pita_kontosouvli Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Μωρέ όταν η Samsung δει την καταγγελία, εκεί να δω πως θα πράξει. Αυτοί νομίζουν ότι έχουν να κάνουν με βλαμμένο καταναλωτή που δεν ξέρει τα δικαιώματά του.
TzortzisJosh Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Μόλις τώρα, pita_kontosouvli είπε Μωρέ όταν η Samsung δει την καταγγελία, εκεί να δω πως θα πράξει. Αυτοί νομίζουν ότι έχουν να κάνουν με βλαμμένο καταναλωτή που δεν ξέρει τα δικαιώματά του. Αν θες να το τραβήξεις τόσο πολύ ΟΚ. Θα μπορούσες να το λύσεις σε ένα απόγευμα. Καλός ο συνήγορος αλλά σε 2-3 μήνες θα λυθεί η υπόθεση και ΑΝ.
Pleo Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Αυτά που λένε πάντως για φυσιολογικό θόρυβο και εντός προδιαγραφών είναι π@π@ριές καμαρωτές. Δεν υπάρχουν προδιαγραφές τριξίματος. Και αποδεικνύεται απλά. Να σου φέρουν το paper από εγκεκριμένο φορέα και να σου δείξουν τις προδιαγραφές τριξίματος αν μπορούν. Δεν μπορούν όμως, απλά σε πάνε γύρω γύρω μήπως και βαρεθείς. Αν θέλει κάποιος μπορεί να το τραβήξει και να διεκδικήσει μέχρι και αποζημίωση. Το τι λέει η Samsung δεν αποτελεί αυθεντία, ούτε επίσημα ισχύει αυτό που λέει οποιοσδήποτε. Αυτοί ισχυρίζονται κάτι, το ίδιο κι εσύ. Αλλά δεν αξίζει τον κόπο ούτε το χρόνο. Εσύ συνέχισε να τους ενοχλείς πάντως με κάθε τρόπο και να τους θυμίζεις ότι είναι απαράδεκτο αυτό που κάνουν. Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2019 από Pleo
pita_kontosouvli Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) "Καλημέρα σας , Με εντολή της Samsung σήμερα , έγινε αίτημα προς αντικατάσταση της συσκευής στο τμήμαRMA χχχχ , ticket no. Χχχχ. Σε 3-4 εργάσιμες ημέρες θα ενημερωθείτε για το αποτέλεσμα. Με εκτίμηση χχχχ " ιδωμεν αδέρφια. Θα το ρίξουμε το τοίχος . Επεξ/σία 20 Φεβρουαρίου 2019 από pita_kontosouvli
pita_kontosouvli Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Καλημέρα σας , Εγκρίθηκε η πίστωση της συσκευής από το κατάστημα MEDIA MARKT III , μπορείτε να επικοινωνήσετε στο κατάστημα με την κα.xxxx ή την κα. xxxx για να σας ενημερώσουν για την διαδικασία. Τηλ. επικοινωνίας xxxxx Με εκτίμηση xxxxxxxxx '' Μίλησα και με media markt, φέρτε λέει την τηλεόραση να πάρετε πιστωτικό. 😂 την είπα την σενιόρα που μίλησα ότι θέλω επιστροφή χρηματων, αναμένω τηλέφωνο της γιατί έχει διαδικασία λέει για να επιστρέψουν τα χρήματα. 3
Pleo Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Ωραίος. Τι σκέφτεσαι να πάρεις τώρα; Έχει κάτι ωραία πλυντήρια η Samsung... Επεξ/σία 1 Μαρτίου 2019 από Pleo
pita_kontosouvli Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 Με ποιους βγάζω πιο εύκολα άκρη στο σέρβις; Μακριά από Samsung πλέον που μου το έπαιζαν τρέλα. Θα το κοιτάξω εκτενέστερα μέσα στο ΣΚ.
Pleo Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 Τσίμπα καμιά LG, αλλά αν δεν θέλεις panel IPS, τότε δες καμία Hisense. Από τις Samsung έτσι κι αλλιώς καλύτερες θα είναι, οπότε δεν χάνεις να κοιτάξεις. Από κει και πέρα ξέρεις ποιο είδους πάνελ έχει τη συντριπτικά καλύτερη εικόνα. OLED.
pita_kontosouvli Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 Το πήρα το ΟΚ και από media markt για επιστροφή χρημάτων. Απο Δευτέρα επιστροφή, πρέπει να απολαύσω για τελευταίο ΣΚ το τρίξιμο της Samsung 😢 Για OLED ξεφεύγει το πράγμα πανάθεμα τες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα