vagelisfil Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 Καλημέρα Μένω κυψέλη και έχω εδώ και λίγα χρόνια σύνδεση Wind VDSL 50 (WIND Double Play 50 Plus) η οποία φτάνει σε καμπίνα έξω από την πολυκατοικία μου με οπτική ίνα και την παίρνω εγώ στο διαμέρισμα μετά με χαλκό. Θέμα ταχύτητας δεν έχω αφού συγχρονίζω στα 49.998/4.996 και στη πράξη έχω καθαρό 50άρι πχ στο SpeedTest οι μετρήσεις κυμαίνονται από 42 - 48 Mbps. Μαζί με τη σύνδεση μου έδωσαν και ένα WiFi Modem/Router ZTE ZXHN H268N το οποίο λειτουργεί μια χαρά, όμως αποφάσισα να το αντικαταστήσω με ένα πιο δυνατό γιατί ήθελα να ενισχύσω το σήμα στο σπίτι και να αναβαθμίσω και την ταχύτητα του ενσύρματου και ασύρματου δικτύου μιας και έχω πάρα πολλές συσκευές συνδεδεμένες ταυτόχρονα στο δίκτυο. Έτσι μετά από έρευνα που έκανα αποφάσισα και αγόρασα από τα Media Markt το TP LINK Archer VR900 AC1900 VDSL2 Modem Router (version 2.0) στα 159€ αφού επιβεβαίωσα ότι υποστηρίζει τα πρωτόκολλα VDSL2 (ITU-T G.993.2, 17a profile) που (νομίζω) ότι έχει η σύνδεση μου. Αυτή είναι η σελίδα τα κατασκευαστή με περισσότερες λεπτομέρειες για τις δυνατότητες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του παραπάνω WiFi Modem/Router. Σημείωσα λοιπόν τις ρυθμίσεις από το ΖΤΕ και σύνδεσα το TP-Link για να αρχίσω το σετάρισμα. Κατά την πρώτη εκκίνηση υπάρχει ένας πολύ απλός οδηγός με λίγα βήματα που σε καθοδηγεί να κάνεις τις βασικές ρυθμίσεις για το WiFi και το WAN και μάλιστα για καλή μου τύχη, έχει ανά χώρα ενσωματωμένες ρυθμίσεις για όλους τους παρόχους και τους τύπους συνδέσεων, πχ για Ελλάδα είχε Cosmote ADSL, Cosmote VDSL, Vodafone ADSL/VDSL, Wind ADSL, Wind VDSL, CYTA και διάφορα άλλα. Έτσι εγώ επέλεξα Wind VDSL2 αφού αυτή τη σύνδεση έχω, έβαλα το PPPoE Username (*.*******@tellas.gr) και Password (αριθμό τηλεφώνου γραμμής) και επιβεβαίωσα ότι το VLAN ID είναι 835 και συνέχισα. Το Modem συγχρόνισε κανονικά (άναψε και έμεινε σταθερό το λαμπάκι DSL/Broadband) αλλά δεν συνδέθηκε και δεν πήρε IP (το λαμπάκι Internet έμεινε κόκκινο). Έτσι ξεκίνησα να ψάχνω και να πειράζω τις ρυθμίσεις (Advanced) μήπως βρω κάτι που δε μου κολλάει και το διορθώσω. Έκανα διάφορα πειράματα χωρίς επιτυχία, τσέκαρα αν έχω την τελευταία firmware κλπ, πήρα τηλέφωνο και τη Wind αλλά δεν μου είπαν κάτι διαφορετικό από όσα είχα ήδη κάνει και τελικά επειδή δε το κατέχω και πολύ με τις ρυθμίσεις απευθύνομαι στο φόρουμ μήπως μπορεί κάποιος από εσάς να με καθοδηγήσει. Ανεβάζω όσο πιο αναλυτικές φώτο μπορώ από τις ρυθμίσεις του παλιού ΖΤΕ Modem και από αυτές που έχω στο νέο TP-Link, όπως και το log του Modem, μήπως βοηθήσει τους πιο έμπειρους να μου πουν τι μπορεί να φταίει ή κάνω εγώ λάθος. Επίσης η TP-Link έχει έναν online emulator του interface του Modem μου που μπορείτε να δείτε τι άλλες ρυθμίσεις υπάρχουν. Κάποια πράγματα που έχω παρατηρήσει (δε ξέρω αν έχουν σχέση με αυτό το θέμα): Παρότι μένω δίπλα στην καμπίνα και έχω καλό σήμα, ακόμα και με το Modem της Wind, όταν το ανοίγω ή κάνω επανεκκίνηση αργεί πολύ να συγχρονίσει. Χωρίς υπερβολή θέλει περίπου 20 με 40 λεπτά να περιμένω μέχρι να σταματήσει να αναβοσβήνει το λαμπάκι και να μπει στο Internet. Επιπλέον όταν συγχρονίσει, τις περισσότερες φορές δε θα πιάσει 50 αλλά μπορεί να πιάσει 12, 18, 25, 35 κλπ και να χρειαστεί να κάνω αρκετές επανεκκινήσεις μέχρι να πετύχω το 50άρι (αυτό πρακτικά σημαίνει ότι μπορεί να πάρει ώρες για να πετύχω τη σωστή ταχύτητα). Με το TP-Link, όταν σκάλιζα τι ρυθμίσεις και έκανα εναλλαγές στο DSL Modulation Type από Auto Sync-Up σε VDSL2 αφού έκανε επανεκκίνηση κάποιες φορές συνδεόταν στο Internet (άναβε και τα λαμπάκι) αλλά με πολύ αργή ταχύτητα (περίπου 2 με 10 Mbps) και μετά από 1-2 λεπτά αποσυνδέονταν. Κοιτάζοντας το log είδα πολλές φορές τα σφάλματα "Wrong password" και "Failed to authenticate ourselves to peer" αλλά με τη Wind επαλήθευσα 3 φορές τα στοιχεία και μου είπαν ότι είναι σωστά. Στο encaptulation του ZTE λέει G.993.2_Annex_K_PTM. Στο TP-Link έχει μόνο επιλογή Annex A/L/M. [Αναδημοσίευση από ADSLgr.com] log (20-01-2019).txt
vagelisfil Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2019 Με τέτοιο καταιγισμό απαντήσεων.... 😂😂😂 Μπααα Το έβαλα σε 2η σύνδεση VDSL που έχω με Profile 8b και δούλεψε αμέσως. Και μάλιστα από 32-35 που συγχρόνιζα τώρα συγχρονίζω στα 37-38. Παρότι είναι ένα εκπληκτικό modem/router δεν μπορώ να πω ότι έχει πολλές επιλογές παραμετροποίησης στις συνδέσεις WAN.
fotis3d Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 Ειπα να μην ανοιξω νεο θεμα και να συνεχισω εδω την ερωτηση μου. Πηρα το εν λογω ρουτερ VR900 εχοντας ADSL. Πιανω περιπου 14 download kai 1upload. Αντιμετωπιζω ομως το εξης προβλημα. Εκει που δουλευει κανονικα ξαφνικα χανει τη συνδεση και μου λεει Disconnected, Please try to configure your dns manually. Στην αρχη δοκιμασα manual τους DNS της WIND στην οποια ειμαι. δουλεψε 2 μερες και μετα τα ιδια. Το πηγα στο Πλαισιο απο οπου το πηρα και μου εκαναν αντικατασταση με το ιδιο αλλα το V3 εναντι του V2 που ειχα πριν. Τελικα ομως αντιμετωπιζω παλι τα ιδια. Ακομα και πο δεν το αφησα να περασει τις ρυθμισεις αυτοματα και τις εκανα μονος μου. Ακομα και που εκανα τη συνδεση PPPoA γιατι καπου διαβασα οτι ισως δουλεψει αλλα τιποτα. Καποιες φορες απλα το χανει. Ξερει κανεις να με βοηθησει με αυτο γιατι εχω αρχισει και τα παιζω ενω σαν ρουτερ δειχνει να ειναι πολυ καλο . Ευχαριστώ
vagelisfil Δημοσ. 7 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 7 Μαΐου 2019 Έκανες τις ρυθμίσεις με τον οδηγό που έχει μέσα, βήμα-βήμα επιλέγοντας Wind ADSL και μετά βάζοντας username [email protected] και password το τηλέφωνο της γραμμής σου? Προσωπικά έχω βάλει εξ αρχής manual τους DNS Servers αλλά όχι της Wind. Έβαλα της CloudFlare (1.1.1.1 και 1.0.0.1) και δεν έχω τόσους μήνες κανένα πρόβλημα.
fotis3d Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Γενικα εχω δοκιμασει τα παντα με το προβλημα να παραμενει. Χρησιμοποιω κι εγω manual του dns της Cloudflare. Το εχω αλλαξει 2 φορες με καινουριο στο Plaisio. Ειναι το 3ο που εχω και τα ιδια. Αυτο που λες με τον κωδικο δεν το εχω κανει. Οταν πηρα την Wind να ρωτησω τι να βαλω γιατι δεν μου εστειλαν κατι μου ειπαν δεν εχει σημασια. Βαλε οτι θες. Πρακτικα ομως δεν μπορει να ειναι εκει το θεμα γιατι μολις το συνδεσω συγχρονιζει αμεσως και εχω κανονικα ιντερνετ. Απλος καποιες φορες μου κανει αυτο το πραγμα και μπορει να κρατησει απο 1 λεπτο εως και 15 για παραδειγμα. Τωρα σκεφτομαι να το δοκιμασω σε bridge me to ZTE που δινει η Wind. Υπάρχει άραγε περίπτωση να φταιει η γραμμη με καποιον τροπο ? και να μπορω να το διαπιστωσω ? Ομως με το ΖΤΕ δεν εχω παρατηρησει κατι αντιστοιχο. Επεξ/σία 13 Μαΐου 2019 από fotis3d
vagelisfil Δημοσ. 14 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 14 Μαΐου 2019 Όντως περίεργο αυτό που σου κάνει. Και εμένα αντίστοιχα όπως μπορεί να διάβασες στο πρώτο ποστ δεν δούλευε καλά στην γραμμή μου και μετά το μετέφερα σε άλλη γραμμή που έχω στη Wind και λειτούργησε κανονικά. Τι να πω, μπορεί να φταίει κάποιο πρωτόκολλο της Wind που δεν το υποστηρίζει... Σε Bridge Mode το είχα δοκιμάσει και εγώ και δούλεψε μια χαρά με το ZTE να έχει το ρόλο του Modem και το TP-LINK του Router. Για να σου φύγει η περιέργεια δοκίμασε το σε κάποια άλλη γραμμή (κάποιου φίλου ή συγγενή) να δεις αν και εκεί θα κάνει τα ίδια. Επίσης δοκίμασε να αλλάξεις και το username και το password της σύνδεσης (δεν νομίζω να φταίει αυτό αλλά δεν χάνεις και τίποτα). Το username αν δεν το έχεις πάρε την Wind να στο δώσει, συνήθως έχει την μορφή [1ο γράμμα ονόματος].[επίθετο][4 αριθμοί]@tellas.gr (πχ [email protected] - από το Απόστολος Παπαδόπουλος) και το password μου είχαν πει ότι είναι ο αριθμός σταθερού τηλεφώνου στης γραμμής σου. Δοκίμασε και αυτά [username / password] [email protected] / password [email protected] / tellas
fotis3d Δημοσ. 14 Μαΐου 2019 Δημοσ. 14 Μαΐου 2019 Θα δοκιμασω να τους ξαναπάρω να τους ξαναρωτησω για το password αλλα οτι και να βαλω ετσι κι αλλιως συνδεεται. Η μονη μας διαφορα ειναι πως εγω ειμαι σε adsl. Δεν με πειραζει να τι βαλω σε Bridge mode βασικα αλλα το θεωρω ηλιθιο απο τη στιγμη που ειναι στο ιδιο σημείο με το modem. 🤔. Thanks παντως.
vagelisfil Δημοσ. 15 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 15 Μαΐου 2019 Και κάτι άλλο που ξέχασα. Το Router στο μενού Advanced/Systems Tools έχει επιλογή System Log. Όταν σου κάνει αυτές τις αποσυνδέσεις που λες, μπες αμέσως εκεί και δες αναλυτικά τι γράφει στο log. Μπορεί να έχει κάποια παραπάνω πληροφορία που να βοηθήσει εσένα ή τον τεχνικό της Wind για το τι μπορεί να φταίει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα