Επισκέπτης Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα. Πρόκειται για μια παραγγελία που έχω κάνει από Public. Αγόρασα με κάρτα αυτή την οθόνη : Οθόνη Υπολογιστή 32" Samsung LC27H711QEUXEN - QLED Curved ( και μετα από τηλ. επικοινωνία μου είπαν πως είναι το 32’’ μοντέλο άσχετα με τον κωδικό, καθώς με το email έχουν ότι σχέση έχουν και στο τηλεφωνικό κέντρο ΙΚΑ). · Τετάρτη 16/1/19 Έγινε η παραγγελια και κατάθεση στην τράπεζα πληρωμή. Περίμενα καθώς το προϊών ήταν ''κατόπιν παραγγελιάς'' μέχρι την Τρίτη 22/1/16. Δεν είχε αλλάξει τίποτα στην παραγγελία παρόλο που με είχαν ενημερώσει(το 1 και μοναδικό email από το κατάστημα μέχρι σήμερα) μόνο ότι έγινε η παραγγελία και θέλουν 2 -3 εργάσιμες για ενημέρωση ημερομηνία παράδοσης. · Παίρνω τηλέφωνο και ρωτάω για την εξέλιξη(21/1/19), και μου λένε πως έχουν στείλει email για να στείλω φωτογραφία την κάρτα με καλυμμένα τα στοιχεία κλπ. ( το οποίο δεν είχε έρθει ποτέ- ούτε spam) και ενώ τους ενημέρωσα ότι δεν το είχα λάβει ποτέ και θα ήθελα να μου προωθήσουν το συγκεκριμένο email, μου είπαν οκ. Άσχετα το ότι ακόμα το περιμένω… · Επόμενη μέρα και η αγγελία άλλαξε όπως είναι στην φωτογραφία. Γενικά έχω χαλαστεί πολύ με την εξυπηρέτηση πελατών γιατί δεν υπάρχει καμία συνεννόηση - ενημέρωση από μέρους τους. Να ακυρώσω και να σκάσω αλλά 45 - 50 και να την παραγγείλω από Eurosuplies που είναι ετοιμοπαράδοτη η θα έρθει κάποια στιγμή μέσα στον μηνά φοβάμαι ότι θα φάω άκυρο και θα περιμενω “τσάμπα” 1 μηνα. Επεξ/σία 23 Ιανουαρίου 2019 από Επισκέπτης
iml Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Μιλάς για κατάθεση, και μετά αναφέρεις οτι σου ζήτησαν φωτογραφία της κάρτας. Ντεν κατάλαβα, αλλά γενικά αρνούμαι να κάνω συναλλαγές όταν μου ζητούν φωτογραφίες-σκαναρίσματα καρτών κ προσωπικών στοιχείων. 1. Αφού έκανες κατάθεση, αν ακυρώσεις θα περιμένεις μέρες μέχρι το λογιστήριο να επιστρέψει την χρέωση. 2. Αυτό για τα ετοιμοπαράδοτα, κράτα μικρό καλάθι 3. Παλιά είχα παραγγείλει ποσότητα επώνυμων μελανιών από Eurosuplies και δεν υπήρξε απόδειξη στο δέμα και στην όλη συναλλαγή. Δεν μου είχαν αφήσει την καλύτερη εντύπωση. Επεξ/σία 23 Ιανουαρίου 2019 από iml 2
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2019 30 λεπτά πριν, iml είπε Μιλάς για κατάθεση, και μετά αναφέρεις οτι σου ζήτησαν φωτογραφία της κάρτας. Ντεν κατάλαβα, αλλά γενικά αρνούμαι να κάνω συναλλαγές όταν μου ζητούν φωτογραφίες-σκαναρίσματα καρτών κ προσωπικών στοιχείων. 1. Αφού έκανες κατάθεση, αν ακυρώσεις θα περιμένεις μέρες μέχρι το λογιστήριο να επιστρέψει την χρέωση. 2. Αυτό για τα ετοιμοπαράδοτα, κράτα μικρό καλάθι 3. Παλιά είχα παραγγείλει ποσότητα επώνυμων μελανιών από Eurosuplies και δεν υπήρξε απόδειξη στο δέμα και στην όλη συναλλαγή. Δεν μου είχαν αφήσει την καλύτερη εντύπωση. Ναι, έκανα την πληρωμή, και μετά υποτίθεται πως μου έστειλαν email που μου ζητούσαν τα στοιχεία της κάρτας για να προχωρήσει η παραγγελία. Το δικαιολογώ μόνο ως προς το οτι ειναι παραγγελία με ''μεγάλο ποσό''.
iml Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Visa - Mastercard - AMEX έχουν τις δικλίδες ασφαλείας για να πραγματοποιούνται on-line συναλλαγές χωρίς φωτογραφίες κτλ. ενώ τα μετρητά είναι μετρητά. Την "παραξενιά" ορισμένων καταστημάτων που βάζουν στους όρους των συναλλαγών τους, φωτοτυπίες και φωτογραφίες δεν την ενθαρρύνω. Θα έστελνα ένα καλογραμμένο mail που θα ανέφερα την αντίρρησή μου σε αυτή την πρακτική. Εναλλακτικά -στις καλές μου- μπορεί να πρότεινα και τη λύση να παραλάβω από φυσικό κατάστημα με πληρωμή στο ταμείο, ή να το άλλαζα σε αντικαταβολή. Συνήθως σταματάει εκεί. Επεξ/σία 23 Ιανουαρίου 2019 από iml
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2019 14 λεπτά πριν, iml είπε Visa - Mastercard - AMEX έχουν τις δικλίδες ασφαλείας για να πραγματοποιούνται on-line συναλλαγές χωρίς φωτογραφίες κτλ. ενώ τα μετρητά είναι μετρητά. Την "παραξενιά" ορισμένων καταστημάτων που βάζουν στους όρους των συναλλαγών τους, φωτοτυπίες και φωτογραφίες δεν την ενθαρρύνω. Θα έστελνα ένα καλογραμμένο mail που θα ανέφερα την αντίρρησή μου σε αυτή την πρακτική. Εναλλακτικά -στις καλές μου- μπορεί να πρότεινα και τη λύση να παραλάβω από φυσικό κατάστημα με πληρωμή στο ταμείο, ή να το άλλαζα σε αντικαταβολή. Συνήθως σταματάει εκεί. χμ. ισως ειναι το πιο ασφαλές αυτό, και ισως το ακολουθήσω την επόμενη. το θέμα ειναι τώρα τι κάνω.
iml Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2019 Τελικά έκανες μεταφορά ποσού, πληρωμή με κάρτα ή κατάθεση?
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2019 Μόλις τώρα, iml είπε Τελικά έκανες μεταφορά ποσού, πληρωμή με κάρτα ή κατάθεση? Πληρωμή με κάρτα . Έχετε δίκιο χρησιμοποιησα λάθος όρο.
achilles_g_ Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2019 Σε ενημερώνουμε ότι κατά την πρώτη φορά χρήσης της κάρτας σου στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενδέχεται να σου ζητηθεί να αποστείλεις αντίγραφο της ταυτότητάς σου καθώς και της κάρτας που χρησιμοποίησες για την συναλλαγή (με εμφανή μόνο τα 4 τελευταία ψηφία της εμπρόσθιας όψης και με καλυμμένα τα στοιχεία του τριψήφιου κωδικού ασφαλείας CVV της πίσω όψης)
iml Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2019 Μπορείς να γράψεις με όμορφο τρόπο ότι δεν υπάρχει περίπτωση να στείλεις φωτογραφία και ότι θεωρείς την συναλλαγή ολοκληρωμένη. Υποθέτω ότι δεν έχεις κατάστημα public κοντά. Μπορείς να ζητήσεις να τροποποιήσουν την συναλλαγή σε αντικαταβολή με κάρτα ή μετρητα κατά την παράδοση. Μπορείς να ακυρώσεις τη συναλλαγή και να κάνεις καινούρια με άλλο τρόπο πληρωμής. Μπορείς να ενδώσεις και να στείλεις φωτογραφία με μαυρισμένα τα στοιχεία. Και αυτοί μπορεί να στα ξαναζητήσουν καθαρότερα. Μπορείς να στείλεις επεξεργασμένη φωτογραφία της κάρτας με εμφανή μόνο τα 4 πρώτα ψηφία, αλλά ταυτότητα δεν υπάρχει περίπτωση να έστελνα. Θα ανέφερα ότι θα παραλάβω αυτοπροσώπως και θα την επιδείξω τότε.
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2019 1 λεπτό πριν, achilles_g_ είπε Σε ενημερώνουμε ότι κατά την πρώτη φορά χρήσης της κάρτας σου στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενδέχεται να σου ζητηθεί να αποστείλεις αντίγραφο της ταυτότητάς σου καθώς και της κάρτας που χρησιμοποίησες για την συναλλαγή (με εμφανή μόνο τα 4 τελευταία ψηφία της εμπρόσθιας όψης και με καλυμμένα τα στοιχεία του τριψήφιου κωδικού ασφαλείας CVV της πίσω όψης) Χμ, δεν το είχα δει, αλλά αυτό που δεν μου έκατσε είναι το ''έχουμε στείλει email με την διεύθυνση και τα βήματα για να ολοκληρωθεί''. Ωστόσο εγώ εστειλα μόνο της κάρτα και όχι την ταυτότητα, παρόλα αυτά , η παραγγελία συνέχισε.
iml Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Αν συνέχισε, απλά περιμένεις και υπομονή. Κάπου κάπου και κανένα mail. To " ενδέχεται να σου ζητηθεί να αποστείλεις αντίγραφο της ταυτότητάς σου καθώς και της κάρτας που χρησιμοποίησες " σημαίνει ότι μπορούν κάλλιστα να κάνουν και χωρίς αυτό, όπως και γίνεται σε όλες τις συναλλαγές με κάρτες που θα κάνεις στο μέλλον με καταστήματα. Άσχετο-σχετικό αλλά περιμένω από black friday ακόμα να παραλάβω από public το περιβόητο ποντίκι της logitech. Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου 2019 από iml
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2019 9 λεπτά πριν, iml είπε Αν συνέχισε, απλά περιμένεις και υπομονή. Κάπου κάπου και κανένα mail. Άσχετο-σχετικό αλλά περιμένω από black friday ακόμα να παραλάβω από public το περιβόητο ποντίκι της logitech. Και δεν στην έχουν ακυρώσει ακόμα? Ενημέρωση έχεις ?
iml Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2019 Προχωράει όπως και στους υπόλοιπους, απλά τα μπλέξανε εκείνες τις μέρες με τις παραγγελίες και τα αποθέματα. Άλλη περίπτωση η δικιά μας.
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2019 Οπότε θα περιμένω μήπως και έχω κάποια εξέλιξη μέχρι τέλος της εβδομάδας και βλέπουμε.
iml Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Να μην σε απογοητεύσω, αλλά το "εκτεταμένη αναζήτηση" πάντως δεν είναι πολύ ενθαρρυντικό ως προς το χρόνο που θα κάνει να έρθει. Επειδή είναι στα "σοβαρά" καταστήματα που προμηθεύονται μέσω επίσημης αντιπροσωπίας, μάλλον το ζητήσανε, δεν υπήρχε και περιμένουν νέα από την αντιπροσωπία για το πότε θα το φέρει για να απαντήσουν. Είτε οπλίζεσαι με υπομονή, είτε αρχίζεις τα τηλέφωνα σε άλλους επίσημους πωλητές (μεγάλα καταστήματα) μήπως και το έχουν ήδη σε αποθήκη -αν σε πείσουν βέβαια γιατί το πιθανότερο είναι να το ζητήσουν και αυτοί εκείνη τη στιγμη από την αντιπροσωπία και να έχεις τα ίδια-, είτε το παίρνεις από κατάστημα που κάνει δικές του παραεισαγωγές. Προσωπικά θα προτιμούσα για αγορές οθόνης τα επίσημα δίκτυα πωλήσεων εκτός -ίσως- αν είχαν μεγάλη διαφορά στην τιμή. Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου 2019 από iml
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα