Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, bromiaris είπε

Τι να πρώτο σχολιάσει κανείς… πάντως σε εσάς τους δυο ταιριάζει η παροιμία «όμοιος τον όμοιο κι η κοπριά στα λάχανα»…

Αγαπητέ είσαι τόσο κολλημένος με το να λες όλη την ώρα για το πόσο θεϊκές είναι οι OLED που σου έχει γίνει εμμονή!

Αχ βρε Γιωργάκη…

Για δείξε μου, πότε έκανα «εξ'αποστάσεως διαγνώσεις»;;;;

Στο θέμα σου, αν καταφέρεις και διαβάσεις αυτά που σου είχα γράψει εγώ αλλά και τα υπόλοιπα παιδιά  και όχι αυτά που φαντάστηκες, θα δεις ότι σέβομαι την όποια ακραία σου παραξενιά, αλλά δεν γίνεται να υποστηρίζεις  ότι είναι παράλογο, να σου λέει το κατάστημα ότι πρέπει πρώτα να ελέγξει το προϊόν που θα επιστρέψεις !!!!!

Αλίμονο αν ανοίγαμε όλοι τις συσκευασίες… χρησιμοποιούσαμε το οποιοδήποτε προϊόν με οποιοδήποτε τρόπο και να απαιτούσαμε να το πάρουν πίσω χωρίς να ελέγξουν αν το προϊόν βρίσκεται μέσα στην συσκευασία και δεν βάλαμε πέτρες… αν είναι λειτουργικό και δεν το σπάσαμε, αν είναι μέσα όλα τα παρελκόμενα και δεν τα κρατήσαμε για να τα πουλήσουμε…

Μου αρέσει που βρήκες όπως έγραφες και έναν χασοδίκη να υποστηρίζει ότι το παραπάνω είναι παράνομο!!!!!!

Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά!

 

Screenshot_7.png

όλα καλά θα πάνε, μπορείς να το ξεπεράσεις

Επεξ/σία από TzortzisJosh
  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, TzortzisJosh είπε

Screenshot_7.png

Έχεις δίκιο βρε Γιωργάκη φταίω που  προσπάθησα να σε ηρεμήσω γιατί σε είχε στοιχειώσει 15 ημέρες, που ούτε Πρωτοχρονιά δεν ευχαριστήθηκες...  

Για την ταμπακέρα φυσικά ούτε κουβέντα... αλλά τι να πεις...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, bromiaris είπε

Έχεις δίκιο βρε Γιωργάκη φταίω που  προσπάθησα να σε ηρεμήσω γιατί σε είχε στοιχειώσει 15 ημέρες, που ούτε Πρωτοχρονιά δεν ευχαριστήθηκες...  

Για την ταμπακέρα φυσικά ούτε κουβέντα... αλλά τι να πεις...

ΧΑΧΑΧΑ. Πηγαίνεις σε τοπικ στο ινσόμνια ατόμων που αντιμετωπίζουν πρόβλημα με κάποια συσκευή και προσπαθείς να τους ηρεμήσεις λέγοντας πως είναι απλά στην φαντασία τους το όλο θέμα; 

ΚΛΑΜΑ

Η αλήθεια είναι πως πρωτοχρονιά δεν ευχαριστήθηκα γιατί ανέβασα δέκατα

Επεξ/σία από TzortzisJosh
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, TzortzisJosh είπε

ΧΑΧΑΧΑ. Πηγαίνεις σε τοπικ στο ινσόμνια ατόμων που αντιμετωπίζουν πρόβλημα με κάποια συσκευή και προσπαθείς να τους ηρεμήσεις λέγοντας πως είναι απλά στην φαντασία τους το όλο θέμα; 

ΚΛΑΜΑ

Η αλήθεια είναι πως πρωτοχρονιά δεν ευχαριστήθηκα γιατί ανέβασα δέκατα

Για την ταμπακιέρα ξανά ούτε κουβέντα... δεν πειράζει... Καλύτερα που κάνεις γαργάρα ότι δεν σε συμφέρει!!!    

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, bromiaris είπε

Τι να πρώτο σχολιάσει κανείς… πάντως σε εσάς τους δυο ταιριάζει η παροιμία «όμοιος τον όμοιο κι η κοπριά στα λάχανα»…

Αγαπητέ είσαι τόσο κολλημένος με το να λες όλη την ώρα για το πόσο θεϊκές είναι οι OLED που σου έχει γίνει εμμονή!

Εγώ για εξέταση ούρων μίλησα, αλλά μια και σε βλέπω πρόθυμο να σου στείλω και ότι άλλο ζητήσεις. Κι άμα δεν προλαβαίνεις ρίχτο στα λάχανα για λίπασμα... 😁

Άκου αγαπητέ, δεν ξέρω γιατί σε ενοχλεί τόσο πολύ η αναφορά μου στο μπάζο που λέγεται κουλέντ. Ενδεχομένως να το παίρνεις προσωπικά για κάποιο λόγο που έχει να κάνει με τις προσωπικές σου προτιμήσεις σε επιλογή καταναλωτικών προϊόντων, και δια μέσω αυτού να θεωρείς ότι σου μειώνεται το... εγώ σου. Εγώ μιλάω ξεκάθαρα για κάτι που αργά ή γρήγορα θα καταλήξει στην ανακύκλωση. Κοινώς πρόκειται για σκουπίδι. Αν με αυτό παρεξηγείσαι, ας πρόσεχες, μια φορά εγώ το λίπασμα στο έστειλα.
Εάν παρεξηγηθεί η κουλέντ και η κάθε κουλεντ, μπορεί άνετα να έρθει να μου ζητήσει η ίδια το λόγο χωρίς να χρειάζεται να μπαίνεις εσύ μπροστά για να την προστατέψεις. Δεν πρόκειται να τη μαλώσω, ούτε να αισθανθεί άσχημα. Στο υπογράφω. 😄😂

Άσε μας ρε συ που θα πιάσουμε κι όλας κουβέντα μαζί σου για το αν παρεξηγηθούνε τα άψυχα αντικείμενα... . Όπως θέλω να αναφέρομαι σε αυτά. Καπίς;

Επεξ/σία από Pleo
  • Like 1
Δημοσ.
18 ώρες πριν, bromiaris είπε

Για την ταμπακιέρα ξανά ούτε κουβέντα... δεν πειράζει... Καλύτερα που κάνεις γαργάρα ότι δεν σε συμφέρει!!!    

εσύ δεν μου απάντησες για το φυσοκάλαμο, θα σου απαντήσω εγώ για την ταμπακιέρα η οποία προφανώς δεν γνωρίζεις τι είναι;

😂👍

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κανονίστε να μου κλείσετε το Topic - χαμό θα κάνω. 😤

έρχεται νέα εβδομάδα. Ελπίζω το σήριαλ από Samsung - Zάχο να συνεχιστεί με απόλυτη επιτυχία - και να σκάσει μύτη και τo media markt που παίζει κρυφτό εδώ και λίγες μέρες που τους έχω ενημερώσει.

Stay tuned.

Επεξ/σία από pita_kontosouvli
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

''Αγαπητέ κύριε κορόιδο,

 

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Samsung Electronics Hellas.

 

Σχετικά με την υπόθεσή σας και επειδή η διαδικασία δεν επιβλέπεται από την Εξυπηρέτηση Πελατών, αλλά από τον προϊστάμενό μας, θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι είναι ήδη ενήμερος για την εξέλιξη και θα επικοινωνήσει μαζί σας για την διεκπεραίωση της υπόθεσής σας.

 

Αν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε πάλι με τη Samsung και θα είναι ευχαρίστησή μας να σας εξυπηρετήσουμε.

 

Με εκτίμηση,

Αυτος που σε κοροϊδεύει''

 

καλα συνεχίζεται το γέλιο.

να δεις που θα μου πουν ότι δεν επιτρέπεται να μου στείλουν στοιχεία ξέρω γω και εκεί θα πέσει μεγαλύτερο γέλιο (gdpr i love u ❤️ )

Επεξ/σία από pita_kontosouvli
Δημοσ.

Μάλιστα. Και γραφειοκρατικό το θέμα εκτός από... ευφωνικό (τρίξιμο) 😁

Ας ελπίσουμε ότι ο προϊστάμενος δεν κατοικοεδρεύει σε κάποιο συρτάρι μέσα. Πόσα επεισόδια λέτε να γυρίσουν ακόμη; 😂

3 ώρες πριν, pita_kontosouvli είπε

Σχετικά με την υπόθεσή σας και επειδή η διαδικασία δεν επιβλέπεται από την Εξυπηρέτηση Πελατών, αλλά από τον προϊστάμενό μας, θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι είναι ήδη ενήμερος για την εξέλιξη και θα επικοινωνήσει μαζί σας για την διεκπεραίωση της υπόθεσής σας.

Αν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε πάλι με τη Samsung και θα είναι ευχαρίστησή μας να σας εξυπηρετήσουμε.

Με εκτίμηση,

 

Δημοσ.

Θα την πας στο κατάστημα να τελειώνει το θέμα; Ήδη έχω ξεκινήσει 3 σειρές τώρα τελευταία, δεν έχω χρόνο για τέταρτη

 

Δημοσ.

Να φορτώσω τηλεόραση 65" σε αμάξι (χωρίς κουτί), χωρίς να πάρω το οκ από media;

Και αν φάω άκυρο ξέρω γω τι θα κάνω; Τον καρνάβαλο και την ξαναβάζω στο αμάξι;

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, pita_kontosouvli είπε

Να φορτώσω τηλεόραση 65" σε αμάξι (χωρίς κουτί), χωρίς να πάρω το οκ από media;

Και αν φάω άκυρο ξέρω γω τι θα κάνω; Τον καρνάβαλο και την ξαναβάζω στο αμάξι;

Αν πληρώσεις μεταφορική θα βγει ακριβά; Κατα 98% δεν πρόκειται να φας άκυρο, εάν την πας στο κατάστημα είμαι βέβαιος πως θα βγάλεις άκρη. Πάνε και άστην εκεί και ας κόψουν τον λαιμό τους.

Δημοσ.

Η μύδια-στρείδια μαρκτ τι ακριβώς σου έχει πει; Ποιεί την νήσσαν; Δεν ξέρει τίποτε για το ευ-φωνικό;

Έτσι όπως πάει σε βλέπω να περιμένεις μέχρι το Πάσχα και να βλέπεις live την ανάσταση στο σαλόνι σου με ήχο από στρακαστρούκες.

Εγώ στη θέση σου θα σταματούσα να το παίζω καλό παιδί και θα τους έθετα υπ' όψη την αγανάκτησή μου. Στο κάτω κάτω δεν έχουν το δικαίωμα να σε ταλαιπωρούν έτσι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόλις πριν μια ώρα μίλησα , τηλεφωνικά, με media markt.

Επιτέλους, κατάφερα και μίλησα επιτόπου με το σέρβις και όχι με το τηλεφωνικό κέντρο.

Του εξήγησα το στορι, του εξήγησα κιόλας ότι αναμένω τηλέφωνο από εκείνους (όπως μου είπαν τουλάχιστον από το τηλεφωνικό κέντρο).

Εν ολίγοις, και να τους την πάω, το doa το δίνει η Samsung - καλά λογικό αυτό που είπε.

Βέβαια το παιδί ήταν αρκετά εξυπηρετικό και μου ζήτησε όλα τα στοιχεία για να επικοινωνήσει και ο ίδιος με Samsung μπας και βρεθεί λύση.

 

 

1 ώρα πριν, TzortzisJosh είπε

Αν πληρώσεις μεταφορική θα βγει ακριβά; Κατα 98% δεν πρόκειται να φας άκυρο, εάν την πας στο κατάστημα είμαι βέβαιος πως θα βγάλεις άκρη. Πάνε και άστην εκεί και ας κόψουν τον λαιμό τους.

Για ποια μεταφορική λέτε μωρέ; Ας είμαστε λίγο λογικοί.

Θα δώσω τηλεόραση του 1.5 μέτρου σε μεταφορική, χωρίς κουτί;

Ή που σκοπεύω να πληρώσω 50αρι στην μεταφορική για να την πάει 6-7χλμ παραπέρα;

Δεν σκοπεύω, προς τον παρόν, να γίνω καραγκιόζης και να πάω στα media με μια τηλεόραση 65" αναμένοντας στην ουρά του σέρβις - λες και είναι προϊόν των δέκα κιλών ξέρω γω, - και ενώ το πιθανότερο είναι να μην βγάλω άκρη και με αυτούς .

Επεξ/σία από pita_kontosouvli
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, pita_kontosouvli είπε

Μόλις πριν μια ώρα μίλησα , τηλεφωνικά, με media markt.

Επιτέλους, κατάφερα και μίλησα επιτόπου με το σέρβις και όχι με το τηλεφωνικό κέντρο.

Του εξήγησα το στορι, του εξήγησα κιόλας ότι αναμένω τηλέφωνο από εκείνους (όπως μου είπαν τουλάχιστον από το τηλεφωνικό κέντρο).

Εν ολίγοις, και να τους την πάω, το doa το δίνει η Samsung - καλά λογικό αυτό που είπε.

Βέβαια το παιδί ήταν αρκετά εξυπηρετικό και μου ζήτησε όλα τα στοιχεία για να επικοινωνήσει και ο ίδιος με Samsung μπας και βρεθεί λύση.

Δεν θα βγάλεις άκρη ούτε έτσι, θαρρώ. Στο πινγκ πονγκ μπαίνει τώρα και η Media απλά. 

Θα το πω τελευταία φορά, και κάνε πραγματικά ότι θέλεις. Πάρε την τηλεόραση ή κάλεσε μια μεταφορική και πήγαινέ την στον κατάστημα. Με τα τηλεφωνήματα ΔΕΝ θα βγάλεις άκρη, ο ένας θα ρίχνει το φταίξιμο στον άλλον. Αργά ή γρήγορα θα πρέπει να πληρώσεις μεταφορική γιατί και να δεχτούν να την πάρουν, δεν πιστεύω να στείλουν δικό τους μεταφορικό ανέξοδα. Μην περιμένεις τίποτα άλλο από την Samsung, δεν πρόκειται να σου την πάρουν πίσω. 

Επεξ/σία από TzortzisJosh

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...