Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, KostasMulti είπε

Ετσι, αλλά τα τελευταία μοντέλα είναι με υγρό πολυδίσκο, και μάλιστα τα panigalle έχουν καδένα αντί για ιμάντα.

Προσωπικά, επειδή το έχω οδηγησει, η ροπή ενος V2 απο 900 κ.εκ. με συγκινεί περισσότερο. Το V4 είναι κατά κράτος καλύτερο από το V2 αλλά τζαπανίζει αρκετά.

απο ducati εχω οδηγησει ενα multi 1000αρι κ μου αρεσε πολυ 

ΑΛΛΑ προτιμουσα την Βεφα μου :p

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, duende είπε

και 3/3 οδηγους μοτοσυκλετας προσπαθουν να σφηνωσουν οπου βρουν κενο βριζοντας οποιον οδηγο δε κανει "περα" για να περασουν. αλλα ας μη το παμε εκει

Η διήθηση δεν θεωρείται παράνομη, προς το παρών, απ τον κ.ο.κ. Βέβαια πρέπει να τηρούμε τη στοιχειόδη οδηγική αστική ευγένεια ( και οι 2 πλευρές).

39 λεπτά πριν, duende είπε

και τι θα κανουν τωρα τα καγκουρια που δε θα ακουν την εξατμιση για να "φτιαχνονται"?.. θα βαλουν πλαστικο μπουκαλακι στη ροδα? 😄

Θα βάλουν ηχεία. Μη γελάς, σοβαρά το λέω μέσα από πηγές μου στο χώρο.

47 λεπτά πριν, TheBlackRazor είπε

Αυτά συμβαίνουν όταν η πιο θρυλική ιταλική εταιρεία στις μηχανές πέφτει στα χέρια των γερμανών του VAG. Και όπως προείπαν και πολλοί άλλοι ινσομνιατζήδες, ο κατήφορος με τα ηλεκτροκίνητα δεν έχει τέλος.

Η Ducati ανήκει στον όμιλο αλλά δεν δίνει καμιά αναφορά στους γερμάνους. Ισα ισα είναι τρομερά κερδοφόρα για τον όμιλο και μάλιστα οι γερμάνοι στέκονται σούζα μπροστά τους. Μάλιστα σε φήμες για πώληση της Ducati οι γερμανοί γελάγανε.

  • Like 2
Δημοσ.
30 minutes ago, tsakfot said:

όλοι είναι στοιχισμένοι και ο "έξυπνος" κάθεται ένα μέτρο έξω. Τις περισσότερες φορές είτε είναι γυναίκα (sorry αλλά η πλειονότητα δεν αντιλαμβάνεται χωροταξικά που βρίσκεται) και μιλάει στο κινητό ή είναι "πονηρός" που είτε θέλει να την σπάσει στις μηχανές που κινούνται και ξενερώνει στο κουτί του, είτε θέλει πονηρά να αλλάξει λωρίδα κόβοντας τους πάντες, προφανώς χωρίς φλάς ;)

Ας αρχίσουμε από το βασικότερο: οι μηχανές δε θα έπρεπε να ελίσσονται ανάμεσα στα αυτοκίνητα προκειμένου να φθάσουν πρώτοι στο φανάρι. Αυτοί οι ελιγμοί είναι ο πρώτος και σημαντικότερος λόγος που γίνονται ατυχήματα και δυστυχήματα, κατά κανόνα με θύματα τους μοτοσυκλετιστές.  Σκεφτείτε πρώτα την επιβίωση σας και την ακεραιότητα σας.

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Anaisthitos είπε

Γανικοτερα οποιος εχει aftermarket εξάτμιση χωρίς σιγαστήρα δεν θα έπρεπε να κυκλοφορεί αλλα Ελλαδα είσαι, απο εκει και περα θα πω και το τελευταιο για να τσιγκλισω τους μηχανοβιους εδω μεσα, KTM, DUCATI και APRILIA ειναι οι καλυτεροι φιλοι του μαστορα!

Ηταν, τώρα είναι αρκετά αξιόπιστα. Αν και επιφυλάσομαι για τα Aprilia.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ScorpioX777 είπε

Δεκαετια 90 οποια μηχανη ηταν στην ακρη του δρομου και ο αναβατης ηταν σκυμενος και παλευε με το μοτερ δεν χρειαζοταν να κοιταξεις καν...ηξερες οτι ειναι Ιταλικη.

Ε, εντάξει, είχαν κάτι θέματα με τις ηλεκτρονικές της μαρρελι, αμέσως να κρεμάσετε κουδούνια!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, status είπε

Ε, εντάξει, είχαν κάτι θέματα με τις ηλεκτρονικές της μαρρελι, αμέσως να κρεμάσετε κουδούνια!

Ημουν και εγώ ένας από αυτούς, αλλά στο τελευταίο Ducati μου είμαι κομπλέ. Μόνο καμιά βιδούλα απ τους κραδασμούς να φεύγει.

1 ώρα πριν, stafaf είπε

Μπαίνει ο άλλος πρώτη φορά insomnia, και πέφτει πάνω σ’αυτό το νήμα.

Διαβαζει για ξυροκάμπανα, πηνία, terminiogni, Ducati, Κάθε Τρίτη Μάστορα, nsr και το παιδί παθαίνει ταράκουλο. 

Το κάναμε πάλι το νήμα βρακολάστιχο. 

Κρεας κάθε μέρα βλάπτει, μια φορά τη βδομάδα όσπρια κάνουν καλό. Χα χα χα χα πλάκα κάνω, εχεις δικιο. :-)

 

Επεξ/σία από KostasMulti
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tsakfot είπε

Το δύο το καλό με Akrapovic τελικά! Spitfire το λέω, γιατί έχει έναν ήχο full βρόντο! Είναι το αγαπημένο μου μηχανάκι και έχοντας αλλάξει μια ντουζίνα απο πολύ πιο ακριβά μοντέλα (Triumph - KTM etc.) δεν το αλλάζω για κανένα και τίποτα! Για την ακρίβεια το έχω αγοράσει 2 φορές στο σύνολο ! :D

Το μόνο του ελάττωμα είναι το μικρό τεπόζιτο, αλλά ανεμοκάλυψη - θόρυβος - θέση - στήσιμο δεν συγκρίνεται με τπτ ! Έχω γυρίσει όλη την ελλάδα, μέγαρα , σέρρες με δαύτο και δεν έχει κάνει κιχ (αισίως 60Κ χλμ).

Το πρώτο είχε μόνο δύο ελάττωματα με τους ταχυσυνδέσμους βενζίνης (πλαστικοί που τους αλλάζες με μεταλλικούς για τπτ κόστος) και πολλαπλασιαστές (επίσης αστείο κόστος).

Το δικό μου μόνο πηνία, αλλά το ήξερα πριν το αγοράσω το γνώριζα και με μια περιέλιξη 150 ευρώ λύθηκε.

Κατ'αλλα τα ιταλικά γενικά, πάσχουν στους μάστορες οι οποίοι είναι ελάχιστοι σε σχέση με τους γιαπωνέζους φίλους, με την πλειονότητα να είναι ικανή μόνο να αλλάζει λάδια!

Το 1200 είναι πολύ ωραίο μηχανάκι, αλλά δεν είμαι ακόμα έτοιμος να γυρίσω στο τόσο χαλαρό, ακόμα και αν με ζαλίζει η γυναίκα !

Από τα πιο όμορφα και τον πιο μπάσο ήχο ειδικά με Akrapovic.Δεν το πήρα και ακόμα όταν το βλέπω το χαζεύω.

1 ώρα πριν, ZELOMOTH είπε

Αμα δεν καβαλησες RD 350 ή RZ, δεν κάνεις.. Με ενσωματωμενο εικονοστάσι!☠️🤣

RD350 με reed Boyesen φουλ Γκάζι δεν σταματαγε δεν έστριβε.Μ αυτά μεγαλώσαμε και τώρα θα είσαι με τη μπαλαντεζα στο χερι

1 ώρα πριν, Zaytsev είπε

Και ούτε καν αυτό... Πότε σου άλλαξαν τελευταία φορά λάδια με ζεστό κινητήρα;

Εκεί υστερούν τα Ιταλικά στους μαστορες και γενικά τα δικυλινδρα σε V.Αν και έχει ανέβει το επίπεδο σε σχέση με παλιά.Παλια για να ρυθμίσεις καρμπυρατέρ η βαλβίδες εκανες τάμα.Αν μπούμε στα ηλεκτρικά θα αρχίσουν πάλι οι παιδικές αρρώστιες μέχρι να φτιάξει κάπως η κατάσταση.Τουλαχιστον έχουμε ακόμα μέλλον μέχρι να καθιερωθεί.

Επεξ/σία από Istros
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Istros είπε

RD350 με reed Boyesen φουλ Γκάζι δεν σταματαγε δεν έστριβε.Μ αυτά μεγαλώσαμε και τώρα θα είσαι με τη μπαλαντεζα στο χερι

Αφού τη γλίτωσες και μεγάλωσες και τώρα γράφεις, πάνε κάνε κάνα τάμα. 

 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, stafaf είπε

Αφού τη γλίτωσες και μεγάλωσες και τώρα γράφεις, πάνε κάνε κάνα τάμα. 

Δεν το ειχε, καποιος φιλος του το ειχε δωσει για βολτα οπως και τα υπολοιπα που γραφει και ηθελε να παρει.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, stafaf είπε

Αφού τη γλίτωσες και μεγάλωσες και τώρα γράφεις, πάνε κάνε κάνα τάμα. 

Άσε ακόμα χαροπαλευω!Σαν τρελός παω.άμα έχεις τον καλο στο εγκέφαλο δεν αλλάζει.Το γκάζι είναι γλυκό και η μηχανή αρρωστια.Εχω ανάψει κάτι λαμπάδες κατά καιρούς.Τους κόφτες τους βγάζαμε η έπαιζε αντικοφτης τώρα με τα ηλεκτρικά θα μας βρει κανένα throttling και θα ψαχνομαστε πάλι από την αρχή.

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ScorpioX777 είπε

Δεν το ειχε, καποιος φιλος του το ειχε δωσει για βολτα οπως και τα υπολοιπα που γραφει και ηθελε να παρει.

Γιατι ρε είσαι προβοκάτορας τώρα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, ScorpioX777 είπε

Δεν το ειχε, καποιος φιλος του το ειχε δωσει για βολτα οπως και τα υπολοιπα που γραφει και ηθελε να παρει.

Όντως το Rd350 δεν το είχα το είχε ο πατέρας μου και ένα RG400Γ μετα.Οταν άνοιγε το ypvs το μηχανακι έριχνε κλωτσιά πάνω σ' ένα τέτοιο μεγάλωσα.

"ταχεία φόρτιση 35 λεπτών, αυτονομία 240 χιλιομέτρων και τελική ταχύτητα άνω των 240 χλμ./ώρα  – και θα στοιχίζει $12998

Αν και ακούγεται καλό για αρχή και σχεδιαστικά είναι ομορφο θα δείξει το μέλλον.

Επεξ/σία από Istros
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, stafaf είπε

Γιατι ρε είσαι προβοκάτορας τώρα;

ΟΚ το σταματαω εδω δεν αξιζει τον κοπο ολοι εχουν καταλαβει τι παιζει, δωστε γκαζια...

Επεξ/σία από ScorpioX777
Δημοσ.

Και θα ερθει και η σειρα της MV Agusta ... Πανε τα

γαααααΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΝ και τα βοοοοοοοοοοοοοοοοοοοουυυυυυυυυυμμμμ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...