Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους!
Αγόρασα πριν περίπου 3-4 εβδομάδες το πρώτο μου αμάξι,δεν ήθελα να ήταν κάτι φοβερό γιατί δεν είμαι έμπειρος οδηγός και με συμβούλευσαν το πρώτο μου αμάξι να είναι αξιόπιστο αλλά και να μην το κλαίω κιόλας άμα το χτυπήσω.Οπότε πήρα ένα Atos του 1999 που βρήκα.
Καλό θα ήταν να γνωρίζετε ότι είμαι άσχετος λίγο πολύ με τα αυτοκίνητα αλλά όχι γενικότερα με την μηχανική και την φυσική.Δεν θα σου λύσω προβλήματα κβαντομηχανικής αλλά δεν είμαι και θεωρητικός..
Κατέβηκα μια βόλτα προχθές στο κέντρο της πόλης και παρατήρησα ελαφρώς να βγαίνει καπνός από το αριστερό μέρος του καπό,αλλά ελάχιστα,δηλαδή ίσα ίσα που το πήρε το μάτι μου και μετά έπρεπε να κοιτάζω για αρκετή ώρα κατά την οδήγηση για να το ξαναδώ.Τέλος πάντων,πήγα για καφέ και μετά από 2-3 ώρες ξαναμπήκα στο αυτοκίνητο να πάω σπίτι.Μετά από 9-10 χιλιόμετρα και αρκετά δίπλα στο σπίτι μου ,με άφησε σε στοπ.Ενδεχομένως να παρατήρησα έναν ψιλό ήχο διαφορετικό όταν πατούσα το γκάζι κάτω περισσότερο από την μέση πριν με αφήσει αλλά επειδή δεν έχω μεγάλη πείρα δεν γνωρίζω αν ήταν φυσιολογικό ή ιδέα μου.Τέλος πάντων,δίνω μίζα 2-3 φορές και δεν έπαιρνε,το αφήνω για μισό λεπτό,ξαναδίνω και παίρνει,πάνω σπίτι που ήταν 50 μέτρα από το Stop και το αφήνω.Μένω στο αυτοκίνητο λίγο τρομαγμένος,ξαναδίνω να πάρει μπρος αμέσως με το που το έκλεισα και δεν έπαιρνε,περιμένω λίγο ακόμα και ξαναπήρε.Από τότε παίρνει εύκολα αλλά δεν είμαι σίγουρος αν είναι εντάξει,σήμερα το έβαλα σε νεκρά και ίσα ίσα που ακούμπησα το γκάζι και ,δεν ξέρω αν είναι σωστός ο όρος,έδινε πολλές στροφές ίσα ίσα με την επαφή με το πετάλι,και πάλι δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου ή τα σκέφτομαι επειδή έχει προηγηθεί αυτο που έχει προηγηθεί.

*Να σημειωθεί οτι το βεντιλατέρ ανοίγει σχεδόν πάντα ,αν όχι πάντα.Δεν ξερω αν είναι σχετικό απλά μου το ανέφερε ο πατέρας μου οτι δεν θα έπρεπε.

Πράγματα που έλεγξα μετά από αναζήτηση στο Internet:
α)Λάδι,σε φυσιολογικό σημείο και όχι αρκετά βρώμικο.