newton91 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 4 ώρες πριν, Azerothakis είπε όπως τα λες αδερφέ...είναι δυνατόν αν μην ακούμε τα ΜΟΤΕΡ??? όπως την μαλακία που έκαναν στην F1. ΟΥΣΤ ανώμαλοι. Με τον θορυβο που κανανε και κανουνε στη F1, υστερα απο 1.30 ωρα αγωνα φευγεις απο τη πιστα με ακουστικα προβληματα. Ξανα σκεψου αυτο που εγραψες.
Aprile Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Τίποτα δεν ήταν σαν το old classic Pantah 600. Αναλογική αίσθηση παντού ακόμα και στους κραδασμούς και τον ήχο μουγκρητό από τις τερμινιόνοι. Είχες και τον Φαμπιάτο να στη φτιάχνει για να μην ξεπέσεις στο Λάζαρη. Αξέχαστο μηχανάκι. 1
ThodorisFel Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Ροδα τσαντα και κοπανα και μαρσαρω την Husqvarna κι μπαρμπαδες στις διαβάσεις τρεχουν μην τους παρω σβαρνα.. αυτο ίσχυε μεχρι 31/12/2018 τωρα καλα κρασα
Conan2046 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 2 ώρες πριν, tsakfot είπε τραπουλόχαρτο στον μπροστά τροχό και άγιος ο θεός ! Δυστυχώς η εξάτμιση στην μηχανή είναι ασφάλεια, πέρα απο τους κάβουρες με τα παπάκια. Επειδή κυκλοφορώ καθημερινά εντός Αθήνας με μηχανή, το να μην ακούγεται η μηχανή θα είναι τεράστιο πρόβλημα, καθώς δεν υπάρχει οδηγική παιδεία και απο τις δύο μεριές. 1/3 οδηγούς αυτοκινήτων χρησιμοποιεί φλάς για να αλλάξει λωρίδα, 2/3 παίζουν στο κινητό τους αγνοώντας τα μηχανάκια. Βέβαια υπάρχουν και "μοτοσυκλετιστές" οι οποίοι εγώ τους αποκαλώ δωρητές οργάνων που δυστυχώς είναι εξίσου αρκετοί και άξιοι της μοίρας τους, αφού αποτελούν κίνδυνο για τους εαυτούς τους και τους γύρω τους. Γενικότερα είναι θέμα αν ένα όχημα είναι τελείως αθόρυβο. Δεν έχει τύχει να δω ηλεκτρικό όχημα από κοντά αλλά νομίζω ότι βγάζουν επίτηδες κάποιον θόρυβο για να γίνονται αντιληπτά, ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος. Άλλο βέβαια αυτό και άλλο οι ήχοι από τρυπημένες, πειραγμένες, aftermarket και δεν ξέρω και τι άλλο εξατμίσεις. 1
randomcat Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες ftw! άμα έχεις παλάμάρι τι την θέλεις την Ducati;
CyanBlue Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δε λέω, εξελισσόμεθα... αλλά αν δεν ακούω τον ήχο του Desmo μου, δεν το αισθάνομαι Ducati. Ο κινητήρας είναι η καρδιά μιας μοτοσυκλέτας. Σε εμφανές σημαίο είναι η ταυτότητά της. Με σύντροφο την εξάτμιση που της πάει. Καμία σχέση με τα αυτοκίνητα που το μοτέρ είναι κρυμένο και απλά... υπάρχει. Όσοι έχουν ή είχαν οποιαδήποτε "Ντούκα" θα με καταλάβουν... Όσοι ανυπομονούν να αισθανθούν πως ακούγεται μια ηλεκτροκίνητη Ducati, παράγει και ποδήλατα :-) 3
billiboo Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, DrFreeman είπε Ας αρχίσουμε από το βασικότερο: οι μηχανές δε θα έπρεπε να ελίσσονται ανάμεσα στα αυτοκίνητα προκειμένου να φθάσουν πρώτοι στο φανάρι. Αυτοί οι ελιγμοί είναι ο πρώτος και σημαντικότερος λόγος που γίνονται ατυχήματα και δυστυχήματα, κατά κανόνα με θύματα τους μοτοσυκλετιστές. Σκεφτείτε πρώτα την επιβίωση σας και την ακεραιότητα σας. μια ερευνα που ειχα δει στην αμερικη απο τα περισσοτερα θανατηφορα ατυχηματα με μηχανη στην πολυ ηταν οταν σε φαναρι μηχανη ηταν στο τελος της ουρας και την τρακαρε απο πισω αυτοκινητο
palawiaris Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Μέχρι να μπουν για τα καλά τα ηλεκτρικά και μέχρι να αποσυρθούν οι βενζινοκινητήρες θα είμαστε γερόντια περίπου. Οπότε χαρείτε τις μηχανές σας,και εγώ το σκουτεράκι μου.Α ρε γκυναίκα πως με καταπιέζεις...ζηλεύω.
DrFreeman Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 5 minutes ago, billiboo said: μια ερευνα που ειχα δει στην αμερικη απο τα περισσοτερα θανατηφορα ατυχηματα με μηχανη στην πολυ ηταν οταν σε φαναρι μηχανη ηταν στο τελος της ουρας και την τρακαρε απο πισω αυτοκινητο Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε και αντίστοιχη έρευνα για τα ατυχήματα σε ελιγμούς από λωρίδα σε λωρίδα και ανάμεσα σε άλλα οχήματα που κινούνται με χαμηλότερη ταχύτητα ή είναι σταματημένα.
opcorsa Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 ντουκατακηδες, απλα μπηκα να σας δικασω λιγο και φευγω... μην χαιρεστε πολυ με το δικυκλο -μοτοσακο vw σας γιατι αν δεν σας εσωζε η φαουβε βλεπω να φτιαχνατε τα μηχανακια σε κανενα υποστεγο κατω απο καμια γεφυρα στον τιβερη
nero62 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 ταυτόχρονα ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ και ομορφιά μαζί! Και είναι και ντουκατι... όσο για ήχο όπως τα γκογκορο έχουν ηχο που επιλέγεις από την εφαρμογή βάζω στοίχημα ότι θα κυκλοφορήσουν χιλιάδες μόντες με ήχους !!!! Και δεν είναι μόνο αυτά σίγουρα θα παίξουν και μοντάκια εξτρά που θα τα κοτσάρεις πάνω για ποιο έντονο μπάσο για παράδειγμα κλπ. Το μέλλον είναι εδώ. Όσο για τους άσχετους που κατηγορούν την τεχνολογία και -ΕΛΕΟΣ- την ντουκάτι σαν εταιρία απλά ο θυμός γίνεται γέλιο και ξεπερνιέται.. γιατί σίγουρα προέρχονται από κάποιον που δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να πάρει τέτοια μοτοσυκλέτα..
what_if Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 @@ρια ομορφο ειναι hondara vtec κ ξερο ψωμι το αφηνω εδω να σας τρεξει το σαλιο κορομηλο (κ ειναι κ παλιο)
nero62 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 36 λεπτά πριν, palawiaris είπε Μέχρι να μπουν για τα καλά τα ηλεκτρικά και μέχρι να αποσυρθούν οι βενζινοκινητήρες θα είμαστε γερόντια περίπου. Οπότε χαρείτε τις μηχανές σας,και εγώ το σκουτεράκι μου.Α ρε γκυναίκα πως με καταπιέζεις...ζηλεύω. Βασικά δεν μας ενδιαφέρει για το πότε θα αποσυρθούν οι βενζινοκινητήρες... μας ενδιαφέρει ΚΥΡΙΩΣ πότε θα δούμε βατές τιμές με τον μέσο στα οικονομικά χρήστη. Τα ηλεκτρικά έχουν μπει στην ζωή του ανθρώπου ήδη. Στην Ελλάδα μας όπως πάντα ερχόμαστε τελευταίοι αλλά όπως το κόβω σε λιγότερο από 2-3 χρόνια όλες οι μάρκες θα έχουν βγάλει ηλεκτρικά και -μακάρι- όλες οι μάρκες να έχουν βγάλει και φτηνά μοντέλα μέσα ως τα μέσα της επόμενης δεκαετίας... Ανυπομονώ ας πούμε να δω ηλεκτρικό σκαραβέο 20 αλογάκια στα 3-4 χιλιάρικα. Αυτό η οτιδήποτε παρόμοιο θα το δούμε θέλω να πιστεύω σε λιγότερο από 10ετία... (μακάρι). Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου 2019 από nero62
Aprile Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 20 λεπτά πριν, opcorsa είπε ντουκατακηδες, απλα μπηκα να σας δικασω λιγο και φευγω... μην χαιρεστε πολυ με το δικυκλο -μοτοσακο vw σας γιατι αν δεν σας εσωζε η φαουβε βλεπω να φτιαχνατε τα μηχανακια σε κανενα υποστεγο κατω απο καμια γεφυρα στον τιβερη Από που τους έσωσε από το Αμερικάνικο Fund που την είχε πριν και την έκανε status sympol για να βγάλει υπεραξίες από τους Γερμανούς. Apple των μοτοσυκλετών την έκαναν οι Αμερικανοί πριν την πουλήσουν στους Γερμανούς. Εδώ το shop τους από το αεροδρόμιο της έδρας στη Μπολόνια 1 1
nero62 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, DrFreeman είπε Ας αρχίσουμε από το βασικότερο: οι μηχανές δε θα έπρεπε να ελίσσονται ανάμεσα στα αυτοκίνητα προκειμένου να φθάσουν πρώτοι στο φανάρι. Αυτοί οι ελιγμοί είναι ο πρώτος και σημαντικότερος λόγος που γίνονται ατυχήματα και δυστυχήματα, κατά κανόνα με θύματα τους μοτοσυκλετιστές. Σκεφτείτε πρώτα την επιβίωση σας και την ακεραιότητα σας. Εδώ αγαπητέ θα σε διορθώσω γιατί έχεις ΕΝ ΜΕΡΗ δίκιο. Οι μηχανές ΟΝΤΩΣ ΔΕΝ θα έπρεπε να ελίσσονται ανάμεσα σε αυτοκίνητα με ΠΑΝΑΣΧΕΤΟΥΣ ΑΧΡΕΙΟΥΣ ΕΓΓΛΗΜΑΤΙΕΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΤΟΥΣ επί πληρωμής και δίχως καμία εμπειρία βγήκαν στους δύστυχους δρόμους της Αττικής και όποιον πάρει ο χάρος. Φυσικά ισχύει ο ΙΔΙΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ χαρακτηρισμός και για τους οδηγούς μοτοσυκλετών μεγάλου κυβισμού όπου δίχως καμία εμπειρία επίσης, έβγαλαν το δίπλωμα μοτοσυκλέτας η το ξέθαψαν από κάποιο συρτάρι που το είχαν βγάλει πριν πολλά χρόνια "έτσι για να το έχουν", αγόρασαν μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλέτα γιατί έτσι θέλουν και μπορούν, και λόγο υπερβολικής κίνησης και βλέποντας ότι δεν συμφέρει η μερσεντές η 2λιτρη μέσα στην Αττική, ξαφνικά τους ήρθε να κάνουν οικονομία και βγήκαν στο δρόμο και επίσης όποιον πάρει ο χάρος. Για να τα λέμε όπως έχουν τα πράγματα. 12 λεπτά πριν, what_if είπε @@ρια ομορφο ειναι hondara vtec κ ξερο ψωμι το αφηνω εδω να σας τρεξει το σαλιο κορομηλο (κ ειναι κ παλιο) Άλλο ζωγραφιές και φαντασία φίλε μου και άλλο μηχανή παραγωγής. Όλοι έχουν καλούς σχεδιαστές το θέμα είναι τι θα βγάλουν στο τέλος στην κυκλοφορία με πινακίδα. 1 ώρα πριν, CyanBlue είπε Δε λέω, εξελισσόμεθα... αλλά αν δεν ακούω τον ήχο του Desmo μου, δεν το αισθάνομαι Ducati. Ο κινητήρας είναι η καρδιά μιας μοτοσυκλέτας. Σε εμφανές σημαίο είναι η ταυτότητά της. Με σύντροφο την εξάτμιση που της πάει. Καμία σχέση με τα αυτοκίνητα που το μοτέρ είναι κρυμένο και απλά... υπάρχει. Όσοι έχουν ή είχαν οποιαδήποτε "Ντούκα" θα με καταλάβουν... Όσοι ανυπομονούν να αισθανθούν πως ακούγεται μια ηλεκτροκίνητη Ducati, παράγει και ποδήλατα Δεν είναι μόνο ο ήχος είναι και το μασάζ που τρώει ο κόλος και γουστάρεις. Μαζί σου αδερφέ. Απλά αισθάνεσαι ότι κάθεσαι πάνω σε εργοστάσιο. Εϊναι αίσθηση όντως. Συνδύασε όμως και την ροπή του ηλεκτρικού καθώς και το βζιν του που θα σου ξεχειλώνει τα χέρια στις επιταχύνσεις και θα ξεπεράσεις γρήγορα το κροτάλισμα του ντέσμο σου... έχε εμπιστοσύνη... θα έχουν και ηχεία τα ηλεκτρικά θα δεις... Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου 2019 από nero62 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα