paylidis Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 Από πλευράς ρύπων αντίληπτών στον άνθρωπο (πχ pm) είναι ελαφρως καλύτερα. Για να υπάρχει τόσο άμεσα ρυπογόνο βενζινοκίνητο πρέπει να είναι δεκαετίας 80 που σιγά να μην αντέχει να κυκλοφορεί ακόμα. Η μυρωδιά και η όλη ντουχνα από τα πετρέλαια ακόμα και euro V κ κάποια νεότερα είναι απαράδεκτη και δεν αντέχεται εάν μένεις σε σημείο με κίνηση σε σημείο που σε μπαλκόνι 1ου-2ου δε μπορείς να πάρεις ανάσα. Προφανώς επίσης σε μποτιλιαρίσματα δρόμων δε μπορείς να ανοίξεις παράθυρο θα πεθάνεις... δεν ήταν έτσι προτού αρχίσει η άρση της απαγόρευσης! Προσοχή δεν αγιοποίησα τις βενζίνες καθώς ένα κακοσυντηρημένο αρχαίο βενζινοκίνητο είναι εξισου ρυπογόνο από περιβαλλοντικής σκοπιάς αλλά σπάνια θα σε ενοχλήσει ως bystander από τα καυσαέρια του (και εάν σε ενοχλήσει θα είναι επειδή καίει λαδια) 1
andrapos Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 Εγώ που έχω euro 5 diesel(με το dpf στη θέση του)δεν έχω δει ούτε καπνα,ούτε μυρωδιά να βγάζει.Αλλα έχω δει αυτοκίνητα diesel ίδιας χρονολογίας με το δικό μου να ξεκινάνε μπροστά μου στο φανάρι και να βγάζουν ντουμάνι.Καλα για τα ταξί δεν το συζητάω, mercedes να ξεκινάει και από το ντουμάνι να νομίζεις ότι κάνει burn out.Πιστευω ότι αφαιρούν το dpf και καίνε πετρέλαιο θέρμανσης.
BritGreek Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Στις 25/1/2019 στις 4:36 ΜΜ, andrapos είπε Εγώ που έχω euro 5 diesel(με το dpf στη θέση του)δεν έχω δει ούτε καπνα,ούτε μυρωδιά να βγάζει.Αλλα έχω δει αυτοκίνητα diesel ίδιας χρονολογίας με το δικό μου να ξεκινάνε μπροστά μου στο φανάρι και να βγάζουν ντουμάνι.Καλα για τα ταξί δεν το συζητάω, mercedes να ξεκινάει και από το ντουμάνι να νομίζεις ότι κάνει burn out.Πιστευω ότι αφαιρούν το dpf και καίνε πετρέλαιο θέρμανσης. Σε κίνηση, όταν έχω τη ρύθμιση του αέρα να έρχεται από έξω, καταλαβαίνω αμέσως αν το μπροστινό μου αυτοκίνητο είναι πετρέλαιο, γιατί μπαίνει η χαρακτηριστική μυρωδιά στην καμπίνα. Για τα ταξί, θα συμφωνήσω απόλυτα. Ακόμα και σε σχετικά καινούργια, βρωμάει το σύμπαν. Πάντως, να τα λέμε κι αυτά, κυκλοφορούν άπειρα παλαιότερα diesel αυτή τη στιγμή στην Αθήνα, και μου κάνει εντύπωση που δεν υπάρχει έλεγχος και ποινές.
pananton Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 25/1/2019 στις 11:06 ΠΜ, paylidis είπε Από πλευράς ρύπων αντίληπτών στον άνθρωπο (πχ pm) είναι ελαφρως καλύτερα. Για να υπάρχει τόσο άμεσα ρυπογόνο βενζινοκίνητο πρέπει να είναι δεκαετίας 80 που σιγά να μην αντέχει να κυκλοφορεί ακόμα. Η μυρωδιά και η όλη ντουχνα από τα πετρέλαια ακόμα και euro V κ κάποια νεότερα είναι απαράδεκτη και δεν αντέχεται εάν μένεις σε σημείο με κίνηση σε σημείο που σε μπαλκόνι 1ου-2ου δε μπορείς να πάρεις ανάσα. Προφανώς επίσης σε μποτιλιαρίσματα δρόμων δε μπορείς να ανοίξεις παράθυρο θα πεθάνεις... δεν ήταν έτσι προτού αρχίσει η άρση της απαγόρευσης! Προσοχή δεν αγιοποίησα τις βενζίνες καθώς ένα κακοσυντηρημένο αρχαίο βενζινοκίνητο είναι εξισου ρυπογόνο από περιβαλλοντικής σκοπιάς αλλά σπάνια θα σε ενοχλήσει ως bystander από τα καυσαέρια του (και εάν σε ενοχλήσει θα είναι επειδή καίει λαδια) αυτό που αναφέρεις έχει να κάνει με το καύσιμο (bio-fuel) και ήδη θα εφαρμοστεί και στην βενζίνη..δεν έχει να κάνει με ρύπους (αποκλειστικά) αλλά με το ποσοστό του βιοκαυσίμου. τώρα να δεις που επιτρέπεται και στην βενζίνη τι ωραία που θα μυρίζουν οι δρόμοι... και για να τελειώσει αυτή η καραμέλα με τα πετρέλαια...δεν φταίει ένας μελετημένος υπό σύγχρονες προδιαγραφές diesel engine από τους κατασκευαστές αλλά ο Μπάμπης - πρατηριούχος που θα πουλάει πετρέλαιο σε τιμή ευκαιρίας με νοθεία που ούτε ο ίδιος θυμάται τα ποσοστά πρόσμιξης.... Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2019 από pananton 1
andrapos Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Και εγώ ο ίδιος που οδηγω diesel πολλές φορές μυρίζω αυτοκίνητο diesel και λέω καλά τι καίει;Σε diesel γνωστών μου(με dpf)που βάζουν καλά καύσιμα ποτέ δεν έχω καταλάβει να μυρίζουν.Ενος φίλου που έχει euro 3 μυρίζει,όταν δουλεύει ρελαντί και είσαι απ' έξω το καταλαβαίνεις.Γενικα πάντως ένα παλιό αυτοκίνητο(diesel ή βενζίνη)νομίζω ρυπαίνει πολύ περισσότερο.Και βενζινοκίνητα αν παρατηρήσετε τα καινούρια δεν βγάζουν τίποτα από την εξάτμιση ενώ τα 15+ χρόνων πατάνε γκάζι και γεμίζουν καυσαέρια.
paylidis Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, pananton είπε αυτό που αναφέρεις έχει να κάνει με το καύσιμο (bio-fuel) και ήδη θα εφαρμοστεί και στην βενζίνη..δεν έχει να κάνει με ρύπους (αποκλειστικά) αλλά με το ποσοστό του βιοκαυσίμου. τώρα να δεις που επιτρέπεται και στην βενζίνη τι ωραία που θα μυρίζουν οι δρόμοι... και για να τελειώσει αυτή η καραμέλα με τα πετρέλαια...δεν φταίει ένας μελετημένος υπό σύγχρονες προδιαγραφές diesel engine από τους κατασκευαστές αλλά ο Μπάμπης - πρατηριούχος που θα πουλάει πετρέλαιο σε τιμή ευκαιρίας με νοθεία που ούτε ο ίδιος θυμάται τα ποσοστά πρόσμιξης.... Δε διαφωνώ, το αποτέλεσμα όμως μετράει.. βρωμάει...! Όσο για τη βενζίνη θα δείξει. Έχω δουλέψει σε εργαστηριακό επίπεδο με Ε85 πριν πολλά πολλά χρόνια πάντως και από πλευράς καυσαερίων παρέμενε καλύτερη από οποιοδήποτε πετρέλαιο. Επίσης θεωρώ ότι θα υπάρχει ακόμα η premium αμόλυβδη χωρίς βιοαιθανόλη μέσα...αλλά ποιος θα την πληρώνει;! Έχουν να βγάλουν τρελα μεροκάματα άπειρα οι καθαρισμοί μπεκ και ακόμα περισσότερα οι αντιπροσωπείες στα άμεσου ψεκασμού που δεν επισκευάζονται συνήθως! Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2019 από paylidis
NT1G Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 23 λεπτά πριν, pananton είπε αυτό που αναφέρεις έχει να κάνει με το καύσιμο (bio-fuel) και ήδη θα εφαρμοστεί και στην βενζίνη..δεν έχει να κάνει με ρύπους (αποκλειστικά) αλλά με το ποσοστό του βιοκαυσίμου. τώρα να δεις που επιτρέπεται και στην βενζίνη τι ωραία που θα μυρίζουν οι δρόμοι... ... Για πες. Τι θα βάλουν στην βενζίνη;
paylidis Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, andrapos είπε Και εγώ ο ίδιος που οδηγω diesel πολλές φορές μυρίζω αυτοκίνητο diesel και λέω καλά τι καίει;Σε diesel γνωστών μου(με dpf)που βάζουν καλά καύσιμα ποτέ δεν έχω καταλάβει να μυρίζουν.Ενος φίλου που έχει euro 3 μυρίζει,όταν δουλεύει ρελαντί και είσαι απ' έξω το καταλαβαίνεις.Γενικα πάντως ένα παλιό αυτοκίνητο(diesel ή βενζίνη)νομίζω ρυπαίνει πολύ περισσότερο.Και βενζινοκίνητα αν παρατηρήσετε τα καινούρια δεν βγάζουν τίποτα από την εξάτμιση ενώ τα 15+ χρόνων πατάνε γκάζι και γεμίζουν καυσαέρια. Έτσι ακριβώς. Το ίδιο έχω παρατηρήσει σε μηχανές σκαφών που δεν έχουν τεχνολογίες τύπου dpf κλπ και καίνε σχεδόν ότι τους βαλεις. Ένα πολύ καλό πετρέλαιο μυρίζει αισθητά λιγότερο στον ίδιο κινητήρα με ιδιες συνθηκες αλλά ποιος το πληρώνει; 5/100; Και πολύ λέω... Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2019 από paylidis
andrapos Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Κοίτα εγώ μένω Σαλαμίνα,βάζω ελιν crystal με 1.358/lt,και το πιο φτηνό πρατήριο έχει το απλό diesel 1.298(σε κάποια κάνει μπαμ ότι είναι νοθευμένο).Η διαφορά είναι 0.06 ευρώ το λίτρο δηλαδή κάποιος που κάνει 2000 χλμ το μήνα με κατανάλωση 5λ/100χλμ βάζει 100 λίτρα το μήνα και αντί να δώσει 136 ευρώ θα δώσει 130.Τωρα κάποιοι που βάζουν θέρμανσης και γλυτώνουν 30% περίπου μόνο σε παλιά αυτοκίνητα πιστεύω το ρισκάρουν και θα έπρεπε κανονικά να ελέγχονται από την τροχαία.
pananton Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 21 λεπτά πριν, NT1G είπε Για πες. Τι θα βάλουν στην βενζίνη; δεν είμαι ειδικός να στο εξηγήσω τεκμηριωμένα αλλά βρήκα την πηγή που είχα διαβάσει για τα βιοκαύσιμα... αν θυμάμαι καλά θα το περιγράψω με απλά λόγια καφενείου... η καύση των καυσίμων βιολογικής προέλευσης (σε συνδυασμό με την νοθεία) επιφέρουν περισσότερα υπολείμματα άνθρακα με περισσότερες αναγεννήσεις στα φίλτρα εξού και οι μυρωδιές που έγραψα.. από αρχές '19 όπως είναι λογικό θα επιτρέπεται η πρόσμιξη βιοκαυσίμου και στην βενζίνη (σε ποσοστό 1% με το 2020 να ανέβει στο 3%). Αυτό από μόνο του δεν αποτελεί πρόβλημα αλλά οι πρατηριούχοι περιμένουν αυτή την "αναμπουμπούλα" για την νοθεία τους... (ξαναλέω πως την έχω διαβάσει καιρό πριν και ίσως να θυμαμαι και μερικά πράγματα λάθος)
NT1G Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 5 λεπτά πριν, pananton είπε δεν είμαι ειδικός να στο εξηγήσω τεκμηριωμένα αλλά βρήκα την πηγή που είχα διαβάσει για τα βιοκαύσιμα... αν θυμάμαι καλά θα το περιγράψω με απλά λόγια καφενείου... η καύση των καυσίμων βιολογικής προέλευσης (σε συνδυασμό με την νοθεία) επιφέρουν περισσότερα υπολείμματα άνθρακα με περισσότερες αναγεννήσεις στα φίλτρα εξού και οι μυρωδιές που έγραψα.. από αρχές '19 όπως είναι λογικό θα επιτρέπεται η πρόσμιξη βιοκαυσίμου και στην βενζίνη (σε ποσοστό 1% με το 2020 να ανέβει στο 3%). Αυτό από μόνο του δεν αποτελεί πρόβλημα αλλά οι πρατηριούχοι περιμένουν αυτή την "αναμπουμπούλα" για την νοθεία τους... (ξαναλέω πως την έχω διαβάσει καιρό πριν και ίσως να θυμαμαι και μερικά πράγματα λάθος) Έλα που όμως βιοκαύσιμο για πετρέλαιο από βιοκαύσιμο για βενζίνη έχει διαφορά και δεν είναι one size fits all. Αιθανόλη. Οινόπνευμα. Αυτό είναι το απίστευτο βιοκαύσιμο που θα μπαίνει στην βενζίνη. Που καμία σχέση δεν έχει με το FAME που χρησιμοποιούν στα πετρέλαια. Πάρε από το φαρμακείο ένα μπουκαλάκι καθαρό οινόπνευμα και βάλε το στην βενζίνη του αμαξιού. Μόλις έφτιαξες την βενζίνη με "βιοκαύσιμο" που άρχισε να κυκλοφορεί στην Ελλάδα.
Μάκαρος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 51 λεπτά πριν, paylidis είπε Επίσης θεωρώ ότι θα υπάρχει ακόμα η premium αμόλυβδη χωρίς βιοαιθανόλη μέσα...αλλά ποιος θα την πληρώνει; Εχω την εντυπωση απο αυτα που διαβασα πως σε ολα τα ειδη βενζινης θα υπαρχει βιοαιθανολη. Δεν βαζω ομως και το χερι μου στη φωτια
pananton Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 4 λεπτά πριν, NT1G είπε Έλα που όμως βιοκαύσιμο για πετρέλαιο από βιοκαύσιμο για βενζίνη έχει διαφορά και δεν είναι one size fits all. Αιθανόλη. Οινόπνευμα. Αυτό είναι το απίστευτο βιοκαύσιμο που θα μπαίνει στην βενζίνη. Που καμία σχέση δεν έχει με το FAME που χρησιμοποιούν στα πετρέλαια. Πάρε από το φαρμακείο ένα μπουκαλάκι καθαρό οινόπνευμα και βάλε το στην βενζίνη του αμαξιού. Μόλις έφτιαξες την βενζίνη με "βιοκαύσιμο" που άρχισε να κυκλοφορεί στην Ελλάδα. δεν αντιλέγω ότι έτσι θα μπορεί να παρασκευαστεί αυτή η βενζίνη αλλά δεν έχω εμπιστοσύνη στο ότι θα το κάνουν οι πρατηριούχοι..και για να μην ξεφεύγουμε και από το θέμα της κουβέντας, δεν πιστεύω πως ευθύνονται οι κινητήρες diesel για την ατμοσφαιρική ρύπανση. (μιλάω πάντα για καύσιμα και κινητήρες βάσει προδιαγραφών). αντιθέτως τα επίπεδα μόλυνσης (οχι εκπομπής ρύπων co2 αλλά των τοξικών) τείνουν να είναι τα ίδια είτε μιλάμε για κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου... 1
NT1G Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 1 λεπτό πριν, pananton είπε δεν αντιλέγω ότι έτσι θα μπορεί να παρασκευαστεί αυτή η βενζίνη αλλά δεν έχω εμπιστοσύνη στο ότι θα το κάνουν οι πρατηριούχοι..και για να μην ξεφεύγουμε και από το θέμα της κουβέντας, δεν πιστεύω πως ευθύνονται οι κινητήρες diesel για την ατμοσφαιρική ρύπανση. (μιλάω πάντα για καύσιμα και κινητήρες βάσει προδιαγραφών). αντιθέτως τα επίπεδα μόλυνσης (οχι εκπομπής ρύπων co2 αλλά των τοξικών) τείνουν να είναι τα ίδια είτε μιλάμε για κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου... Οι μετρήσεις που κάνουν πάντως οι διάφοροι οργανισμοί, πανεπιστήμια, κ.τ.λ. φαίνεται να διαφωνούν με εσένα, τουλάχιστον στο θέμα των NOx. Με τα diesel να είναι συχνά συνέχεια πάνω από τα όρια αντίθετα με τις βενζίνες.
pananton Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις, από ποια θεσπισμένα όρια οι diesel είναι παραπάνω από τους petrol? ο κάθε κινητήρας έχει τα δικά του emission standards που οφείλει να συμμορφωθεί.. Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2019 από pananton
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα