Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα σε ολους. Γραφω για να παρω μια γνωμη κι απο εδω. Το αμαξι ειναι Citroen C4 1.4 μοντελο 2008. 

Οταν βαζω το αυτοκινητο μπροστα οταν ειναι εντελως κρυο, σβηνει συνεχως. Μπορει να χρειαστει να το βαλω 5-6 φορες για να μην σβησει εν τελει. Οταν το αμαξι ζεσταθει, το σβησω και το ξανα βαλω μπροστα, δεν εχει καποιο θεμα. 
Να πω αυτο που παρατηρησα σημερα ειναι πως οταν εν τελει καταφερα να το βαλω μπροστα το ρελαντι ηταν στις 700-800 αντι για τις 1100 που ειχε οταν ειναι κρυο. 

Προς τα που να κοιταξω ? Βαλβιδα θερμοκρασιας ψυκτικου υγρου ? Μοτερακι ρελαντι ? Κατι αλλο ?  Στο συνεργειο που το πηγα μου ειπε να καθαρισουμε πεταλουδα για αρχη. 
Καθε βοηθεια πολυτιμη. Σας ευχαριστω ολους !!!!

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Καλησπέρα τωρα ετσι να βγαλουμε συμπέρασμα για το ποια ειναι η βλαβη ειναι λιγο δύσκολο , και θα ακουσεις πολλα και διαφορα και μαλλον ποιο πολυ θα μπερδευτείς παρα θα βρεις λυση .
Αλλα ας κανουμε μερικες υποθεσεις :) απο οτι καταλαβα δεν σου εχει βγαλει καποιο κωδικο βλαβης σωστα ? δεν σου εχει αναψει καποιο λαμπακι..... και στο κανει πρωι μονο.
εγω δεν θα ελεγα πεταλούδα γιατι εγω οταν ειχα θεμα με την πεταλουδα μου έβγαζε λαμπακι και μου εκανε θεμα παντου και οχι μονο το πρωι :( 
εγω θα ελεγα ρυθμιστής πιέσεις καύσιμου, αυτος κραταει στα σωληνάκια καυσιμο οποτε το πρωι που βαζεις μπρος να μην χρειαστεί να τραβαει πισω απο το ντεπόζιτο και να εχεις το προβλημα  που λες, μετα θα σου δουλευει κανονικα μεχρι να το αφησεις καποιες ωρες και να ξανα αδειασουν τα σωλινακια.
 

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Μάκαρος είπε

Καλησπερα σε ολους. Γραφω για να παρω μια γνωμη κι απο εδω. Το αμαξι ειναι Citroen C4 1.4 μοντελο 2008. 

Οταν βαζω το αυτοκινητο μπροστα οταν ειναι εντελως κρυο, σβηνει συνεχως. Μπορει να χρειαστει να το βαλω 5-6 φορες για να μην σβησει εν τελει. Οταν το αμαξι ζεσταθει, το σβησω και το ξανα βαλω μπροστα, δεν εχει καποιο θεμα. 
Να πω αυτο που παρατηρησα σημερα ειναι πως οταν εν τελει καταφερα να το βαλω μπροστα το ρελαντι ηταν στις 700-800 αντι για τις 1100 που ειχε οταν ειναι κρυο. 

Προς τα που να κοιταξω ? Βαλβιδα θερμοκρασιας ψυκτικου υγρου ? Μοτερακι ρελαντι ? Κατι αλλο ?  Στο συνεργειο που το πηγα μου ειπε να καθαρισουμε πεταλουδα για αρχη. 
Καθε βοηθεια πολυτιμη. Σας ευχαριστω ολους !!!!

Αν πατας γκαζι κραταει στροφες ή και παλι κανει τα δικα του και σβηνει?

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, darkman είπε

Καλησπέρα τωρα ετσι να βγαλουμε συμπέρασμα για το ποια ειναι η βλαβη ειναι λιγο δύσκολο , και θα ακουσεις πολλα και διαφορα και μαλλον ποιο πολυ θα μπερδευτείς παρα θα βρεις λυση .
Αλλα ας κανουμε μερικες υποθεσεις :) απο οτι καταλαβα δεν σου εχει βγαλει καποιο κωδικο βλαβης σωστα ? δεν σου εχει αναψει καποιο λαμπακι..... και στο κανει πρωι μονο.
εγω δεν θα ελεγα πεταλούδα γιατι εγω οταν ειχα θεμα με την πεταλουδα μου έβγαζε λαμπακι και μου εκανε θεμα παντου και οχι μονο το πρωι :( 
εγω θα ελεγα ρυθμιστής πιέσεις καύσιμου, αυτος κραταει στα σωληνάκια καυσιμο οποτε το πρωι που βαζεις μπρος να μην χρειαστεί να τραβαει πισω απο το ντεπόζιτο και να εχεις το προβλημα  που λες, μετα θα σου δουλευει κανονικα μεχρι να το αφησεις καποιες ωρες και να ξανα αδειασουν τα σωλινακια.
 

Καλημερα φιλε μου. Το ξερω οτι θα γινεται να κανουμε τηλε-διαγνωση 😂 απλα πονταρω στο να ειχε και καποιος αλλος το ιδιο προβλημα και πως το ελυσε εν τελει. 

Στο αμαξι οχι δεν αναβει καποιο λαμπακι. Στο τελευταιο σερβις που μπηκε σε διαγνωστικο το αμαξι το μοναδικο σφαλμα που εβγαλε ηταν με τον κωδικο P0011(ηλεκτροβαλβιδα μεταβλητης διανομης). Το σβησαμε αλλα δεν εχει ξαναμπει σε διαγνωστικο το αμαξι για να δω αν τον εμφανισε ξανα

Το προβλημα σωστα εμφανιζεται μονο σε κρυα εκκινηση. Οταν το αμαξι ειναι ζεστο λειτουργει και παιρνει μπροστα απροβληματιστα. Επισης σημερα το πρωι που το εβαλα μπροστα (ειχε να λειτουργησει απο χθες το βραδυ) πηρε κανονικα χωρις να σβησει. :ρ (συνηθως ομως σβηνει, πιθανων ετυχε σημερα το πρωι) 

Δημοσ.

Προφανώς η λύση είναι να το πας σε κάποιον που ειναι εξειδικευμένος σε citroen-peugeot. Εκτος αν εχει κινητηρα bmw (αν ειναι bmw, θα ειναι 1,4lt 16V και 95αλογα, ενω τα γαλλικα ήταν με 75,88-90).

Εαν ειναι ομως το γαλλικο, πολυ πιθανο να ειναι η βαλβιδα ψυχρου, ή και κάποιος map, δεν γινεται τηλεδιαγνωση. Στη περιπτωση που αλλαξεις και τα δυο ζητημα να ειναι 100€ η υποθεση.

  • Like 2
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

Αν πατας γκαζι κραταει στροφες ή και παλι κανει τα δικα του και σβηνει?

Χθες που το δοκιμασα, την ωρα που πηγαινε να σβησει εδινα γκαζι αλλα σαν να μπουκωνε και πηγαινε να σβησει. Για να ινω πιο συγκεκριμενος για το προβλημα, το βαζω μπροστα λειτουργει κομπλε για κανα 2 δευτερολεπτα και μετα πεφτουν οι στροφες αποτομα σε 400-500, τρεμει ολο το αμαξι λες και γινεται σεισμος και μετα σβηνει

11 λεπτά πριν, alkis13 είπε

Προφανώς η λύση είναι να το πας σε κάποιον που ειναι εξειδικευμένος σε citroen-peugeot. Εκτος αν εχει κινητηρα bmw (αν ειναι bmw, θα ειναι 1,4lt 16V και 95αλογα, ενω τα γαλλικα ήταν με 75,88-90).

Εαν ειναι ομως το γαλλικο, πολυ πιθανο να ειναι η βαλβιδα ψυχρου, ή και κάποιος map, δεν γινεται τηλεδιαγνωση. Στη περιπτωση που αλλαξεις και τα δυο ζητημα να ειναι 100€ η υποθεση.

Ειναι ο Γαλλικος με τα 88 αλογα. Κι εμενα εκει παει το μυαλο μου να σου πω την αληθεια. Πριν που πηγα στο συνεργειο του το ειπα ειτε για βαλβιδα ψυχρης ειτε για μοτερακι ρελαντι και μου ειπε οχι και να κανουμε καθαρισμο πεταλουδας. Βεβαια δεν καθισα γτ ειχε ηδη 4 αυτοκινητα μεσα και μου ειπε να περασω παλι Δευτερα πρωι

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Μάκαρος είπε

Χθες που το δοκιμασα, την ωρα που πηγαινε να σβησει εδινα γκαζι αλλα σαν να μπουκωνε και πηγαινε να σβησει. Για να ινω πιο συγκεκριμενος για το προβλημα, το βαζω μπροστα λειτουργει κομπλε για κανα 2 δευτερολεπτα και μετα πεφτουν οι στροφες αποτομα σε 400-500, τρεμει ολο το αμαξι λες και γινεται σεισμος και μετα σβηνει

 

Εμενα μου κανει βαλβιδα ψυχρης.. Πηγαινε σε καποιον που να ξερει.. Αυτος που σου ειπε για πεταλουδα απλα θελει να σου κανει κι αλλα πραγματα για να σου παρει χρηματα..

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, gia_nnis είπε

Εμενα μου κανει βαλβιδα ψυχρης.. Πηγαινε σε καποιον που να ξερει.. Αυτος που σου ειπε για πεταλουδα απλα θελει να σου κανει κι αλλα πραγματα για να σου παρει χρηματα..

Διαβαζω παντως και για MAP sensor που βρισκεται πριν την πεταλουδα οτι μπορει να προκαλεσει τετοιου ειδους προβληματα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε η βλάβη όπως τα λες είναι δύσκολη από τη στιγμή που δεν ανάβει βλάβη να πάρεις έστω μια ιδέα τι φταίει.

Εγώ θα άρχιζα από απλά πράγματα με λίγα χρήματα μόνος

α).Θα άφηνα τη βενζίνα να τελειώσει και θα του έβαζα 100άρα με ένα καθαριστικό για μπεκ μέσα να δω τι παίζει μήπως έχεις βάλει από κάπου νοθευμένη ή είναι κανένα μπεκ ψιλοβουλωμένο και κάποιες φορές δεν ψεκάζει σωστά..

β)Θα άλλαζα τα 4 μπουζί μήπως κάποιο κάποιες φορές δεν δουλεύει καλά.

Εάν συνεχίζει  δυστυχώς δεν γλυτώνεις το μάστορα.Εκεί να είσαι τυχερός να εντοπίσει αμέσως τη βλάβη και να μην πηγαίνει ψάχνοντας.

Εμένα τελευταία μου έκανε κάτι σκοτσαρίσματα με ζεστό κινητήρα  και ζοριζόταν λιγάκι στην ξεκίνημα .Λέω ας του αλλάξω τα μπουζί τα οποία εντάξει δεν ήταν καινούργια αλλά πριν πάω στο μάστορα και αρχίζει να ψάχνει.Με το που τα έβαλα επάνω πριν 3-4 μέρες όλα εντάξει ούτε σκοτσαρίσματα ούτε κομπιάσματα όλα καλά. ΄'Ημουν τυχερός πιθανώς κάποιο είχε βραχυκυκλώσει και ορισμένες φορές όχι πάντα δεν δούλευε σωστά.

Σε σένα μπορεί να είναι οτιδήποτε αλλά αυτές τις φορές ξεκινάμε από τα πιο απλά και τα πιο φτηνά μήπως είμαστε τυχεροί και το πετύχουμε.

Επεξ/σία από papoys1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Φίλε η βλάβη όπως τα λες είναι δύσκολη από τη στιγμή που δεν ανάβει βλάβη να πάρεις έστω μια ιδέα τι φταίει.

Εγώ θα άρχιζα από απλά πράγματα με λίγα χρήματα μόνος

α).Θα άφηνα τη βενζίνα να τελειώσει και θα του έβαζα 100άρα με ένα καθαριστικό για μπεκ μέσα να δω τι παίζει μήπως έχεις βάλει από κάπου νοθευμένη ή είναι κανένα μπεκ ψιλοβουλωμένο και κάποιες φορές δεν ψεκάζει σωστά..

β)Θα άλλαζα τα 4 μπουζί μήπως κάποιο κάποιες φορές δεν δουλεύει καλά

Βενζινη βαζω σε συγκεκριμενο εδω και αρκετο καιρο και δεν ειχα καποιο θεμα οποτε το αποκλειω. Οπως επισης και τα μπουζι γτ αλλαχτηκαν πριν 5000 χιλιομετρα. 

Ωστοσο για τα μπεκ, να πω οτι το αμαξι εχει 92000 χιλιομετρα και δεν εχουν καθαριστει ποτε, ουτε με καποιο καθαριστικο που μπαινει στο ντεποζιτο αλλα ουτε και με υπερηχους. 

Επεξ/σία από Μάκαρος
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα περσυ με σενα...Σαφως και χρειαζεσαι καθαρισμο πεταλουδας,γιαυτο και οι στροφες πλεον  στα κρυα πανε 700-800 και οχι 1000 οπως πριν...

Δευτερον σχετικα με τα σβησιματα 3 και 4 φορες εγω το ελυσα ως εξης....Ειχα φιλο-γνωστο βενζινα που εβαζα εκει για χρονια.Ουδεποτε προβλημα ποτε...Τελευταια οπως μου εμπιστευτηκε για να ανταπεξελθει στην κριση,κατεβασε λιγακι τα οχτανια για να του μενει κερδος απο την υψηλη φορολογια...Επισης μου  υπεδειξε 2 αλλα βενζιναδικα που ολως τυχαιως ηταν ακριβα και μου ειπε εκει θα εισαι οκ...Ε λοιπον το προβλημα λυθηκε...Δοκιμασε αλλου και πεσμας....

Φυσικα οι μηχανικοι ελεγαν μαπ βαλβιδα ψυχρης μπεκ κοκ....Απλα τα γαλλικα ειναι ευαισθητα στην νερωμενη βενζινα και αρχιζουν και βηχουν,ειδικα στα ξεκινηματα...Που να δεις τα μπουζι που αλλαξα τοτε πως ειχαν γινει απο την μουφοβενζινα του...

Επεξ/σία από stefan123
  • Like 1
Δημοσ.

Αν οτι κανει το κανει ΜΟΝΟ οταν ειναι κρυο το αυτοκινητο αυτο εχει να κανει με το οτι για καποιο λογο ΔΕΝ ανεβαζει αυτοματα ρελαντι για την κρυα εκκινηση. Θα ψαξεις οτι εχει να κανει με αυτο. Απο ενα απλο καθαρισμο μεχρι και οτι βαλβιδα θα χρειαστει εκει περα θα εστιαζετε το προβλημα σου.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Μάκαρος είπε

Βενζινη βαζω σε συγκεκριμενο εδω και αρκετο καιρο και δεν ειχα καποιο θεμα οποτε το αποκλειω. Οπως επισης και τα μπουζι γτ αλλαχτηκαν πριν 5000 χιλιομετρα. 

Ωστοσο για τα μπεκ, να πω οτι το αμαξι εχει 92000 χιλιομετρα και δεν εχουν καθαριστει ποτε, ουτε με καποιο καθαριστικο που μπαινει στο ντεποζιτο αλλα ουτε και με υπερηχους. 

Δεν είχες θέμα αλλά τώρα έχεις και πρέπει να ψάξεις εσύ να το βρεις και όχι ο βενζινάς.Δεν είπα ότι φταίει η βενζίνη;;; Είπα ότι είναι ένα ανέξοδο τεστ να δεις μήπως είναι εκεί το πρόβλημα.

Φίλε σε τούτη τη ζωή μην αποκλείεις τίποτε.Κανέναν βενζινά δεν έχουμε παντρευτεί σε κανέναν δεν έχουμε υποχρέωση αυτοί προστατεύουν τα συμφέροντά τους έτσι και εμείς προστατεύουμε τα δικά μας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...