Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, tsakfot είπε

Ηλεκτρικό για την καθημερινή μετακίνηση,

V2 με βροντερό ήχο 10 spitfire από τον Β' Παγκόσμιο :D για το Σ/Κ και είμαστε  όλοι χαρούμενοι ;)

Φιλιά απο έναν ευτυχή κάτοχο Tuono V2 (το gen 2 το καλό) 👌

Ωραίος και σ είχα παρεξηγήσει.Το δύο το καλό,το πρώτο έβγαζε προβληματα.Το σκεφτόμουν παλιότερα  αλλά τελικα δεν το πηρα .Ωραιο ήχο.Εχεις καμία εξατμίση?

Δημοσ.

Αυτά συμβαίνουν όταν η πιο θρυλική ιταλική εταιρεία στις μηχανές πέφτει στα χέρια των γερμανών του VAG. Και όπως προείπαν και πολλοί άλλοι ινσομνιατζήδες, ο κατήφορος με τα ηλεκτροκίνητα δεν έχει τέλος.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Istros είπε

Ωραίος και σ είχα παρεξηγήσει.Το δύο το καλό,το πρώτο έβγαζε προβληματα.Το σκεφτόμουν παλιότερα  αλλά τελικα δεν το πηρα .Ωραιο ήχο.Εχεις καμία εξατμίση?

Το δύο το καλό με Akrapovic τελικά! Spitfire το λέω, γιατί έχει έναν ήχο full βρόντο! Είναι το αγαπημένο μου μηχανάκι και έχοντας αλλάξει μια ντουζίνα απο πολύ πιο ακριβά μοντέλα (Triumph - KTM etc.) δεν το αλλάζω για κανένα και τίποτα! Για την ακρίβεια το έχω αγοράσει 2 φορές στο σύνολο ! :D

Το μόνο του ελάττωμα είναι το μικρό τεπόζιτο, αλλά ανεμοκάλυψη - θόρυβος - θέση - στήσιμο δεν συγκρίνεται με τπτ ! Έχω γυρίσει όλη την ελλάδα, μέγαρα , σέρρες με δαύτο και δεν έχει κάνει κιχ (αισίως 60Κ χλμ).

Το πρώτο είχε μόνο δύο ελάττωματα με τους ταχυσυνδέσμους βενζίνης (πλαστικοί που τους αλλάζες με μεταλλικούς για τπτ κόστος) και πολλαπλασιαστές (επίσης αστείο κόστος).

Το δικό μου μόνο πηνία, αλλά το ήξερα πριν το αγοράσω το γνώριζα και με μια περιέλιξη 150 ευρώ λύθηκε.

Κατ'αλλα τα ιταλικά γενικά, πάσχουν στους μάστορες οι οποίοι είναι ελάχιστοι σε σχέση με τους γιαπωνέζους φίλους, με την πλειονότητα να είναι ικανή μόνο να αλλάζει λάδια!

Το 1200 είναι πολύ ωραίο μηχανάκι, αλλά δεν είμαι ακόμα έτοιμος να γυρίσω στο τόσο χαλαρό, ακόμα και αν με ζαλίζει η γυναίκα !

  • Like 3
Δημοσ.

και τι θα κανουν τωρα τα καγκουρια που δε θα ακουν την εξατμιση για να "φτιαχνονται"?.. θα βαλουν πλαστικο μπουκαλακι στη ροδα? 😄

 

Δημοσ.

Μπήκαμε πλέον στα 13 χρόνια από το ντοκιμαντέρ "Who Killed the Electric Car?" του 2006 που αφορούσε το General Motors EV1 παραγωγής 1996-1999 και ακόμα προσπαθούν να μας πείσουν ότι τα εξελίσσουν -χωρίς να έχει γίνει ακόμα το άνοιγμα στην αγορά για να μπορέσει εκ των πραγμάτων να δρομολογηθεί η εξέλιξη σε πραγματικές συνθήκες;
Οκ, και μόνο που είδα το Nissan Leaf στην έκθεση αυτοκινήτου συγκινήθηκα -και μιλάμε για ένα μοντέλο το οποίο επίσης εξελίσσεται χρόνια- αλλά όπως πάει ίσως τα παιδιά μας τα δουν κάποια μέρα να κυκλοφορούν στους δρόμους.
Ντροπή πια

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, duende είπε

και τι θα κανουν τωρα τα καγκουρια που δε θα ακουν την εξατμιση για να "φτιαχνονται"?.. θα βαλουν πλαστικο μπουκαλακι στη ροδα? 😄

τραπουλόχαρτο στον μπροστά τροχό και άγιος ο θεός !

Δυστυχώς η εξάτμιση στην μηχανή είναι ασφάλεια, πέρα απο τους κάβουρες με τα παπάκια.

Επειδή κυκλοφορώ καθημερινά εντός Αθήνας με μηχανή, το να μην ακούγεται η μηχανή θα είναι τεράστιο πρόβλημα, καθώς δεν υπάρχει οδηγική παιδεία και απο τις δύο μεριές.

1/3 οδηγούς αυτοκινήτων χρησιμοποιεί φλάς για να αλλάξει λωρίδα, 2/3 παίζουν στο κινητό τους αγνοώντας τα μηχανάκια.

Βέβαια υπάρχουν και "μοτοσυκλετιστές" οι οποίοι εγώ τους αποκαλώ δωρητές οργάνων που δυστυχώς είναι εξίσου αρκετοί και άξιοι της μοίρας τους, αφού αποτελούν κίνδυνο για τους εαυτούς τους και τους γύρω τους.

  • Like 4
Δημοσ.
10 minutes ago, tsakfot said:

Κατ'αλλα τα ιταλικά γενικά, πάσχουν στους μάστορες οι οποίοι είναι ελάχιστοι σε σχέση με τους γιαπωνέζους φίλους, με την πλειονότητα να είναι ικανή μόνο να αλλάζει λάδια!

Και ούτε καν αυτό... Πότε σου άλλαξαν τελευταία φορά λάδια με ζεστό κινητήρα;

Δημοσ.

Το μελλον ειναι ηλεκτρικο παιδια. Οπως παλιοτερα λεγαμε οτι δεν μας αρεσουν τα αυτοματα και οτι θελουμε να εχουμε τον ελεγχο των ταχυτητων, ετσι ακριβως προοριζεται και για τις μηχανες. Αφενως λογω εκπομπων αλλα και τασης.

Οταν βλεπεις μεγαλες εταιρειες να κανουν αυτοκινητα με μεγαλη αυτονομια (ηλεκτρικα παντα), αντιλαμβανεσαι οτι προς τα εκει κινειται το πραγμα.

Οσο για τους φιλους απο πανω που αντιδρουν για τα "σπασιαρικα' και μη ιταλικα απλα γελαω.

Ειναι σαν να βριζεις καποιον γιατι του αρεσει το παγωτο καιμακι.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, tsakfot είπε

τραπουλόχαρτο στον μπροστά τροχό και άγιος ο θεός !

Δυστυχώς η εξάτμιση στην μηχανή είναι ασφάλεια, πέρα απο τους κάβουρες με τα παπάκια.

Επειδή κυκλοφορώ καθημερινά εντός Αθήνας με μηχανή, το να μην ακούγεται η μηχανή θα είναι τεράστιο πρόβλημα, καθώς δεν υπάρχει οδηγική παιδεία και απο τις δύο μεριές.

1/3 οδηγούς αυτοκινήτων χρησιμοποιεί φλάς για να αλλάξει λωρίδα, 2/3 παίζουν στο κινητό τους αγνοώντας τα μηχανάκια.

Βέβαια υπάρχουν και "μοτοσυκλετιστές" οι οποίοι εγώ τους αποκαλώ δωρητές οργάνων που δυστυχώς είναι εξίσου αρκετοί και άξιοι της μοίρας τους, αφού αποτελούν κίνδυνο για τους εαυτούς τους και τους γύρω τους.

και 3/3 οδηγους μοτοσυκλετας προσπαθουν να σφηνωσουν οπου βρουν κενο βριζοντας οποιον οδηγο δε κανει "περα" για να περασουν. αλλα ας μη το παμε εκει

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Zaytsev είπε

Και ούτε καν αυτό... Πότε σου άλλαξαν τελευταία φορά λάδια με ζεστό κινητήρα;

άστο μην το συζητήσουμε αυτό!

Εδώ πάω για πλάκα σε Yamaha-Kawasaki συνεργεία (παλιότεροι γνωστοί μου απο τα μοτοφόρα ) και με αυτά που βλέπω ότι κάνουν στα γιαπωνέζικα, μου πέφτουν τα αυτιά!

Στα ιταλικά, βρίσκεις μάστορα που εμπιστεύεσαι και ΔΕΝ τον αλλάζεις ΠΟΤΕ!

1 λεπτό πριν, duende είπε

και 3/3 οδηγους μοτοσυκλετας προσπαθουν να σφηνωσουν οπου βρουν κενο βριζοντας οποιον οδηγο δε κανει "περα" για να περασουν. αλλα ας μη το παμε εκει

και εγώ το κάνω, αλλά μόνο στις περιπτώσεις που ο οδηγός του τουτού είναι εγκεφαλικά νεκρός ή απλά σταρχιδιστής.

όλοι είναι στοιχισμένοι και ο "έξυπνος" κάθεται ένα μέτρο έξω. Τις περισσότερες φορές είτε είναι γυναίκα (sorry αλλά η πλειονότητα δεν αντιλαμβάνεται χωροταξικά που βρίσκεται) και μιλάει στο κινητό ή είναι "πονηρός" που είτε θέλει να την σπάσει στις μηχανές που κινούνται και ξενερώνει στο κουτί του, είτε θέλει πονηρά να αλλάξει λωρίδα κόβοντας τους πάντες, προφανώς χωρίς φλάς ;)

  • Like 1
Δημοσ.

χωρις πλαισιο χωροδικτυωμα ,χωρις V2 με δεσμοδρομικο συστημα βαλβιδων δεν ξερω γιατι αυτο το πραγμα λεγεται ducati

ουτε καν κοκκινη δεν ειναι

τεσπα 

οδηγικα και περιβαλλοντικα ειναι το μελλον ΑΛΛΑ οταν εχεις οδηγησει V4 δεν το ξεχνας ποτε

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Istros είπε

Ducati χωρίς ξηροκαμπανο συμπλεκτη?είναι σαν να παίρνεις Harley Davidson σε scooter

Ετσι, αλλά τα τελευταία μοντέλα είναι με υγρό πολυδίσκο, και μάλιστα τα panigalle έχουν καδένα αντί για ιμάντα.

3 λεπτά πριν, what_if είπε

χωρις πλαισιο χωροδικτυωμα ,χωρις V2 με δεσμοδρομικο συστημα βαλβιδων δεν ξερω γιατι αυτο το πραγμα λεγεται ducati

ουτε καν κοκκινη δεν ειναι

τεσπα 

οδηγικα και περιβαλλοντικα ειναι το μελλον ΑΛΛΑ οταν εχεις οδηγησει V4 δεν το ξεχνας ποτε

Προσωπικά, επειδή το έχω οδηγησει,  η ροπή ενος V2 απο 900 κ.εκ. με συγκινεί περισσότερο. Το V4 είναι κατά κράτος καλύτερο από το V2  αλλά τζαπανίζει αρκετά.

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...