Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εννοώ κάτι τέτοιο, παλιό αλλά δεν βρίσκω κάτι πιο πρόσφατο.

ems.PNG.f1dc2ad580a6f855acd7bde2dcc31621.PNG

Το όριο στην βενζίνη είναι 60 mg/km και στο real world βγάζει λίγο πολύ τα ίδια. Το όριο στο πετρέλαιο είναι 80 mg/km και στο real world βγάζει 10 φορές περισσότερο.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

αυτό το γράφημα δεν ξέρω καν απο που προέρχεται (φυσικα, δεν αμφισβητώ τα facts που παραθέτει καθως δεν γνωρίζω όπως έχω προαναφέρει). σε αυτο το άρθρο μπορείς να διαβάσεις κατα ποσο η λύση των petrol engines είναι η λυση...over and out απο εμένα, αλλά food for thought καυσαέριο και νέφος στην Αθήνα είχαμε και πριν τα diesel.... 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, pananton είπε

αυτό το γράφημα δεν ξέρω καν απο που προέρχεται (φυσικα, δεν αμφισβητώ τα facts που παραθέτει καθως δεν γνωρίζω όπως έχω προαναφέρει). σε αυτο το άρθρο μπορείς να διαβάσεις κατα ποσο η λύση των petrol engines είναι η λυση...over and out απο εμένα, αλλά food for thought καυσαέριο και νέφος στην Αθήνα είχαμε και πριν τα diesel.... 

Πετραιλαιοκίνητα πάντα είχαμε στην Αθήνα.Τα ταξί που καίνε θέρμανσης και τα κακοσυντηρημενα λεωφορεία φτάνουν.Και μην ξεχνάμε ότι και τα περισσότερα σπίτια καίνε πετρέλαιο θέρμανσης στους λέβητες τους.Τα πετρελαιοκίνητα euro 5 και 6 θεωρώ ότι ελάχιστα επιρεασαν.Το χάλι της Αθήνας οφείλεται περισσότερο στα παλιά οχήματα και στα τζακια-σομπες που καίνε ο,τι να 'ναι..

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

More than 100 German pulmonologists have signed a paper casting doubt on the health risks posed by nitrogen dioxide (NO2) and particle dust in a move that fueled the country’s debate about driving bans for older diesel vehicles.

The former president of the German Respiratory Society (DGP), Dieter Köhler, contradicted his own organization’s current stance by writing that most existing studies on the dangers caused by diesel emissions were questionable.

The DGP had issued a lengthy notice at the end of November warning of the health risks of NO2. It based its stance on research by the renowned Helmholtz Institute for Environmental Medicine which said NO2 caused major health risks even in relatively low concentrations such as the current limit of an annual average of 40 micrograms per cubic meter of air.

But Köhler told broadcaster NDR: “The current limit for NO2 and particle dust is completely harmless and doesn’t cause a single death.” His statement and the more than 100 signatures backing it were released Wednesday in a joint statement by the DGP, the German Lung Foundation and the Association of Pulmonology Clinics.

The DGP’s current president, Hamburg pulmonologist Klaus Rabe, admitted to NDR that there was considerable debate over the dangers of NO2 and that the number of doctors who disagreed with the society’s current position was greater than expected. It has around 4,000 members.

The conflict among lung experts could have a major impact on the scandal that was triggered by the revelation in 2015 that VW had been illegally tampering with diesel emissions.

The diesel controversy has culminated in German courts ordering driving bans for older diesel cars in various cities across the country, including Frankfurt, Hamburg and Berlin. Those diesel bans are based on European limits for NO2 and particle dust, which were found to be often violated in Germany’s congested cities.

Stuttgart, home to Mercedes-Benz and Porsche, imposed a ban on older diesel vehicles this month. But the head doctor of the city’s Red Cross Clinic, Martin Hetzel, shares Köhler’s criticism, telling NDR: “In the hospital, you don’t come across any diseases of the lung or heart caused by particle dust or NO2.” The low concentrations of pollutants cannot “plausibly be causing the health damage and deaths that are currently being published,” he added.

Not a single death

Γενικα ο κόσμος νομίζει οτι τα ντιζελ μολυνουν επειδη βλέπει τα καυσαερια τους ενώ των βενζινοκίνητων δεν φαίνονται. Οπως πάντα, φοβαται αυτό που δεν καταλαβαίνει. 

Πρεπει να γινει πολεμος στο ντιζελ. Ειναι αναγκαιο. Παραειναι καλο για να το αφησουν ησυχο. Πρεπει ο κοσμος να παρατησει τα πετρελαιοκινητα και να παρει οικολογικα κουτια με 10 αλογα που καινε ρευμα και κανουν οσο οικογενειακο 2λιτρο ντιζελ και θελουν δυο φορες φορτιση στο ενδιαμεσο για να πανε Αθηνα-Θεσσαλονικη. 

Και ο,τι και να παπαγαλιζουν και διαφοροι δημοσιογραφοι, οσο βγαζουν πετρελαιοκινητηρες η Γερμανια κι η Γαλλια, το ντιζελ θα βασιλευει. Κι οι οικολογοι θα αφριζουν οταν καβαλανε τα  ποδηλατα τους. 

Επεξ/σία από ProponitisTouKanape
  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.

Έχω diesel euro 5.Από το Σεπτέμβρη του  ΄19 δεν θα μπορώ να μπω σε μερικούς δρόμους σε μερικές γερμανικές πόλεις.

Έχει στηθεί ένα δίκτυο δικηγόρων που προσπαθούν να δικαιώσουν τους άδικους κάτοχους πετρελαιοκίνητων.Με το αζημίωτο.

Από την άλλη οι ασφαλιστικές εταιρίες που έχουν πελάτες με δικηγορική κάλυψη,προσπαθούν να βρουν και αυτές κενά μπας και γλυτώσουν τα λεφτά.

Ένα μπάχαλο με τους μεν να κυνηγάνε τους δε για τα λεφτά,και στο τέλος οι αδικοχαμένοι κάτοχοι πετρελαιοκίνητων που μείναν με το πουλί στο χέρι και αν δικαιωθούν.

Γερμανοευρωπαικό μπάχαλο.Ήδη έδωσα τα χαρτιά μου σε δικηγόρο και θα προσπαθήσει να μου βρει ασφαλιστική να καλύψει τα δικαστικά.Λιγάκι δύσκολο.

Μα ήδη έχω δικηγορική κάλυψη,Αλλά δεν μετράει,έπρεπε πριν το ΄15 να την έκανα,πριν αγοράσω το αμάξι.Την έχω από το ΄17.

Άντε και τυχαίνουμε το λόττο και αγοράζουμε 6d αμάξι,Για πόσο καιρό άραγε θα μπορούμε ακόμα να κυκλοφορούμε;

Αλλά δεν κατάλαβαν καλά.Σιγά μην χρεωθώ μία δεκαετία για ένα αμάξι που από την μια μέρα στην άλλη πάλι θα το απαγορέψουν.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...