Istros Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Η Ducati δεν έβγαζε ζημιές.Ισως τα παλιότερα μοντέλα SS δεκαετίας 80-90.Ειχα ένα multistrada δεν μου είχε βγάλει τίποτα.Πολυ αξιόπιστο και φοβερός ήχος!!Για design δεν το συζητάμε μόνο που είναι Ιταλικό φτάνει. 3 λεπτά πριν, ScorpioX777 είπε Δεκαετια 90 οποια μηχανη ηταν στην ακρη του δρομου και ο αναβατης ηταν σκυμενος και παλευε με το μοτερ δεν χρειαζοταν να κοιταξεις καν...ηξερες οτι ειναι Ιταλικη. Αυτό το λες από εμπειρία?Ποια Ιταλικά λες?κάτι μοτοποδήλατα με πετάλια?Γιατί κάτι Βεσπες της δεκαετίας του 50 ακόμα πάνε. Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου 2019 από Istros 1
ScorpioX777 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 3 λεπτά πριν, Istros είπε Αυτό το λες από εμπειρία?Ποια Ιταλικά λες?κάτι μοτοποδήλατα με πετάλια?Γιατί κάτι Βεσπες της δεκαετίας του 50 ακόμα πάνε. Κατι Aprilia που ειχε γεμισει ο τοπος, δεν θυμαμαι μοντελο.
Azerothakis Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 37 λεπτά πριν, ScorpioX777 είπε Για ηλεκτρικο αυτοκινητο το συζητουσα, μοτοσυκλετα ομως μετα απο 30+ χρονια στη σελα δεν γινεται να μην ακους μοτερ... όπως τα λες αδερφέ...είναι δυνατόν αν μην ακούμε τα ΜΟΤΕΡ??? όπως την μαλακία που έκαναν στην F1. ΟΥΣΤ ανώμαλοι. 1
Istros Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, ScorpioX777 είπε Κατι Aprilia που ειχε γεμισει ο τοπος, δεν θυμαμαι μοντελο. Ναι ένα 50αρι δίχρονο το RS50 που είχε βγάλει και το έπαιρναν οι πιτσιρικάδες και το πήγαιναν τάπα και προσπαθήσουν να φτάσουν εμάς που είχαμε NSR 250.Το πρόβλημα ήταν ότι δεν εκαναν μίξη στο ντεπόζιτο και κολαγε η τρόμπα λαδιού.Απο εκεί έβγαλες το ασφαλές συμπέρασμα ότι τα Ιταλικά βγάζανε προβλήματα?σε μια εποχή που όλα κάτι έβγαζαν? Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου 2019 από Istros
Tomahawk Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Το οτι το παίρνετε προσωπικά για τα ιταλικά με ξεπερνάει. Δυστυχώς είναι πιο επιρρεπή στις βλάβες και στα προβλήματα απο τα γιαπωνέζικα. 2
Istros Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 5 λεπτά πριν, Tomahawk είπε Το οτι το παίρνετε προσωπικά για τα ιταλικά με ξεπερνάει. Δυστυχώς είναι πιο επιρρεπή στις βλάβες και στα προβλήματα απο τα γιαπωνέζικα. Κανένας δεν παίρνει τίποτα προσωπικά εγώ δεν έχω κολλήματα με εταιρείες είχα το multistrada και δεν μου χε βγάλει τίποτα,όπως και Yamaha,Suzuki,Honda τώρα έχω ένα GS1200 απλά δεν μου αρέσει η γενικευση ειδικά από άτομα που άκουσαν και είδαν χωρίς να έχουν ιδέα.Πιο πολλά προβλήματα μου χε βγάλει ένα CBR900RR που είχα.Τι σημαίνει αυτό ότι τα Honda είναι θα πέταμα?Μην τρελαθουμε τώρα. 3
grgoofy2002 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Μονο εμενα μου αρεσει η ιδεα να ανεβαινω σε κατι και να μην κανει καθολου θορυβο η κραδασμους δονησεις απο τα μηχανικα μερη? εχει τη μαγεια του ο ηχος δε λεω αλλα.... 2
Istros Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 5 λεπτά πριν, grgoofy2002 είπε Μονο εμενα μου αρεσει η ιδεα να ανεβαινω σε κατι και να μην κανει καθολου θορυβο η κραδασμους δονησεις απο τα μηχανικα μερη? εχει τη μαγεια του ο ηχος δε λεω αλλα.... Scooter έχεις?
grgoofy2002 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 1 λεπτό πριν, Istros είπε Scooter έχεις? αμαξι μονο χαχαχαχα
SKOKMAN Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 26 λεπτά πριν, Istros είπε Ναι ένα 50αρι δίχρονο το RS50 που είχε βγάλει και το έπαιρναν οι πιτσιρικάδες και το πήγαιναν τάπα και προσπαθήσουν να φτάσουν εμάς που είχαμε NSR 250.Το πρόβλημα ήταν ότι δεν εκαναν μίξη στο ντεπόζιτο και κολαγε η τρόμπα λαδιού.Απο εκεί έβγαλες το ασφαλές συμπέρασμα ότι τα Ιταλικά βγάζανε προβλήματα?σε μια εποχή που όλα κάτι έβγαζαν? Τι μου θυμισες τωρα? TZR 125 μετα RGV 250 μπανανα και στο τελος NSR 250 Aχ!!!!!! 2
kawavn800 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 41 λεπτά πριν, Anaisthitos είπε Ας μιλήσουν οι γνώστες Όλες οι εταιρείες όταν παρουσιαστεί κάτι είναι υποχρεωμένες να το πράξουν. Κοιτάξτε λίγο στα πανάκριβα bmw τι γίνεται. Δεν υπάρχει μοτοσυκλέτα χωρίς ανάκληση. Μιλάμε για σοβαρές εταιρείες και φυσικά μετά το 2004. Εννοείται πως στην ανάκληση δεν επιβαρύνει κάτι τον αγοραστή. Ιδιόμορφες μοτοσικλέτες για ακριβά γούστα. Αν και είχα μέχρι πέρυσι μόνο γιαπωνέζικα suzuki, Honda, kawasaki. Με την bmw που πήρα πρέπει να έχεις παχυλό πορτοφόλι όπως πιστεύω και για την Ducati. Δεν μπορώ να εκφέρω άποψη γιατί δεν έχω Ducati.
Istros Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Μόλις τώρα, SKOKMAN είπε Τι μου θυμισες τωρα? TZR 125 μετα RGV 250 μπανανα και στο τελος NSR 250 Aχ!!!!!! NSR 250 '89 το πιο γρήγορο στην εποχή του.Οταν έβγαλαν το PGM-III την πατάτα που σερνόταν πήγα σε TZR 250.Ωραιες εποχές.RG400Γ,RD500 κ.α.τοτε ήθελε χέρια για να οδηγήσεις.Τωρα παίρνεις την πολυθρόνα με Ρόδες(scooter) και σε πάει μόνο του. 2
Conan2046 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Εγώ θέλω να βγουν πάντως ηλεκτρικά τα τωρινά 125άρια που παίρνουν οι πιτσιρίκοι και τους αλλάζουν τα φώτα στις εξατμίσεις και χαλάνε τον κόσμο με την φασαρία. 1 1
Istros Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 13 λεπτά πριν, grgoofy2002 είπε αμαξι μονο χαχαχαχα Αν δεν έχεις ζήσει τη μαγεία μιας μοτοσυκλέτας δεν μπορείς να το καταλάβεις. 1 1
gregory22 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Φήμες θελουν συνεργασία Ducati με τη Sony για την προμήθεια ηχείων και ενισχυτών ήχου...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα