστ,θυμάμαι μέχρι το 2000 δεν υπήρχαν αλκοολτεστ,το θυμάμαι σαν χθες,και μετα επειδή τα αμάξια έγιναν πιο ασφαλή.

Επίσης η διαφορα σε ασφάλεια που έχει ένα αμάξι του 2018 σε σχέση με το ίδιο μοντελο του 2010 κάθε αλλο παρά τεραστια είναι. 

Και δεν θα ήθελες να είσαι σε εναν μικρό κουβά τύπου Yaris του 2018 απο ενα Sedan ή λιμουζίνα του 2010 σε περιπτωση ατυχηματος.

Το κυριότερο σε θέμα ασφαλείας είναι ο οδηγός,η ζώνη,οι αεροσακοι,μετα το αμάξωμα,τα λάστιχα, τα φρένα,η συντηρηση γενικά,ABS και ESP και μετα αν το αμαξι είναι καινουριο ή 10αετιας και βάλε.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
16 ώρες πριν, Punker είπε

Καπαρατήρησα ελαφρώς να βγαίνει καπνός από το αριστερό μέρος του καπό,αλλά ελάχιστα,δηλαδή ίσα ίσα που το πήρε το μάτι μου και μετά έπρεπε να κοιτάζω για αρκετή ώρα κατά την οδήγηση για να το ξαναδώ.Τέλος πάντων,πήγα για καφέ και μετά από 2-3 ώρες ξαναμπήκα στο αυτοκίνητο να πάω σπίτι.Μετά από 9-10 χιλιόμετρα και αρκετά δίπλα στο σπίτι μου ,με άφησε σε στοπ.Ενδεχομένως να παρατήρησα έναν ψιλό ήχο διαφορετικό όταν πατούσα το γκάζι κάτω περισσότερο από την μέση πριν με αφήσει αλλά επειδή δεν έχω μεγάλη πείρα δεν γνωρίζω αν ήταν φυσιολογικό ή ιδέα μου.Τέλος πάντων,δίνω μίζα 2-3 φορές και δεν έπαιρνε,το αφήνω για μισό λεπτό,ξαναδίνω και παίρνει,πάνω σπίτι που ήταν 50 μέτρα από το Stop και το αφήνω.Μένω στο αυτοκίνητο λίγο τρομαγμένος,ξαναδίνω να πάρει μπρος αμέσως με το που το έκλεισα και δεν έπαιρνε,περιμένω λίγο ακόμα και ξαναπήρε.Από τότε παίρνει εύκολα αλλά δεν είμαι σίγουρος αν είναι εντάξει,σήμερα το έβαλα σε νεκρά και ίσα ίσα που ακούμπησα το γκάζι και ,δεν ξέρω αν είναι σωστός ο όρος,έδινε πολλές στροφές ίσα ίσα με την επαφή με το πετάλι,και πάλι δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου ή τα σκέφτομαι επειδή έχει προηγηθεί αυτο που έχει προηγηθεί.

*Να σημειωθεί οτι το βεντιλατέρ ανοίγει σχεδόν πάντα ,αν όχι πάντα.Δεν ξερω αν είναι σχετικό απλά μου το ανέφερε ο πατέρας μου οτι δεν θα έπρεπε.


Πράγματα που έλεγξα μετά από αναζήτηση στο Internet:
α)Λάδι,σε φυσιολογικό σημείο και όχι αρκετά βρώμικο.

β) Θερμοκρασία,ο δείκτης θερμοκρασίας ήταν αρκετά χαμηλά,δεν ανέβηκε ποτέ πάνω από την μέση.
γ) Νερό ψυγείου,δεν είχε πολύ ,σίγουρα θέλει γέμισμα το οποιο και θα γίνει,αλλά εφ'όσον δεν ανέβασε θερμοκρασία,η σκέψη μου λέει ό,τι δεν θα έφταιγε αυτό που έσβησε ή που δεν έπαιρνε.

δ)Θερμοστάτης, θεωρώ θα εξηγουσε τα πάντα αν ανέβαζε θερμοκρασία και ήταν απλά χαλασμένος ο θερμοστάτης αλλά ο δείκτης θερμοκρασίας δεν μένει στάσιμος ,μετά από ένα τέταρτο χρήσης αυτοκινήτου,φεύγει από το "C" και πάει στο ,ας πούμε , 25% του φάσματος "C"-"H".

ε)Βενζίνη είναι στην μέση.

Άλλοι με ρώτησαν αν κάνει ήχο το αμάξι όταν γυρίζω την μίζα,ναι κάνει.

Σκέψεις;
Το αυτοκίνητο φαντάζομαι θα πρέπει να πάει στον μηχανικό από βδομάδα ,το topic το κάνω περισσότερο για να ακούσω απόψεις και να πάρω μια ιδέα για τα πιθανά προβλήματα και ενδεχομένως κόστη που μπορεί να προκείψουν...Ή για να μου προτείνετε να κοιταχτεί κάτι που θα μπορεί να γίνει από εμένα...Ελπίζω να είναι κάτι απλό και όχι κάτι τρομαχτικό
Ευχαριστώ πολύ!

Για μενα κακος που πηρες αυτο το αυτοκινητο... Καιει βενζινη και δεν τραβαει σωστα... Επρεπε να κοιταζες σε starlet ή micra(καδενα)

Κανονικα επρεπε να σταματησεις να ανοιξεις καπο και οτι καταλαβεις..

Μηπως ανεβασε θερμοκρασια και δεν το παρατηρησες???

  • Confused 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, jmmys είπε

Το κυριότερο σε θέμα ασφαλείας είναι ο οδηγός,η ζώνη,οι αεροσακοι,μετα το αμάξωμα,τα λάστιχα, τα φρένα,η συντηρηση γενικά,ABS και ESP και μετα αν το αμαξι είναι καινουριο ή 10αετιας και βάλε.

Ποτε μην βαζεις τα λαστιχα σε 2η μοιρα. Και ο Σουμαχερ να εισαι, αν δεν εχεις λαστιχα, χαιρετησες. Οπως και το ABS ειναι μεγαλη υποθεση. Αλλο το να κοκκαλωνεις το αμαξι και να εισαι απλα επιβατης επειδη δεν εχεις ABS και αλλο να εχεις τον ελεγχο του σε αποτομο φρεναρισμα. 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Για μενα κακος που πηρες αυτο το αυτοκινητο... Καιει βενζινη και δεν τραβαει σωστα... Επρεπε να κοιταζες σε starlet ή micra(καδενα)

Κανονικα επρεπε να σταματησεις να ανοιξεις καπο και οτι καταλαβεις..

Μηπως ανεβασε θερμοκρασια και δεν το παρατηρησες???

Απ'όσο παρατήρησα δεν καίει πολύ βενζίνη,βέβαια δεν έχω και μέτρο σύγκρισης αρά μπορεί να έχω και άδικο...!
Ο δείκτης θερμοκρασίας σίγουρα δεν πέρασε ποτέ πάνω από την μέση,όπως είπα συνήθως παίζει στο 25%-30% 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Punker είπε

Απ'όσο παρατήρησα δεν καίει πολύ βενζίνη,βέβαια δεν έχω και μέτρο σύγκρισης αρά μπορεί να έχω και άδικο...!
Ο δείκτης θερμοκρασίας σίγουρα δεν πέρασε ποτέ πάνω από την μέση,όπως είπα συνήθως παίζει στο 25%-30% 

Φίλε άστους να λένε.Στην Ελλάδα της κρίσης μια χαρά αμαξάκι είναι το Atos να κάνεις τη δουλειά σου.Οι δρόμοι είναι γεμάτοι από τέτοια και καλή τιμή πιάνουν τα μεταχειρισμένα.Αν δεν ήταν καλά θα τα χάριζαν. Λίγο προσοχή μόνο και χαμηλές ταχύτητες.

Σύμφωνα με αυτά που λες και αφού δεν ανέβασε θερμοκρασία πάνω από το κανονικό δεν έχεις πρόβλημα με νερά.Κάπου αλλού είναι το πρόβλημα που δεν έπαιρνε ζεστό μπροστά.Μπορεί και στην αντλία καυσίμου που ανέφερε κάποιος ,μπορεί να ήταν και πολύ καιρό στην  ακινησία και το καύσιμο που είχε μέσα να είχε χαλάσει (γλιτσιάσει) και βουλώνει τα μπεκ.Μπορεί να είναι και κάτι ηλεκτρολογικόΠήγαινε μία βολτίτσα αύριο στο μάστορα για ένα τσεκαπ και πες μας αποτελέσματα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, papoys1 είπε

Φίλε άστους να λένε.Στην Ελλάδα της κρίσης μια χαρά αμαξάκι είναι το Atos να κάνεις τη δουλειά σου.Οι δρόμοι είναι γεμάτοι από τέτοια και καλή τιμή πιάνουν τα μεταχειρισμένα.Αν δεν ήταν καλά θα τα χάριζαν. Λίγο προσοχή μόνο και χαμηλές ταχύτητες.

Σύμφωνα με αυτά που λες και αφού δεν ανέβασε θερμοκρασία πάνω από το κανονικό δεν έχεις πρόβλημα με νερά.Κάπου αλλού είναι το πρόβλημα που δεν έπαιρνε ζεστό μπροστά.Μπορεί και στην αντλία καυσίμου που ανέφερε κάποιος ,μπορεί να ήταν και πολύ καιρό στην  ακινησία και το καύσιμο που είχε μέσα να είχε χαλάσει (γλιτσιάσει) και βουλώνει τα μπεκ.Μπορεί να είναι και κάτι ηλεκτρολογικόΠήγαινε μία βολτίτσα αύριο στο μάστορα για ένα τσεκαπ και πες μας αποτελέσματα.

Από βδομάδα θα το πάω στον μάστορα και θα σας πω αποτελέσματα!Ευχαριστώ!

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...