Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 26/1/2019 στις 7:30 ΜΜ, meletis_m είπε

Περίπου στίς 300.000 χλμ χρειάστηκα δισκόπλακες .

Αγόρα δισκόπλακες ap-brembo και τακάκι ztec 

Στρώθηκαν για 1000 χλμ και εννοείται οτι δέν  πλύθηκε με ζεστά τα φρένα ή πέρασα απο λιμνάζοντα νερά το αμάξι.

Αποτέλεσμα να στραβώσουν οι δίσκοι, εάν ψάξεις υπάρχουν και άλλες αναφορες περί ποιότητας της συγκεκριμένης μάρκας.

Αγόρασα τις γνήσιες δισκόπλακες  απο Αγγλία και τακάκι ξανά .

Τα έχω 130.000 χωρίς πρόβλήμα τα καινούργια

Μήπως το τακάκι ήταν μάπα και ανέβασε υπερβολική θερμοκρασία στον δίσκο με αποτέλεσμα να τον πάρεις στο χέρι;

Κάτι περεμφερές το έχω δεί live στο δικό μου αμάξι(octavia 5), καθώς με τακάκι ημιμεταλικό(ferodo ds performance) δεν χρειάζεται και πολύ πάτημα για να φρενάρει, ενώ πίσω που έχω τα νορμάλ της σειράς (premier) είχε τύχει μια φορά το καλοκαίρι μετά απο ζόρισμα των φρένων οι πίσω τροχοί να είναι ποιό ζεστοί απο τους μπροστά, που υπο φυσιολογικές συνθήκες δεν θα έπρεπε να συμβεί(μεγαλύτερο το ζόρι στα μπροστινά φρένα αντί με τα πίσω).

Τόσα χρόνια(απο το 1999) που χρησιμοποιώ brembo δίσκους και ferodo τακάκια τέτοιο πράγμα δεν έχω δεί.

Και δοκιμασμένοι σε δύο αυτοκίνητα έως τώρα.

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, chemkyr είπε

Μιας και μιλάμε για φρένα, όταν αλλάζουμε δίσκους αλλάζουμε και υγρά ή ακόμα και σωληνάκια?

Υγρά φρένων σίγουρα 

Στο βιβλίο αναφέρει καθε πότε

Για εργοστασιακή μορφή πιστεύω σε καλύπτουν τα σωληνάκια .

Σε αναβαθμίσεις φρένων έχω δεί να αλλάζουν σωληνάκια

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σωληνακια αν αλαξεις με μαμα δεν εχει νοημα αν δεν εχουν εμφανη σημαδια φθορας. Αν τα αλαξεις με υψηλης πιεσης εχει νοημα, οχι τοσο σε επιδοσεις (μη μετρησημη διαφορα) αλλα σε αισθηση θα δεις μεγαλη διαφορα. Θα φυγει το αισθημα οτι παταω σφουγγαρι που μπορει να εχουν τα συμβατικα σωληνακια.

Επεξ/σία από primeragt
Δημοσ.
Στις 30/1/2019 στις 6:25 ΜΜ, chemkyr είπε

Μιας και μιλάμε για φρένα, όταν αλλάζουμε δίσκους αλλάζουμε και υγρά ή ακόμα και σωληνάκια?

Θεωρητικά τα υγρά φρένων θέλουν κάθε δύο χρόνια αλλαγή, καθώς είναι υγροσκοπικά-απορροφούν υγρασία με τις όποιες συνέπειες για το κύκλωμα.

Για τα σωληνάκια συνήθως δεν θέλουν σύντομα αλλαγή παρα μόνο όταν η αίσθηση του πεντάλ γίνει πολύ σφουγγάρι. Στις τρελές εποχές των σαξόραλων θυμάμαι κάποιους ψυχανώμαλους να καλύπτουν τα μαρκούτσι με δεματικά για να αυξηθεί η αντοχή τους. Εντάξει το είχαν κάψει τα παλικάρια...

Δημοσ.
2 ώρες πριν, chemkyr είπε

Για συνεμπλόκ ψαλιδιών καμιά ιδέα? Έχει κανείς εμπειρία γνησίων vs aftermarket?

Ρώτησες στο καταστημα στο Βοτανικό που δουλεύει μόνο Honda;

Τι σου πρότεινε; Δουλεύει και εμποριου

Δημοσ.

Οχι..δεν ρώτησα. Είμαι από επαρχία ξέρεις...Απλά θέλω να μάθω αν κάποιος έχει εμπειρία από συνεμπλόκ του εμπορίου. Ξέρω, είμαι λίγο ψείρας ίσως, αλλά επειδή το αυτοκίνητο έχει αρχίσει και 'ζητάει' πλέον, σκέφτομαι να βάλω κομμάτια που θα αντέξουν στον χρόνο (όχι φυσικά με οποιοδήποτε κόστος).

Δημοσ.
4 ώρες πριν, chemkyr είπε

Για συνεμπλόκ ψαλιδιών καμιά ιδέα? Έχει κανείς εμπειρία γνησίων vs aftermarket?

Το κόστος είναι μικρο,οποτε ποιος ο λόγος να βάλεις aftermarket;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...